sebicozaurus Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Multumesc, am gasit pana la urma un robinet de plastic pe care l-am montat intre rezervor si pompa. De dozaj nu-mi fac probl pt ca asta o face pompa prin sprituire la intervale stabilite de partea electronica. Instalație asemanatoare cu a ta am făcut și eu. Micile deosebiri care fac diferența... poate te ajută. - am montat în paralel pe pompă și o electrovalvă (montată între pompă și capul de ungere) - am folosit și un releu pentru comandă (în caz că e curentul prea mare pentru circuit) - am luat semnal și de pe becul de neutru și circuitul electronic nu dă semnal cât timp motorul e scos din viteză. - rezerovrul e făcut dintr-un furtun gros legat pe sub carenă (nu se vede și nici nu arată urât) - intervalele de ungere sunt (vreme bună - aprox 7 min, vreme rea - 2,5 min, timp de acționare pompă - 1s.) In formula asta merg de peste 40 000 km și am întins lanțul doar de 2 ori, în rest neavând parte de nici un alt tratament. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 pentru cei care sint convinsi ca e ok sa cureti lantul cu benzina. acum citeva luni am folosit o seringa ca sa ung cablurile de acceleratie si ambreiaj, am amestecat ulei cu benzina ca sa-l subtiez si am pompat pe linga manson. dupa ce-am terminat treaba am spalat seringa cu apa. am dat ieri peste seringa intr-o camara. garnitura de la piston s-a transformat intr-un fel de plastilina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 Instalație asemanatoare cu a ta am făcut și eu. Micile deosebiri care fac diferența... poate te ajută. - am montat în paralel pe pompă și o electrovalvă (montată între pompă și capul de ungere) - am folosit și un releu pentru comandă (în caz că e curentul prea mare pentru circuit) - am luat semnal și de pe becul de neutru și circuitul electronic nu dă semnal cât timp motorul e scos din viteză. - rezerovrul e făcut dintr-un furtun gros legat pe sub carenă (nu se vede și nici nu arată urât) - intervalele de ungere sunt (vreme bună - aprox 7 min, vreme rea - 2,5 min, timp de acționare pompă - 1s.) In formula asta merg de peste 40 000 km și am întins lanțul doar de 2 ori, în rest neavând parte de nici un alt tratament. Spor. Electrovalva am incercat sa pun si eu intre rezervor si pompa pt a nu forta in caz ca supapa s-ar fi deschis mai tarziu dar... surpriza: era bulita (era gasita undeva prin garaj). Am gasit un robinet din plastic. Pompa o am si eu printr-un releu cu circuit separat trecut printr-o cutie cu sigurante - circuitul de temporizare controleaza releul si nu pompa direct. Nu am considerat sa iau semnal de la neutru pt ca nu stau cu motorul pornit la semafoare (ma strecor sau daca sunt mai mult de 30 sec opresc motorul). Am cochetat si cu ideea de a pune undeva sub coada un furtun dar am tevile de esapament care-mi ocupa tot spatiul sun sea... Am aprox aceeasi timpi/intervale de ungere dar ii schimb functie de mers in oras (ungere la intervale mai mari) sau afara (ungere la intervale mai mici). O problema mai spinoasa este unde ar trebui picaturile sa cada: pe foaia zimtata sau direct pe lateralele lantlui? Am cap dublu de ungere luat de pe louis.de si momentan "bate" pe foaie dar nu ar fi mai indicat sa o faca pe laterale acolo unde sunt de fapt garniturile zalelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteWolf Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 Ideal e ca uleiul sa ajunga pe zaua interioara,de unde sa se prelinga si spre role si spre oringuri. Mare grija cu capul dublu direct pe foaie,e predispus sa se infunde,mai ales pe ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 merci pt info. voi incerca sa directionez capetele catre zaua interioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Septembrie 2, 2012 Share Postat Septembrie 2, 2012 Am montat un Loobman in mai odata cu noul kit de lant. Impresii acum dupa 3500 de km: - montajul capului de ungere mi-a iesit la a doua incercare, in prima instanta nu statea cum trebuie pe foaie. Sfatul meu e sa cititi f bine instructiunile si eventual sa va inspirati din pozele altor montaje - dupa montajul corect