Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intrebare pentru specialistii R1, stiu ca exista cativa pe forum... desi cred ca poate fi si generalizata: poate un disc ovalizat sa cauzeze ca motorul sa traga intr-o parte pe franare?

Cel mai probabil nu.

Verifica sa nu fie "scurta de fata" sau una dintre jambe strambe.

Varianta easy - ajustoarele de preload stanga-dreapta defazate mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam dar zice ca dupa schimbarea discurilor/placutelor nu (mai) sunt probleme de ciclistica, lucru pe care urmeaza sa-l verific cand dau prima tura. Oricum, jambele nu sunt strambe sau cel putin nu par, insa o sa verific mai cu atentie cand o pun pe standere. Ah, bun pontul, o sa verific si reglajul suspensiilor, chiar daca aparent e in regula.

 

Sigura explicatie ar fi placute blocate pe discuri, adica frana "agatata"... un fel de trail-braking involuntar care afecteaza ciclistica, insa fenomenul ar trebui sa se simta mai pronuntat pe acceleratie, in fine, daca proprietarul nu se preface si chiar e gutuie nu pot pune prea multa baza pe spusele lui. Mai ales ca nu facut nici 300mile de cand a luat-o, el zice ca o vinde din cauza nasterii celui de-al doilea copil, eu banuiesc ca s-a cam scapat in pantaloni cand a deschis prima data gazul... venind de pe un 600cc mai vechiut... insa nu exclud nici varianta sa fi descoperit ceva defecte ascunse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune roata fata pe stander, dai etrierii jos ca roata sa se poata invartii usor, invarte cat poti de tare cu mana de roata si uita-te la discuri daca sunt ovalizate, chiar daca sunt ovalizate sunt putin de tot pentru ca daca erau mai mult ramaneai fara frana in mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, va rog cititi cu atentie datele problemei inainte de a interveni. Multam!

» Post actualizat in 21 May 2018 18:51

Imi cer scuze, nu am vrut sa poluez pe aici, am postat la sectiunea service dar se pare ca vreun moderator mai plin de zel a considerat altfel si a mutat topicul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am eu. Caut si iti trimit o poza sa vezi daca e ok

Banuiesc ca pt mine era reply-ul. Astept cu nerabdare poza in cazul in care am inteles corect.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca trage stanga dreapta din cauza unui disc sau a placutelor. Ganditi-va ca sunt motociclete care au un singur disc de frana pe partea stanga sau dreapta, acele motociclete merg drept la franare.

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Vreau sa imi cumpar un R1 - 2003 , si as avea nevoie de cateva sfaturi din partea voastra.

In principiu, la ce anume sa fiu atent cand o verific, sau ce alte sfaturi credeti ca mi-ar fi de ajutor!

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Vreau sa imi cumpar un R1 - 2003 , si as avea nevoie de cateva sfaturi din partea voastra.

In principiu, la ce anume sa fiu atent cand o verific, sau ce alte sfaturi credeti ca mi-ar fi de ajutor!

Multumesc

Dai gsxr k7 pe r1 03?:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Vreau sa imi cumpar un R1 - 2003 , si as avea nevoie de cateva sfaturi din partea voastra.

In principiu, la ce anume sa fiu atent cand o verific, sau ce alte sfaturi credeti ca mi-ar fi de ajutor!

