circaru2007 Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 salut fratilor am si eu nevoie de putin ajutor am un r1 din 99 nu mai are exup-ul pe el merge impecabil tot doar ca turometru se tot duce pana la 7000 si se intoarce inapoi cum ar fii normal cand ai pun contactul numai ca asta face incontinu cu pauze de cateva secunde.cum remediez situatia sa si vad turele nu numai sa le simt,merci anticipat sal sal am si eu modelul din 98 si cand ii pun contactul turometrul nu se misca deloc. am patit si eu chestia asta sa-i sara turommetrul la 7000 ture si inapoi de nebun cand am scos rezervorul si l-am pornit fara rezervor. La cateva secunde dupa ce l-am pornit fara rezervor a inceput sa faca asa si cand i-am pus rezervorul la loc nu a mai facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 salut fratilor am si eu nevoie de putin ajutor am un r1 din 99 nu mai are exup-ul pe el merge impecabil tot doar ca turometru se tot duce pana la 7000 si se intoarce inapoi cum ar fii normal cand ai pun contactul numai ca asta face incontinu cu pauze de cateva secunde.cum remediez situatia sa si vad turele nu numai sa le simt,merci anticipat Salut, turometrul "sare" la 7000 pentru ca iti indica o eroare. Cauta un manual de utilizator/ service si o sa vezi ca eroarea este lipsa EXUP=ului. Daca mai ai motorasul de EXUP conecteaza-l la fire si nu o sa mai ai eroare. La fel am avut si eu pe R1 2000 numai ca la mine era motorasul ars; l-am inlocuit si a disparut eroarea. Daca vrei sa pastrezi configuratia fara EXUP trebuie sa-ti pacalesti cumva ECU-ul ca motorasul exista si-si face treaba. Scrie si tu un mesaj privat lui TNG, Cezar, Jagi, Sabin.... sunt mai multi useri care fac/ au service si se pricep. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 S-ar putea sa ma insel eu,dar din cate stiu,R1'99 e pe carb si n-are ecu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nergall Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 salut faza cu rezervorul nu merge am incercat si cu si fara si n u se remediaza,cred ca o sa ai pun motorasul de exup si atunci isi revine.merci de raspuns sal sal am si eu modelul din 98 si cand ii pun contactul turometrul nu se misca deloc. am patit si eu chestia asta sa-i sara turommetrul la 7000 ture si inapoi de nebun cand am scos rezervorul si l-am pornit fara rezervor. La cateva secunde dupa ce l-am pornit fara rezervor a inceput sa faca asa si cand i-am pus rezervorul la loc nu a mai facut. motorasul nu il mai am.eroarea stiam ca este de la exup dar voiam sa stiu daca ai pun alt motoras isi revine?ideal ar fi fost sa se poata face ceva fara sa pun motorasul un reset al ceasului ceva,oricum merci frumos de raspuns o sa ai contactez pe baietii de mai jos sa vad ce zic si ei,poate ma rezolva. Salut, turometrul "sare" la 7000 pentru ca iti indica o eroare. Cauta un manual de utilizator/ service si o sa vezi ca eroarea este lipsa EXUP=ului. Daca mai ai motorasul de EXUP conecteaza-l la fire si nu o sa mai ai eroare. La fel am avut si eu pe R1 2000 numai ca la mine era motorasul ars; l-am inlocuit si a disparut eroarea. Daca vrei sa pastrezi configuratia fara EXUP trebuie sa-ti pacalesti cumva ECU-ul ca motorasul exista si-si face treaba. Scrie si tu un mesaj privat lui TNG, Cezar, Jagi, Sabin.... sunt mai multi useri care fac/ au service si se pricep. Bafta Stiu ca exista si se fac niste placute cu tot felul de tranzistori care pacalesc cdi-ul ca exista servomotorul montat dar nu cunosc pe nimeni care sa faca,pentru ca eu daca ma apuc de o schema de genul ala imi dau foc la casa sigur:))asa ca daca stie sau se pricepe cineva pun un link