hannspree Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 am un prieten care tocmai a cumparat un r1 2002 , am cateva intrebari : cum se face autodiagnoza?eu am tinut cele 2 butoane apasate apoi am pus contactul ,a aparut DIAGNOZA sau asa ceva scris pe ecran apoi ce trebuie sa fac mai departe?? alta problema e ca becul neutral sta aprin chiar daca baga in viteza (orice treapta). vreo idee cu becul de neutral ? inca o problema , are montata alarma dar telecomanda e distrusa ,si ar dorii sa scoata alarma ,e montata in doua mufe care se afla sub sa ,o mufa e triughiulara alba cu 3 fire alta e mai patratoasa alba cu mai multe fire ,stiu ca daca scot mufa de la alarma trebuie facut strap intre niste fire in mufa patratoasa aveti idee intre care fire ce culori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 Neutralul este un intrerupator pus pe cutie.Or a ramas inchis or ai pe traseu de la martorul de bord pana la firul de sonda ,da la masa. Apropo vezi ca in diagnoza este si contactul de la neutru si cric! Cat despre alarma nu as putea sa-ti sugerez ce fire sa tai, sau sa strapezi, pana nu vad cum s-a montat acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Prin spatele motorului (in capatul basculei) e senzorul tau de neutral... Se cupleaza cu un fir (usor de scos) demonteaza-l si intinde-i arcul sau schimba-l. Nu intra in diagnoza R1 dacao faci ptr prima data fara ajutor. Lasa motocicleta asa ca sa te bucuri de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 (editat) . Editat Februarie 15, 2012 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Neutralul este un intrerupator pus pe cutie.Or a ramas inchis or ai pe traseu de la martorul de bord pana la firul de sonda ,da la masa. Apropo vezi ca in diagnoza este si contactul de la neutru si cric! Cat despre alarma nu as putea sa-ti sugerez ce fire sa tai, sau sa strapezi, pana nu vad cum s-a montat acolo. o foto cu mufele la care e legata alarma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 o foto cu mufele la care e legata alarma Adica daca deconectezi alarma nu mai porneste motorul? Daca da atunci tre sa mergi pe traseul ce pleaca din alarma tre sa fie 2 fire ce trec printr-un releu si se duc undeva in firele din zona computer. Vei descoperi ca un fir al instalatiei originale a fost taiat si legate capetele sale la cele 2 fire din alarma.. Vezi toate legaturile alarmei unde se leaga si ce fire ale motocicletei au exact aceleasi culori (2 la numar) si dezizoleaza-le, si leagal inapui fara cele 2 din alarma. Nu-i complicat deloc daca ala ce-a montat-o n-a fost maniac sa faca aceasta legatura sub rezervor. De obicei se taie firul de alimentare al computerului sau cel al managementului scantee. Cauti in manunchi din relee unde se leaga 2 fire de exact aceeasi culoare si la legi-izolezi intre ele si gata. Demufezi alarma si te asiguri ca nu ai alte fire ce ar putea da la masa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Adica daca deconectezi alarma nu mai porneste motorul? Daca da atunci tre sa mergi pe traseul ce pleaca din alarma tre sa fie 2 fire ce trec printr-un releu si se duc undeva in firele din zona computer. Vei descoperi ca un fir al instalatiei originale a fost taiat si legate capetele sale la cele 2 fire din alarma.. Vezi toate legaturile alarmei unde se leaga si ce fire ale motocicletei au exact aceleasi culori (2 la numar) si dezizoleaza-le, si leagal inapui fara cele 2 din alarma. Nu-i complicat deloc daca ala ce-a montat-o n-a fost maniac sa faca aceasta legatura sub rezervor. De obicei se taie firul de alimentare al computerului sau cel al managementului scantee. Cauti in manunchi din relee unde se leaga 2 fire de exact aceeasi culoare si la legi-izolezi intre ele si gata. Demufezi alarma si te asiguri ca nu ai alte fire ce ar putea da la masa. ok ,voi incerca ,alarma a fost montata in italia si pare legata foarte profii. vand o janta spate completa cu disc frana pt rn09 merge si pe modelele mai vechi ,janda nu a fost lovita sau indreptata ..etc. discul stare perfecta. detalii pm . pret 100 euro . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 o finala sa sune bine pt r1 98 are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 o finala sa sune bine pt r1 98 are cineva? Tot k io... Toba Carbon -foarte misto, suna super cool la 165euro. Necesita dupa montaj sa-i dai minim 3 afturide sudura la conexiunea pe galerie sau sa-i montezi arcuri de conectare. Eu pot sa-ti trimit toba (daca vrei cu prinderi de arcuri-2buc) executare din sudura Titan impecabil (ca la fabrica) urmand ca tu sa iti faci prinderile pe galerie so sa-ti iei arcurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nergall Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 Care vinde un rezervor pt una din 98-99 ca dupa plasticele de jos de la rezervor nu se mai potrivesc.merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
