nchivu Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 Asa este la inceput te surpinde:) dar incet incet te obisnuesti cu ea:) ce sa iti zic multi km inainte si sa nu o murdaresti de asfalt:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 sunt si pe culori ca cele de la rizoma ? sunt... dar cu emblema Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daniky F3 Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 se mai tine intrunirea aia de r1 la academie joia??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nchivu Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Habar nu am:) da oricum o sa fie cald joi si mai ales sambata se anunta in jur de 20Grade:) Vin si eu daca se tine ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Habar nu am:) da oricum o sa fie cald joi si mai ales sambata se anunta in jur de 20Grade:) Vin si eu daca se tine ceva! Si sambata chiar au fost 20 de grade,din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Din pacate ? Poate pentru voi Eu dimineata am montat bateria si am bagat 400km, pana la Veliko Tarnovo si inapoi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Eu am bagat vreo 150km pe ici-colo sa se dezmortzeasca pistoanele... Ori nu mai tineam eu minte cum merge moto ori i-am nimerit klumea harta de la PC....trage de rupe...urlam in casca Kitul de frane se simte fara doar si poate...merita banutii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jardi Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Am iesit si eu sambata si duminica, sambata m-am invartit prin oras, duminica am fost spre Valcea pana la Dedulesti, stiti voi zona cu mititei, crunt traseul, varza chiar, si m-am intors pe Curtea de Arges, bucata acceptabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 (editat) ce...numa voi sa va laudati si eu am pus pistoanele la lucru vineri si duminica asa putin prin oras 100-150 de km si il mai scot saptamana asta sa ii fac incalzirea pt sambata merg pana langa budapesta ca sunt ceva liniute de masini si motoare...il scot putin in lume asfalt uscat sa aveti Editat Martie 22, 2010 de ar88rol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Din pacate ? Poate pentru voi Eu dimineata am montat bateria si am bagat 400km, pana la Veliko Tarnovo si inapoi ... Ziceam din pacate pt ca pentru el a fost o zi cu ghinion, ca sa ma exprim popular. Adica lipsa de experienta(aproape0), calutii tentanti si un nene care a facut stanga l-au plasat fix in ATI Bagdasar. Pe viitor cand cineva se "sperie' de un SRAD dupa nici 2000 km e bine sa-si ia un Gs 500 pana invata...R1 nu e solutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 asfalt uscat sa aveti la fel si tie Mesaj completat Ziceam din pacate pt ca pentru el a fost o zi cu ghinion, ca sa ma exprim popular. Adica lipsa de experienta(aproape0), calutii tentanti si un nene care a facut stanga l-au plasat fix in ATI Bagdasar. Pe viitor cand cineva se "sperie' de un SRAD dupa nici 2000 km e bine sa-si ia un Gs 500 pana invata...R1 nu e solutia. clar...r1 e de vina?!!! acum am citit topicul celalalt...urata treaba...sper sa-si revina nchivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 are cineva semnalizarea originala stanga fata pentru r1? cu tot cu mufa si sa fie ca noua? eventual cineva care si-a luat semnale aftermarket si le are pe cele stock. Si inca o intrebare, a scos cineva catalizatorul fara sa schimbe tobele? sau a schimbat y cu unul fara catalizator ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) Eu intentionez sa scap de catalizator in cca. 2 saptamani.O sa-mi iau si finale dar mai la vara, deocamdata nu ma deranjeaza. Din cate am citit, y pipe-urile producatorilor importanti sunt interschimbabile si merg cu finalele stock. Editat Martie 23, 2010 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Eu intentionez sa scap de catalizator in cca. 2 saptamani.O sa-mi iau si finale dar mai la vara, deocamdata nu ma deranjeaza. Din cate am citit, y pipe-urile producatorilor importanti sunt interschimbabile si merg cu finalele stock. Subscriu la aceste versuri, cu specificatia sa ai grija sa nu iei un "Y" pipe pt sistemul full Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Eu intentionez sa scap de catalizator in cca. 2 saptamani.O sa-mi iau si finale dar mai la vara, deocamdata nu ma deranjeaza. Din cate am citit, y pipe-urile producatorilor importanti sunt interschimbabile si merg cu finalele stock. si daca scoti y ul si pui unul fara catalizator, fara sa schimbi finalele, trebuie remapata ecu? sau iti iei si power com ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 nu este neaparat sa "remapezi" ecu...(oricum asta e o treaba foarte costisitoare) si nici sa pui PC pentru ca nu e diferenta f mare de flow pe evacuare doar din catalizator. ce se va intampla insa sesizabil vor fi "popping-urile" de pe decelerare, foarte misto dealtfel insa in timp strica tobele...cel putin in teorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Asa este la inceput te surpinde:) Din pacate nici nu stii cata dreptate aveai. Insanatosire grabnica!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 nu este neaparat sa "remapezi" ecu...