Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta daca dai de un vanzator cu simtul realitatii, eu imi caut un model 2004 si fara 4000 nu am gasit, ma refer la o motocicleta care sa nu fie revopsita sau cu carene crapate. Am gasit 2002 chiar la 3000E + :), asta acum in 2016. Ma amuza si ingrijoreaza preturile astea, avand in vedere ca eu mi-am vandut R1 meu model 2003 in 2009 cu 3700E, si aia chiar era impecabila din orice punct de vedere.Acu' ma gandesc sa-mi iau un R6 din 2005.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am vândut actualul motor(ca să-l cumpăr înapoi după juma de sezon), r1 2003 cu 2250eur în 2014.da,toate carenele sunt revopsit și lipite. Dar mecanic e impecabil. Eu nu pun preț pe carene originale cu vopsea originala, ci pe un motor impecabil mecanic. Ca în ziua de azi majoritatea nu au simțul realității, cum bine spui, e alta problema. 😊

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok George, pe mine ma intereseaza si optic si tehnic sa fie ok ca muncesc din greu pt banii aia si nu vreau sa fac niciun compromis ;)

Got it! 😊 era doar o remarca. Concluzia e ca oricum majoritatea celor care vând în România nu au nici o legătură cu realitatea și ca au impresia ca vând aur pur. 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar te incape. E unul cu 7-800km, Killer 533, e ca scos din cutie. Cred ca cine e capabil sa dea acum 7000euro, s-ar putea alege cu un R1 2008 inca necazut (nici de pe loc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar te incape. E unul cu 7-800km, Killer 533, e ca scos din cutie. Cred ca cine e capabil sa dea acum 7000euro, s-ar putea alege cu un R1 2008 inca necazut (nici de pe loc).

Vorbim de modelul 2007 nu ala crossplane,da? Da-mi si mie anuntul sau Killer533 e numele userului? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E unul cu 7-800km, Killer 533, e ca scos din cutie. Cred ca cine e capabil sa dea acum 7000euro ...

 

Numarul de KM ar fi undeva la 8700 .. 7900 avea vara trecuta, cand i-am facut revizia.

 

25530438823_2700dec425_q.jpg

 

 

Cam asa arata motorul pe dedesupt:

 

25528311504_2afcfea157_n.jpg 25530439183_7ea5e07953_n.jpg 26133069445_e1fcdf6f67_n.jpg

 

 

Aici e motorul meu langa cel al lui Amstaff:

 

26107281506_3c2c2d98cb_n.jpg 26066867801_48d64c380d_n.jpg 26040722382_0bf1337297_n.jpg

 

Alte poze ..

 

26066917451_9db469267e_q.jpg 25528496954_98be84a155_q.jpg 26066916861_461b3bd322_q.jpg

 

 

Multumesc pt. reclama Jagi, dar nu dau motorul sub 9.000 iepuroi, nu numai pt. ca atat face - stiu, sunt subiectiv ^_^ - (primul propietar / 0km noua, necazuta, km putini, neforjata, cu schimbul facut la max 1500 km folosind Motul 15w50, benzina 99, nevazut ploaie in viata ei, tinuta numai in garaj incalzit, unsa cu toate 'alifiile si cremele'), ci si pt. ca nu am ce sa-mi iau.

 

Din pacate nu ma atrage nimic din ce au scos marii producatori japonezi in ultimii ani, iar Ducati ... imi place, dar e Ducati :).

Editat de Killer_533
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu caut activ cumparatori, dar daca cineva e interesat, in loc sa ma sune lumea aiurea cu oferte de 3000 + Ipad / ceas cu cuc / porc sau cine stie ce lucrusoare mai au ei prin casa, m-am gandit ca ar fi corect sa setez asteptarile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Întreb și eu, ca un păgân ce sunt: schimb de ulei la 1500km - mers pe stradă?!

Cu Ducati nu cred că ai avea probleme ținând cont de cum ai întreținut R1 acesta. Contează să-ți placă. Iar dacă iei ~9000€ pe asta, găsești un 1198 cam în același buget.

Succes :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce e asa de neobisnuit?

 

Dupa cum vezi in prima poza, anul trecut am scos motorul in iunie. Si cum nu puteam sa merg cu uleiul de anul trecut, l-am schimbat si m-am dat de 2 ori cu ea, dupa care a intrat iar la culcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce e asa de neobisnuit?

 

Dupa cum vezi in prima poza, anul trecut am scos motorul in iunie. Si cum nu puteam sa merg cu uleiul de anul trecut, l-am schimbat si m-am dat de 2 ori cu ea, dupa care a intrat iar la culcare.

 

Din expresia ta reieșea (sau așa am priceput eu - am zis că nu-s mers pe la biserică) că l-ai schimbat după 1500km din cauza uzurii. De unde și nedumerirea mea. Acum are mai mult sens :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reclama i-o fac pentru ca stiu ca mai exista inca doritori de motociclete virgine, asta e chiar inca .

 

Referitor la cit ar fi putut s-o abuzeze in kilometrii parcursi, Killer 533 a mers pe motoreta mea pe Adancata, o zi intreaga, si abia a reusit sa-i dea in treapta a 5-a pe linia dreapta. Eu reusesc sa ajung in treapta a 6-a mult mai devreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te gindesti sa-ti iei acest model, mai asteapta pina aduni ceva bani si treci la altul.

De ce as trece la modelul 2004 care are probleme mari cu oala si distributia?Ca este mai estetic? Diferenta reala este destul de mare ... daca pe un 2003 foarte bun estetic si functional dai ~ 2500 euro ... pe un 2004 dai cam 4000 euro ...deci diferenta este destul de maricica ....

Editat de calimero2003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce as trece la modelul 2004 care are probleme mari cu oala si distributia?Ca este mai estetic? Diferenta reala este destul de mare ... daca pe un 2003 foarte bun estetic si functional dai ~ 2500 euro ... pe un 2004 dai cam 4000 euro ...deci diferenta este destul de maricica ....

Cind o sa te dai pe amindoua, ai sa-mi dai dreptate. 2003 seamana si la cilclistica cu 98. 2004 e model complet diferit. Nu are probleme mai mari decit 2003. Oala e consumabila. Si Honda are nspe mii de probleme, dar face biciclete bune. Vorbim de ciclistica, frine, suspensii, GREUTATE. Cea mai importanta , mega diferenta este aducerea centrului de gretutate mai in fata, la accelerari puternice motocicleta este mult mai stabila. 98-03 au avut problema voblajului la accelerari . Esti in treapta intiia, a doua, gaz maxim, dai de niste mici dimburi, sleauri. Daca intra in voblaj, tine doar de noroc sa scapi intreg. Patit personal. Si CBR954 are aceeasi problema. Amortizorul de directie mai atenueaza defectul, dar nu rezolva problema. Am mers si pe 2000, 2002, 2004, 2007. Consider ca pot sa-mi dau cu parerea.

La 2009 au adus si mai in fata centrul de greutate, asta o face si mai stabila pe acceleratii. Daca vorbim dpdv economic, alegem un Logan 1.4MPI care-i cel mai putin costisitor.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...