brembo Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 mai folositi si voi gugalu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 mai folositi si voi gugalu.... pai ce faci bre??? ii ajuti si dupa le dai nana?/ nu i frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 http://www.pure-2-stroke-spirit.info/downl...color_codes.pdf banuiesc ca te referi la cel albastru met....0016 MCB...cred cred ca nu ,in acea lista sunt peste 100 nuante de albastru din pacate nu stiu care e ,aceasta lista am gasito si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 pai ce faci bre??? ii ajuti si dupa le dai nana?/nu i frumos. "bre" e diminutivul de la brembo? ..sa revenim....bre matale vezi acolo la tine la alea fara carene care e treaba cu rapoartele la pinioanele mici cu 4 dinti mai mult... (prietenii stiu de ce) Mesaj completat cred ca nu ,in acea lista sunt peste 100 nuante de albastru din pacate nu stiu care e ,aceasta lista am gasito si eu atunci imi cer scuze....tu ai intrebat de cod de culoare...daca iti dau codul de pe a mea de ex poate nu se potriveste cu ce ai tu pe moto...cred ca cea mai buna varianta e sa iei o bucata din ea (eu am luat aripa fata) si sa o duci la un mostrar la un atelier de vopseluri si sa iti dea exact nuanta ta de culoare, cica in timp se mai si decoloreaza si s-ar putea sa nu se mai pupe cu varianta originala...dar asta e discutabil.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 unde gasesc codul de culoare la un r1 2004 albastru?am gasit sub sa un 5VY1-010 oare asta sa fie??? ete colea... Mesaj completat "bre" e diminutivul de la brembo? ..sa revenim....bre matale vezi acolo la tine la alea fara carene care e treaba cu rapoartele la pinioanele mici cu 4 dinti mai mult... (prietenii stiu de ce) Normal, nu am mai avut cerneala sa scriu si mbo si am apucat doar bre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 (editat) ete colea... Mesaj completat ...nu stiu de ce...dar cred ca ai selectat r1 2001 nu 2004 Editat Decembrie 15, 2009 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 (editat) ...nu stiu de ce...dar cred ca ai selectat r1 2001 nu 2004 da, ai 2-0, ete colea si 2004 care sete pe persoana fizica ca si 2001 bai brebule, pardon brebu, pardon brembo. te astept azi sa mergem la yamaha. Editat Decembrie 16, 2009 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 pornografie pura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 (editat) alea sunt roti de 16.5? si de ce se folosesc acest tip de roti in curse? Editat Decembrie 20, 2009 de dobro_c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 alea sunt roti de 16.5? si de ce se folosesc acest tip de roti in curse? efect giroscopic mai mic, gume mai bune, greutate mai mica .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 efect giroscopic mai mic, gume mai bune, greutate mai mica .. d-aia am tacut din gura....eram curios cat timp ii trebuie lu' nenea Mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jardi Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 unde gasesc codul de culoare la un r1 2004 albastru?am gasit sub sa un 5VY1-010 oare asta sa fie??? Nu te ajuta cu nimic codul culorii, nu vei gasi nimic in paletarul de culori la producatorii de vopsele pt. albastrul pe care-l cauti. Sunt vopsele de fabrica, retete proprii, numai daca cumperi alta carena OEM va fi identica la culoare si stickere. Eu te pot ajuta cu o reteta (aproape identica cu originalul) cu vopsea Standox pe apa pentru albastrul de pe yamaha r1 2001, daca te ajuta cu ceva da de stire si te rezolv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Cam cat costa sa ai un R1 ca acela? Adica, iesi mai ieftin decat daca ai lua un 1098? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 mmmmnu...iesi mai scump...asta daca vb de 1098 stock si cred ca nu prea are ce discuta cu 1098 stock...dar nu sunt cel mai in masura sa fac comparatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Da, ziceam de un 1098 simplu, ca daca intram la 1098R depaseste cu mult pragul de bun simt al preturilor. 35.000E nu mi se pare prea corect, cu toate ca e tehnologizat si echipat in draci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 atunci depasim si 1098R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 eeee aici nu stiu ce sa zic, 1098R vs R1 optimizat ...chiar ar fii interesant de vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 da...ar fi interesant de pus o camera pe codita de la r1 =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 subestimezi Italia stiu ca 4 cilindrii sunt mai buni decat 2, dar fiecare cu plusuri si minusuri . Oricum prefer Yamaha dintre japoneze, par mai stapani pe situatie la ora actuala:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 baga 30k si in 1098 si atunci da....ai o comparatie buna ca valoare tehnica...nu ma refeream la diferentele de marca,cilindrii si alte alea Mesaj completat dezmembrez R1 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 r1 2002..am si eu o intrebare.. cum desfac "surubul" (daca pot sa`i zic asa) din imagine ? e vb de carena de sub sa.. multumesc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 (editat) r1 2002..am si eu o intrebare..cum desfac "surubul" (daca pot sa`i zic asa) din imagine ? e vb de carena de sub sa.. multumesc.. e clips din plastic daca nu ma insel... la modelele mai noi (dp 2004) are cant pt surubelnita stea. incearca cu o lama de cutit / cuter cu grija si trebuie sa iasa. banuiesc ca nu ai cum sa il impingi din interior ca e ingropat in cadru de la codita. Mesaj completat baga 30k si in 1098 si atunci da....ai o comparatie buna ca valoare tehnica...nu ma refeream la diferentele de marca,cilindrii si alte alea Mesaj completat dezmembrez R1 2007 imbraci bascula in carbon sau ce ii faci ? Editat Ianuarie 6, 2010 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 r1 2002..am si eu o intrebare..cum desfac "surubul" (daca pot sa`i zic asa) din imagine ? e vb de carena de sub sa.. multumesc.. apasa cu o surubelnita mica pe mijlocul nitului (cilindrul din interior) si o sa se deplaseze in jos cam 3-4 mm, dupa care o sa poti sa tragi tot nitul in sus bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 e clips din plastic daca nu ma insel... la modelele mai noi (dp 2004) are cant pt surubelnita stea. incearca cu o lama de cutit / cuter cu grija si trebuie sa iasa. banuiesc ca nu ai cum sa il impingi din interior ca e ingropat in cadru de la codita.Mesaj completat am incercat cu un cuter si nu iese o sa incerc azi cum a zis un baiat mai jos sa imping in jos mijlocul mersi fain Mesaj completat apasa cu o surubelnita mica pe mijlocul nitului (cilindrul din interior) si o sa se deplaseze in jos cam 3-4 mm, dupa care o sa poti sa tragi tot nitul in susbafta am incercat sa`l ridic, incerc azi sa`l apas si in jos.. mersi fain, raman dator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 M-ar bate gandul sa iau un r1 din 2000 sau 01 ar trebui sa stiu ceva de rau ??? am mers cu ambele modele.. cel mai nou a fost 2005 cu care am mers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.