86RUN Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 a facut careva o plimbare pe anul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Doar cu FZ6. R1 nu e de scos pe asemenea temperaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 daca intereseaza pe cineva ce se vede in foto ,netaiat ,deci bascula cu caseta f aer si janta completa pt r1 2002 2003 ,janta nelovita nu a fost indreptata sau revopsita . tot 100 eur . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Salutare Am mai postat p-aici acum ceva vreme, acum sunt hotarat .. vreau R1. Am tot citit ieri si azi topicul asta, vreo 90 de pagini cred ! Acum vine intrebarea : E diferenta mare intre modelul 2004-2005 si modelul 2006 ? din ce am citit p-aici am retinut ca 2006 are bascula mai lunga, ma ajuta pe viraje ? Am avut un zx10 2004 inainte si am fost foarte multumit de el.. a mers cineva si pe zx10 ca sa imi poate face o comparatie ? Multam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Din cate stiu, 2004-2006 e acelasi model. 2007-2008 e altul. Sunt si eu interesat de diferentele intre aceste doua modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 diferentele sunt foarte mici intre 2004-2006. la 2006 este bascula mai lunga, difera capacul de la ambreiaj (eu asa le deosebesc) si in rest diferente foarte mici (scheme de culori) 2007-2008 e foarte diferit... motor in 16 supape, drive-by-wire, ECU mult mai complex, etrieri cu 6 pistoane, alt exterior etc etc. Daca vrei unul gata preparat ti-l vand pe al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Nu am buget foarte mare, sa vad ce gasesc.. am programat achizitia pentru luna aprilie. Sa vedem ce gasesc, sper sa nu nimeresc vreouna busita pe la cutie.. de obicei cand sare din treapta doi ? In forja.. cand schimbi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Am eu cutia de 04-06. Nu se strica asa usor. Sincer nici n-am auzit de vreun 04 cu cutia stricata. Cu toate ca am 2007 inca imi e dor de 04. E cel mai usor motor de ai da drumu la putere cu banuti foarte putini. Eu personal nu am simtit diferentza la bascula marita nici pe curbe nici pe dreapta. ZX10 tau e o moto putin mai sportiva ca si geometrie,cu suspensia fata mai rigida dar care nu are explozia R17000rpm,9000rpm si plus nu are probleme electrice sau pe cadru-roti. Din 2004 YZF R1 a scos aluminiul cu rezistentza 300% fata de restul. Adica se stramba foarte greu si de indreptat mai bine uita... Din 2004 pana in prezent R1 este sub manevrabilitatea Rossi, geometric. E ceva de vis. Alegerea perfecta ptr cei ce n-au probleme cu inima, ba chiar ii cauta carcota. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Salut! Va rog sa imi spuneti si mie daca stiti ce model de baterie vine din fabrica pe YAMAHA R1 2001?Din pacate m-a lasat si vreau sa cumpar acelasi model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 (editat) Salut! Va rog sa imi spuneti si mie daca stiti ce model de baterie vine din fabrica pe YAMAHA R1 2001?Din pacate m-a lasat si vreau sa cumpar acelasi model. poti cauta pe google sau aici: http://www.bateriimoto.ro/ bagi datele motorului si iti dau ei ce baterie e . tu poti alege cu gel fara ...etc Editat Martie 5, 2012 de hannspree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Salut! Va rog sa imi spuneti si mie daca stiti ce model de baterie vine din fabrica pe YAMAHA R1 2001?Din pacate m-a lasat si vreau sa cumpar acelasi model. CT12B-4/YT12B-BS 12V/11AH YAMAHA YZF-R1 (RN042) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosRmin Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Salutare. Am un bord pt un R1 04-06 250 euro dc e cineva interesat lasati mesaj. E negociabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Salut! Va rog sa imi spuneti si mie daca stiti ce model de baterie vine din fabrica pe YAMAHA R1 2001?Din pacate m-a lasat si vreau sa cumpar acelasi model. Uite cele 3 baterii de top: http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/yamaha/1000/yzf-r1/2001/?page=-1#none Suni la 0726974121 si adaugi taxele de transport cu plata la primire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Adica daca deconectezi alarma nu mai porneste motorul? Daca da atunci tre sa mergi pe traseul ce pleaca din alarma tre sa fie 2 fire ce trec printr-un releu si se duc undeva in firele din zona computer. Vei descoperi ca un fir al instalatiei originale a fost taiat si legate capetele sale la cele 2 fire din alarma.. Vezi toate legaturile alarmei unde se leaga si ce fire ale motocicletei au exact aceleasi culori (2 la numar) si dezizoleaza-le, si leagal inapui fara cele 2 din alarma. Nu-i complicat deloc daca ala ce-a montat-o n-a fost maniac sa faca aceasta legatura sub rezervor. De obicei se taie firul de alimentare al computerului sau cel al managementului scantee. Cauti in manunchi din relee unde se leaga 2 fire de exact aceeasi culoare si la legi-izolezi intre ele si gata. Demufezi alarma si te asiguri ca nu ai alte fire ce ar putea da la masa. cred ca alarma a fost pusa de fabrica ,am plecat pe fire de la cele doua mufe si aproape toate intrau in acel manunchi gros care merge inspre motor , acea izolatie tip furtun nu a fost deschisa . am luat fiecare fir in parte si am reusit dupa 2 ore sa anulez alarma .un fir alimenta releul care comanda injectia , un fir era masa la bobinele de inductie un fir taia datul la automat ,si 2 fire pt comanda semnalizatoarelor in rest alimentarea alarmei. motocicleta porneste acum dar a ramas problema senzorului de neutral care nu functioneaza ,maine il demontez sa vad daca e ceva blocat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 Nice. Da l jos si vezi daca poti sa-i intinzi arcul si sa-l reambutisezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.