RRS Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 salutare. Am o nelamurire. Cutia de viteze de pe R1 din 2001, potriveste pe R1 din 1999 ? Eu asa tin minte ca am citit undeva ca potriveste, dar nu as vrea sa o cumpar degeaba. » Post actualizat in 24 May 2016 17:01Am comparat manualele si au aceleasi coduri piesele. ramane sa incerc sa vad daca si in realitate potriveste. Multumesc celui care mi-a dat ideea cu manualele Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 (editat) yap!ideea cu manualele e cea mai buna. spor la mesterit tinere si sa-ti iasa miscarea,ca sa nu avem probleme mai incolo. in alta ordine de idei,Gremlin al meu implineste la urmatoarea tura 60.000km.da da,60.000km!!!cand ma gandesc prin cate a trecut si cate a vazut,ma minuneaza de fiecare data.l-am luat la 30.000km,de atunci a primit de toate cand trebuie.ambreiaj,kit lant,uleiuri,simeringuri,rulmenti,etc,dar nimic aberant.in concluzie pot spune cu mana pe suflet(sunt la al doilea motor cu "varsta" asta pe bord si cumparat pe la 25-30k km) ca orice motor intretinut cum trebuie si utilizat normal(aici includ si pista ocazional,si din cand in cand un wheelie and shit) te duce mult si bine daca ai grija de el.avand in vedere ca de la mine nu mai pleaca nicodata si de va fi sa stea ca al doilea motor,sa ne vedem sanatosi la 100.000km. Editat Mai 25, 2016 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Salut! Ce fac baietii ?As cumpara Stomp Grip .Unde ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Etzu Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 (editat) Salutare! In speranta ca mai gasesc pe cineva pe-aici (poate sunteti calare). Al meu R1 2001, s-a oprit in mers. Am verificat si am observat ca nu mai primea benzina. Am conectat pompa pe direct si nimic. Am incercat cu alta pompa, alt filtru. Pun contactul de cateva ori, pompa baga, pornesc motorul si merg...~ 1 km sa zic dupa care aceleasi simptome...ramane fara gaz si se opreste...(presupun pana se goleste benzina de la pompa spre carburatoare si din carburatoare). Pun contactul iar de cateva ori si aud pompa cum baga iar pana se umple tot si tot asa. Acum...ce poate sa fie? Dc nu baga mereu? Posibil releul de dinaintea pompei? Poate v-ati lovit de "treaba" asta si ma sfatuiti. E cam aiurea sa ma uit la ea cum zace...vrea alergata:) Va salut baieti! Editat Iunie 1, 2016 de Etzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RRS Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 eu am patit ceva asemanator in mers si nu am putut-o porni sub nici o forma, disperam, si cand am scos benzina din rezervor era plin de mizerie. l-am curatat si acum merge bine. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Etzu Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 (editat) Ms pt sfat. Totusi daca pun contactul de 10 ori, pomba baga, dar in mers deloc.Trebuie repus contactul ca sa bage iar. Daca ar fi mizerie in rezervor nu ar mai baga deloc cred. Plus ca atunci cand are benzina, merge perfect. Oricum o sa incerc si asta Editat Iunie 1, 2016 de Etzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Salutare! In speranta ca mai gasesc pe cineva pe-aici (poate sunteti calare). Al meu R1 2001, s-a oprit in mers. Am verificat si am observat ca nu mai primea benzina. Am conectat pompa pe direct si nimic. Am incercat cu alta pompa, alt filtru. Pun contactul de cateva ori, pompa baga, pornesc motorul si merg...~ 1 km sa zic dupa care aceleasi simptome...ramane fara gaz si se opreste...(presupun pana se goleste benzina de la pompa spre carburatoare si din carburatoare). Pun contactul iar de cateva ori si aud pompa cum baga iar pana se umple tot si tot asa. Acum...ce poate sa fie? Dc nu baga mereu? Posibil releul de dinaintea pompei? Poate v-ati lovit de "treaba" asta si ma sfatuiti. E cam aiurea sa ma uit la ea cum zace...vrea alergata:) Va salut baieti! Si eu am avut aceeasi problema la FZR (pompe identice) si am rezolvat cu un kit de reparatii pompa, adica sistemul de contact pivotant cu platine http://www.ebay.co.uk/itm/Yamaha-YZF-R1-1000-RN011-1999-Fuel-Pump-Repair-Kit-Petrol-Points-Switch-/200827798863?hash=item2ec245054f:m:mISqmNicX6-v-qrzEB65Rbg La proba directa cu furtune pompa mergea, in ture mari la fel insa prin oras, la turatii mici ramanea blocata si mi se oprea motorul. Daca ii trageam cateva surubelnite in capac isi revenea, pentru o perioada, dupa care facea din nou la fel. Bineinteles, asigura-te in prealabil ca releul de comanda functioneaza impecabil si ca nu exista mizerie in rezervor sau filtrul sa nu fie infundat, cum sugera cineva mai devreme. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Etzu Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 La mine pompa veche nu mai mergea nici pe direct. Am schimbat atat pompa cat si filtrul si acum aud ca baga in prima faza, pana se termina benzina de prin carburatoare si se opreste motorul. Pompa incepe sa bage iar doar cand pun contactul. Cu mizeria din rezervor am rezolvat-o ieri in sensul ca am scos tot...dar prea putina mizerie si nu asta era cauza dovada ca in continuare face la fel. Ramane sa verific releul. Ms pt sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Ai schimbat pompa cu una noua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Etzu Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Ai schimbat pompa cu una noua? » Post actualizat in 02 Jun 2016 18:25 Am schimbat-o dar nu cu una noua.Asta alimentata normal,functioneaza.Cealalta nu mai mergea nici alimentata direct de la baterie.Imi tot zboara gandul la releul ala.Care habar nu am unde se afla ca sa pot sa il scot si sa il verific. » Post actualizat in 07 Jun 2016 18:04 Am schimbat si releul si nu este nici o diferenta. In 1000 de metri raman fara benzina. Am nevoie de idei, pareri » Post actualizat in 07 Jun 2016 18:05 » Post actualizat in 02 Jun 2016 18:25 Am schimbat-o dar nu cu una noua.Asta alimentata normal,functioneaza.Cealalta nu mai mergea nici alimentata direct de la baterie.Imi tot zboara gandul la releul ala.Care habar nu am unde se afla ca sa pot sa il scot si sa il verific. » Post actualizat in 07 Jun 2016 18:04 » Post actualizat in 07 Jun 2016 18:06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darius Oltean Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Va salut! Sunt foarte aproape de achizitionarea unui R1 din 2008, si as vrea sa cer niste pareri legate de fiabilitate si rezistenta . Astept raspunsurile voastre. multumesc !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 aici gasesti totul /index.php?/topic/202343-detinatori-de-yamaha-r1/page-252 succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darius Oltean Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Aud pareri pro si pareri contra asupra acestui model! as vrea o parere daca se merita sau nu sa achizitionez acest model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darius Oltean Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Salutare! Sunt foarte aproape de achizitionare unui R1 si sunt supus sa fac o alegere intre modelul 2006 si cel 2008. Poate careva sa imi dea un sfat? Care ar fi mai reusit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Dacă se merită, atunci da! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Eu îmi iau floricele și-l aștept pe JAGI... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Nu sunt motociclete care sa merite banii . Daca iti place nu conteaza ce spune lumea . O vezi , iti dilata pupilele , iti da una in moalele capului si te trezesti peste 10.000 km ca te-ai pricopsit cu ea . Bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darius Oltean Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Am incercat si modelul 2006, am incercat si cel din 2008. sunt foarte indecis in aceasta alegerea. Ambele sunt ingrijite, accesorizate! As avea nevoie de parere cuiva care cunoaste ambele modele, si ar putea sa ma ajute cu un sfat pentru a face alegerea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 As spune k7-k8 1000 si gata ...dar nu-s pregatit moral pt valul de injuraturi ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Cu cat mai noua cu atat mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Aud pareri pro si pareri contra asupra acestui model! as vrea o parere daca se merita sau nu sa achizitionez acest model. Crezi ca pe forumul asta detine cineva adevarul absolut? Tot pareri pro si contra vei gasi, probabil. Le iei si tu si le pui cap la cap si tragi o concluzie. Parca ai vrea sa faca altcineva asta pt tine. O fi nasol sa citesti 252 de pagini de postari de la proprietari de R1, dar asta e viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Daca ai experienta, se merita ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darius Oltean Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Intradevar...nu gasesti 2 pareri sa fie identice in proportie de 100%. Acuma eu sunt in cautarea unei idei in ansamblu, fiecare motor are puncte forte si puncte slabe. Unii zic sa fie cat mai nou unii zci ca sunt mai reusite modelele mai vechi. Ajung sa nu mai stiu ce sa aleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 ...Ajung sa nu mai stiu ce sa aleg. Alege orice pentru ca oricum o sa gresesti! Si o sa-ti dai seama de asta abia dupa aceea, pentru ca pur si simplu nu sunt doi oameni la fel. Unuia ii place ceva, altuia altceva. Singura modalitate de a sti ce mancare iti place tie este sa gusti. O singura precizare insa, grija mare cu "condimentele", mancarurile exotice nu sunt pe stomacul oricui... cu alte cuvinte, daca nu stii sa alegi singur o anumita generatie de R1 inseamna ca nu ai ce cauta pe acest model. Apropo, ce motoare ai avut inainte?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Intradevar...nu gasesti 2 pareri sa fie identice in proportie de 100%. Acuma eu sunt in cautarea unei idei in ansamblu, fiecare motor are puncte forte si puncte slabe. Unii zic sa fie cat mai nou unii zci ca sunt mai reusite modelele mai vechi. Ajung sa nu mai stiu ce sa aleg. ba are un 2008 de luat, ba are de ales intre 2008 si 2006 fara sa dea detalii despre ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.