capul de ungere a ramas pe pozitie in ciuda gropilor on si offroad, spalarii cu presiune de la spalatorii etc - folosesc un ulei de lant Hitachi, 1 litru la 25 de ron. Abia acum am facut un refill la rezervorul Loobman si mai am 900 de ml in bidon - in primii 1500 de km uleiul se chinuia sa spele vaselina din fabrica de pe lant. - janta spate se umple de praf un pic mai repede insa e usor de sters cu o carpa. La jegul/praful din Bucuresti oricum e imposibil sa tii o motocicleta impecabila - am scapat de rutina spalarii lantului la fiecare 1000 de km ( Kettenmax + motorina + mers la spalatorie + Motorex cu teflon) A ramas doar mersul la spalatorie cand motoreta este murdara unde dau cu jetul si pe lant de la o distanta de cca 50 cm. Pentru mine asta este beneficiul major ... - dozez cam o apasare scurta la 100 de km, in general cand stiu ca am o portiune de 20-30 km de drum intins de facut. Daca ma pregatesc sa merg la spalatorie ung mai mult. Pe ploaie dozez mai mult, oricum motocicleta se murdareste groaznic Concluzie : cu o investitie de 100 de ron (loobman + ulei) am scapat de grija intretinerii lantului pe toata viata motocicletei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 (editat) pentru cei care sint convinsi ca e ok sa cureti lantul cu benzina. acum citeva luni am folosit o seringa ca sa ung cablurile de acceleratie si ambreiaj, am amestecat ulei cu benzina ca sa-l subtiez si am pompat pe linga manson. dupa ce-am terminat treaba am spalat seringa cu apa. am dat ieri peste seringa intr-o camara. garnitura de la piston s-a transformat intr-un fel de plastilina. uleiul de mecanisme fine e bun la uns cablurile..e subtire si penetreaza repede..nu benzina...si spalarea lantului cu motorina.. Editat Septembrie 9, 2012 de Bica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 salut o mica intrebare merge http://www.wuerth.ro/catalog/pdf/WRO-03-077.pdf pt uns lantul momentan doar dinasta am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Te duci la un magazin de piese moto si iei un spray cu 50 lei si-ti ajunge un sezon. Ala are teflon si nu zboara de pe lant la viteza. Daca dai cu cei ai tu acolo nu-ti ramane pe lant decat pana la prima intersesctie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew4u2007 Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 baieti am o mare problema... am pus motorul pe stander ( spate ) si am observat, cand invart de roata troncane ceva la pinionul de atac ... ce poate fi? va rog sa ma avute cineva ... am un suzuki gsxr 600 srad din 1997, precizez ca am schimbat chitul de lant si pinion + foaie multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Lantul e intins cum trebuie sau prea tare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 (editat) Salut! Robinetul de perfuzie nu funcționează. Îți spun din propria experiență. Eu am montat un robinet tip canea (de ăla care vine montat la acvarii), dar e foarte greu să reglezi debitul, se poate, dar îți ia o grămadă de timp. Frumos ar fi dacă ai putea găsi un robinet care să dozeze mult mai bine, mai uÂşor de reglat pentru a putea face de 2 ori acelaÂşi reglaj. ii faci o crestatura pe rozata , eu pun 0.75 - 1 rotatii (desfiletat) pe sosea si 1.5-2 rotatii pe macadam sau ploaie, nu mai stau sa numar picaturile pt ca , capul de unjere e conducta de frana (de cupru) cu colier de plastic pe interior pentru cei care sint convinsi ca e ok sa cureti lantul cu benzina. acum citeva luni am folosit o seringa ca sa ung cablurile de acceleratie si ambreiaj, am amestecat ulei cu benzina ca sa-l subtiez si am pompat pe linga manson. dupa ce-am terminat treaba am spalat seringa cu apa. am dat ieri peste seringa intr-o camara. garnitura de la piston s-a transformat intr-un fel de plastilina. irelevant ... Editat Septembrie 19, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 (editat) ii faci o crestatura pe rozata , eu pun 0.75 - 1 rotatii (desfiletat) pe sosea si 1.5-2 rotatii pe macadam sau ploaie, nu mai stau sa numar picaturile pt ca , capul de unjere e conducta de frana (de cupru) cu colier de plastic pe interior Eu am robineti de astia: Editat Septembrie 19, 2012 