B.B. Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 @Cesar, Mereu m-am intrebat si eu acelasi lucru, dar tu omiti un spatiu, si anume cel desenat de mine cu albastru deschis. Spatiul dintre bucsa interioara si bucsa exterioara (rola) trebuie uns de asemenea. Daca spatiul galben dintre bolt si rola interioara este bine protejat de oring.. atunci spatiul dintre rola exterioara si cea interioara nu e protejat de nimic.. Cred ca ungerea trebuie asigurata intre foaie/pinion si role si intre rola interna si rola externa. Sub oring-uri si eu sunt de acord ca nu intra nici mama uleiului.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Domnu profesor! decat sa-ti faci atatea probleme mai bine da fuguta in Militari destul de aproape de facultate si cu ocazia asta vezi si mai inveti ceva. Telefonul ti l-am dat deci daca chiar te intereseaza vin-o la un mic curs de uns lantul. Gratis si fara examen Merci beaucoup, grazie, blagodaria, spasibo balshoi, nu sunt interesat de ce vinzi/produci. Si nici ceva istet sa zici nu constat. Deci nu, nici pt invatat despre masini de cusut. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Domnu profesor! decat sa-ti faci atatea probleme mai bine da fuguta in Militari destul de aproape de facultate si cu ocazia asta vezi si mai inveti ceva. Telefonul ti l-am dat deci daca chiar te intereseaza vin-o la un mic curs de uns lantul. Gratis si fara examen Merci beaucoup, grazie, blagodaria, spasibo balshoi, nu sunt interesat de ce vinzi/produci. Si nici ceva istet sa zici nu constat. Deci nu, nici pt invatat despre masini de cusut. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Domnu profesor! decat sa-ti faci atatea probleme mai bine da fuguta in Militari destul de aproape de facultate si cu ocazia asta vezi si mai inveti ceva. Telefonul ti l-am dat deci daca chiar te intereseaza vin-o la un mic curs de uns lantul. Gratis si fara examen Merci beaucoup, grazie, blagodaria, spasibo balshoi, nu sunt interesat de ce vinzi/produci. Si nici ceva istet sa zici nu constat. Deci nu, nici pt invatat despre masini de cusut. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Domnu profesor! decat sa-ti faci atatea probleme mai bine da fuguta in Militari destul de aproape de facultate si cu ocazia asta vezi si mai inveti ceva. Telefonul ti l-am dat deci daca chiar te intereseaza vin-o la un mic curs de uns lantul. Gratis si fara examen Merci beaucoup, grazie, blagodaria, spasibo balshoi, nu sunt interesat de ce vinzi/produci. Si nici ceva istet sa zici nu constat. Deci nu, nici pt invatat despre masini de cusut. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Domnu profesor! decat sa-ti faci atatea probleme mai bine da fuguta in Militari destul de aproape de facultate si cu ocazia asta vezi si mai inveti ceva. Telefonul ti l-am dat deci daca chiar te intereseaza vin-o la un mic curs de uns lantul. Gratis si fara examen Merci beaucoup, grazie, blagodaria, spasibo balshoi, nu sunt interesat de ce vinzi/produci. Si nici ceva istet sa zici nu constat. Deci nu, nici pt invatat despre masini de cusut. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Domnu profesor! decat sa-ti faci atatea probleme mai bine da fuguta in Militari destul de aproape de facultate si cu ocazia asta vezi si mai inveti ceva. Telefonul ti l-am dat deci daca chiar te intereseaza vin-o la un mic curs de uns lantul. Gratis si fara examen Merci beaucoup, grazie, blagodaria, spasibo balshoi, nu sunt interesat de ce vinzi/produci. Si nici ceva istet sa zici nu constat. Deci nu, nici pt invatat despre masini de cusut. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Domnu profesor! decat sa-ti faci atatea probleme mai bine da fuguta in Militari destul de aproape de facultate si cu ocazia asta vezi si mai inveti ceva. Telefonul ti l-am dat deci daca chiar te intereseaza vin-o la un mic curs de uns lantul. Gratis si fara examen Merci beaucoup, grazie, blagodaria, spasibo balshoi, nu sunt interesat de ce vinzi/produci. Si nici ceva istet sa zici nu constat. Deci nu, nici pt invatat despre masini de cusut. