Ribo Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 Vorbeste cu userul JAGI, el e tata la yamahe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alx_95 Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 Cred ca am eu. Caut si iti trimit o poza sa vezi daca e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 Intrebare pentru specialistii R1, stiu ca exista cativa pe forum... desi cred ca poate fi si generalizata: poate un disc ovalizat sa cauzeze ca motorul sa traga intr-o parte pe franare? Cel mai probabil nu. Verifica sa nu fie "scurta de fata" sau una dintre jambe strambe. Varianta easy - ajustoarele de preload stanga-dreapta defazate mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 Multam dar zice ca dupa schimbarea discurilor/placutelor nu (mai) sunt probleme de ciclistica, lucru pe care urmeaza sa-l verific cand dau prima tura. Oricum, jambele nu sunt strambe sau cel putin nu par, insa o sa verific mai cu atentie cand o pun pe standere. Ah, bun pontul, o sa verific si reglajul suspensiilor, chiar daca aparent e in regula. Sigura explicatie ar fi placute blocate pe discuri, adica frana "agatata"... un fel de trail-braking involuntar care afecteaza ciclistica, insa fenomenul ar trebui sa se simta mai pronuntat pe acceleratie, in fine, daca proprietarul nu se preface si chiar e gutuie nu pot pune prea multa baza pe spusele lui. Mai ales ca nu facut nici 300mile de cand a luat-o, el zice ca o vinde din cauza nasterii celui de-al doilea copil, eu banuiesc ca s-a cam scapat in pantaloni cand a deschis prima data gazul... venind de pe un 600cc mai vechiut... insa nu exclud nici varianta sa fi descoperit ceva defecte ascunse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-LKY Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 pune roata fata pe stander, dai etrierii jos ca roata sa se poata invartii usor, invarte cat poti de tare cu mana de roata si uita-te la discuri daca sunt ovalizate, chiar daca sunt ovalizate sunt putin de tot pentru ca daca erau mai mult ramaneai fara frana in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 Oameni buni, va rog cititi cu atentie datele problemei inainte de a interveni. Multam! » Post actualizat in 21 May 2018 18:51 Imi cer scuze, nu am vrut sa poluez pe aici, am postat la sectiunea service dar se pare ca vreun moderator mai plin de zel a considerat altfel si a mutat topicul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 Cred ca am eu. Caut si iti trimit o poza sa vezi daca e ok Banuiesc ca pt mine era reply-ul. Astept cu nerabdare poza in cazul in care am inteles corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 22, 2018 Share Postat Mai 22, 2018 (editat) Eu nu cred ca trage stanga dreapta din cauza unui disc sau a placutelor. Ganditi-va ca sunt motociclete care au un singur disc de frana pe partea stanga sau dreapta, acele motociclete merg drept la franare. Editat Mai 22, 2018 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Mai 22, 2018 Share Postat Mai 22, 2018 Salutare, Vreau sa imi cumpar un R1 - 2003 , si as avea nevoie de cateva sfaturi din partea voastra. In principiu, la ce anume sa fiu atent cand o verific, sau ce alte sfaturi credeti ca mi-ar fi de ajutor! Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Mai 22, 2018 Share Postat Mai 22, 2018 Salutare, Vreau sa imi cumpar un R1 - 2003 , si as avea nevoie de cateva sfaturi din partea voastra. In principiu, la ce anume sa fiu atent cand o verific, sau ce alte sfaturi credeti ca mi-ar fi de ajutor! Multumesc Dai gsxr k7 pe r1 03? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 22, 2018 Share Postat Mai 22, 2018 (editat) Salutare, Vreau sa imi cumpar un R1 - 2003 , si as avea nevoie de cateva sfaturi din partea voastra. In principiu, la ce anume sa fiu atent cand o verific, sau ce alte sfaturi credeti ca mi-ar fi de ajutor! Multumesc Mircea, eu il am deja de aprox 30.000km si sincer nu i-am gasit vreo "hiba specifica de model". Cand am luat-o eu avea ambreiajul gata, l-am schimbat cu un EBC heavy duty(parca asa ii zicea) si de atunci nici o problema(strada, circuit) Ulei papa cam 150-200gr intre schimburi. Amortizoarele fata funcționează inca perfect, cel spate e pe duca(deh, mers in mare parte cu pasager si nu neaparat pe cele bune drumuri intotdeauna),plus escapade in wheelie. Distribuția va fi schimbata in iarna ce vine, desi nu are nici cel mai mic sunet(are cam 64.000km motorul). Eu personal, ca posesor de atatia ani, nu ți-aș putea indica sa te uiti la altceva decat in cazul altei motociclete. Eu am grija sa fie mecanic tot timpul inainte de termen cu tot ce inseamna asta. Nu m-a lasat in drum niciodata din vina ei. ) Alimentarea cu motorina in loc de benzina nu e indicata. ) Editat Mai 22, 2018 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RRS Postat Mai 22, 2018 Share Postat Mai 22, 2018 Sa nu uiți de un imbus de 5 George Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 22, 2018 Share Postat Mai 22, 2018 Mi-am cumparat actualul R1 2007 in anul 2009, cind l-am bagat pe circuit atunci, temperatura nu sarea de 85grC in cursa, ieseam de pe pista , urca la 96-97 gr maxim cind opream motorul. Din 2015 a inceput sa nu se mai raceasca motorul, daca ventilatoarele mergeau, ralantiul