Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intre DID si Regina aleg DID. Pe acelasi moto si in aceleasi conditii de exploatare DID a rezistat cu cca 7000 km in plus. Foi de aluminiu in conditii de normale sant de unica folosinta. Nu cred ca rezista mai mult de cateva mii de km. La curse probabil o foaie noua dupa fiecare cursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre DID si Regina aleg DID. Pe acelasi moto si in aceleasi conditii de exploatare DID a rezistat cu cca 7000 km in plus. Foi de aluminiu in conditii de normale sant de unica folosinta. Nu cred ca rezista mai mult de cateva mii de km. La curse probabil o foaie noua dupa fiecare cursa.

Cât a rezistat DID-ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cât a rezistat DID-ul?

Primele lanturi DID unse des (300-500km) si curatate regulat (cca1500km) cu sprayuri au rezistat 25000km si respectiv 27000 km dupa care erau varza. Ultimul DID uns automat cu ulei are peste 29000 si este ca nou. L-am intins o singura data la 18000 km. Regina uns cu spray a trebuit schimbat dupa 20000km.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primele lanturi DID unse des (300-500km) si curatate regulat (cca1500km) cu sprayuri au rezistat 25000km si respectiv 27000 km dupa care erau varza. Ultimul DID uns automat cu ulei are peste 29000 si este ca nou. L-am intins o singura data la 18000 km. Regina uns cu spray a trebuit schimbat dupa 20000km.

29000?

Din cauza ungerii automate nu se împroașcă roata/bascula/carena cu ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

29000?

Din cauza ungerii automate nu se împroașcă roata/bascula/carena cu ulei?

Ba da, dar mult mai putin decat atunci cand foloseam sprayuri. Un alt avantaj, de care nu am pomenit pana acum, este curatatul discului de frana spate. Anul asta am si uitat de sters discul spate. Cred ca l-am sters o data sau cel mult de doua ori. Pana acum de cate ori ungeam lantul cu spray, oricat de precaut eram, vapori ajungeau pe disc si desi curatam cu alt spray discul, pt o bucata de drum nu aveam frana pe spate. Cu ungerea automata nu mai este nevoie de curatat discul decat rar pt a indeparta de pa el resturile/praful de ferodo. Mizeria care se formeaza dupa 3-4000km pe bascula si roata spate se curata cu apa si sampon odata cu spalare normala a motorului. Lantul propriuzis si foaia raman mereu curate si unse. Pinionul de la motor in 29000km l-am curatat o singura data, este adevarat atunci am folosit o pensula si putin petrol.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mesaj completat

Asa arata regulatorul electronic fabricat de atw@, de acum in serie.

post-8769-1258571485_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand va fi gata de vanzare sistemul nostru de ungere automata va fi livrat complet cu toate componentele inclusiv rezervor, furtunase si alte maruntisuri. Nu vrem sa lasam la latitudinea utilizatorului alegerea unor componente pe care noi le-am testat si s-au dovedit a nu fi cele mai bune. Instalatiile vandute vor fi identice cu cea de pe motocicleta mea. In kit-ul respectiv vor fi incluse si piese de schimb pt cele care se uzeaza si care odata sau de doua ori pe an vor trebui inlocuite. Este vorba de o rezerva de furtunas subtire care transporta uleiul de la electrovalva la capul dublu de ungere si mai departe pana la lant si furtunul de cauciuc care elansaza toate inbinarile. Noi am gandit sistemul sa poata fi usor de instalat si de depanat in cazul unui defect departe de casa si numai cu un minim de scule, fara adezivi sau alte materiale pe care in mod normal nu le ai in concediu pe motor, iar reglarea sa se poata face in mers cu manusa in mana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte rezonabil, zic eu, avand in vedere ca stiu la prima mana ce costuri implica un astfel de sistem. Am incercat mai de mult sa-mi fac, am facut cu sistem de comanda special, tot dichisul, insa e multa munca si costurile implicate sunt destul de mari.

 

Cred ca mi-am incheiat incercarile de do-it-yourself; prefer sa merg pe o solutie testata.

 

Termen estimativ de livrare? :D

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

apropos de Topic:

 

eu curat lantul cu motorina,il sterg bine cu hartie si apoi il gresez cu Ulei de Transmisie

Sare putin ulei si pe janta in timpul rularii dar ce ramane pe lant isi face treaba.

 

In functie de drumurile pe care merg il curat/gresez in mod normal pe la 4-500km,sau oricand e foarte murdar.

 

:crack:

Editat de Rila
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am facut curatenie printre materialele acumulate pt experimentele care le-am facut asta vara pt ungerea automata varianta supapa vacuumatica+reglaj cu robinet de acvariu. Donez oricui doreste sa incerce toata colectia, compusa din valve vacuumatice de scuter, furtunuri de acvariu, robinete de reglaj pt aer acvariu, coliere, etc. Doritorii ma pot contacta pe privat sau la 0722646373.

Mesaj completat

Primele doua ungatoare automate montate pe ghidon la F650 si sub sa la Kawasaki ZR7.

Mesaj completat

Scuze, la BMW F650 montajul este pe bord. Prinderea cutiei electronice, in ambele cazuri, s-a facut cu banda dublu adeziva.

post-8769-1263145945_thumb.jpg

post-8769-1263145980_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Salutare.

Care aveti sa postati o poza cu o presa de lant. Vreau sa confectionez una si imi trebuie modelul. In special componentele pentru nituire.

Multumesc anticipat.

esti sigur ca poti sa faci partea care nituieste dintr-un otel care sa tina mai mult de o utilizare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am presa de lant. O sa pun poze cu ea cand o sa o gasesc.. :-S

Dar serios, o presa buna cumperi cu 30euro... nu e nevoie sa faci.. in plus degeaba ai poze daca nu ai si dimensiunile exacte... si nu am cu ce sa-ti masor tot la ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

Mesaj completat

Primele doua ungatoare automate montate pe ghidon la F650 si sub sa la Kawasaki ZR7.

Mesaj completat

Scuze, la BMW F650 montajul este pe bord. Prinderea cutiei electronice, in ambele cazuri, s-a facut cu banda dublu adeziva.

 

http://www.louis.de/_40a885c7604e8e9f5157c...tnr_gr=10003167

 

intervalul de 10-90 secunde pare a fi considerat ideal si de altii

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...