zar Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 MultumescAm achizitionat mobra de pe bikeshop in vara 2012,de la un tip din Targoviste,am si far original la ea,cumparat recent,astept sa ajung in tara sa il pun Ahhh.am uitat ceva detalii despre ea... Monster S4,2003,11.000km la bord Ambreiaj uscat,amortizor voblaj,far xenon,amortizor Ohlins pe gaz...deocamdata... URMEAZA....ceva accesorii Rizoma.:oglinzi,semnalizari,codita pe spate,mai vad eu...si revopsita,doar doua culori,fara atatea etichete pe ea iti dau eu jug si semighidoane rizoma pe jugul si semighidoanele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JOK3R_2U Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 Noh,numa nu va luati la cearta...o sa tin cont de pareri,multumesc,mi-a mai zis un prieten ca sa merg pe pilot power...este vreme sa ma hotarasc,iarna numa ce a inceput:D Multumesc baieti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 (editat) de unde stii tu ma ca pilot road sunt mai tari decat pilot power....si app 2ct e si pilot power si pilot road pt ca stiu eu huooooo, repede sare el la atac. ))) e mai tare ma pilot road. e mai tare pt ca asa zic eu, si asa este. p.s. am mers pe ambele tipuri de guma si am vazut diferenta. iar internetul stie mai multe. Editat Ianuarie 9, 2013 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JOK3R_2U Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 iti dau eu jug si semighidoane rizoma pe jugul si semighidoanele originale. Trimite-mi te rog o poza,doua cu ele,sa vad cum sunt si daca ma hotarasc le iau.sper sa apara mail-ul meu la info...daca nu.. jok3r_2u@yahoo.com Dar de ce le dai,nu sunt bune sau nu iti plac pt ca stiu eu huooooo, repede sare el la atac. ))) e mai tare ma pilot road. e mai tare pt ca asa zic eu, si asa este. p.s. am mers pe ambele tipuri de guma si am vazut diferenta. iar internetul stie mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 Trimite-mi te rog o poza,doua cu ele,sa vad cum sunt si daca ma hotarasc le iau.sper sa apara mail-ul meu la info...daca nu.. jok3r_2u@yahoo.comDar de ce le dai,nu sunt bune sau nu iti plac mizez pe asta in cazul lui. ii place originalul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JOK3R_2U Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 mizez pe asta in cazul lui. ii place originalul pai si mie imi place originalul...dar totusi as vrea sa vad si rizoma...poate imi palce mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 Trimite-mi te rog o poza,doua cu ele,sa vad cum sunt si daca ma hotarasc le iau.sper sa apara mail-ul meu la info...daca nu.. jok3r_2u@yahoo.comDar de ce le dai,nu sunt bune sau nu iti plac /index.php?/topic/204258-monster-lounge/?p=2841632 le dau pentru ca vreau sa o aduc la starea initiala, cu semighidoane originale, mansoanele originale din silicon si oglinzile mickey mouse. de ce trebuie neaparat sa "miroasa urat" oferta?? motocicleta este la andu. te duci si le vezi daca te intereseaza si faci schimbul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JOK3R_2U Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 /index.php?/topic/204258-monster-lounge/?p=2841632 le dau pentru ca vreau sa o aduc la starea initiala, cu semighidoane originale, mansoanele originale din silicon si oglinzile mickey mouse. de ce trebuie neaparat sa "miroasa urat" oferta?? motocicleta este la andu. te duci si le vezi daca te intereseaza si faci schimbul. Multumesc,de oferta,sunt frumoase,dar(sper sa nu ma injuri prea mult ) )cred ca raman la cele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 mizez pe asta in cazul lui. ii place originalul imi plac, d-aia le-am luat dar ma gandesc sa o aduc la starea originala. ma gandeam sa le pastrez si pe astea de la rizoma, d-aia am cumparat semighidoane de st4 crezand ca sunt la fel, dar nu au urechile de prindere al bordului. la rizoma prinderile sunt pe jug dar nu vreau sa pun jugul rizoma si semighidoane originale. vreau totul original Multumesc,de oferta,sunt frumoase,dar(sper sa nu ma injuri prea mult ) )cred ca raman la cele originale. sa te injur?? nu