Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Pe Circuit nu am probat clasa 1000 de la honda dar am probat in 2004-2005 toata clasa 600cc. Yamaha 2004 m-a incantat enorm si mi-a dat cel mai bun timp.

 

Nu credeam ca ajungem sa discutam cat de bine si frumos sta motoreta pe cric dar daca yamaha nu sta bine e doar pentru ca a fost asezata gresit...

 

Am chiar si astazi HRC ul de la 1000rr 2008 la garaj si ies cu toate moto client in probe prin Bucuresti, mi-am facut eu un circuit in jurul Servicelui de 3 km. E foarte tare CBR ul dar imi place mai mult R1.

 

Pilotul-Proprietarul poate ajusta diferentele ce-l dor la o moto. Poti schimba rapoarte lant ptr mai multa fortza dar si asa mi se pare ca R1 e perfect de serie.

 

O sa va dau o poza ce R1 meu ca sa vedeti cat de mult o iubesc si cati bani si tehnologie am pe ea.

 

Ptr mine Personal R1 e cea mai sexoasa si senzuala capra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intre r1 2007 (a mea) si un 1000rr 2008, ambele stock la momentul respectiv, pe autostrada, la demaraj din a 2-a erau fix.....la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha a tinut pas cu tehnologia si a intrat in sezonul 2011 cu un avantaj fata de Ducati, nu ma intereseaza ce face Honda ci ma intereseaza sa bata Yamaha pe Ducati.

 

 

 

 

 

Mesaj completat

Yamaha a tinut pas cu tehnologia si a intrat in sezonul 2011 cu un avantaj fata de Ducati, nu ma intereseaza ce face Honda ci ma intereseaza sa bata Yamaha pe Ducati.

 

Mesaj completat

nu te stresa colegule o sa bata ducati, da i putin timp lui rossi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre r1 2007 (a mea) si un 1000rr 2008, ambele stock la momentul respectiv, pe autostrada, la demaraj din a 2-a erau fix.....la fel.

Mda,despre circuit era vorba,toata lumea lauda CBR-ul '08 cum ca ar fi foarte 600'ish ca si manevrabilitate.Pe autostrada e normal sa fie f apropiate.

 

Ptr mine Personal R1 e cea mai sexoasa si senzuala capra.

 

Si pt mine la fel,sunt intru totul de acord cu tine :laugh:

Nu exista motor cu forme mai unduitoare ca R1.E amenintatoare si in acelasi timp foarte sexy.

Ziceai ceva de o poza? Hai cu poza ca mor de curiozitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tras la liniutza cu cbr repsol si cbr HRC ambele din 2008 vs R1 meu 2007.

 

Le-am rupt carena de fatza la ambele. Daca e vreun CBR de 1000 sau 5000 care vrea sa imi demonstreze ca e mai tare atunci astept un telefon si vin imediat.

 

A mea are tobe de world sbk si atat fatza de serie. Nu filtre nu homosecsualitati de Power Commander etc. Serie pe motor.

 

dela 250km/h CBR uldevine istorie si de la a 3 a in sus lafel...

 

Repet! Respect CBR ul ca si motocicleta dar sa nu incerce sa sara Calul(YZF R1)...

 

N-am facut poze cu R1 meu dar va fac azi si vi le postez. Pana atunci admirati mi MV ul:

 

/index.php?showtopic=643731

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

post-11347-1301118177_thumb.jpg

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci ai intre 158 si un maxim optimist de 165 cai la roata

honda are undeva pe la 158-162 de serie in fctie de cat de bine s-a nascut motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tras la liniutza cu cbr repsol si cbr HRC ambele din 2008 vs R1 meu 2007.

 

Le-am rupt carena de fatza la ambele. Daca e vreun CBR de 1000 sau 5000 care vrea sa imi demonstreze ca e mai tare atunci astept un telefon si vin imediat.

 

A mea are tobe de world sbk si atat fatza de serie. Nu filtre nu homosecsualitati de Power Commander etc. Serie pe motor.

 

dela 250km/h CBR uldevine istorie si de la a 3 a in sus lafel...

 

Repet! Respect CBR ul ca si motocicleta dar sa nu incerce sa sara Calul(YZF R1)...

 

N-am facut poze cu R1 meu dar va fac azi si vi le postez. Pana atunci admirati mi MV ul:

 

/index.php?showtopic=643731

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

 

asa ieftin o vinzi?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer Da!

 

Asta este pretul de criza al acestei moto si tot sincer iti spun ca daca imi ies banutii din altele atunci voi fi si mai fericit.

 

Aia e... O dau si merg cu (scuteru) R1...

 

P.S. E o poveste lunga de ce imi vand eu Agusta dar daca apare Printisorul pentru ea atunci Servicele meu poate fi mutat pe plantatia mea. Aia e. Fara sacrificii nu se face nimic pe lumea mea.

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare in legatura cu r1`le meu 2002

de la un timp nu mai sta la relanti ca inainte(1100-1200)

dupa ce cade socu sta undeva la 900-1000 si se aude foarte urat

filtru e curatat, benzina are

ce ar putea fi ?:|

 

la inceput m`am uracat cu frica pe ea, acum o iubesc :)

si ma doare cand o aud la relanti :|

astept si eu niste raspunsuri daca se poate de la "ăi" mai vechi cu experienta

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare in legatura cu r1`le meu 2002

de la un timp nu mai sta la relanti ca inainte(1100-1200)

dupa ce cade socu sta undeva la 900-1000 si se aude foarte urat

filtru e curatat, benzina are

ce ar putea fi ?:|

 

la inceput m`am uracat cu frica pe ea, acum o iubesc :)

si ma doare cand o aud la relanti :|

astept si eu niste raspunsuri daca se poate de la "ăi" mai vechi cu experienta

 

bafta

 

Cand motorul are peste 80 de grade atunci reglezi relantiul la 1250rpm. Nu stiu cand ai facut ultimul reglaj injectie si schimb bujii dar asta se face la fiecare 9000km.

