Chivu Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Ce mărci de lanțuri ați folosit până acum? Ce ați alege dintre: DID, RK, Regina, Tsubaki și Iris ? Folosește cineva coroană de aluminiu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Intre DID si Regina aleg DID. Pe acelasi moto si in aceleasi conditii de exploatare DID a rezistat cu cca 7000 km in plus. Foi de aluminiu in conditii de normale sant de unica folosinta. Nu cred ca rezista mai mult de cateva mii de km. La curse probabil o foaie noua dupa fiecare cursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Intre DID si Regina aleg DID. Pe acelasi moto si in aceleasi conditii de exploatare DID a rezistat cu cca 7000 km in plus. Foi de aluminiu in conditii de normale sant de unica folosinta. Nu cred ca rezista mai mult de cateva mii de km. La curse probabil o foaie noua dupa fiecare cursa. Cât a rezistat DID-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Eu as zice DID sau RK, asta pentru ca am auzit numai de bine de ele. Sunt neutru in legatura cu Iris. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 (editat) Cât a rezistat DID-ul? Primele lanturi DID unse des (300-500km) si curatate regulat (cca1500km) cu sprayuri au rezistat 25000km si respectiv 27000 km dupa care erau varza. Ultimul DID uns automat cu ulei are peste 29000 si este ca nou. L-am intins o singura data la 18000 km. Regina uns cu spray a trebuit schimbat dupa 20000km. Editat Noiembrie 11, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Primele lanturi DID unse des (300-500km) si curatate regulat (cca1500km) cu sprayuri au rezistat 25000km si respectiv 27000 km dupa care erau varza. Ultimul DID uns automat cu ulei are peste 29000 si este ca nou. L-am intins o singura data la 18000 km. Regina uns cu spray a trebuit schimbat dupa 20000km. 29000? Din cauza ungerii automate nu se împroașcă roata/bascula/carena cu ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 (editat) 29000? Din cauza ungerii automate nu se împroașcă roata/bascula/carena cu ulei? Ba da, dar mult mai putin decat atunci cand foloseam sprayuri. Un alt avantaj, de care nu am pomenit pana acum, este curatatul discului de frana spate. Anul asta am si uitat de sters discul spate. Cred ca l-am sters o data sau cel mult de doua ori. Pana acum de cate ori ungeam lantul cu spray, oricat de precaut eram, vapori ajungeau pe disc si desi curatam cu alt spray discul, pt o bucata de drum nu aveam frana pe spate. Cu ungerea automata nu mai este nevoie de curatat discul decat rar pt a indeparta de pa el resturile/praful de ferodo. Mizeria care se formeaza dupa 3-4000km pe bascula si roata spate se curata cu apa si sampon odata cu spalare normala a motorului. Lantul propriuzis si foaia raman mereu curate si unse. Pinionul de la motor in 29000km l-am curatat o singura data, este adevarat atunci am folosit o pensula si putin petrol. Mesaj completat Asa arata regulatorul electronic fabricat de atw@, de acum in serie. Editat Noiembrie 11, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 eu vreau 1. e in carcasa? ca ma gandeam sa nu il pun pe ghidon di pe lateral pe una din marginile la colacul pe care sunt ceasurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Poti sa-l pui unde vrei, dar practic este tot la mijlocul ghidonului. Dimensiunile carcasei 70X40X25 mm. Sant 4 regimuri de functionare preselectate care pot fi alese in mers apasand cu manusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Scuze ca intreb, ca nu am citit de la inceput, dar asta e doar temporizatorul, nu? mecanismul efectiv care picura ulei se poate procura de undeva? Si eu as vrea un asemena mecanism. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Dl. Bogdan iti poate furniza si restul instalatie. ma refer la componentele esentiale. restul furune si rezervor suntin regim propriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Cand va fi gata de vanzare sistemul nostru de ungere automata va fi livrat complet cu toate componentele inclusiv rezervor, furtunase si alte maruntisuri. Nu vrem sa lasam la latitudinea utilizatorului alegerea unor componente pe care noi le-am testat si s-au dovedit a nu fi cele mai bune. Instalatiile vandute vor fi identice cu cea de pe motocicleta mea. In kit-ul respectiv vor fi incluse si piese de schimb pt cele care se uzeaza si care odata sau de doua ori