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Domnu profesor! decat sa-ti faci atatea probleme mai bine da fuguta in Militari destul de aproape de facultate si cu ocazia asta vezi si mai inveti ceva. Telefonul ti l-am dat deci daca chiar te intereseaza vin-o la un mic curs de uns lantul. Gratis si fara examen Merci beaucoup, grazie, blagodaria, spasibo balshoi, nu sunt interesat de ce vinzi/produci. Si nici ceva istet sa zici nu constat. Deci nu, nici pt invatat despre masini de cusut. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Domnu profesor! decat sa-ti faci atatea probleme mai bine da fuguta in Militari destul de aproape de facultate si cu ocazia asta vezi si mai inveti ceva. Telefonul ti l-am dat deci daca chiar te intereseaza vin-o la un mic curs de uns lantul. Gratis si fara examen Merci beaucoup, grazie, blagodaria, spasibo balshoi, nu sunt interesat de ce vinzi/produci. Si nici ceva istet sa zici nu constat. Deci nu, nici pt invatat despre masini de cusut. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Domnu profesor! decat sa-ti faci atatea probleme mai bine da fuguta in Militari destul de aproape de facultate si cu ocazia asta vezi si mai inveti ceva. Telefonul ti l-am dat deci daca chiar te intereseaza vin-o la un mic curs de uns lantul. Gratis si fara examen Merci beaucoup, grazie, blagodaria, spasibo balshoi, nu sunt interesat de ce vinzi/produci. Si nici ceva istet sa zici nu constat. Deci nu, nici pt invatat despre masini de cusut. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Domnu profesor! decat sa-ti faci atatea probleme mai bine da fuguta in Militari destul de aproape de facultate si cu ocazia asta vezi si mai inveti ceva. Telefonul ti l-am dat deci daca chiar te intereseaza vin-o la un mic curs de uns lantul. Gratis si fara examen Merci beaucoup, grazie, blagodaria, spasibo balshoi, nu sunt interesat de ce vinzi/produci. Si nici ceva istet sa zici nu constat. Deci nu, nici pt invatat despre masini de cusut. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Domnu profesor! decat sa-ti faci atatea probleme mai bine da fuguta in Militari destul de aproape de facultate si cu ocazia asta vezi si mai inveti ceva. Telefonul ti l-am dat deci daca chiar te intereseaza vin-o la un mic curs de uns lantul. Gratis si fara examen Merci beaucoup, grazie, blagodaria, spasibo balshoi, nu sunt interesat de ce vinzi/produci. Si nici ceva istet sa zici nu constat. Deci nu, nici pt invatat despre masini de cusut. Succes! Mesaj completat Wow!, ce s-a intamplat aici? Mesaj completat @Cesar, Mereu m-am intrebat si eu acelasi lucru, dar tu omiti un spatiu, si anume cel desenat de mine cu albastru deschis. Spatiul dintre bucsa interioara si bucsa exterioara (rola) trebuie uns de asemenea. Daca spatiul galben dintre bolt si rola interioara este bine protejat de oring.. atunci spatiul dintre rola exterioara si cea interioara nu e protejat de nimic.. Cred ca ungerea trebuie asigurata intre foaie/pinion si role si intre rola interna si rola externa. Sub oring-uri si eu sunt de acord ca nu intra nici mama uleiului.. Intre pinion si rola da - s-ar putea face cu eficienta teoretica maxima daca lantul ar fi submers in ulei. Exact ca la angrenaje - cutii de viteze. In spatiul ala despre care vorbesti tu uleiul/unsoarea iese mult mai usor decat intra. Ideal e sa ramana acolo. Cat de multa ramane insa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 De curiozitate Cezar... tu-ți ungi lanțu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Ai dreptate, am omis, am o banuiala ca acolo frecarea e mica, miscarea este preponderent de rostogolire si nu de alunecare. Frecarea dintre capetele rolelor si zale insa cred ca e si mai mica. Cred ca e mai mica decat a placutelor pe disc "la liber"- exista acolo un joc. Mesaj completat De curiozitate