yuk Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Frumoasa jucaria! Dar la aproape 1100 roni nu stiu cati sant dispusi sa-si cumpere. Chiar as fi curios, cine va fi primul curajos de la noi. Ce ma bucura este ca aveam impresia ca cutiuta lor este mai mica, dar de fapt este la fel de mare cu cea pe care-o folosim noi. ai senzatia ca au citit topicul asta... sau o fi vreo coincidenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 ai senzatia ca au citit topicul asta... sau o fi vreo coincidenta Varianta electronica de la Schotoiler era la vanzare cu mult inainte de a incepe noi experientele cu valvele vacuumatice de scuter. Oricum fiind vorba de o companie mare cu desfacere mondiala lucreaza la alt nivel. Eu sant bucuros insa de fiecare km pe care-l parcurg cu lantul uns de empirica noastra instalatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 trebuie sa schimb lantul la cbr xx.am cumparat un set nou si mi-a venit lantul inchis. acum nu stiu ce sa fac, sa-l depresez(am presa de lanturi) si sa-l montez ca apoi sa-l presez iarasi? sau mai bine desfac bascula si il bag inchis cum a venit. am mai montat eu lanturi, dar alea veneau cu zaua aceea care urma sa fie presata(din material mai moale, asa mi s-a parut). asta are toate zalele cu niturile din otel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 desfa bascula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Desfa bascula, monteaza lantul si cu ocazia asta greseaza si toate articulatiile ei si ale suspensiei spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Desfa bascula, monteaza lantul si cu ocazia asta greseaza si toate articulatiile ei si ale suspensiei spate. Daca semeringurile basculei si ale suspensiei sunt intacte o sa aiba surpriza (placuta) ca toate articulatiile suspensiei sa fie gresate ca de la mama lor din fabrica. Am scos bascula montata in 1995 si am avut aceasta supriza placuta, la o motocicleta tinuta mai mult afara. (honda ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 (editat) Daca semeringurile basculei si ale suspensiei sunt intacte o sa aiba surpriza (placuta) ca toate articulatiile suspensiei sa fie gresate ca de la mama lor din fabrica.Am scos bascula montata in 1995 si am avut aceasta supriza placuta, la o motocicleta tinuta mai mult afara. (honda ) Nu toti suntem la fel de norocosi ca tine. Eu am desfacut BMW-ul dupa 5 ani de la fabricatie si desi simeringurile si inelele de etansare(cauciuc,pasla) erau intacte rulmentii erau fie ruginiti fie uscati fara pic de vaselina. Operatia este simpla si te scuteste de surprize chiar daca uneori pot fi si placute. Editat Ianuarie 29, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Daca semeringurile basculei si ale suspensiei sunt intacte o sa aiba surpriza (placuta) ca toate articulatiile suspensiei sa fie gresate ca de la mama lor din fabrica.Am scos bascula montata in 1995 si am avut aceasta supriza placuta, la o motocicleta tinuta mai mult afara. (honda ) Aceeasi chestie am observat-o la un kawasaki gpz din 85. daca e bine facuta din fabrica atunci n-ai nici o grija, tine pana moare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 trebuie sa schimb lantul la cbr xx.am cumparat un set nou si mi-a venit lantul inchis. acum nu stiu ce sa fac, sa-l depresez(am presa de lanturi) si sa-l montez ca apoi sa-l presez iarasi? sau mai bine desfac bascula si il bag inchis cum a venit. am mai montat eu lanturi, dar alea veneau cu zaua aceea care urma sa fie presata(din material mai moale, asa mi s-a parut). asta are toate zalele cu niturile din otel. desfa bascula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 salut, am achizitionat un lant ca nou dar sh... problema este ca este inchis ( cu za de aceea moale), vanzatorul mi-a zis ca se poate desface si apoi presa din nou...stie cineva daca asa este? am bascula data jos, dar lantul intra in bascula. Daca nu, ce as putea face?- sa iau o za de reparatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 cum adica intra in bascula? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 cum adica intra in bascula? Caline, nu stiu cum sa-ti explic...SRAD-ul de 750 este cu bascula ranforsata....adica lantul trece prin ea, nu este suficienta doar demontarea acesteia de pe cadru, deoarece lantul ramane in ea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 a, am inteles. eu nu mi-as bate capu s-o desfac. iei alta noua si flex. ai grija doar sa nu se incalzeasca prea tare oringurile cind tai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Un exemplar de ungator automat electronic bricolat de noi a ajuns deja in Africa, montat pe motorul lui Mae. Anul trecut a facut calatoria in Africa, cca 15000km, cu un Schotoiler clasic, acum o reediteaza cu al nostru. Sant curios de impresiile la intoarcere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Mare dreptate ai avut, dar la vremea respectiva credeam tot ce-mi spunea Fabio, cu vacuumaticele lui Cel care m-a pornit la treaba cu ungatorul! Acum nu stiu cine a fost cu ideia supapei de benzina de la instalatiile GPL, ca parca este special construita pt ulei. Spor la treaba si orice nelamurire o rezolvam aici. Spune-mi te rog de unde ai cumparat supapa de benzina pt instalatia GPL? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Spune-mi te rog de unde ai cumparat supapa de benzina pt instalatia GPL? Cum...nu stii? De la AutoMircea... Ce mai faci Domnu' Dan? Daca la weekend e fain,iesim putin cu mobrele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Supapa de benzina de la inst GPL am luat-o de la un service care monteaza si depaneaza instalatiile respective. Te duci cu motorul la ei si le explici la ce vrei s-o folosesti, pt a nu avea retineri in a ti-o vinde. Legea nu permite comercializarea componentelor GPL catre persoane fizice, ci numai prin unitati specializate si autorizate. Daca-i convingi ca nu o folosesti la masini nu mai ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Supapa de benzina de la inst GPL am luat-o de la un service care monteaza si depaneaza instalatiile respective. Te duci cu motorul la ei si le explici la ce vrei s-o folosesti, pt a nu avea retineri in a ti-o vinde. Legea nu permite comercializarea componentelor GPL catre persoane fizice, ci numai prin unitati specializate si autorizate. Daca-i convingi ca nu o folosesti la masini nu mai ai probleme. Multumesc mult, incerc sa fac si eu rost de una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 Am inceput sa fac drumuri cu ungatorul in forma sa finala. Super. Pt vreme frumoasa si temperaturile de acum ungerea in oras 4sec/4min pauza, iar afara 8sec/4min pauza. Rezulta o ungere perfecta cu foarte putina mizerie pe bascula si janta dupa 400km. Cauciucul spate curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 si a-ti inceput producerea in masa ? cam care ar fi pretul final? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Am inceput sa fac drumuri cu ungatorul in forma sa finala. Super. Pt vreme frumoasa si temperaturile de acum ungerea in oras 4sec/4min pauza, iar afara 8sec/4min pauza. Rezulta o ungere perfecta cu foarte putina mizerie pe bascula si janta dupa 400km. Cauciucul spate curat. Mersi pentru informatie. O sa setez si eu timpii asa. Si pentru off sau ploaie o sa dublez timpii de curgere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiulica_2 Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Nu stiu cat ai reusit sa scoti tu cu periuta, eu folosesc o perie de sarma. Pana la urma ai dat lantul jos, sau pur si simplu ai invartit de roata? Am si eu o intrebare pentru cei care au incercat: ce parere aveti despre setul PROCYCLE de pe Louis: spray curatat lant, spray uns lant si brake clean, toate 750mL, la un pret mai mult decat decent? Eu pana acuma am folosit WD40 pe post de spray de curatat, dar daca asta PROCYCLE e bun de ceva, ma reprofilez. am eu un set deasta. sa stii ca nu is tare incantat de el. tubul ala pt curatat discurile de frana, nu l-am folosit niciodata. cel pt curatat lantul e cat de cat ok. cel de uns schimb ma pune pe ganduri. eu am avut inainte un spray care imi murdarea toata janta, dar era mai gros si dupa ce ungeam lantul se vedea cum se lungeste intre lantz si pinion cand invarteam roata. asta procycle, e foartesubtire, se pulverizeaza pe lantz, nu murdareste janta, dar mie imi da impresia ca nu e uns calumea lantzul. legat de curatatul lantzului. eu am de 3 ani moto, am 22000 km cu ea. in acesti km curatam lantzul astfel: cu o carpa imbibata in benzina, motorina il stergeam bine bine, dupa care dadeam cu spray de uns. lantzul arata destul de bine, zic eu as vrea sa il curat mai bine, ca nu ajunge carpa peste tot, dar nu vreau sa imi ia o zi intreaga operatiunea asta. momentan imi ia cam 45 min. il curatz cam la 2 saptamani. asfalt uscat la toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leone18 Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 o perie de covoare niste motorina si totul merge brici:D in timp ce dai cu peria incerci sa acoperi si suprafata sa nu sara mizerie pe janta sau pe alte componente dupa aceea uns si gata:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Pt cei curiosi de stadiul ungatoarelor automate, ultimele noutati, in imagini. Placutele imprimate gata de a fi umlute cu piese si cutiile pe care le voi gauri si decupa maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 La XT: -in cazuri extreme, un capac cu ulei si o pensula. In mod normal, spray de curatare lant plus spray Motul Enduro la 55 roni. Iar la BMW..ploaia face toata treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.