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 robinetii de acvariu fara filet sunt greu de reglat, cei cu filet nu sunt etansi si umezesc dar sunt ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 (editat) baieti am o mare problema... am pus motorul pe stander ( spate ) si am observat, cand invart de roata troncane ceva la pinionul de atac ... ce poate fi? va rog sa ma avute cineva ... am un suzuki gsxr 600 srad din 1997, precizez ca am schimbat chitul de lant si pinion + foaie multumesc ! Posibil sa fie rulmentul de la cupla...incearca sa misti stanga-dreapta de pinionul de atac..daca misca, sigur e rulmentul de acolo. Editat Septembrie 30, 2012 de tuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 robinetii de acvariu fara filet sunt greu de reglat, cei cu filet nu sunt etansi si umezesc dar sunt ok Cei cu filet sunt metalici sau de plastic? Imi poti arata o poza, sa stiu ce sa caut? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzvnb Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 cat tine un lant D.I.D fara O-ring ? dar unul cu X-ring ? merita investitia daca nu intentionez sa tin moto mai mult de 2 , 3 ani ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Cei cu filet sunt metalici sau de plastic? Imi poti arata o poza, sa stiu ce sa caut? Multumesc. eu am unul verde din plastic, de ala ieftin , nu stiam ca exista metalici cat tine un lant D.I.D fara O-ring ? dar unul cu X-ring ? merita investitia daca nu intentionez sa tin moto mai mult de 2 , 3 ani ? merita daca nu inoata in namol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzvnb Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 (editat) merita daca nu inoata in namol doar oras si putin drum de tara pentru o supermoto Suzuki DRZ 400 S Editat Octombrie 13, 2012 de rzvnb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 cat tine un lant D.I.D fara O-ring ? dar unul cu X-ring ? merita investitia daca nu intentionez sa tin moto mai mult de 2 , 3 ani ? Nu conteaza anii, ci km parcursi. Fara O-ring max 10000, cu O-ring, X-ring min 20000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 baieti am o mare problema... am pus motorul pe stander ( spate ) si am observat, cand invart de roata troncane ceva la pinionul de atac ... ce poate fi? va rog sa ma avute cineva ... am un suzuki gsxr 600 srad din 1997, precizez ca am schimbat chitul de lant si pinion + foaie multumesc ! zale blocate. si eu am o za blocata si imi face la fel. trebuie schimbat lantul ca nu ai ce sa-i faci . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Pana la urma mi-am luat acest "robinet" http://www.ebay.com/itm/180982795563?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 si acum nu mai picura aiurea ulei in stationare - se scurge pe cricul lateral jegul de se strange de pe lant in zona pinionului fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 (editat) aia este o electrovalva jupane! dupa electrovalva este necesar (oricum) un robinet pt dozare PS - la dezmembrari auto gasesti electrovalva de calitate (ex- Audi) cu mufa si conductori de calitate si etansare rezistenta la produse petroliere, comparativ cu chinezaria aia de la filtre de cafea Editat Octombrie 26, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 stiu ca este o electrovalva - expresia de "robinet" era o metafora la faptul ca acum nu mai lasa uleiul sa se scurga de unul singur/gravitational fara control. nu am nevoie de dozaj pt ca durata de sprit a pompei este f mica iar orificiile capului dublu de ungere sunt si ele f inguste si nu permit un debit mare. una peste alta lantul este uns si curat fara ca eu sa-mi mai bat capul, jegul luat de pe drumurile prafuite ale Constantei plus maidanul batut de mine este curatat de pe lant (ce se scurge pe cric si aparatoarea lantului se spala la spalatorie), uleiul de drujba-i ieftin si la litru tine pt mii de km ... deci sunt multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 (editat) daca nu pui robinet de dozare a debitului risti sa-ti rupi capu' intr-o curba . uleiul va ajunge pe anvelopa Editat Octombrie 27, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.