SabinRace Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Pe Circuit nu am probat clasa 1000 de la honda dar am probat in 2004-2005 toata clasa 600cc. Yamaha 2004 m-a incantat enorm si mi-a dat cel mai bun timp. Nu credeam ca ajungem sa discutam cat de bine si frumos sta motoreta pe cric dar daca yamaha nu sta bine e doar pentru ca a fost asezata gresit... Am chiar si astazi HRC ul de la 1000rr 2008 la garaj si ies cu toate moto client in probe prin Bucuresti, mi-am facut eu un circuit in jurul Servicelui de 3 km. E foarte tare CBR ul dar imi place mai mult R1. Pilotul-Proprietarul poate ajusta diferentele ce-l dor la o moto. Poti schimba rapoarte lant ptr mai multa fortza dar si asa mi se pare ca R1 e perfect de serie. O sa va dau o poza ce R1 meu ca sa vedeti cat de mult o iubesc si cati bani si tehnologie am pe ea. Ptr mine Personal R1 e cea mai sexoasa si senzuala capra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Intre r1 2007 (a mea) si un 1000rr 2008, ambele stock la momentul respectiv, pe autostrada, la demaraj din a 2-a erau fix.....la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladvlad Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Yamaha a tinut pas cu tehnologia si a intrat in sezonul 2011 cu un avantaj fata de Ducati, nu ma intereseaza ce face Honda ci ma intereseaza sa bata Yamaha pe Ducati. Mesaj completat Yamaha a tinut pas cu tehnologia si a intrat in sezonul 2011 cu un avantaj fata de Ducati, nu ma intereseaza ce face Honda ci ma intereseaza sa bata Yamaha pe Ducati. Mesaj completat nu te stresa colegule o sa bata ducati, da i putin timp lui rossi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Intre r1 2007 (a mea) si un 1000rr 2008, ambele stock la momentul respectiv, pe autostrada, la demaraj din a 2-a erau fix.....la fel. Mda,despre circuit era vorba,toata lumea lauda CBR-ul '08 cum ca ar fi foarte 600'ish ca si manevrabilitate.Pe autostrada e normal sa fie f apropiate. Ptr mine Personal R1 e cea mai sexoasa si senzuala capra. Si pt mine la fel,sunt intru totul de acord cu tine Nu exista motor cu forme mai unduitoare ca R1.E amenintatoare si in acelasi timp foarte sexy. Ziceai ceva de o poza? Hai cu poza ca mor de curiozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 (editat) Am tras la liniutza cu cbr repsol si cbr HRC ambele din 2008 vs R1 meu 2007. Le-am rupt carena de fatza la ambele. Daca e vreun CBR de 1000 sau 5000 care vrea sa imi demonstreze ca e mai tare atunci astept un telefon si vin imediat. A mea are tobe de world sbk si atat fatza de serie. Nu filtre nu homosecsualitati de Power Commander etc. Serie pe motor. dela 250km/h CBR uldevine istorie si de la a 3 a in sus lafel... Repet! Respect CBR ul ca si motocicleta dar sa nu incerce sa sara Calul(YZF R1)... N-am facut poze cu R1 meu dar va fac azi si vi le postez. Pana atunci admirati mi MV ul: /index.php?showtopic=643731 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Editat Martie 26, 2011 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 deci ai intre 158 si un maxim optimist de 165 cai la roata honda are undeva pe la 158-162 de serie in fctie de cat de bine s-a nascut motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Am tras la liniutza cu cbr repsol si cbr HRC ambele din 2008 vs R1 meu 2007. Le-am rupt carena de fatza la ambele. Daca e vreun CBR de 1000 sau 5000 care vrea sa imi demonstreze ca e mai tare atunci astept un telefon si vin imediat. A mea are tobe de world sbk si atat fatza de serie. Nu filtre nu homosecsualitati de Power Commander etc. Serie pe motor. dela 250km/h CBR uldevine istorie si de la a 3 a in sus lafel... Repet! Respect CBR ul ca si motocicleta dar sa nu incerce sa sara Calul(YZF R1)... N-am facut poze cu R1 meu dar va fac azi si vi le postez. Pana atunci admirati mi MV ul: /index.php?showtopic=643731 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto asa ieftin o vinzi?