am de ce! am timp pana la vara sa gasesc de cumparat pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 eu nu sar ma baiete )...te intrebam si eu asa....ca eu vin dupa pilot power si sezonu ce a trecut am avut pilot road.....pilot road mi se par excelente ptr mers stradal si mai sportiv si ptr ploaie nu mai zic e la fel ca pe uscat....plus ca pilot road tin maaaai muult ca pilot power..... nup. Pilot Power e un cauciuc cica mai race. pilot roat e un cauciuc stradal(de unde si numele) uite aici si aici unde se vede si o jucarie sau aici unde se vorbeste de cauciucuri moi. imi plac, d-aia le-am luat dar ma gandesc sa o aduc la starea originala. ma gandeam sa le pastrez si pe astea de la rizoma, d-aia am cumparat semighidoane de st4 crezand ca sunt la fel, dar nu au urechile de prindere al bordului. la rizoma prinderile sunt pe jug dar nu vreau sa pun jugul rizoma si semighidoane originale. vreau totul original e mult mai ok si asa. dar mie mi-a placut motoreta ta si asa cum era atunci. dar gunsturile personale nu se discuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 (editat) e mult mai ok si asa. dar mie mi-a placut motoreta ta si asa cum era atunci. dar gunsturile personale nu se discuta. imi place la nebunie pozitia cu astea de la rizoma si sunt si de mare efect, dar stii ca eu fac si drumuri lungi si cu tank bag-ul pe rezervor e putin cam aiurea, plus ca am un amortizor de ghidon ducati performance pe care vreau sa il montez si nu pot fara sa modific prinderea. d-asta m-am enervat si am zis GATA, TOTUL ORIGINAL ps:mai putin tobele si ambreiajul:)))) Editat Ianuarie 9, 2013 de zar916 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 pai si ce nu ...mister gigi contra am zis eu ceva....doar ca am avut ambele modele iar ca si compozitie nu difera f mult ...si ca pilot road sunt mai adecvate ptr strada plus ca au un plus la ploiae....si durabilitate pai si eu tot aia am zis. cred ca ne-am inteles gresit. doar ca tu ai zis ca pilot road e si pt mers sportiv. ceea ce eu nu am vazut la el. adica mers sportiv comparabil cu Pilot Power, nu....... plimbare mai rapida. imi place la nebunie pozitia cu astea de la rizoma si sunt si de mare efect, dar stii ca eu fac si drumuri lungi si cu tank bag-ul pe rezervor e putin cam aiurea, plus ca am un amortizor de ghidon ducati performance pe care vreau sa il montez si nu pot fara sa modific prinderea. d-asta m-am enervat si am zis GATA, TOTUL ORIGINAL ps:mai putin tobele si ambreiajul:)))) prinderea la amortizor nu e greu de modificat, am incredere in tine tobele, nici sa nu te aud ca vrei sa faci asta. oricum eu te urasc pt ca nu mi-ai dat jos DB killerele cand mi-ai dat-o. dar te astept data viitoare. ambreiajul ce sa mai schimbi la el? ai ambreiaj de numa numa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 pai e vorba de 2 motoare diferite. eu pe 916 a avut pilot road pt cateva zile, apoi pilot power. diferenta era ca la pilot road aveam ce trage de motoreta sa o pot culca. guma era mereu mai rece si fara aderenta. la pilot power treaba era alta. puteam sa fac "scamatorii" dar avea sa o iau si pe aratura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 Cu Pilot Road sa mergi sportiv? Sportiv in limitele legale stradale? http://www.michelinmotorcycle.com/img/sport_comparo_lg.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 Buggy, Incercam sa spun ca Pilot Road sunt de fapt niste opinci (raportat la mersul sportiv), si ca mersul in conditii de siguranta din punct de vedere al aderentei cu Pilot Road nu se pupa cu notiunea de sportiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JOK3R_2U Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Neata Am citit commenturile voastre,pro si contra,dar tot nu m-am hotarat ce o sa pun pe ea,pr3 sau pp....Dar am sa dau un mesaj,dupa ce le pun... O zi faina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 stii ce frumos mam tinut in vara dupa unu cu 996...pe drum gen cheia ...si ii dadea omu nu se incurca ...ca e si drumri bune si curate fara balega si vaci...ala nu mai stiu ce avea ceva dunlop ptr