doua trei sa vedeti despre ce vorbesc,si asta este doar unul dintre ele ca am vazut zeci si mai simple si mai complicate.repet simple si complicate pt cine se pricepe http://biketransplant.tripod.com/exup_replacement.htm http://paulsmnr.wordpress.com/2008/12/04/exup-replacement/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 (editat) Pt cei ce au R1 2004 2006. Daca sinteti in situatia sa aveti furcile indoite si va trebuie altele drepte, cumparati furci de R1 07 08. Etrierii de 2004 nu se potrivesc pe jambele de 2007 dar puteti desface prin deshurubare partea de jos de la furcile de 07 si le inlocuiti cu cele de 2004 sau cumparati si etrieri de 2007, in acest caz veti avea frine de GP avind in vedere ca la 2004 discurile sint cu un cm mai mari. De ce acest schimb? Partea interna a furcilor de 2007 e total modificata ca parametri fatza de 2004. Diametrul pompantilor este mai mare, arcul este mai tare, pompantii nu se mai uzeaza asa de repede. Am scos uleiul din furcile de 2007 la 4500km si era de culoarea naturala, ne contaminat. I-am schimbat lui Sokatu internalele cu unele complete de 2007 si comportarea motocicletei s-a imbunatatit radical. Editat Noiembrie 20, 2011 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Pt cei ce au R1 2004 2006. Daca sinteti in situatia sa aveti furcile indoite si va trebuie altele drepte, cumparati furci de R1 07 08. Etrierii de 2004 nu se potrivesc pe jambele de 2007 dar puteti desface prin deshurubare partea de jos de la furcile de 07 si le inlocuiti cu cele de 2004 sau cumparati si etrieri de 2007, in acest caz veti avea frine de GP avind in vedere ca la 2004 discurile sint cu un cm mai mari. De ce acest schimb? Partea interna a furcilor de 2007 e total modificata ca parametri fatza de 2004. Diametrul pompantilor este mai mare, arcul este mai tare, pompantii nu se mai uzeaza asa de repede. Am scos uleiul din furcile de 2007 la 4500km si era de culoarea naturala, ne contaminat. I-am schimbat lui Sokatu internalele cu unele complete de 2007 si comportarea motocicletei s-a imbunatatit radical. +1 Thks.De tinut minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Perfect. Eu recomand sa i deschizi motorul si sa-i maresti admisia-evacuarea si sa-i lustruiesti arborele si bielele. Am facut asta pe toate motoarele mele de suflet din 1998. Am CRF ul de Supermoto cu astea facute pe el cu hot cam stage 2 cu toba si motoboom cu computer si sliperclatch, cu jante markesini si frane radiale, cu suspensii racetech si cauciuc fata GP 16,5 si tija cu opt suruburi plus 3 andrele )) Stai asa sa continui: La R1 n-am nimic dar promit ptr 2012 urmatoarele: 1. Carene Curse Jante OZ Racing sau Marchesini Frane Brambo macar discurile, conducte ,pompa de 20. Suspensii Ktech Alt CDI cu quick si asc motorul deschis si facut ce-am scris mai sus. galerii si tobe de titan si buloane cat mai multe si mai strong. Toate astea Pro Racing nu altceva!!! Nu glumesc de felul meu cu promisiunile. Si mai promit ca vin cu ea s-o testez oriunde mi-o va cere momentul. Sunt foarte fericit de decizia mea financiara ptr sezonul 2012 si cam asta mi-am propus. O sa va mai arunc cate o poza din cand in cand ca sa vedeti R Evolutia. Pasta o s-o cheme Racing 1. P.S. V-as fi spus Sambata in Bikers Club Otopeni dar ... Mai iesiti si voi in lume mai. Racing 1. Perfect. Eu recomand sa i deschizi motorul si sa-i maresti admisia-evacuarea si sa-i lustruiesti arborele si bielele. Am facut asta pe toate motoarele mele de suflet din 1998. Am CRF ul de Supermoto cu astea facute pe el cu hot cam stage 2 cu toba si motoboom cu computer si sliperclatch, cu jante markesini