Cezar... tu-ți ungi lanțu? Da, dar niciodata nu-l ung din curiozitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 @Cesar sa stii ca si eu sunt adeptul ne-ungerii lantului.. si am si testat la drum lung si am constatat ca e mai bine uns decat ne-uns. Din cand in cand e bine sa mai dai o spoiala pe el de ce-o fi.. - adeptul ungatoarelor automate nu sunt, tocmai pentru ca-mi elimina mie placerea de a bibili lantul. Eu uneori folosesc spray de lant Valvoline alb - care mi s-a parut super OK.. fata de motul sau motorex, mai nou am o pipetuta de ulei de lant de drujba cu care il spoiesc ocazional pe care il gasesc exceptional .. Lantul meu are 30.000km si isi continua expeditia (nu in solitar, cu tot cu pinioane) in continuare cu succes. Daca o sa-mi pun vreodata ungator automat? Cred ca nu. De ce? De lene.. si cum ziceam, daca il pun apoi io ce mai fac cand n-am ce face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Cezarica, bine ca ai ales sa ramaii la catedra, caci daca lucrai la facut avioane sigur se infigeau cu botul in pamant. Mi-e foarte greu sa cred ca si predai ceva legat de tehnica. Esti varza. Cu teoriile tale nici o masina de cusut n-o faceai sa mearga rotund. Eu nu-mi fac reclama si anunt aici ca nu mai am nici un sistem de ungere spre comercializare. Daca mai urmaresc discutiile de aici o fac numai pt a incuraja si pe altii sa incerce constructii homemade care sa-si faca treaba. Ii ajut cu tot ce pot. Eu am trecut la cardan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Valvoline facea (nu stiu daca mai face) un spray de lant care era de fapt o vaselina foarte suPtire in primele secunde de pulverizare. Foarte lipicioasa, intra peste tot. Era de culoare galbuie, maro deschis. Foarte buna, mi-a placut dar n-am mai gasit si acum dau Motorex cu teflon. Destept este sa nu se dea mult, daltfel se aduna mizerie, nisip, pamant, pietricele si lantul se transforma in polizor pentru pinioane. Am si ceva mai bun, Bel-Ray - cam scuNp, Dar nu sare deloc de pe lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Valvoline facea (nu stiu daca mai face) un spray de lant care era de fapt o vaselina foarte suPtire in primele secunde de pulverizare. Foarte lipicioasa, intra peste tot. Era de culoare galbuie, maro deschis. Foarte buna, mi-a placut dar n-am mai gasit si acum dau Motorex cu teflon. Destept este sa nu se dea mult, daltfel se aduna mizerie, nisip, pamant, pietricele si lantul se transforma in polizor pentru pinioane. Am si ceva mai bun, Bel-Ray - cam scuNp, Dar nu sare deloc de pe lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Valvoline facea (nu stiu daca mai face) un spray de lant care era de fapt o vaselina foarte suPtire in primele secunde de pulverizare. Foarte lipicioasa, intra peste tot. Era de culoare galbuie, maro deschis. Foarte buna, mi-a placut dar n-am mai gasit si acum dau Motorex cu teflon. Destept este sa nu se dea mult, daltfel se aduna mizerie, nisip, pamant, pietricele si lantul se transforma in polizor pentru pinioane. Am si ceva mai bun, Bel-Ray - cam scuNp, Dar nu sare deloc de pe lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Cezarica, bine ca ai ales sa ramaii la catedra, caci daca lucrai la facut avioane sigur se infigeau cu botul in pamant. Mi-e foarte greu sa cred ca si predai ceva legat de tehnica. Esti varza. Cu teoriile tale nici o masina de cusut n-o faceai sa mearga rotund. Eu nu-mi fac reclama si anunt aici ca nu mai am nici un sistem de ungere spre comercializare. Daca mai urmaresc discutiile de aici o fac numai pt a incuraja si pe altii sa incerce constructii homemade care sa-si faca treaba. Ii ajut cu tot ce pot. Eu am trecut la cardan. Uleiul, fie ca provine din spray sau din ungere automata, intra peste tot chiar si in spatele O-ringurilor printr-un proces simplu. Se numeste capilaritate. Problema la spray este ca la fel de usor cum intra la fel de usor se si elimina datorita fortelor centrifuce si amestecarii