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 (editat) Sincer Da! Asta este pretul de criza al acestei moto si tot sincer iti spun ca daca imi ies banutii din altele atunci voi fi si mai fericit. Aia e... O dau si merg cu (scuteru) R1... P.S. E o poveste lunga de ce imi vand eu Agusta dar daca apare Printisorul pentru ea atunci Servicele meu poate fi mutat pe plantatia mea. Aia e. Fara sacrificii nu se face nimic pe lumea mea. Editat Martie 26, 2011 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 f-tui criza ma-sii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 f-tui criza ma-sii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 am si eu o intrebare in legatura cu r1`le meu 2002 de la un timp nu mai sta la relanti ca inainte(1100-1200) dupa ce cade socu sta undeva la 900-1000 si se aude foarte urat filtru e curatat, benzina are ce ar putea fi ?:| la inceput m`am uracat cu frica pe ea, acum o iubesc si ma doare cand o aud la relanti :| astept si eu niste raspunsuri daca se poate de la "ăi" mai vechi cu experienta bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 (editat) am si eu o intrebare in legatura cu r1`le meu 2002de la un timp nu mai sta la relanti ca inainte(1100-1200) dupa ce cade socu sta undeva la 900-1000 si se aude foarte urat filtru e curatat, benzina are ce ar putea fi ?:| la inceput m`am uracat cu frica pe ea, acum o iubesc si ma doare cand o aud la relanti :| astept si eu niste raspunsuri daca se poate de la "ăi" mai vechi cu experienta bafta Cand motorul are peste 80 de grade atunci reglezi relantiul la 1250rpm. Nu stiu cand ai facut ultimul reglaj injectie si schimb bujii dar asta se face la fiecare 9000km. Atentie! Sunt 99% din casele moto care folosesc sisteme de vacum de 45euro care mai rau iti zapacesc motorul. Ca sa le deosebesti sunt montate pe o tabla rosie si daca faci vacum pe toate vei vedea ca bat aiurea. Vin-o la noi si iti garantam lucrarea 9000km daca rezervorul tau nu are rugina. Pret 90euro injectie-bujii totul inclus garantat 9000km. Sau schimba bujiile si apoi la 80 grade da relantiul in 1250rpm. Bafta. Mesaj completat Uite motocicletele cu care ne dam noi real. Sunt preparate dar sunt exact modelelenoastre... http://www.fim-tv.com/page/RoadRacing/0,,1...ml#in-p1-c17389 Editat Martie 27, 2011 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Am de vinzare un radiator aditional pt R1 2004 2006. 200euro. Vine kit complet cu racorduri, cleme. Scade temperatura motorului cu 15grd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Am de vinzare un radiator aditional pt R1 2004 2006. 200euro. Vine kit complet cu racorduri, cleme. Scade temperatura motorului cu 15grd. Da ne o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puffy2zero10 Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Salut baieti...ea e noua mea iubire de asta-toamna, si sunt foarte mutumit de ea dupa ce am coafato putin Mesaj completat Salut baieti...ea e noua mea iubire de asta-toamna, si sunt foarte mutumit de ea dupa ce am coafato putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Cand motorul are peste 80 de grade atunci reglezi relantiul la 1250rpm. Nu stiu cand ai facut ultimul reglaj injectie si schimb bujii dar asta se face la fiecare 9000km. Atentie! Sunt 99% din casele moto care folosesc sisteme de vacum de 45euro care mai rau iti zapacesc motorul. Ca sa le deosebesti sunt montate pe o tabla rosie si daca faci vacum pe toate vei vedea ca bat aiurea. Vin-o la noi si iti garantam lucrarea 