pe an vor trebui inlocuite. Este vorba de o rezerva de furtunas subtire care transporta uleiul de la electrovalva la capul dublu de ungere si mai departe pana la lant si furtunul de cauciuc care elansaza toate inbinarile. Noi am gandit sistemul sa poata fi usor de instalat si de depanat in cazul unui defect departe de casa si numai cu un minim de scule, fara adezivi sau alte materiale pe care in mod normal nu le ai in concediu pe motor, iar reglarea sa se poata face in mers cu manusa in mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 ce pret de vanzare estimati ca va avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 ce pret de vanzare estimati ca va avea? Cca 350 roni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 (editat) Foarte rezonabil, zic eu, avand in vedere ca stiu la prima mana ce costuri implica un astfel de sistem. Am incercat mai de mult sa-mi fac, am facut cu sistem de comanda special, tot dichisul, insa e multa munca si costurile implicate sunt destul de mari. Cred ca mi-am incheiat incercarile de do-it-yourself; prefer sa merg pe o solutie testata. Termen estimativ de livrare? Editat Noiembrie 25, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 (editat) Salutare, apropos de Topic: eu curat lantul cu motorina,il sterg bine cu hartie si apoi il gresez cu Ulei de Transmisie Sare putin ulei si pe janta in timpul rularii dar ce ramane pe lant isi face treaba. In functie de drumurile pe care merg il curat/gresez in mod normal pe la 4-500km,sau oricand e foarte murdar. Editat Noiembrie 28, 2009 de Rila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 M-am pricopsit cu un kit de lant nou, la care lantul este RK- Z-ring si pinioanele JT. Pinioane la fel am pe actualul kit si s-au comportat foarte bine, dar cu un lant DID. Ce marca este asta, RK si este bune de ceva, sau m-am pacalit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 In state se foloseste destul de mult RK la stunt, ei zic ca e destul de bun, cam pe aceasi linie cu DID. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 30, 2009 Share Postat Noiembrie 30, 2009 Mi-am facut curatenie printre materialele acumulate pt experimentele care le-am facut asta vara pt ungerea automata varianta supapa vacuumatica+reglaj cu robinet de acvariu. Donez oricui doreste sa incerce toata colectia, compusa din valve vacuumatice de scuter, furtunuri de acvariu, robinete de reglaj pt aer acvariu, coliere, etc. Doritorii ma pot contacta pe privat sau la 0722646373. Mesaj completat Primele doua ungatoare automate montate pe ghidon la F650 si sub sa la Kawasaki ZR7. Mesaj completat Scuze, la BMW F650 montajul este pe bord. Prinderea cutiei electronice, in ambele cazuri, s-a facut cu banda dublu adeziva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Salutare. Care aveti sa postati o poza cu o presa de lant. Vreau sa confectionez una si imi trebuie modelul. In special componentele pentru nituire. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 SALUT! iesi mai ieftin si bine daca o cumperi .de ex. de pe louis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Salutare.Care aveti sa postati o poza cu o presa de lant. Vreau sa confectionez una si imi trebuie modelul. In special componentele pentru nituire. Multumesc anticipat. esti sigur ca poti sa faci partea care nituieste dintr-un otel care sa tina mai mult de o utilizare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Nu eu ci tata e meseriasul. Are o pasiune din confectionat scule si in plus ma si ajuta. Nu am gasit modelul si deaia am cerut aici ajutorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Eu am presa de lant. O sa pun poze cu ea cand o sa o gasesc.. :-S Dar serios, o presa buna cumperi cu 30euro... nu e nevoie sa faci.. in plus degeaba ai poze daca nu ai si dimensiunile exacte... si nu am cu ce sa-ti masor tot la ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 (editat) .Mesaj completat Primele doua ungatoare automate montate pe ghidon la F650 si sub sa la Kawasaki ZR7. Mesaj completat Scuze, la BMW F650 montajul este pe bord. Prinderea cutiei electronice, in ambele cazuri, s-a facut cu banda dublu adeziva. http://www.louis.de/_40a885c7604e8e9f5157c...tnr_gr=10003167 intervalul de 10-90 secunde pare a fi considerat ideal si de altii Editat Ianuarie 25, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.