cu praf sau spalarii cu apa de ploaie, dupa caz. La ungerea continua uleiul care asigura ungerea in interiorul lantului si la contactul cu pinioanele este primenit mereu. O parte se amesteca cu praful sau apa si este eliminat, iar alta parte ramane sa-si faca treaba in/pe lant. Cu acelasi dispozitiv faci si curatirea si ungerea lantului si a pinioanelor in zona de angrenare. Greu de crezut, dar chiar asa se intampla. Ungerea insa devine importanta doar daca parcurgi sute de km pe zi, multe zile pe an. Daca faci putini km pe an si speli/ungi lantul de cateva ori este OK. Nu pierzi prea multa vreme spaland mizeria, ai lantul cat de cat uns si kitul de lant te tine cu anii, chiar daca nu depasesti cu el 20000km din care ultimile mii acompaniate de zornaieli serioase. Nu merita investitia intr-un ungator de lant decat daca esti foarte comod si nu-ti place sa te murdaresti pe maini, sau daca faci zeci de mii de km pe an. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Valvoline facea (nu stiu daca mai face) un spray de lant care era de fapt o vaselina foarte suPtire in primele secunde de pulverizare. Foarte lipicioasa, intra peste tot. Era de culoare galbuie, maro deschis. Foarte buna, mi-a placut dar n-am mai gasit si acum dau Motorex cu teflon. Destept este sa nu se dea mult, daltfel se aduna mizerie, nisip, pamant, pietricele si lantul se transforma in polizor pentru pinioane. Am si ceva mai bun, Bel-Ray - cam scuNp, Dar nu sare deloc de pe lant. Mesaj completat Cezarica, bine ca ai ales sa ramaii la catedra, caci daca lucrai la facut avioane sigur se infigeau cu botul in pamant. Mi-e foarte greu sa cred ca si predai ceva legat de tehnica. Esti varza. Cu teoriile tale nici o masina de cusut n-o faceai sa mearga rotund. Eu nu-mi fac reclama si anunt aici ca nu mai am nici un sistem de ungere spre comercializare. Daca mai urmaresc discutiile de aici o fac numai pt a incuraja si pe altii sa incerce constructii homemade care sa-si faca treaba. Ii ajut cu tot ce pot. Eu am trecut la cardan. Uleiul, fie ca provine din spray sau din ungere automata, intra peste tot chiar si in spatele O-ringurilor printr-un proces simplu. Se numeste capilaritate. Problema la spray este ca la fel de usor cum intra la fel de usor se si elimina datorita fortelor centrifuce si amestecarii cu praf sau spalarii cu apa de ploaie, dupa caz. La ungerea continua uleiul care asigura ungerea in interiorul lantului si la contactul cu pinioanele este primenit mereu. O parte se amesteca cu praful sau apa si este eliminat, iar alta parte ramane sa-si faca treaba in/pe lant. Cu acelasi dispozitiv faci si curatirea si ungerea lantului si a pinioanelor in zona de angrenare. Greu de crezut, dar chiar asa se intampla. Ungerea insa devine importanta doar daca parcurgi sute de km pe zi, multe zile pe an. Daca faci putini km pe an si speli/ungi lantul de cateva ori este OK. Nu pierzi prea multa vreme spaland mizeria, ai lantul cat de cat uns si kitul de lant te tine cu anii, chiar daca nu depasesti cu el 20000km din care ultimile mii acompaniate de zornaieli serioase. Nu merita investitia intr-un ungator de lant decat daca esti foarte comod si nu-ti place sa te murdaresti pe maini, sau daca faci zeci de mii de km pe an. Parerea mea. Forte centrifuce... fiti-ar stilul de manelsit de ras. Se primeneste.... cum ma? Sa te duci la Honda sa le zici sa bage vaselina in baia de ulei si ulei pe lantul de transmsie. pff.. esti muci Catedra doar o data pe an - restul insa, treci prin militari sa inveti meserie amatorule. O tabla pe abkant nu stii sa indoi gasesti harta la semnatura. Mesaj completat Daca sunt "sealed", cum bagi uleiul acolo unde vrei sa intre, adica intre bucsa si bolt, unde diametrele celor doua sunt foarte apropiate. Doar prin efect capilar? Pff... carente mari la citirea si intelegerea unui text. Da-te batut ingineru' de masini de cusut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Vezi ca nu sunt singurul