Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

Multumesc, am gasit pana la urma un robinet de plastic pe care l-am montat intre rezervor si pompa. De dozaj nu-mi fac probl pt ca asta o face pompa prin sprituire la intervale stabilite de partea electronica.

 

Instalație asemanatoare cu a ta am făcut și eu. Micile deosebiri care fac diferența... poate te ajută.

- am montat în paralel pe pompă și o electrovalvă (montată între pompă și capul de ungere)

- am folosit și un releu pentru comandă (în caz că e curentul prea mare pentru circuit)

- am luat semnal și de pe becul de neutru și circuitul electronic nu dă semnal cât timp motorul e scos din viteză.

- rezerovrul e făcut dintr-un furtun gros legat pe sub carenă (nu se vede și nici nu arată urât)

- intervalele de ungere sunt (vreme bună - aprox 7 min, vreme rea - 2,5 min, timp de acționare pompă - 1s.)

 

In formula asta merg de peste 40 000 km și am întins lanțul doar de 2 ori, în rest neavând parte de nici un alt tratament.

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pentru cei care sint convinsi ca e ok sa cureti lantul cu benzina.

acum citeva luni am folosit o seringa ca sa ung cablurile de acceleratie si ambreiaj, am amestecat ulei cu benzina ca sa-l subtiez si am pompat pe linga manson. dupa ce-am terminat treaba am spalat seringa cu apa. am dat ieri peste seringa intr-o camara. garnitura de la piston s-a transformat intr-un fel de plastilina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Instalație asemanatoare cu a ta am făcut și eu. Micile deosebiri care fac diferența... poate te ajută.

- am montat în paralel pe pompă și o electrovalvă (montată între pompă și capul de ungere)

- am folosit și un releu pentru comandă (în caz că e curentul prea mare pentru circuit)

- am luat semnal și de pe becul de neutru și circuitul electronic nu dă semnal cât timp motorul e scos din viteză.

- rezerovrul e făcut dintr-un furtun gros legat pe sub carenă (nu se vede și nici nu arată urât)

- intervalele de ungere sunt (vreme bună - aprox 7 min, vreme rea - 2,5 min, timp de acționare pompă - 1s.)

 

In formula asta merg de peste 40 000 km și am întins lanțul doar de 2 ori, în rest neavând parte de nici un alt tratament.

 

Spor.

 

Electrovalva am incercat sa pun si eu intre rezervor si pompa pt a nu forta in caz ca supapa s-ar fi deschis mai tarziu dar... surpriza: era bulita (era gasita undeva prin garaj). Am gasit un robinet din plastic. Pompa o am si eu printr-un releu cu circuit separat trecut printr-o cutie cu sigurante - circuitul de temporizare controleaza releul si nu pompa direct. Nu am considerat sa iau semnal de la neutru pt ca nu stau cu motorul pornit la semafoare (ma strecor sau daca sunt mai mult de 30 sec opresc motorul). Am cochetat si cu ideea de a pune undeva sub coada un furtun dar am tevile de esapament care-mi ocupa tot spatiul sun sea... Am aprox aceeasi timpi/intervale de ungere dar ii schimb functie de mers in oras (ungere la intervale mai mari) sau afara (ungere la intervale mai mici).

O problema mai spinoasa este unde ar trebui picaturile sa cada: pe foaia zimtata sau direct pe lateralele lantlui? Am cap dublu de ungere luat de pe louis.de si momentan "bate" pe foaie dar nu ar fi mai indicat sa o faca pe laterale acolo unde sunt de fapt garniturile zalelor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat un Loobman in mai odata cu noul kit de lant. Impresii acum dupa 3500 de km:

- montajul capului de ungere mi-a iesit la a doua incercare, in prima instanta nu statea cum trebuie pe foaie. Sfatul meu e sa cititi f bine instructiunile si eventual sa va inspirati din pozele altor montaje

- dupa montajul corect capul de ungere a ramas pe pozitie in ciuda gropilor on si offroad, spalarii cu presiune de la spalatorii etc

- folosesc un ulei de lant Hitachi, 1 litru la 25 de ron. Abia acum am facut un refill la rezervorul Loobman si mai am 900 de ml in bidon

- in primii 1500 de km uleiul se chinuia sa spele vaselina din fabrica de pe lant.

- janta spate se umple de praf un pic mai repede insa e usor de sters cu o carpa. La jegul/praful din Bucuresti oricum e imposibil sa tii o motocicleta impecabila

- am scapat de rutina spalarii lantului la fiecare 1000 de km ( Kettenmax + motorina + mers la spalatorie + Motorex cu teflon) A ramas doar mersul la spalatorie cand motoreta este murdara unde dau cu jetul si pe lant de la o distanta de cca 50 cm. Pentru mine asta este beneficiul major ...

- dozez cam o apasare scurta la 100 de km, in general cand stiu ca am o portiune de 20-30 km de drum intins de facut. Daca ma pregatesc sa merg la spalatorie ung mai mult. Pe ploaie dozez mai mult, oricum motocicleta se murdareste groaznic

 

Concluzie : cu o investitie de 100 de ron (loobman + ulei) am scapat de grija intretinerii lantului pe toata viata motocicletei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cei care sint convinsi ca e ok sa cureti lantul cu benzina.

acum citeva luni am folosit o seringa ca sa ung cablurile de acceleratie si ambreiaj, am amestecat ulei cu benzina ca sa-l subtiez si am pompat pe linga manson. dupa ce-am terminat treaba am spalat seringa cu apa. am dat ieri peste seringa intr-o camara. garnitura de la piston s-a transformat intr-un fel de plastilina.

