Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

oringu arata ca o gogoasa, x ringu arata ca 2 gogosi concentrice ...90% chestiune de marketing

 

cat dai pe el atata face (sau mai putin) eu inca mai caut firma producatoare de lanturi cu adevarat calitative..cica gtyr ar fi o smecherie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este numai marketing, este si ceva adevar. O-ringul are o singura zona de etansare si o elasticitate data mai mult de material. X-ringul sau Z-ringul au mai multe suprafete de etansare concentrice pe fiecare parte si o elasticitate marita datorita formei.

 

1341506039[/url]' post='3171339']

eu inca mai caut firma producatoare de lanturi cu adevarat calitative

 

Treci pe ungerea cu ulei si ai deja lantul perfect!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti, doua intrebari daca se poate, din simplu motiv ca nu am luat topicul la periat:

 

1: Unde gasesc o electrovalva mai mica? Cele auto, pentru gaz, mi se par prea mari.

2: Pentru o motocicleta care merge 90% pe asfalt, o picatura la cate secunde ar trebui? (am probat si una la 17 secunde face lantul fleasca)

 

Multumesc frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urmeaza sa schimb lantul in zilele care urmeaza ,sfatuiti-ma cu o modalitate cat mai usoara sa slabesc pliulita de la pinionul mic(nu cred ca a fost desfacuta nici o data). ce tip de cheie ,ciocan ,ranga ,baros ...etc :scratch: ar trebui sa am la indemana.

 

cand spun cheie ma refer inelara cotita sau dreapta, tubulara cu o teava pe post de prelungitor . nu stiu cu ce ar merge mai usor si cel mai important (poate) cum tin "contra"? si as putea sa dau cu wd-40 inainte sa ma apuc ,ajuta cu ceva ? ca foarte probabil este loctite are vreun efect asupra lui si daca montez inapoi fara loctite este problema?

 

ms anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dintr-un spray de uns lantul de 500ml, de cate ori pot sa ung lantul? Ma refer curatat cu motorina, apa, etc, si dupa uns calumea. Cate astfel de ungeri se fac dintr-un tub de 500ml?

E vorba de motorex chainlube.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dintr-un spray de uns lantul de 500ml, de cate ori pot sa ung lantul? Ma refer curatat cu motorina, apa, etc, si dupa uns calumea. Cate astfel de ungeri se fac dintr-un tub de 500ml?

E vorba de motorex chainlube.

 

In principiu, daca pui cat sa fie lubrifiat dar nu sa curga sau sa arunce sub aripa, iti ajunge de 10-15 ori.

 

Depinde mult de cum aplici. Eu curat cu solutie si perie (grunge brush), sterg cu o carpa, spal cu apa, sterg iar cu o alta carpa, las sa se usuce bine. Inainte sa il ung, dau o tura sa se incalzeasca cat de cat si aplic prin interior, dupa care mai dau o tura scurta de 10 minute sa se unga si spre exterior. Daca vad ca nu se lubrifiaza bine pe exterior, repet procesul cu unsul dar mai "subtirel".

Editat de nervoz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urmeaza sa schimb lantul in zilele care urmeaza ,sfatuiti-ma cu o modalitate cat mai usoara sa slabesc pliulita de la pinionul mic(nu cred ca a fost desfacuta nici o data). ce tip de cheie ,ciocan ,ranga ,baros ...etc :scratch: ar trebui sa am la indemana.

 

cand spun cheie ma refer inelara cotita sau dreapta, tubulara cu o teava pe post de prelungitor . nu stiu cu ce ar merge mai usor si cel mai important (poate) cum tin "contra"? si as putea sa dau cu wd-40 inainte sa ma apuc ,ajuta cu ceva ? ca foarte probabil este loctite are vreun efect asupra lui si daca montez inapoi fara loctite este problema?

 

ms anticipat

 

motoru in viteza si apesi frana spate. evident mai ai nevoie de o persoana sau 2 sa te ajute. una sa apese pedala de frana, altu sa tina motoreta in echilibru, in timp ce tu te lupti cu piulita :)

 

in mod normal merge in 2. dar piulita are filetul pe invers si tinde sa se stranga in timp nu sa se slabeasca. asa ca e posibil sa depui efort sa o desfaci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filetul NU este invers la pinionul dinspre motor pt F650GS. Loctite 243 se gaseste langa podul Baneasa cu vreo 30 de lei sticluta de 5ml, suficient pt cativa ani de bricolat la mobra. Daca nu reusesti sa o desfaci poti incerca sa incalzsti piulita, in felul asta se moaie Loctite-ul.

 

Eu am reusit sa dau lantul jos singur la f650gs, un picior pe frana, unul jos langa roata, si cu greutatea pe capatul rangii cu care am prelungit cheia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine in manual zice sa nu se bage motorul in viteza pentru a putea desface piulita pinionului de atac.Foloseste frana spate.Eu l-am schimbat singur doar ca e fuck*re.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu, daca pui cat sa fie lubrifiat dar nu sa curga sau sa arunce sub aripa, iti ajunge de 10-15 ori.