care mananca sau mai incurca cateva litere. Esti si tu pe aproape. Macar sa fi inteles si tu cam cum se unge un lant. Si las-o mai moale cu aviatia, esti pe dinafara. Un adevarat inginer de aviatie nu o sa ignore sau minimalizeze niciodata un proces ce poate duce, in extrem, la catastrofa. Eu ma retrag din discutie. Ramai aici sau oriunde pe forum sa ne arati ceva facut de tine. Asfalt uscat daca folosesti 2 roti, dar si aici am unele indoieli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Vezi ca nu sunt singurul care mananca sau mai incurca cateva litere. Esti si tu pe aproape. Macar sa fi inteles si tu cam cum se unge un lant. Si las-o mai moale cu aviatia, esti pe dinafara. Un adevarat inginer de aviatie nu o sa ignore sau minimalizeze niciodata un proces ce poate duce, in extrem, la catastrofa. Eu ma retrag din discutie. Ramai aici sau oriunde pe forum sa ne arati ceva facut de tine. Asfalt uscat daca folosesti 2 roti, dar si aici am unele indoieli. Bun, primul progres, ai inteles ca nu te prinde baieteala pe forum si ai lasat-o asa. Perfect, asa putem discuta. Ia oricare dintre parametrii pe care i-am expus mai devreme si pune-i in discutie. Este foarte util, zic eu. Atat timp cat nu avem cifre sau masuratori, e clar ca vor fi afinitiati si subiectivitate. Cifrele n-au cum sa minta, sunt mult prea usor de comparat. Cel mai important aspect este viteza de deplasare.... nici unul dintre modelele de transmisie prin lant nu le ia in calcul. Eu am gazit un articol relativ recent cu masuratori facute pe o motocicleta sport de 600 pentru determinarea randamentului transmisiei finale. Sunt lucruri mai complexe descrise acolo. Daca vrei s-o las moale cu aviatia, vorbeste cu patronul, convinge-l sa-l dea afara pe director, sa te puna pe tine si ma dai afara Daca te lasi tu pagubas insa de vorbe dintr-astea de grupa mijlocie, treci pe la mine pe la hala sa vezi avion la sol in probe de oboseala - o parte din aripa e proiectata si calculata de mine, proiectul de experimentare la sol si de vibratii tot de mine.... asa printre firimituri Hai mai bine vorbim despre lanturile astea, fiabilitate, tribologie, ungere ca avem mu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Vezi ca nu sunt singurul care mananca sau mai incurca cateva litere. Esti si tu pe aproape. Macar sa fi inteles si tu cam cum se unge un lant. Si las-o mai moale cu aviatia, esti pe dinafara. Un adevarat inginer de aviatie nu o sa ignore sau minimalizeze niciodata un proces ce poate duce, in extrem, la catastrofa. Eu ma retrag din discutie. Ramai aici sau oriunde pe forum sa ne arati ceva facut de tine. Asfalt uscat daca folosesti 2 roti, dar si aici am unele indoieli. Bun, primul progres, ai inteles ca nu te prinde baieteala pe forum si ai lasat-o asa. Perfect, asa putem discuta. Ia oricare dintre parametrii pe care i-am expus mai devreme si pune-i in discutie. Este foarte util, zic eu. Atat timp cat nu avem cifre sau masuratori, e clar ca vor fi afinitiati si subiectivitate. Cifrele n-au cum sa minta, sunt mult prea usor de comparat. Cel mai important aspect este viteza de deplasare.... nici unul dintre modelele de transmisie prin lant nu le ia in calcul. Eu am gazit un articol relativ recent cu masuratori facute pe o motocicleta sport de 600 pentru determinarea randamentului transmisiei finale. Sunt lucruri mai complexe descrise acolo. Daca vrei s-o las moale cu aviatia, vorbeste cu patronul, convinge-l sa-l dea afara pe director, sa te puna pe tine si ma dai afara Daca te lasi tu pagubas insa de vorbe dintr-astea de grupa mijlocie, treci pe la mine pe la hala sa vezi avion la sol in probe de oboseala - o parte din aripa e proiectata si calculata de mine, proiectul de experimentare la sol si de vibratii tot de mine.... asa printre firimituri Hai mai bine vorbim despre lanturile astea, fiabilitate, tribologie, ungere ca avem mult mai multe in comun pe felia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.