si frane radiale, cu suspensii racetech si cauciuc fata GP 16,5 si tija cu opt suruburi plus 3 andrele )) Stai asa sa continui: La R1 n-am nimic dar promit ptr 2012 urmatoarele: 1. Carene Curse Jante OZ Racing sau Marchesini Frane Brambo macar discurile, conducte ,pompa de 20. Suspensii Ktech Alt CDI cu quick si asc motorul deschis si facut ce-am scris mai sus. galerii si tobe de titan si buloane cat mai multe si mai strong. Toate astea Pro Racing nu altceva!!! Nu glumesc de felul meu cu promisiunile. Si mai promit ca vin cu ea s-o testez oriunde mi-o va cere momentul. Sunt foarte fericit de decizia mea financiara ptr sezonul 2012 si cam asta mi-am propus. O sa va mai arunc cate o poza din cand in cand ca sa vedeti R Evolutia. Pasta o s-o cheme Racing 1. P.S. V-as fi spus Sambata in Bikers Club Otopeni dar ... Mai iesiti si voi in lume mai. Racing 1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puffy2zero10 Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 (editat) salut fratilor am si eu nevoie de putin ajutor am un r1 din 99 nu mai are exup-ul pe el merge impecabil tot doar ca turometru se tot duce pana la 7000 si se intoarce inapoi cum ar fii normal cand ai pun contactul numai ca asta face incontinu cu pauze de cateva secunde.cum remediez situatia sa si vad turele nu numai sa le simt,merci anticipat sall...vezi ca daca ai bordul cu 13mii de ture asa iti face...din ce stiu eu modele 98-99 are cu 14mii,iar 00-01 cu 13mii...eu am avut pe un 99' unu cu 13mii si imi sarea tot timpul pe la 8mii apoi revenea,apoi l-am schimbat cu cel de 14mii si a fost totul ok Editat Noiembrie 23, 2011 de puffy2zero10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 Eu primul lucru care l-am scos la R1 (de orice an) a fost exupul ptr a creste randamentul sus in ture. In schimb nu recomand scoaterea lui ptr cei ce-l folosesc 80% in oras. Scoaterea exupului te impinge la plecari mai patinate ale ambreajului si la necesitatea de a schimba uleiul si discurile frictiune ambreaj mai repede. Sau la distrugerea prematura a uleiului si implicit a motorului. Daca esti din Bucuresti si ai scos exupul ( eu personal schimb uleiul la 2500 maxim) dar indicat ar fi sa nu depasesti 3500 si sa schimbi totdeauna uleiul si filtrul. Din experientza intamplarilor dealungul timpului am ajuns la concluzia ca schimbatul uleiului e defapt cea mai importanta cale spre fiabilitate. Totodata dupa testul de rezistenta la frictiune am testat Motul ce a rezistat la 150N si Bel Ray la 250n. Restul nu ajung la 100... P.S. Bel ray ul testat chiar era iesit din garantie abandonat undeva in garaj... Recomand Bel Ray de departe. Cat despre eroarea de 7000rpm este de la motorasul exup inexistent la care ai varianta de a-l cumpara daca l-ai aruncat (cum am facut si eu de obicei) sau de a merge cu respectiva alarma in bord. Nu recomand inventia care ai postat-o pe forum. Nu este facuta de o firma atat de puternica ce sa-mi ofere incredere ca motocicleta ta nu va lua foc (cum sunt multe cazuri ce-au folosit relee de incarcare chinezesti) sau alti multi ce au montat alarme si alte tampenii pe moto fara sa gandeasca la asta. 5% din moto Romania sufera de astfel de mizerii legate in sistemele de management ale motocicletelor... Daca n-aigasit sau nu-ti permiti momentan motorasul de exup atunci sfatul meu e sa mergi asa cu eroarea respectiva si sa iti formezi urechea si atentia nu pe RPM ci pe tot ce te inconjoara sau te-ar putea inconjura atunci CAND STAI CU OCHII IN CEASURI. Cat despre ce am scris in postul anterior nu este ptr a ma lauda ci pur si simplu ptr a discuta cu prieteni R1 despre ce se face si se poate face in Romania zilelor noastre. Dezbracati motoarele si faceti-le frumoase ptr 2012. Macar sa va prinda apocalipsa aranjati la 4 ace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 (editat) Macar sa va prinda apocalipsa aranjati la 4 ace. hai ca a fost tare r1 le meu din 2002 cere alt ambreaj.. ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi inainte sa il culc pe o parte ? Editat Noiembrie 28, 2011 de ar88rol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 cind faceti liniutze, starturi, adica patinati la greu ambreiajul, schimbati uleiul si la 1000km. poate si la mai putin de 1000km. deaia e rcomandat sa micsorati raportul de transmisie la lantzul final, sa nu mai patinati asa mult ambreiajul, riscati si distrugerea motorului, nu numai a ambreiajului. Filtrul de ulei nu reuseste sa filtreze perfect mizeria provenita de la placile de ambreiaj. Rezulta uzura totala a motorului, prematura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 Totodata dupa testul de rezistenta la frictiune am testat Motul ce a rezistat la 150N si Bel Ray la 250n. Restul nu ajung la 100... P.S. Bel ray ul testat chiar era iesit din garantie abandonat undeva in garaj... Recomand Bel Ray de departe. Am sa incerc la anu Bel Ray sa vedem de ce il lauzi asa mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 hai ca a fost tare r1 le meu din 2002 cere alt ambreaj.. ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi inainte sa il culc pe o parte ? Culc-o si deschide ambreajul. Scoti toate placile si in capatul lor pe oala ai sa gasesti 2 saibe care defapt sunt 2 arcuri ce forteaza la patinarea ambreajului. Scoti una din saibe si montezi tot restul inapoi. Sansele sunt de 80% sa mai duci inca un sezon cu el fara functia de patinare automata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 Am internale de r1 -2004-2006 in stare bunaa bunaaaa.... poate poate le vrea cineva le dau mai mult decat ieftin!!! Mai am si 2 rezervoare si un parbriz stoc si ce naiba o mai fi pe acolo prin cutii aruncate!!! Hai cu vara!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Toba sport dubla,ovala Leo Vince Sbk Titanium pt yamaha R1 undertail,se poate usor adapta si la alte modele,DACA intereseaza pe careva .... Ps:petele sunt de la lant,se poate curata usor cu degresant. 2,3poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Culc-o si deschide ambreajul. Scoti toate placile si in capatul lor pe oala ai sa gasesti 2 saibe care defapt sunt 2 arcuri ce forteaza la patinarea ambreajului. Scoti una din saibe si montezi tot restul inapoi. Sansele sunt de 80% sa mai duci inca un sezon cu el fara functia de patinare automata. e si aia o varianta, chit ca ma gandeam sa il schimb daca tot e cumparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 e si aia o varianta, chit ca ma gandeam sa il schimb daca tot e cumparat Crezi ca faci afacere ca pui Lucas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 (editat) Toba sport dubla,ovala Leo Vince Sbk Titanium pt yamaha R1 undertail,se poate usor adapta si la alte modele,DACA intereseaza pe careva .... Ps:petele sunt de la lant,se poate curata usor cu degresant. 2,3poze: [/quote pret? Editat Decembrie 2, 2011 de tamas_09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Crezi ca faci afacere ca pui Lucas? stiu ca nu e nu stiu ce firma da ma gandesc ca macar nu patineaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Toba sport dubla,ovala Leo Vince Sbk Titanium pt yamaha R1 undertail,se poate usor adapta si la alte modele,DACA intereseaza pe careva .... Ps:petele sunt de la lant,se poate curata usor cu degresant. 