 

 

 

 

uleiul de mecanisme fine e bun la uns cablurile..e subtire si penetreaza repede..nu benzina...si spalarea lantului cu motorina..

Editat de Bica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti am o mare problema... am pus motorul pe stander ( spate ) si am observat, cand invart de roata troncane ceva la pinionul de atac ...

ce poate fi? va rog sa ma avute cineva ...

am un suzuki gsxr 600 srad din 1997, precizez ca am schimbat chitul de lant si pinion + foaie

multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Robinetul de perfuzie nu funcționează. Îți spun din propria experiență. Eu am montat un robinet tip canea (de ăla care vine montat la acvarii), dar e foarte greu să reglezi debitul, se poate, dar îți ia o grămadă de timp. Frumos ar fi dacă ai putea găsi un robinet care să dozeze mult mai bine, mai uÂşor de reglat pentru a putea face de 2 ori acelaÂşi reglaj.

ii faci o crestatura pe rozata , eu pun 0.75 - 1 rotatii (desfiletat) pe sosea si 1.5-2 rotatii pe macadam sau ploaie, nu mai stau sa numar picaturile pt ca , capul de unjere e conducta de frana (de cupru) cu colier de plastic pe interior ;)

 

pentru cei care sint convinsi ca e ok sa cureti lantul cu benzina.

acum citeva luni am folosit o seringa ca sa ung cablurile de acceleratie si ambreiaj, am amestecat ulei cu benzina ca sa-l subtiez si am pompat pe linga manson. dupa ce-am terminat treaba am spalat seringa cu apa. am dat ieri peste seringa intr-o camara. garnitura de la piston s-a transformat intr-un fel de plastilina.

irelevant ...

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ii faci o crestatura pe rozata , eu pun 0.75 - 1 rotatii (desfiletat) pe sosea si 1.5-2 rotatii pe macadam sau ploaie, nu mai stau sa numar picaturile pt ca , capul de unjere e conducta de frana (de cupru) cu colier de plastic pe interior ;)

 

Eu am robineti de astia:

Robinet-metalic-pentru-aer-la-acvariu_4228601_1329672488.jpg

Editat de gms245
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

baieti am o mare problema... am pus motorul pe stander ( spate ) si am observat, cand invart de roata troncane ceva la pinionul de atac ...

ce poate fi? va rog sa ma avute cineva ...

am un suzuki gsxr 600 srad din 1997, precizez ca am schimbat chitul de lant si pinion + foaie

multumesc !

Posibil sa fie rulmentul de la cupla...incearca sa misti stanga-dreapta de pinionul de atac..daca misca, sigur e rulmentul de acolo.

Editat de tuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

robinetii de acvariu fara filet sunt greu de reglat, cei cu filet nu sunt etansi si umezesc dar sunt ok

 

Cei cu filet sunt metalici sau de plastic? Imi poti arata o poza, sa stiu ce sa caut?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei cu filet sunt metalici sau de plastic? Imi poti arata o poza, sa stiu ce sa caut?

Multumesc.

eu am unul verde din plastic, de ala ieftin , nu stiam ca exista metalici

 

cat tine un lant D.I.D fara O-ring ? dar unul cu X-ring ? merita investitia daca nu intentionez sa tin moto mai mult de 2 , 3 ani ?

merita daca nu inoata in namol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti am o mare problema... am pus motorul pe stander ( spate ) si am observat, cand invart de roata troncane ceva la pinionul de atac ...

ce poate fi? va rog sa ma avute cineva ...

am un suzuki gsxr 600 srad din 1997, precizez ca am schimbat chitul de lant si pinion + foaie

multumesc !

zale blocate.

si eu am o za blocata si imi face la fel. trebuie schimbat lantul ca nu ai ce sa-i faci :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma mi-am luat acest "robinet" http://www.ebay.com/itm/180982795563?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 si acum nu mai picura aiurea ulei in stationare - se scurge pe cricul lateral jegul de se strange de pe lant in zona pinionului fata :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia este o electrovalva jupane!

dupa electrovalva este necesar (oricum) un robinet pt dozare

 

PS - la dezmembrari auto gasesti electrovalva de calitate (ex- Audi) cu mufa si conductori de calitate si etansare rezistenta la produse petroliere, comparativ cu chinezaria aia de la filtre de cafea

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca este o electrovalva - expresia de "robinet" era o metafora la faptul ca acum nu mai lasa uleiul sa se scurga de unul singur/gravitational fara control. nu am nevoie de dozaj pt ca durata de sprit a pompei este f mica iar orificiile capului dublu de ungere sunt si ele f inguste si nu permit un debit mare. una peste alta lantul este uns si curat fara ca eu sa-mi mai bat capul, jegul luat de pe drumurile prafuite ale Constantei plus maidanul batut de mine este curatat de pe lant (ce se scurge pe cric si aparatoarea lantului se spala la spalatorie), uleiul de drujba-i ieftin si la litru tine pt mii de km ... deci sunt multumit. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu pui robinet de dozare a debitului risti sa-ti rupi capu' intr-o curba . uleiul va ajunge pe anvelopa

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...