 

Depinde mult de cum aplici. Eu curat cu solutie si perie (grunge brush), sterg cu o carpa, spal cu apa, sterg iar cu o alta carpa, las sa se usuce bine. Inainte sa il ung, dau o tura sa se incalzeasca cat de cat si aplic prin interior, dupa care mai dau o tura scurta de 10 minute sa se unga si spre exterior. Daca vad ca nu se lubrifiaza bine pe exterior, repet procesul cu unsul dar mai "subtirel".

 

tu chiar ai nevoie de un scotoiler... sau iti place sa cureti/ungi lantul 1-2 ore pe saptamana.

 

silkolene TITANIUM CHAIN GEL

... dupa ~1000km din care 250-300 pe ploaie nu necesita uns.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

silkolene TITANIUM CHAIN GEL

... dupa ~1000km din care 250-300 pe ploaie nu necesita uns.

 

De unde, cu cat?

 

Pana acum am folosit Motul. M-am saturat de el, am trecut pe Motorex. O porcarie si mai mare....

Exista, frate, vreun spray de uns lantul de o calitate decenta?

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da...........ms de raspunsuri. le-am citit dupa ce l-am schimbat. m-am descurcat si singur ,piulita s-a slabit cu mana doar siguranta a tinut-o sa nu se desfaca era stransa dar se misca cu mana,tot asa am pus-o inapoi am strans cu cheia bineinteles am pus siguranta si cred ca o sa tina mai verific in timp.

 

mi-a dat bataie de cap lantul ,a fost pe moto unul cu zala cu siguranta dar cel care l-am montat a trebuit nituit :kick: si m-am chinuit putin (nu credeam sa reusesc) dar am rezolvat,am vrut sa pun zaua de legatura de la cel vechi :scratch:,dar am obs. ca avea putin joc si am zis ca nu poate sa fie ok asa :nono:.........abia astept sa merg dimineata la munca cu el :moto::burnout:,ca de 2 saptamani sta!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu chiar ai nevoie de un scotoiler... sau iti place sa cureti/ungi lantul 1-2 ore pe saptamana.

 

silkolene TITANIUM CHAIN GEL

... dupa ~1000km din care 250-300 pe ploaie nu necesita uns.

 

 

Nu il ung atat de des, de obicei il ung in functie de cat de jegos mi se pare sau de numarul de km parcursi. Dar sincer toata schema mea de intretinere a lantului nu imi ia mai mult de 30-40 minute; si asta cu incalzirea lui cu tot.

Mai mult ca sigur cu un scottoiler scap mai rapid, dar momentan prefer sa investesc banii in altceva. :) Am investit suficient intr-un 125 zic eu :)

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

191 de pegini pentru intretinerea lantului. for real? gizas!

 

nimeni nu s-a nascut invata, plus ca sunt discutate si metode automate de uns lantul. e un topic util

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am luat luni spray de lant din peco MOL

pret bun(vreo 26 ron 400 ml) si unge super

recomand

 

Se vede ca a crescut ieuro, era 21 sau 22 ( ungere sau curatare ca nu mai stiu pe fiecare ) inainte pana sa dispara din toate chreasinariile...

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu il ung atat de des, de obicei il ung in functie de cat de jegos mi se pare sau de numarul de km parcursi. Dar sincer toata schema mea de intretinere a lantului nu imi ia mai mult de 30-40 minute; si asta cu incalzirea lui cu tot.

Mai mult ca sigur cu un scottoiler scap mai rapid, dar momentan prefer sa investesc banii in altceva. :) Am investit suficient intr-un 125 zic eu :)

 

Bafta

 

 

Poti sa-ti faci un ungator de lant cu aproximativ 30 lei . Daca bagi un ochi in topic pe la mijloc o sa gasesti . Eu am trecut de la cardan la lant , si a fost horror . Cand am vazut cum sta treaba cu spalat + uns lant , am cautat - gasit - executat metoda cea mai buna de intretinere lant , adica ungatorul .

Editat de kryst666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut un ungator de lant folosind o perfuzie de 2 lei (chiar atat a costat :)) Atentie, ca sunt mai multe tipuri de perfuzii si la una singura am gasit un picurator foarte tare. Este cea din imagine

 

Practic are tot ce ii trebuie, picurator, furtun, reglaj debit si o chestie de oprit/pornit foarte banala. Asta ar trebui inlocuita cun un robinet sau cu o electrovalva dar pe moment merge. Mi-a facut cineva pe strung un adaptor metalic, ca sa pot conecta furtunul la capacul recipientului. Recipientul este din plastic, i-am dat o gaura foarte mica, ca sa compenseze cu aer pe masura ce se goleste. Folosesc aceasta gaura si pentru umplere (seringa + ac). Picuratorul l-am fixat pe cadru, despura lantului, langa motor(nu in spate). Aproape ca nu se observa, sta foarte fix si picura pe jumatatea zalelor. Am plecat cu lantul uscat si dupa 30 de minute de mers, erau unse si oring-urile fiindca uleiul se intinde.

 

Imi pare rau ca nu l-am facut de acum 2 ani. 40 de minute munca fara graba, costa in total undeva la 12 lei (perfuzie + adaptor strung). Acum caut o electrovalva, asta va ridica pretul dar comoditatea costa....

 

 

Cine imi spune si mie unde gasesc o electrovalva mica? Oare acvariile folosesc asa ceva?

 

Editat de Andrei_D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...