2,3poze: Pret: 950 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 (editat) Tuning electronica Yamaha R1 07 08 si R6 06 11. Preturi foarte accesibile. Jumatate din cit costa un Powercommander luat din State, in plus se obtin performantze mult mai mari decit cu Powercomm. Se elimina limitarile din fabrica, electronica stock nu permite deschiderea clapetelor de acceleratie 100% in vitezele 2 si 3, deasemenea in viteza a 6-a la R1 nu se poate depasi 299km/h. Se poate elimina din soft functionarea sondei lambda si introducerea in calculator a unei harti aditionale dintr-un powercommander. Raspuns mai bun la turatii medii. Pt cei ce merg ocazional la curse se poate programa o reducere a frinei de motor, 5,10,15,20,25% etc. Curba de functionare YCC-T este liniara, stoc este foarte restrictiva. Disponibil gratis o harta custom de Powercomm care nu se gaseste pe siteul Dynojet, este recomandata pt Slip On si catalizator eliminat, cistig 5-10 cai la roata. Punctul de pornire al ventilatoarelor este coborit cu 10grd C . Nu se taie nici un fir din instalatia motocicletei, totul ramine stock. Toate modificarile se pot reseta gratis daca clientul , din orice motiv, nu este multumit. Editat Decembrie 5, 2011 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Tuning electronica Yamaha R1 07 08 si R6 06 11. Preturi foarte accesibile. Jumatate din cit costa un Powercommander luat din State, in plus se obtin performantze mult mai mari decit cu Powercomm. Se elimina limitarile din fabrica, electronica stock nu permite deschiderea clapetelor de acceleratie 100% in vitezele 2 si 3, deasemenea in viteza a 6-a la R1 nu se poate depasi 299km/h. Se poate elimina din soft functionarea sondei lambda si introducerea in calculator a unei harti aditionale dintr-un powercommander. Raspuns mai bun la turatii medii. Pt cei ce merg ocazional la curse se poate programa o reducere a frinei de motor, 5,10,15,20,25% etc. Curba de functionare YCC-T este liniara, stoc este foarte restrictiva. Disponibil gratis o harta custom de Powercomm care nu se gaseste pe siteul Dynojet, este recomandata pt Slip On si catalizator eliminat, cistig 5-10 cai la roata. Punctul de pornire al ventilatoarelor este coborit cu 10grd C . Nu se taie nici un fir din instalatia motocicletei, totul ramine stock. Toate modificarile se pot reseta gratis daca clientul , din orice motiv, nu este multumit. smecher rau ! recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 dupa Craciun, va fi setabil si turatia maxima a motorului, mai mare sau mai mica decit setarea din fabrica, reglajul turatiei de ralanti, reducerea temperaturii de pornire a ventilatoarelor la 96grd, 90 sau 85grd. Foarte practic vara ca sa nu mai existe senzatia de fierbere intre picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 Se poate seta calculatorul ca sa porneasca aeroterma la 95 grade,chiar daca impulsul il da termocupla de pe radiator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 (editat) Se poate seta calculatorul ca sa porneasca aeroterma la 95 grade,chiar daca impulsul il da termocupla de pe radiator? R6 2006 2011, R1 2007 2008 nu are termocupla pe radiator. Are senzor de temperatura a lichidului de racire, care da informatia la ECU. In felul acesta se poate seta pornirea ventilatoarelor si la 40grade, practic sa mearga non stop. Tehnic vorbind, ventilatorul este alimentat de un releu care este comandat de un port (pin) al calculatorului. Cine vrea resoftarea numai pt schimbarea temperaturii de pornire a ventilatoarelor, pot face un pretz mult mai mic. Editat Decembrie 8, 2011 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.