Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

Vreau sa imi cumpar un R1 - 2003 , si as avea nevoie de cateva sfaturi din partea voastra.

In principiu, la ce anume sa fiu atent cand o verific, sau ce alte sfaturi credeti ca mi-ar fi de ajutor!

Multumesc

Mircea, eu il am deja de aprox 30.000km si sincer nu i-am gasit vreo "hiba specifica de model". Cand am luat-o eu avea ambreiajul gata, l-am schimbat cu un EBC heavy duty(parca asa ii zicea) si de atunci nici o problema(strada, circuit) Ulei papa cam 150-200gr intre schimburi. Amortizoarele fata funcționează inca perfect, cel spate e pe duca(deh, mers in mare parte cu pasager si nu neaparat pe cele bune drumuri intotdeauna),plus escapade in wheelie. Distribuția va fi schimbata in iarna ce vine, desi nu are nici cel mai mic sunet(are cam 64.000km motorul). Eu personal, ca posesor de atatia ani, nu ți-aș putea indica sa te uiti la altceva decat in cazul altei motociclete. :) Eu am grija sa fie mecanic tot timpul inainte de termen cu tot ce inseamna asta. Nu m-a lasat in drum niciodata din vina ei. :)) Alimentarea cu motorina in loc de benzina nu e indicata. :)) Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi-am cumparat actualul R1 2007 in anul 2009, cind l-am bagat pe circuit atunci, temperatura nu sarea de 85grC in cursa, ieseam de pe pista , urca la 96-97 gr maxim cind opream motorul. Din 2015 a inceput sa nu se mai raceasca motorul, daca ventilatoarele mergeau, ralantiul la 1600tr, temp statea in 95-98gr, opream motorul si temp sarea in 104gr.. Ieri am scos termostatul si s-a rezolvat problema, se pare ca de acolo aparea problema incalzirii la ralantiu. In cursa, la turatii se comparta normal, tot la 85gr statea cu termostatul inclus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am cumparat actualul R1 2007 in anul 2009, cind l-am bagat pe circuit atunci, temperatura nu sarea de 85grC in cursa, ieseam de pe pista , urca la 96-97 gr maxim cind opream motorul. Din 2015 a inceput sa nu se mai raceasca motorul, daca ventilatoarele mergeau, ralantiul la 1600tr, temp statea in 95-98gr, opream motorul si temp sarea in 104gr.. Ieri am scos termostatul si s-a rezolvat problema, se pare ca de acolo aparea problema incalzirii la ralantiu. In cursa, la turatii se comparta normal, tot la 85gr statea cu termostatul inclus.

Nu ai radiator suplimentar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, am, in timpul mersului pe pista nu are probleme cu racirea, problema aparea cind ieseam de pe circuit, pe bretea trebuie sa mergi mai incet, plus timpul petrecut pe platou, 1 minut, temperatura urca foarte mult. Am testat problema cu motoreta pe stander, lasata sa se incalzeasca la maxim, la mine pornesc ventilatoarele la 91grC. Daca sint 25gr afara, cu ventilatoarele pornite motorul nu se mai racea sub 95gr. Cu termostatul scos, in aceleasi conditii temp se duce lejer pe la 85gr. Am concluzionat ca termostatul s-a decalibrat in timp. La turatie mica, pompa de apa nu are putere sa impinga apa prin termostat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, problema racirii la viteze mici , turatie mica, era de la proasta functionare a termostatului. 25 gr afara, 41 la nivelul asfaltului, dupa 10 ture de circuit, la sosire pe linia boxelor temp statea la maxim 86-88gr. Pe pista nu depasea 80gr, chiar cobora la 77gr..

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, problema racirii la viteze mici , turatie mica, era de la proasta functionare a termostatului. 25 gr afara, 41 la nivelul asfaltului, dupa 10 ture de circuit, la sosire pe linia boxelor temp statea la maxim 86-88gr. Pe pista nu depasea 80gr, chiar cobora la 77gr..

Cat de grea ii operatiunea?

Ma refer pot sa scot termostatul din carcasa aia de plastic si aia e?

