Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Habar nu am:) da oricum o sa fie cald joi si mai ales sambata se anunta in jur de 20Grade:) Vin si eu daca se tine ceva!

 

Si sambata chiar au fost 20 de grade,din pacate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am bagat vreo 150km pe ici-colo sa se dezmortzeasca pistoanele...

Ori nu mai tineam eu minte cum merge moto ori i-am nimerit klumea harta de la PC....trage de rupe...urlam in casca

Kitul de frane se simte fara doar si poate...merita banutii :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am iesit si eu sambata si duminica, sambata m-am invartit prin oras, duminica am fost spre Valcea pana la Dedulesti, stiti voi zona cu mititei, crunt traseul, varza chiar, si m-am intors pe Curtea de Arges, bucata acceptabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce...numa voi sa va laudati :rose:

si eu am pus pistoanele la lucru vineri si duminica asa putin prin oras 100-150 de km

si il mai scot saptamana asta sa ii fac incalzirea pt sambata

merg pana langa budapesta ca sunt ceva liniute de masini si motoare...il scot putin in lume :(

 

asfalt uscat sa aveti :rose:

Editat de ar88rol
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate ? Poate pentru voi :rose: Eu dimineata am montat bateria si am bagat 400km, pana la Veliko Tarnovo si inapoi ...

 

Ziceam din pacate pt ca pentru el a fost o zi cu ghinion, ca sa ma exprim popular. Adica lipsa de experienta(aproape0), calutii tentanti si un nene care a facut stanga l-au plasat fix in ATI Bagdasar.

 

Pe viitor cand cineva se "sperie' de un SRAD dupa nici 2000 km e bine sa-si ia un Gs 500 pana invata...R1 nu e solutia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asfalt uscat sa aveti :rose:

 

 

la fel si tie :(

Mesaj completat

Ziceam din pacate pt ca pentru el a fost o zi cu ghinion, ca sa ma exprim popular. Adica lipsa de experienta(aproape0), calutii tentanti si un nene care a facut stanga l-au plasat fix in ATI Bagdasar.

 

Pe viitor cand cineva se "sperie' de un SRAD dupa nici 2000 km e bine sa-si ia un Gs 500 pana invata...R1 nu e solutia.

 

clar...r1 e de vina?!!!

acum am citit topicul celalalt...urata treaba...sper sa-si revina nchivu :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva semnalizarea originala stanga fata pentru r1? cu tot cu mufa si sa fie ca noua? eventual cineva care si-a luat semnale aftermarket si le are pe cele stock. Si inca o intrebare, a scos cineva catalizatorul fara sa schimbe tobele? sau a schimbat y cu unul fara catalizator ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu intentionez sa scap de catalizator in cca. 2 saptamani.O sa-mi iau si finale dar mai la vara, deocamdata nu ma deranjeaza. Din cate am citit, y pipe-urile producatorilor importanti sunt interschimbabile si merg cu finalele stock.

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu intentionez sa scap de catalizator in cca. 2 saptamani.O sa-mi iau si finale dar mai la vara, deocamdata nu ma deranjeaza. Din cate am citit, y pipe-urile producatorilor importanti sunt interschimbabile si merg cu finalele stock.

 

Subscriu la aceste versuri, cu specificatia sa ai grija sa nu iei un "Y" pipe pt sistemul full :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu intentionez sa scap de catalizator in cca. 2 saptamani.O sa-mi iau si finale dar mai la vara, deocamdata nu ma deranjeaza. Din cate am citit, y pipe-urile producatorilor importanti sunt interschimbabile si merg cu finalele stock.

si daca scoti y ul si pui unul fara catalizator, fara sa schimbi finalele, trebuie remapata ecu? sau iti iei si power com ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este neaparat sa "remapezi" ecu...(oricum asta e o treaba foarte costisitoare) si nici sa pui PC pentru ca nu e diferenta f mare de flow pe evacuare doar din catalizator. ce se va intampla insa sesizabil vor fi "popping-urile" de pe decelerare, foarte misto dealtfel insa in timp strica tobele...cel putin in teorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este neaparat sa "remapezi" ecu...(oricum asta e o treaba foarte costisitoare) si nici sa pui PC pentru ca nu e diferenta f mare de flow pe evacuare doar din catalizator. ce se va intampla insa sesizabil vor fi "popping-urile" de pe decelerare, foarte misto dealtfel insa in timp strica tobele...cel putin in teorie.

bine acum na, si daca-ti pui linie sau doar finale si chiar daca-ti iei PC tot sunt ''popping-uri'', sunt si asa fara sa elimini catalizatorul.. si in timp poate imi si schimb tobele :cheers: dar acum as vrea sa scoata gazul mai repede ;) sa raspunda mai repede la acceleratie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai uite ce ai de facut....treaba testata...eu am mai vandut pont-uri pe aici, nu stiu cati au inteles...

