Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

vine weekendul, vine canicula!

 

mergem si noi pe undeva?

cine aprinde farul?... ca pe urma vedem noi in ce directie.

 

salut, am inteles ca ai facut f multe modificari la a ta, hai povestestene si noua ;)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

m-as baga si eu la un traseu dar nu foarte lung - 100 /150 km.

asta daca reusesc sa inmatriculez monsterul astazi, ca mi-au expirat numerele rosii.

 

iar legat de comanda online ma intereseaza si pe mine, vreau niste oglinzi, un suport pentru roata spate si un spray pt lant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine e sa vedeti live, nu credeti? ;)

Ar trebui sa scriu multe randuri si voi fi plictisitor.

 

vad ca esti din buc. ... io din cluj ;)

asa ca pune terog ceva poze :laugh: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baieti, care puteti sa-mi ziceti ceva:

 

in timp ce-mi spalam monsterul (carpa, degresant, chestii) si curatam o zona murdara a blocului motor in spate, pe langa amortizor... am vazut un cablu infipt nu prea bine. l-am miscat si a iesit. era foarte murdara toata zona de mazga neagra.

 

se cam lasase intunericul sa ma chinui sa-l bag la loc, dar va intreb... ce face cablul ala? am vazut ca vine dinspre baterie si intra in motor, are 2 fire.

 

o sa incerc sa-l pun la loc, sper sa nu fie probleme ca parea c-a mai mesterit cineva pe acolo, ca avea banda izolier...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine bre, dar daca n-o mai merge fara firul ala? ;)

ma duc acum sa-i dau de cap...

 

mishuli, treci bre pe la mine daca nu ii dai de cap.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mestere, ai dreptate!

l-am improvizat acum, era senzorul de neutral. care nu a functionat niciodata, cel putin de cand il am eu ;)

pana acum ;)

 

treaba e ca n-am avut o tubulara buna sa-l scot si s-au mucificat si papucii ca am lucrat greu acolo, pe sub cadrul mic. trebuie sa ma ocup mai profi de el, dar cel putin am neutral si eu acum!

 

ma cam speriasem, oricum!

(bine, la fel m-am speriat si cand am descoperit mai demmult un furtunas care pleca de nicaieri si ducea nicaieri. si l-am infipt intr-un fel de gaura pe undeva, dar el era defapt scurgerea de la baterie. desi aveam cu gel...)

 

daca e doar unul si are o saiba pe capat e de la masa. daca sunt doua fire smulse, e de la vreun senzor (frana, cric, temperatura).
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut,

 

maine iese si a mea din service ;) este mai buna ca atunci cand era noua :laugh: (multumiri lu andu, cristi si lui krupp, k de la el am avut contactul)

 

idee e alta, hai cand iesim intr-o seara la un cico, cafea, salata fiecare ce prefera?...poate ii vad si io neutralu aprins lu mishu ;)

 

week-endu asta ati fost pe undeva?

 

hai noroc.
vad ca tu ai god la numar...io am rip...

daca e sa dam o tura am avea un aer biblic ma gandesc :laugh:

Editat de Mo Weed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hei

 

pai... ce avea?

 

va salut,

 

maine iese si a mea din service ;) este mai buna ca atunci cand era noua ;) (multumiri lu andu, cristi si lui krupp, k de la el am avut contactul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hei

 

pai... ce avea?

de cand am luat-o avea o problema ca indicatoru de ulei care statea aprims cand aveam sub 1500 rpm.

am schimbat uleiu, sonda...si nimic..

au desfacut-o baietii, si nu avea niste garnituri puse ca lumea seu ceva de genu asta ;)

daca trebuia sa schimb pompa statea o luna fara ea, dar asa...totu e ok ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cateva din poze:

mai multe detalii:/index.php?showtopic=105537

/index.php?showtopic=105537

 

 

man, mi-ai promis exclusivitate, si la poze si la prezentarea motorului. btw, legat de poze, maine daca am noroc, schimb scula.

 

frumoasa jucarie ti-ai aranjat. ultima oara cand l-am vazut, nu arata deloc asa.

 

si ca sa nu fiu complet offtopic, check out my t-shirt!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, mi-ai promis exclusivitate, si la poze si la prezentarea motorului. btw, legat de poze, maine daca am noroc, schimb scula.

 

frumoasa jucarie ti-ai aranjat. ultima oara cand l-am vazut, nu arata deloc asa.

 

si ca sa nu fiu complet offtopic, check out my t-shirt!

 

hai ca ma bag si eu in seama :rolleyes:

 

ce ai patit cu motoru, daca nu sunt indiscret?? :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

 

-caut un filtru de aer si placute de frana spate pentru monsterul meu 750 din 96 (zdmm100aatb)....am gasit eu ceva ceva, da nu-s pentru seria mea de sasiu si parca nu as risca sa dau banii degeaba pe ele.

 

-pt viitorul apropiat m-ar interesa sa schimb curelele de distributie, ce preturi se practica si unde sa ma duc cu incredere pt asta?

 

 

Asfalt uscat !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

 

-caut un filtru de aer si placute de frana spate pentru monsterul meu 750 din 96 (zdmm100aatb)....am gasit eu ceva ceva, da nu-s pentru seria mea de sasiu si parca nu as risca sa dau banii degeaba pe ele.

 

-pt viitorul apropiat m-ar interesa sa schimb curelele de distributie, ce preturi se practica si unde sa ma duc cu incredere pt asta?

 

 

Asfalt uscat !!!

 

as putea sa iti recomand pe cineva pentru schimbarea curelelor de distributie, dar in Bucuresti :rolleyes:

daca esti interesat da un semn

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@nellu: cel mai simplu e sa scoti placutele spate si filtrul de aer, le pui in rucsac si te duci la cel care le vinde. compari si sigur iti vei da seama daca se pupa ori nu. la ce bani ai gasit astea? spre exemplu: un filtru de aer original de la ducati e cam 50 de lei. placutele spate sunt pana in 50 de lei daca sunt ferodo si cam 100 de lei daca sunt brembo. la curele eu zic ca nu ar trebui sa le lasi pe mana cuiva care nu a mai facut ducati. e o chestie f complexa si necesita experienta. altfel, risti sa fhuti motorul. desfa capacele de la distributie si uita-te la ele. vezi sa nu aiba crapaturi, ori sa fie coapte, ori sa nu fie intinse calumea. in principiu, astea se schimba la fiecare 20.000 de km ori la doi ani. ai putea da o fuga la bucuresti pentru a le schimba. ele costa cam 80 de euro + manopera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa vin la bucuresti cand o sa reusesc sa-mi fac timp.Oricum o sa am nevoie de adresa unui service specializat pt a-mi face rezervare.

 

Multumesc de sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci frumos inca o data liviule pentru ajutoru de azi...dat viiotare cand ne vedem dau eu berea :(

 

invitatia ramane valabila pentru sambata, daca e frumos sa dam o tura spre pucioasa, daca ocolim un pic pe la sinaia e si drumu misto... cu serpentine, dealuri...cum tebuie :rolleyes:

 

hai ne auzim

 

toate bune!

Editat de Mo Weed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...