Multumesc

Mircea, eu il am deja de aprox 30.000km si sincer nu i-am gasit vreo "hiba specifica de model". Cand am luat-o eu avea ambreiajul gata, l-am schimbat cu un EBC heavy duty(parca asa ii zicea) si de atunci nici o problema(strada, circuit) Ulei papa cam 150-200gr intre schimburi. Amortizoarele fata funcționează inca perfect, cel spate e pe duca(deh, mers in mare parte cu pasager si nu neaparat pe cele bune drumuri intotdeauna),plus escapade in wheelie. Distribuția va fi schimbata in iarna ce vine, desi nu are nici cel mai mic sunet(are cam 64.000km motorul). Eu personal, ca posesor de atatia ani, nu ți-aș putea indica sa te uiti la altceva decat in cazul altei motociclete. :) Eu am grija sa fie mecanic tot timpul inainte de termen cu tot ce inseamna asta. Nu m-a lasat in drum niciodata din vina ei. :)) Alimentarea cu motorina in loc de benzina nu e indicata. :)) Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am cumparat actualul R1 2007 in anul 2009, cind l-am bagat pe circuit atunci, temperatura nu sarea de 85grC in cursa, ieseam de pe pista , urca la 96-97 gr maxim cind opream motorul. Din 2015 a inceput sa nu se mai raceasca motorul, daca ventilatoarele mergeau, ralantiul la 1600tr, temp statea in 95-98gr, opream motorul si temp sarea in 104gr.. Ieri am scos termostatul si s-a rezolvat problema, se pare ca de acolo aparea problema incalzirii la ralantiu. In cursa, la turatii se comparta normal, tot la 85gr statea cu termostatul inclus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am cumparat actualul R1 2007 in anul 2009, cind l-am bagat pe circuit atunci, temperatura nu sarea de 85grC in cursa, ieseam de pe pista , urca la 96-97 gr maxim cind opream motorul. Din 2015 a inceput sa nu se mai raceasca motorul, daca ventilatoarele mergeau, ralantiul la 1600tr, temp statea in 95-98gr, opream motorul si temp sarea in 104gr.. Ieri am scos termostatul si s-a rezolvat problema, se pare ca de acolo aparea problema incalzirii la ralantiu. In cursa, la turatii se comparta normal, tot la 85gr statea cu termostatul inclus.

Nu ai radiator suplimentar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, am, in timpul mersului pe pista nu are probleme cu racirea, problema aparea cind ieseam de pe circuit, pe bretea trebuie sa mergi mai incet, plus timpul petrecut pe platou, 1 minut, temperatura urca foarte mult. Am testat problema cu motoreta pe stander, lasata sa se incalzeasca la maxim, la mine pornesc ventilatoarele la 91grC. Daca sint 25gr afara, cu ventilatoarele pornite motorul nu se mai racea sub 95gr. Cu termostatul scos, in aceleasi conditii temp se duce lejer pe la 85gr. Am concluzionat ca termostatul s-a decalibrat in timp. La turatie mica, pompa de apa nu are putere sa impinga apa prin termostat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, problema racirii la viteze mici , turatie mica, era de la proasta functionare a termostatului. 25 gr afara, 41 la nivelul asfaltului, dupa 10 ture de circuit, la sosire pe linia boxelor temp statea la maxim 86-88gr. Pe pista nu depasea 80gr, chiar cobora la 77gr..

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, problema racirii la viteze mici , turatie mica, era de la proasta functionare a termostatului. 25 gr afara, 41 la nivelul asfaltului, dupa 10 ture de circuit, la sosire pe linia boxelor temp statea la maxim 86-88gr. Pe pista nu depasea 80gr, chiar cobora la 77gr..

Cat de grea ii operatiunea?

Ma refer pot sa scot termostatul din carcasa aia de plastic si aia e?

Sau trebuie eliminata termostatul cu tot cu carcasa aia si conectata dupa furtunele ramase?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte usor. Se da rezervorul jos, tot ram air ul afara, se slabesc colierele de la furtunurile care intra in termostat, se scoate termostatul si se desface capacul lui. Se da afara valva si se pune capacul la loc. In ordine inversa se monteaza la loc. Sub o ora de munca. Atentie sa dai antigelul afara intii, sa inclini motoreta ca sa iasa cit mai mult antigel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici nu, la un garaj de service am intilnit eu unul ieri, statea martorul de check engine aprins si nimeni nu reusea sa-l stinga. Dai 6 suruburi jos ca sa scoti un amarit de capacel de plastic care fixeaza bateria in locasul ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici nu, la un garaj de service am intilnit eu unul ieri, statea martorul de check engine aprins si nimeni nu reusea sa-l stinga. Dai 6 suruburi jos ca sa scoti un amarit de capacel de plastic care fixeaza bateria in locasul ei.

Cand dai 24.000 e pe o motocicleta, nu te duci la orice garaj de reparatii moto, eu asa zic. Nu m-as injosi sa ma duc la garaje de cartier no name. Daca era la vreo reprezentanta, ii dau ei de cap pana la urma. Vba aia, garantie 2 ani, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca o iei second, ce, e 5k euro? Irelevant. La asemenea motociclete oricum nu se gasesc mecanici/tehnicieni in "service-urile" autohtone sa faca altceva decent in afara unui schimb de ulei, filtre, placute, etc. Adica operatiuni de mentenanta banale. Stiti voi vreun mecanic la vreo reprezentanta care sa fie capabil sa lucreze cu adevarat pe o minune tehnologica gen R1M?

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...