JAGI Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 E chiar asa mare diferenta intre 2002 si 2004? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Yep. Pe la 2000+ un 2002,de la 3300+ un 2004.vorbim de motoare impecabile mecanic .am exagerat, nu e dublu, e un 30% mai scump modelul mai nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Asta daca dai de un vanzator cu simtul realitatii, eu imi caut un model 2004 si fara 4000 nu am gasit, ma refer la o motocicleta care sa nu fie revopsita sau cu carene crapate. Am gasit 2002 chiar la 3000E + , asta acum in 2016. Ma amuza si ingrijoreaza preturile astea, avand in vedere ca eu mi-am vandut R1 meu model 2003 in 2009 cu 3700E, si aia chiar era impecabila din orice punct de vedere.Acu' ma gandesc sa-mi iau un R6 din 2005. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Vinde vreunu R1 2007? Sau stiti vreunul de vanzare tehnic foarte bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 (editat) Eu am vândut actualul motor(ca să-l cumpăr înapoi după juma de sezon), r1 2003 cu 2250eur în 2014.da,toate carenele sunt revopsit și lipite. Dar mecanic e impecabil. Eu nu pun preț pe carene originale cu vopsea originala, ci pe un motor impecabil mecanic. Ca în ziua de azi majoritatea nu au simțul realității, cum bine spui, e alta problema. Editat Martie 30, 2016 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Ok George, pe mine ma intereseaza si optic si tehnic sa fie ok ca muncesc din greu pt banii aia si nu vreau sa fac niciun compromis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Vinde vreunu R1 2007? Sau stiti vreunul de vanzare tehnic foarte bun? Te-ai saturat de kawa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Ok George, pe mine ma intereseaza si optic si tehnic sa fie ok ca muncesc din greu pt banii aia si nu vreau sa fac niciun compromis Got it! era doar o remarca. Concluzia e ca oricum majoritatea celor care vând în România nu au nici o legătură cu realitatea și ca au impresia ca vând aur pur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Te-ai saturat de kawa? Nu e pentru mine, pentru un prieten. Dar imi place si mie modelul, plus ca ma 'incape' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Chiar te incape. E unul cu 7-800km, Killer 533, e ca scos din cutie. Cred ca cine e capabil sa dea acum 7000euro, s-ar putea alege cu un R1 2008 inca necazut (nici de pe loc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Chiar te incape. E unul cu 7-800km, Killer 533, e ca scos din cutie. Cred ca cine e capabil sa dea acum 7000euro, s-ar putea alege cu un R1 2008 inca necazut (nici de pe loc). Vorbim de modelul 2007 nu ala crossplane,da? Da-mi si mie anuntul sau Killer533 e numele userului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Am eu de vanzare 2007, two brothers, pompa frana Brembo, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Am eu de vanzare 2007, two brothers, pompa frana Brembo, etc. Pune si tu poze, istoric, pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killer_533 Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 (editat) E unul cu 7-800km, Killer 533, e ca scos din cutie. Cred ca cine e capabil sa dea acum 7000euro ... Numarul de KM ar fi undeva la 8700 .. 7900 avea vara trecuta, cand i-am facut revizia. Cam asa arata motorul pe dedesupt: Aici e motorul meu langa cel al lui Amstaff: Alte poze .. Multumesc pt. reclama Jagi, dar nu dau motorul sub 9.000 iepuroi, nu numai pt. ca atat face - stiu, sunt subiectiv - (primul propietar / 0km noua, necazuta, km putini, neforjata, cu schimbul facut la max 1500 km folosind Motul 15w50, benzina 99, nevazut ploaie in viata ei, tinuta numai in garaj incalzit, unsa cu toate 'alifiile si cremele'), ci si pt. ca nu am ce sa-mi iau. Din pacate nu ma atrage nimic din ce au scos marii producatori japonezi in ultimii ani, iar Ducati ... imi place, dar e Ducati . Editat Martie 30, 2016 de Killer_533 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Am inteles. Frumos exemplar, tu vrei doar sa zici ca nu vrei s-o vinzi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killer_533 Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Nu caut activ cumparatori, dar daca cineva e interesat, in loc sa ma sune lumea aiurea cu oferte de 3000 + Ipad / ceas cu cuc / porc sau cine stie ce lucrusoare mai au ei prin casa, m-am gandit ca ar fi corect sa setez asteptarile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Întreb și eu, ca un păgân ce sunt: schimb de ulei la 1500km - mers pe stradă?!Cu Ducati nu cred că ai avea probleme ținând cont de cum ai întreținut R1 acesta. Contează să-ți placă. Iar dacă iei ~9000€ pe asta, găsești un 1198 cam în același buget.Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killer_533 Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Ce e asa de neobisnuit? Dupa cum vezi in prima poza, anul trecut am scos motorul in iunie. Si cum nu puteam sa merg cu uleiul de anul trecut, l-am schimbat si m-am dat de 2 ori cu ea, dupa care a intrat iar la culcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 (editat) Eu zic ca omul o s-o dea intr-o zi, cind s-o apuca de construit casa. Poate se apuca anul asta. Editat Martie 30, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Ce e asa de neobisnuit? Dupa cum vezi in prima poza, anul trecut am scos motorul in iunie. Si cum nu puteam sa merg cu uleiul de anul trecut, l-am schimbat si m-am dat de 2 ori cu ea, dupa care a intrat iar la culcare. Din expresia ta reieșea (sau așa am priceput eu - am zis că nu-s mers pe la biserică) că l-ai schimbat după 1500km din cauza uzurii. De unde și nedumerirea mea. Acum are mai mult sens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Reclama i-o fac pentru ca stiu ca mai exista inca doritori de motociclete virgine, asta e chiar inca . Referitor la cit ar fi putut s-o abuzeze in kilometrii parcursi, Killer 533 a mers pe motoreta mea pe Adancata, o zi intreaga, si abia a reusit sa-i dea in treapta a 5-a pe linia dreapta. Eu reusesc sa ajung in treapta a 6-a mult mai devreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killer_533 Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Visul meu este s-o tin in sufragerie, insa ar fi o mica problema .. sotia mi-a spus ca visul ei este sa-i dea foc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calimero2003 Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 (editat) Daca te gindesti sa-ti iei acest model, mai asteapta pina aduni ceva bani si treci la altul. De ce as trece la modelul 2004 care are probleme mari cu oala si distributia?Ca este mai estetic? Diferenta reala este destul de mare ... daca pe un 2003 foarte bun estetic si functional dai ~ 2500 euro ... pe un 2004 dai cam 4000 euro ...deci diferenta este destul de maricica .... Editat Martie 30, 2016 de calimero2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 (editat) De ce as trece la modelul 2004 care are probleme mari cu oala si distributia?Ca este mai estetic? Diferenta reala este destul de mare ... daca pe un 2003 foarte bun estetic si functional dai ~ 2500 euro ... pe un 2004 dai cam 4000 euro ...deci diferenta este destul de maricica .... Cind o sa te dai pe amindoua, ai sa-mi dai dreptate. 2003 seamana si la cilclistica cu 98. 2004 e model complet diferit. Nu are probleme mai mari decit 2003. Oala e consumabila. Si Honda are nspe mii de probleme, dar face biciclete bune. Vorbim de ciclistica, frine, suspensii, GREUTATE. Cea mai importanta , mega diferenta este aducerea centrului de gretutate mai in fata, la accelerari puternice motocicleta este mult mai stabila. 98-03 au avut problema voblajului la accelerari . Esti in treapta intiia, a doua, gaz maxim, dai de niste mici dimburi, sleauri. Daca intra in voblaj, tine doar de noroc sa scapi intreg. Patit personal. Si CBR954 are aceeasi problema. Amortizorul de directie mai atenueaza defectul, dar nu rezolva problema. Am mers si pe 2000, 2002, 2004, 2007. Consider ca pot sa-mi dau cu parerea. La 2009 au adus si mai in fata centrul de greutate, asta o face si mai stabila pe acceleratii. Daca vorbim dpdv economic, alegem un Logan 1.4MPI care-i cel mai putin costisitor. Editat Martie 31, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 (editat) Jagi, știu ca se tot spune cum spui tu de instabilitatea pe fata la 2002 fata de 2004.le-am avut pe amândouă, m-am dat și pe 2008.sincer,mie mi se pare ca 2004 e mai happy pe partea fata decât 2002.in sensul ca și cai sunt mai multi la 2004 și când bagi mana în gaz e mai săltăreata și mai ușoară, implicit mai greu de manevrat pe full gaz în treptele inferioare. Ca pana la prima denivelare te panichează de doua ori. Sa nu ne înțelegem greșit, 2004 e WOW ca ciclistica(manevrabilitate impecabila, stabilitate pe curbe, frânare buna) fata de 2002 care e o greutate și un mini vapor(greoaie la schimbările de direcție), dar care sta bine pe curbe cu amortizoarele setate bine și iese destul de frumos și liniar din curbe dacă ai un pic de skill. În schimb, la modul realist, un 2002 în stare perfecta dpdv mecanic e o adevărată placere. Și ii place și pe circuit, iar cu niște gume bune îți faci viata mult mai ușoară. Editat Martie 31, 2016 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.