Sau trebuie eliminata termostatul cu tot cu carcasa aia si conectata dupa furtunele ramase?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte usor. Se da rezervorul jos, tot ram air ul afara, se slabesc colierele de la furtunurile care intra in termostat, se scoate termostatul si se desface capacul lui. Se da afara valva si se pune capacul la loc. In ordine inversa se monteaza la loc. Sub o ora de munca. Atentie sa dai antigelul afara intii, sa inclini motoreta ca sa iasa cit mai mult antigel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici nu, la un garaj de service am intilnit eu unul ieri, statea martorul de check engine aprins si nimeni nu reusea sa-l stinga. Dai 6 suruburi jos ca sa scoti un amarit de capacel de plastic care fixeaza bateria in locasul ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici nu, la un garaj de service am intilnit eu unul ieri, statea martorul de check engine aprins si nimeni nu reusea sa-l stinga. Dai 6 suruburi jos ca sa scoti un amarit de capacel de plastic care fixeaza bateria in locasul ei.

Cand dai 24.000 e pe o motocicleta, nu te duci la orice garaj de reparatii moto, eu asa zic. Nu m-as injosi sa ma duc la garaje de cartier no name. Daca era la vreo reprezentanta, ii dau ei de cap pana la urma. Vba aia, garantie 2 ani, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca o iei second, ce, e 5k euro? Irelevant. La asemenea motociclete oricum nu se gasesc mecanici/tehnicieni in "service-urile" autohtone sa faca altceva decent in afara unui schimb de ulei, filtre, placute, etc. Adica operatiuni de mentenanta banale. Stiti voi vreun mecanic la vreo reprezentanta care sa fie capabil sa lucreze cu adevarat pe o minune tehnologica gen R1M?

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Oricine poate , doar e facuta si ea tot de un om"...

 

Apoi ajung asemeni Ducati, niste motociclete "stricacioase".

 

Jagi, asta cu weekend-ul a fost haioasa. Daca ai o colica renala si este weekend, te duci la urgente, n-astepti pana luni la medicul tau. Daca are mobra de 24000 euro o buba in weekend, o lasi naibii in garaj pana luni ca doar n-o avea vreo colica.

 

Astept sa vad cand apare vreun V4 desfacut la "baieti" in garaj...Cine are nevoie de echipament de diagnoza dedicat cand ai o trusa plina de scule? :)

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lac de unghii sau powertape peste becul cu eroare și nu mai are nimic...Merge un weekend.

Fixed. Motoreta functiona in parametri, doar ca avea lumina ai aportocalie aprinsa in bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Si daca o iei second, ce, e 5k euro? Irelevant. La asemenea motociclete oricum nu se gasesc mecanici/tehnicieni in "service-urile" autohtone sa faca altceva decent in afara unui schimb de ulei, filtre, placute, etc. Adica operatiuni de mentenanta banale. Stiti voi vreun mecanic la vreo reprezentanta care sa fie capabil sa lucreze cu adevarat pe o minune tehnologica gen R1M?

Uneori "service-urile autohtone"rescrie si softul la aceasta minune tehnologica! 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fixed. Motoreta functiona in parametri, doar ca avea lumina ai aportocalie aprinsa in bord.

JAGI. ..Sper ca e la mintea cocosului ca glumesc. Dar am văzut un caz la mașină, unde au scos ledul de la checkengine ca nu i-au dat de cap și masina mergea bine cu un consum mai mare:) (era sonda)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uneori "service-urile autohtone"rescrie si softul la aceasta minune tehnologica!

Nu ma refeream la tine sau la altii in mod special. Era la modul general.

» Post actualizat in 03 Jun 2018 20:35

Acum ca fapt divers,poate stie careva. Ma bate gandul sa mai schimb din carenele de pe babeta mea in viitorul apropiat. In afara de chinezariile clasice care nu "se pupa" decat cu munca de convingere si sunt de o calitate fff proasta puse la vanzare pe ebay/aliexpres,pe unde as mai putea cauta? Chiar si USA e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...