Sari la conținut

Loud Pipes Save Lives!


adorlith
 Share

Postări Recomandate

Oameni buni, doar o intrebare: eu am schimbat tobele finale cu unele goale de la mama lor, am pus si kitul de carburator dedicat, luat de la Baron's, tot ce mai imi trebuie este un mare maestru international, doctor docent etc, care sa-mi regleze carburatorul. Chestia e ca, intr-adevar, motorul se cam incalzeste din cauza unui amestec probabil prea sarac, de unde si unele pocnituri la decelerare. Unde as putea sa gasesc asa un mare artist in ale carburatoarelor care sa-mi regleze Mikuni-ul ala nefericit? Asta ar trebui sa fie in Bucuresti de preferinta. Sau macar pe aproape...

 

 

uite aici procedura simplificat:

http://www.ehow.com/how_7855695_adjust-carburetor-yamaha-road-star.html

 

daca nu te descurci, sau nu gasesti la cine sa mergi, poti trece pe la mine pe la garaj, dar numai dupa ce se topeste zapada (berceni).

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 169
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut tuturor,

 

Am nevoie pe putin ajutor , ceva sfaturi cu privire la o modalitate de a mai "tempera" zgomotul produs de tobele de esapament, pur si simplu ma doare capul ........

 

Am un Intruder de 800, VS52B la care tocmai ce i-am schimbat tobele originale cu unele universale de la Louis , toate bune si frumoase insa pur si simplu nu ma pot plimba , fac un zgomot infernal si ma ia durerea de cap (sincer).

Ce pot face pt a mai micsora numarul de decibeli ?

 

Merci .

 

http://www.louis.de/_100e8509cc7571c76dc5cbac5b604b6029/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=420&wgr=325&list_total=5&anzeige=0&artnr_gr=10027006

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

 

Mie toba asta imi da impresia ca e teava goala, are ceva in ea?

 

Pe Louis spune ca nu sunt omologate, practic sunt de forma:

 

NOTE: These silencers have no type approval or TĂV test certificate. They are intended for use on veteran (classic), collectors' or competition bikes and are not approved for road use under the German Road Traffic Licensing Regulations (StVZO).

 

Imi pare rau, ai luat teapa.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor,

 

Am nevoie pe putin ajutor , ceva sfaturi cu privire la o modalitate de a mai "tempera" zgomotul produs de tobele de esapament, pur si simplu ma doare capul ........

 

Am un Intruder de 800, VS52B la care tocmai ce i-am schimbat tobele originale cu unele universale de la Louis , toate bune si frumoase insa pur si simplu nu ma pot plimba , fac un zgomot infernal si ma ia durerea de cap (sincer).

Ce pot face pt a mai micsora numarul de decibeli ?

 

Merci .

 

http://www.louis.de/_100e8509cc7571c76dc5cbac5b604b6029/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=420&wgr=325&list_total=5&anzeige=0&artnr_gr=10027006

 

Am gasit in comentariile la articolul de pe Louis (http://www.louis.de/_10cecd721516dd8fd782b1dfa8ec6b9ee7/index.php?topic=artbewert&artbewert=liste&artnr_gr=10027006) cateva solutii pe care le-au incercat unii, anume sa umple teava (care da, e practic goala) in capatul cu prinderea, cu sarma din otel (Stahlwolle - ghem din ala de "lână de otel" de curatat vasele). Unul din cei care a facut asta zicea ca a mers OK totul chiar si dupa cateva sute de kilometri, celalalt ca sarma i-a schimbat culoarea cromului si ca atarna afara in scurt timp.

 

Mnah, nu stiu cat te ajuta asta, dar m-am gandit ca poate n-ai citit acolo.

Numai bine,

S.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! te duci la un strungar si i faci curat in atelier...aduni ce span i-ti place tie ...l selectionezi atent sa fie spire /spire si le bagi in tobe intru-n fel ...io l-am indesat cu coada ciocanuluipe la intrarea in toba. nu trebuie sa bagi mult sa o infunzi...te orientezi sa nu fie nici prea prea nici foarte foarte.la mine a mers si se aude fain...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca vata de sicla pe care o infasori pe o teava cu cateva gauri si o bagi in esapament!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

well,de ceva vreme am pus tobele stock....cele V&H is la vopsit.

diferenta mare de tot....acuma suna ca un foen,iar in mers e dezastru,nu-l mai aud deloc...nu ma mai aud soferii,se urca pe mine...futui.

singura consolare e ca mi-a scazut consumul cu 0,5L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

well,de ceva vreme am pus tobele stock....cele V&H is la vopsit.

diferenta mare de tot....acuma suna ca un foen,iar in mers e dezastru,nu-l mai aud deloc...nu ma mai aud soferii,se urca pe mine...futui.

singura consolare e ca mi-a scazut consumul cu 0,5L.

E bine cand faci galagie ca se uita "conservarul" in oglinda si casca ochiul, mai nou mi-am luat un clacson mai bengos (multumesc lui @kinzo_2004) si cand dau un TiiiiT deja ciuleste conservarul ochii si urechile.

Apoi ai facut ceva reglaje la carburatie? Sau nu te stresezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nope,e pe injectie,s-a reglat singur...hahahaha

cu tobele V&H,mai baga ceva rateuri.

Interesant, eu personal urasc injectia. O avea ea plusuri dar.....

Rateurile imi creaza si mie placere (desigur nu in excees), pe mine ma incanta muzica facut de MCJ Exhaust -

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am gasit in comentariile la articolul de pe Louis (http://www.louis.de/_10cecd721516dd8fd782b1dfa8ec6b9ee7/index.php?topic=artbewert&artbewert=liste&artnr_gr=10027006) cateva solutii pe care le-au incercat unii, anume sa umple teava (care da, e practic goala) in capatul cu prinderea, cu sarma din otel (Stahlwolle - ghem din ala de "lână de otel" de curatat vasele). Unul din cei care a facut asta zicea ca a mers OK totul chiar si dupa cateva sute de kilometri, celalalt ca sarma i-a schimbat culoarea cromului si ca atarna afara in scurt timp.

 

Mnah, nu stiu cat te ajuta asta, dar m-am gandit ca poate n-ai citit acolo.

Numai bine,

S.

da buretele ala de sirma daca e si indesat, nu lasa sa iasa gazele cum trebuie afara, una e cind gazele sunt deviate( silencere incetinesc viteza de curgere a gazelor, implicit sunet mai mic)alta e sa obturezi evacuare lor. deloc nui o solutie buna buretele lu Harap Alb!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Am scos sitele din tobele mele sa vad cum se aud :) au inenbunit vecinii cand am dat prim tura pe strada. tousi cu sitele puse la relanti abea daca se aude vreun sunet. M-am gadit sa tei baffle-urile in 2 si sa le fac mai scurte apoi infasurate cu funie termorezistenta caci altceva de infasurat nu am gasit gen carpa din fibra. revin cu feedback si video dupa ce le fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...