 

Atentie! Sunt 99% din casele moto care folosesc sisteme de vacum de 45euro care mai rau iti zapacesc motorul. Ca sa le deosebesti sunt montate pe o tabla rosie si daca faci vacum pe toate vei vedea ca bat aiurea.

 

Vin-o la noi si iti garantam lucrarea 9000km daca rezervorul tau nu are rugina.

 

Pret 90euro injectie-bujii totul inclus garantat 9000km.

 

Sau schimba bujiile si apoi la 80 grade da relantiul in 1250rpm.

 

Bafta.

Mesaj completat

Uite motocicletele cu care ne dam noi real. Sunt preparate dar sunt exact modelelenoastre...

http://www.fim-tv.com/page/RoadRacing/0,,1...ml#in-p1-c17389

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de vinzare un radiator aditional pt R1 2004 2006. 200euro. Vine kit complet cu racorduri, cleme. Scade temperatura motorului cu 15grd.

 

Da ne o poza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti...ea e noua mea iubire de asta-toamna, si sunt foarte mutumit de ea :) dupa ce am coafato putin :D

Mesaj completat

Salut baieti...ea e noua mea iubire de asta-toamna, si sunt foarte mutumit de ea :baldy: dupa ce am coafato putin :)

post-60921-1301349235_thumb.jpg

post-60921-1301349250_thumb.jpg

post-60921-1301349333_thumb.jpg

post-60921-1301349369_thumb.jpg

post-60921-1301349388_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand motorul are peste 80 de grade atunci reglezi relantiul la 1250rpm. Nu stiu cand ai facut ultimul reglaj injectie si schimb bujii dar asta se face la fiecare 9000km.

 

Atentie! Sunt 99% din casele moto care folosesc sisteme de vacum de 45euro care mai rau iti zapacesc motorul. Ca sa le deosebesti sunt montate pe o tabla rosie si daca faci vacum pe toate vei vedea ca bat aiurea.

 

Vin-o la noi si iti garantam lucrarea 9000km daca rezervorul tau nu are rugina.

 

Pret 90euro injectie-bujii totul inclus garantat 9000km.

 

Sau schimba bujiile si apoi la 80 grade da relantiul in 1250rpm.

 

Bafta.

Mesaj completat

Uite motocicletele cu care ne dam noi real. Sunt preparate dar sunt exact modelelenoastre...

http://www.fim-tv.com/page/RoadRacing/0,,1...ml#in-p1-c17389

 

 

relantiul il maresc din acceleratia de pe ghidon ?

ce bujii imi recomanzi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai o "rotita" metalica pe partea stanga, undeva sub rezervor e plasat pe langa carene uita-te atent...

Mesaj completat

Salut baieti...ea e noua mea iubire de asta-toamna, si sunt foarte mutumit de ea :) dupa ce am coafato putin :baldy:

Mesaj completat

 

 

sa o stapanesti cu placere si fara incidente !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu mergi pe rosu tot timpul si o folosesti des prin orasi atunci NGK/CR9EIA-9

De unde ai intrebat se regleaza jocul manetei fata de injectie, reglajul de relanti se face pe unde a spus bajatul de mai sus probabil. Nu am niciuna in garaj acum sa ma asigur dar oricum este intre cadru si motor, in partea stanga cum stai pe ea, deasupra pinionului de atac lant.

 

P.S. Nu incerca alte bujii decat ce ti-am scris ca nu tin mult. Modelul 2002-2003 e un pic altfel si nu merge bine ca toate celelalte pe cr9e.

 

P.S.S. Fiind modelul pe injectie este posibil sa n-ai acea rotitza de reglaj relanti si sa trebuiasca sa mergi la service de profil sa demonteze rezervorul si filtrul ptr a creste turatia in parametri.

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti...ea e noua mea iubire de asta-toamna, si sunt foarte mutumit de ea :) dupa ce am coafato putin :D

Mesaj completat

 

 

A iesit frumos, mai ales cu toba :baldy:

 

Sa nu uiti sa schimbi discurile pe fata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ puffy2zero10 :

 

Salut,salut,arata foarte bine,s-o stapanesti sanatos.Imi place toba.

:) :)

Mesaj completat

A iesit frumos, mai ales cu toba :baldy:

 

Sa nu uiti sa schimbi discurile pe fata!

dar ce au discurile ca sunt ok :D

Editat de puffy2zero10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu mergi pe rosu tot timpul si o folosesti des prin orasi atunci NGK/CR9EIA-9

De unde ai intrebat se regleaza jocul manetei fata de injectie, reglajul de relanti se face pe unde a spus bajatul de mai sus probabil. Nu am niciuna in garaj acum sa ma asigur dar oricum este intre cadru si motor, in partea stanga cum stai pe ea, deasupra pinionului de atac lant.

 

P.S. Nu incerca alte bujii decat ce ti-am scris ca nu tin mult. Modelul 2002-2003 e un pic altfel si nu merge bine ca toate celelalte pe cr9e.

 

P.S.S. Fiind modelul pe injectie este posibil sa n-ai acea rotitza de reglaj relanti si sa trebuiasca sa mergi la service de profil sa demonteze rezervorul si filtrul ptr a creste turatia in parametri.

 

Rotita exista si la motoare pe injectie si face acelasi lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...