9000km daca rezervorul tau nu are rugina. Pret 90euro injectie-bujii totul inclus garantat 9000km. Sau schimba bujiile si apoi la 80 grade da relantiul in 1250rpm. Bafta. Mesaj completat Uite motocicletele cu care ne dam noi real. Sunt preparate dar sunt exact modelelenoastre... http://www.fim-tv.com/page/RoadRacing/0,,1...ml#in-p1-c17389 relantiul il maresc din acceleratia de pe ghidon ? ce bujii imi recomanzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 ai o "rotita" metalica pe partea stanga, undeva sub rezervor e plasat pe langa carene uita-te atent... Mesaj completat Salut baieti...ea e noua mea iubire de asta-toamna, si sunt foarte mutumit de ea dupa ce am coafato putin Mesaj completat sa o stapanesti cu placere si fara incidente ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 (editat) Daca nu mergi pe rosu tot timpul si o folosesti des prin orasi atunci NGK/CR9EIA-9 De unde ai intrebat se regleaza jocul manetei fata de injectie, reglajul de relanti se face pe unde a spus bajatul de mai sus probabil. Nu am niciuna in garaj acum sa ma asigur dar oricum este intre cadru si motor, in partea stanga cum stai pe ea, deasupra pinionului de atac lant. P.S. Nu incerca alte bujii decat ce ti-am scris ca nu tin mult. Modelul 2002-2003 e un pic altfel si nu merge bine ca toate celelalte pe cr9e. P.S.S. Fiind modelul pe injectie este posibil sa n-ai acea rotitza de reglaj relanti si sa trebuiasca sa mergi la service de profil sa demonteze rezervorul si filtrul ptr a creste turatia in parametri. Editat Martie 29, 2011 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Salut baieti...ea e noua mea iubire de asta-toamna, si sunt foarte mutumit de ea dupa ce am coafato putin Mesaj completat A iesit frumos, mai ales cu toba Sa nu uiti sa schimbi discurile pe fata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 @ puffy2zero10 : Salut,salut,arata foarte bine,s-o stapanesti sanatos.Imi place toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puffy2zero10 Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 (editat) @ puffy2zero10 : Salut,salut,arata foarte bine,s-o stapanesti sanatos.Imi place toba. Mesaj completat A iesit frumos, mai ales cu toba Sa nu uiti sa schimbi discurile pe fata! dar ce au discurile ca sunt ok Editat Martie 29, 2011 de puffy2zero10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Da ne o poza. Pozele-s de pe R1 meu, am vrut sa vad daca se potriveste la 2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Mesaj completat dar ce au discurile ca sunt ok mi se pare ca au uzura mare...poate asa pare in poze.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puffy2zero10 Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 mi se pare ca au uzura mare...poate asa pare in poze.... nu sunt,probabil asa ti s-au parut tie...daca nu uit o sai fac si 2 poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Daca nu mergi pe rosu tot timpul si o folosesti des prin orasi atunci NGK/CR9EIA-9De unde ai intrebat se regleaza jocul manetei fata de injectie, reglajul de relanti se face pe unde a spus bajatul de mai sus probabil. Nu am niciuna in garaj acum sa ma asigur dar oricum este intre cadru si motor, in partea stanga cum stai pe ea, deasupra pinionului de atac lant. P.S. Nu incerca alte bujii decat ce ti-am scris ca nu tin mult. Modelul 2002-2003 e un pic altfel si nu merge bine ca toate celelalte pe cr9e. P.S.S. Fiind modelul pe injectie este posibil sa n-ai acea rotitza de reglaj relanti si sa trebuiasca sa mergi la service de profil sa demonteze rezervorul si filtrul ptr a creste turatia in parametri. Rotita exista si la motoare pe injectie si face acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.