la 1600tr, temp statea in 95-98gr, opream motorul si temp sarea in 104gr.. Ieri am scos termostatul si s-a rezolvat problema, se pare ca de acolo aparea problema incalzirii la ralantiu. In cursa, la turatii se comparta normal, tot la 85gr statea cu termostatul inclus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Mai 23, 2018 Share Postat Mai 23, 2018 Mi-am cumparat actualul R1 2007 in anul 2009, cind l-am bagat pe circuit atunci, temperatura nu sarea de 85grC in cursa, ieseam de pe pista , urca la 96-97 gr maxim cind opream motorul. Din 2015 a inceput sa nu se mai raceasca motorul, daca ventilatoarele mergeau, ralantiul la 1600tr, temp statea in 95-98gr, opream motorul si temp sarea in 104gr.. Ieri am scos termostatul si s-a rezolvat problema, se pare ca de acolo aparea problema incalzirii la ralantiu. In cursa, la turatii se comparta normal, tot la 85gr statea cu termostatul inclus. Nu ai radiator suplimentar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 23, 2018 Share Postat Mai 23, 2018 Ba da, am, in timpul mersului pe pista nu are probleme cu racirea, problema aparea cind ieseam de pe circuit, pe bretea trebuie sa mergi mai incet, plus timpul petrecut pe platou, 1 minut, temperatura urca foarte mult. Am testat problema cu motoreta pe stander, lasata sa se incalzeasca la maxim, la mine pornesc ventilatoarele la 91grC. Daca sint 25gr afara, cu ventilatoarele pornite motorul nu se mai racea sub 95gr. Cu termostatul scos, in aceleasi conditii temp se duce lejer pe la 85gr. Am concluzionat ca termostatul s-a decalibrat in timp. La turatie mica, pompa de apa nu are putere sa impinga apa prin termostat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alx_95 Postat Mai 23, 2018 Share Postat Mai 23, 2018 Banuiesc ca pt mine era reply-ul. Astept cu nerabdare poza in cazul in care am inteles corect. Ti`am trimis PM dar vad ca nu-l citesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 23, 2018 Share Postat Mai 23, 2018 Ti`am trimis PM dar vad ca nu-l citesti Sorry! Nu mi-a apărut notificare pe PM. Acum ți-am raspuns. Mersi mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 30, 2018 Share Postat Mai 30, 2018 (editat) Deci, problema racirii la viteze mici , turatie mica, era de la proasta functionare a termostatului. 25 gr afara, 41 la nivelul asfaltului, dupa 10 ture de circuit, la sosire pe linia boxelor temp statea la maxim 86-88gr. Pe pista nu depasea 80gr, chiar cobora la 77gr.. Editat Mai 30, 2018 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Mai 30, 2018 Share Postat Mai 30, 2018 Deci, problema racirii la viteze mici , turatie mica, era de la proasta functionare a termostatului. 25 gr afara, 41 la nivelul asfaltului, dupa 10 ture de circuit, la sosire pe linia boxelor temp statea la maxim 86-88gr. Pe pista nu depasea 80gr, chiar cobora la 77gr.. Cat de grea ii operatiunea? Ma refer pot sa scot termostatul din carcasa aia de plastic si aia e? Sau trebuie eliminata termostatul cu tot cu carcasa aia si conectata dupa furtunele ramase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 31, 2018 Share Postat Mai 31, 2018 Foarte usor. Se da rezervorul jos, tot ram air ul afara, se slabesc colierele de la furtunurile care intra in termostat, se scoate termostatul si se desface capacul lui. Se da afara valva si se pune capacul la loc. In ordine inversa se monteaza la loc. Sub o ora de munca. Atentie sa dai antigelul afara intii, sa inclini motoreta ca sa iasa cit mai mult antigel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Iunie 3, 2018 Share Postat Iunie 3, 2018 Gasesc pe aici ceva posesori de R1 M ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 3, 2018 Share Postat Iunie 3, 2018 Aici nu, la un garaj de service am intilnit eu unul ieri, statea martorul de check engine aprins si nimeni nu reusea sa-l stinga. Dai 6 suruburi jos ca sa scoti un amarit de capacel de plastic care fixeaza bateria in locasul ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Iunie 3, 2018 Share Postat Iunie 3, 2018 Aici nu, la un garaj de service am intilnit eu unul ieri, statea martorul de check engine aprins si nimeni nu reusea sa-l stinga. Dai 6 suruburi jos ca sa scoti un amarit de capacel de plastic care fixeaza bateria in locasul ei. Cand dai 24.000 e pe o motocicleta, nu te duci la orice garaj de reparatii moto, eu asa zic. Nu m-as injosi sa ma duc la garaje de cartier no name. Daca era la vreo reprezentanta, ii dau ei de cap pana la urma. Vba aia, garantie 2 ani, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 3, 2018 Share Postat Iunie 3, 2018 (editat) Unii si o mai iau si second hand.Si daca ai inca 2 zile in care "reprezentantele" din RO nu lucreaza..... Editat Iunie 3, 2018 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 3, 2018 Share Postat Iunie 3, 2018 (editat) Si daca o iei second, ce, e 5k euro? Irelevant. La asemenea motociclete oricum nu se gasesc mecanici/tehnicieni in "service-urile" autohtone sa faca altceva decent in afara unui schimb de ulei, filtre, placute, etc. Adica operatiuni de mentenanta banale. Stiti voi vreun mecanic la vreo reprezentanta care sa fie capabil sa lucreze cu adevarat pe o minune tehnologica gen R1M? Editat Iunie 3, 2018 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.