deci...eu am luat full akra, superb lucrata insa la castigul de putere nu este foarte departe de urmatoarele modificari:

1. decuplezi cablurile de la exup - lasi clapeta deschisa pe full sau o scoti complet (mai dificil);

2. inlocuiesti "Y"-ul cu unul aftermarket sau golesti fagurii din catalizator (sectiunea la "Y"-ul stock e buna ca e mai mare);

3. golesti sitele din tobele stock - gasesti toate detaliile pe net - cauta la baffle removal pt r1 2004, rezultatul este impresionant si ca zgomot si ca putere

 

pastrezi motorasul de la exup ca sa nu-ti dea erori in bord si in plus mie-mi place sunetul de la initializare ;)

 

4. cumperi filtru aer sport k&n sau bmc si un power commander si ai castigat destul de multi cai si un sunet super smecher!

 

in configuratia asta cheltuielile sunt minime, poate pana in 50 euro, fara Y pipe,PC si filtru

mai ai o varianta de setup fara PC doar din ecu, insa pt asta va trebui sa te documentezi de pe net :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am filtru aer K&N, iar cu Y-ul cred ca-l golesc pe asta original pana la urma :cheers: insa as incerca sa-i setez ECU din CO1-4 alea, dar nu am gasit nicaieri exact ce valori trebuie si... am gasit pe niste site-uri americane dar nu scrie exact pana la ce valoare poti modifica sau.. ce se poate intampla.. oricum ideea care o spui tu e buna, cu golirea tobelor si exup-ul.. intr-adevar ar fi cea mai economica.. nu vreau neaparat sa castig cai in plus.. vreau o raspundere la acceleratie mai rapida, si cuplu mai jos ;) sa poti sa o ridici fara ambreiaj si din a 2a sau sa traga mai din 3-4 000 ture ;)

Editat de pinnutz_789
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am filtru aer K&N, iar cu Y-ul cred ca-l golesc pe asta original pana la urma ;) insa as incerca sa-i setez ECU din CO1-4 alea, dar nu am gasit nicaieri exact ce valori trebuie si... am gasit pe niste site-uri americane dar nu scrie exact pana la ce valoare poti modifica sau.. ce se poate intampla.. oricum ideea care o spui tu e buna, cu golirea tobelor si exup-ul.. intr-adevar ar fi cea mai economica.. nu vreau neaparat sa castig cai in plus.. vreau o raspundere la acceleratie mai rapida, si cuplu mai jos ;) sa poti sa o ridici fara ambreiaj si din a 2a sau sa traga mai din 3-4 000 ture :)

 

 

Fara nici un fel de gluma...daca vrei sa traga din 3-4000 de ture ia alta motoreta de 1000. Yamaha sunt recunoscute pentru problemele pe care le au in ture mici si medii.

Pentru problema cu ridicatul pe o roata poti sa incerci cu succes un pinion spate mai mare (si mai ieftin) sau un pinion fata mai mic (si mai si mai ieftin :cheers:)

Editat de doctoroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am filtru aer K&N, iar cu Y-ul cred ca-l golesc pe asta original pana la urma ;) insa as incerca sa-i setez ECU din CO1-4 alea, dar nu am gasit nicaieri exact ce valori trebuie si... am gasit pe niste site-uri americane dar nu scrie exact pana la ce valoare poti modifica sau..

 

cauta mai bine legat de CO-uri....the truth is out there...esti pe calea cea buna :))

oricum iti dai seama ca nu o sa inlocuiesti PC-ul insa ii mai dai niste gaz ;)

 

Fara nici un fel de gluma...daca vrei sa traga din 3-4000 de ture ia alta motoreta de 1000. Yamaha sunt recunoscute pentru problemele pe care le au in ture mici si medii.

 

 

:cheers: bine ca ati gasit voi punctul slab la r1 (voi astia cu suzete).... cand va rezolva fabrica "mica" problema la sudura de la cadru?! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta mai bine legat de CO-uri....the truth is out there...esti pe calea cea buna :))

oricum iti dai seama ca nu o sa inlocuiesti PC-ul insa ii mai dai niste gaz ;)

 

 

 

 

:cheers: bine ca ati gasit voi punctul slab la r1 (voi astia cu suzete).... cand va rezolva fabrica "mica" problema la sudura de la cadru?! :)

 

Eh macar ai nostri le remediaza nu sunt in negare ca aia de la Honda cu mancacioasele lor de ulei ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt coltul celor ce au r1 am sa va ofer putina distractie :

 

 

 

kit lant cu foaie 64 dinti Thrust (alu) cu uzura f mica insesizabila

 

rollcage r1

 

 

acestea potrivesc pe r1 din 1999-2003

 

 

 

contact : 0744 183 658 sau id alex_cs2005@yahoo.com

post-36250-1269596215_thumb.jpg

post-36250-1269596235_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...