(oricum asta e o treaba foarte costisitoare) si nici sa pui PC pentru ca nu e diferenta f mare de flow pe evacuare doar din catalizator. ce se va intampla insa sesizabil vor fi "popping-urile" de pe decelerare, foarte misto dealtfel insa in timp strica tobele...cel putin in teorie. bine acum na, si daca-ti pui linie sau doar finale si chiar daca-ti iei PC tot sunt ''popping-uri'', sunt si asa fara sa elimini catalizatorul.. si in timp poate imi si schimb tobele dar acum as vrea sa scoata gazul mai repede sa raspunda mai repede la acceleratie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 pai uite ce ai de facut....treaba testata...eu am mai vandut pont-uri pe aici, nu stiu cati au inteles... deci...eu am luat full akra, superb lucrata insa la castigul de putere nu este foarte departe de urmatoarele modificari: 1. decuplezi cablurile de la exup - lasi clapeta deschisa pe full sau o scoti complet (mai dificil); 2. inlocuiesti "Y"-ul cu unul aftermarket sau golesti fagurii din catalizator (sectiunea la "Y"-ul stock e buna ca e mai mare); 3. golesti sitele din tobele stock - gasesti toate detaliile pe net - cauta la baffle removal pt r1 2004, rezultatul este impresionant si ca zgomot si ca putere pastrezi motorasul de la exup ca sa nu-ti dea erori in bord si in plus mie-mi place sunetul de la initializare 4. cumperi filtru aer sport k&n sau bmc si un power commander si ai castigat destul de multi cai si un sunet super smecher! in configuratia asta cheltuielile sunt minime, poate pana in 50 euro, fara Y pipe,PC si filtru mai ai o varianta de setup fara PC doar din ecu, insa pt asta va trebui sa te documentezi de pe net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 (editat) am filtru aer K&N, iar cu Y-ul cred ca-l golesc pe asta original pana la urma insa as incerca sa-i setez ECU din CO1-4 alea, dar nu am gasit nicaieri exact ce valori trebuie si... am gasit pe niste site-uri americane dar nu scrie exact pana la ce valoare poti modifica sau.. ce se poate intampla.. oricum ideea care o spui tu e buna, cu golirea tobelor si exup-ul.. intr-adevar ar fi cea mai economica.. nu vreau neaparat sa castig cai in plus.. vreau o raspundere la acceleratie mai rapida, si cuplu mai jos sa poti sa o ridici fara ambreiaj si din a 2a sau sa traga mai din 3-4 000 ture Editat Martie 25, 2010 de pinnutz_789 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 (editat) am filtru aer K&N, iar cu Y-ul cred ca-l golesc pe asta original pana la urma insa as incerca sa-i setez ECU din CO1-4 alea, dar nu am gasit nicaieri exact ce valori trebuie si... am gasit pe niste site-uri americane dar nu scrie exact pana la ce valoare poti modifica sau.. ce se poate intampla.. oricum ideea care o spui tu e buna, cu golirea tobelor si exup-ul.. intr-adevar ar fi cea mai economica.. nu vreau neaparat sa castig cai in plus.. vreau o raspundere la acceleratie mai rapida, si cuplu mai jos sa poti sa o ridici fara ambreiaj si din a 2a sau sa traga mai din 3-4 000 ture Fara nici un fel de gluma...daca vrei sa traga din 3-4000 de ture ia alta motoreta de 1000. Yamaha sunt recunoscute pentru problemele pe care le au in ture mici si medii. Pentru problema cu ridicatul pe o roata poti sa incerci cu succes un pinion spate mai mare (si mai ieftin) sau un pinion fata mai mic (si mai si mai ieftin ) Editat Martie 25, 2010 de doctoroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 am filtru aer K&N, iar cu Y-ul cred ca-l golesc pe asta original pana la urma insa as incerca sa-i setez ECU din CO1-4 alea, dar nu am gasit nicaieri exact ce valori trebuie si... am gasit pe niste site-uri americane dar nu scrie exact pana la ce valoare poti modifica sau.. cauta mai bine legat de CO-uri....the truth is out there...esti pe calea cea buna ) oricum iti dai seama ca nu o sa inlocuiesti PC-ul insa ii mai dai niste gaz Fara nici un fel de gluma...daca vrei sa traga din 3-4000 de ture ia alta motoreta de 1000. Yamaha sunt recunoscute pentru problemele pe care le au in ture mici si medii. bine ca ati gasit voi punctul slab la r1 (voi astia cu suzete).... cand va rezolva fabrica "mica" problema la sudura de la cadru?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 cauta mai bine legat de CO-uri....the truth is out there...esti pe calea cea buna )oricum iti dai seama ca nu o sa inlocuiesti PC-ul insa ii mai dai niste gaz bine ca ati gasit voi punctul slab la r1 (voi astia cu suzete).... cand va rezolva fabrica "mica" problema la sudura de la cadru?! Eh macar ai nostri le remediaza nu sunt in negare ca aia de la Honda cu mancacioasele lor de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
~LeX~ Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 pt coltul celor ce au r1 am sa va ofer putina distractie : kit lant cu foaie 64 dinti Thrust (alu) cu uzura f mica insesizabila rollcage r1 acestea potrivesc pe r1 din 1999-2003 contact : 0744 183 658 sau id alex_cs2005@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 am gasit ceva ceva, am inteles in mare cam ce trebuie sa fac cu CO-urile.. am sa incerc sa le modific in mai multe moduri cand ies prima data si va spun rezultatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.