race nus ce model...in fine zic ca si comparatie...da ma opresc aici si ne vedem la vara la o tura .... @paispe...cum vine asta sportiv in limitele legale ca nu inteleg..... cele mai bune dunlop pt race sunt alea Dunlop GP Racer D211. nu cred ca ai vazut, dar la misano eram incaltat cu asa ceva. tot ce pot sa zic e ca pe asfalt uscat is belea. sportiv in limitele legale adica te dai pe curbe dar il limite legale. nu deasesti suta. sau mai degraba zis mers decent sportiv. nu agresiv. NeataAm citit commenturile voastre,pro si contra,dar tot nu m-am hotarat ce o sa pun pe ea,pr3 sau pp....Dar am sa dau un mesaj,dupa ce le pun... O zi faina asta tine de tine. daca vrei aderenta mai buna, o incalzire rapida, iti iei Pilot Power. daca vrei o rezisenta mai mare la uzura, iti iei Pilot Road. totul e in functie de stilul tau de mers/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Iar va certati de la gume? Pentru mers civilizat sau "race" stradal orice opinca e buna, numai sa nu fie veche, rece si la o presiune gresita. Si referitor la discutia de mai sus, referitor la nr de Km pe care-i are S4-ul ala, eu zic ca nu conteaza nr de km pe care ii are o mobra, atat timp cat a fost bine intretinuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JOK3R_2U Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Buuunn....m-am laudat,despre mobra,acum am o problema.... Motocicleta avea 8.800km cand am luat-o in vara,acum are aproape 11.000km,problema apare la ambreiaj.Am ambreiaj uscat si discurile au o uzura foarte pronuntata,au un joc de aprox 0,5cm si bate-zdrangane(mai pronuntat decat e normal)....intrebarea mea este,DE CE s-a uzat ambreiajul asa repede. Mentionez ca,DA e prima motocicleta pe care o am cu ambreiaj uscat,dar nu e prima motocicleta pe care m-am suit,am avut un GS500,o capra de teren de prin 1900toamna-Derby parca,mz125,simpson 50cmc....si vreo 3 sapt am mers pe un mt-03al unui prieten...deci am habar sa schimb vitezele. Dupa primii 500km am sesizat ca zgomotul e tot mai accentuat si in plus cand plec cu ea de pe loc tremura,si zmuceste,ca si cum ar scapa ambreiaju..... Probleme la care ma gandesc eu ar fi: 1.km la bord nu sunt reali, 2:cineva inaintea mea a folosit-o mult la racing 3.ambreiajul a fost lucrat/modificat si nu s-au montat corect discurile.....??? Asta e unul din motivele pt care nu am mai circulat cu ea,de teama sa nu o stric mai tare. In rest nu are nici un fel de problema,nu e cazuta sau cel putin urme de trante nu are,si pare destul de ingrijita. Multumesc pt eventualele pareri,sfaturi si......critici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Bro, eu ziceam cearta in ghilimele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 La noi gasesti tot ce doresti, inclusiv sudura in argon pentru scarite. Avem si posibilitatea de conectare, remapare calculatorului. Cat despre curelele de distributie. Atata timp cat primesti 2 ani garantie, lasa ne pe noi sa ne facem griji in privinta montari. Tu bucurate de plimbare. Te asteptam pe www.dafway.ro sau 0764872999 Alex. <blockquote class='ipsBlockquote'data-author="JOK3R_2U" data-cid="3320948" data-time="1357807064"><p> Buuunn....m-am laudat,despre mobra,acum am o problema....<br /> <br /> Motocicleta avea 8.800km cand am luat-o in vara,acum are aproape 11.000km,problema apare la ambreiaj.Am ambreiaj uscat si discurile au o uzura foarte pronuntata,au un joc de aprox 0,5cm si bate-zdrangane(mai pronuntat decat e normal)....intrebarea mea este,DE CE s-a uzat ambreiajul asa repede.<br /> <br /> Mentionez ca,DA e prima motocicleta pe care o am cu ambreiaj uscat,dar nu e prima motocicleta pe care m-am suit,am avut un GS500,o capra de teren de prin 1900toamna-Derby parca,mz125,simpson 50cmc....si vreo 3 sapt am mers pe un mt-03al unui prieten...deci am habar sa schimb vitezele.<br /> <br /> Dupa primii 500km am sesizat ca zgomotul e tot mai accentuat si in plus cand plec cu ea de pe loc tremura,si zmuceste,ca si cum ar scapa ambreiaju.....<br /> <br /> Probleme la care ma gandesc eu ar fi:<br /> 1.km la bord nu sunt reali,<br /> 2:cineva inaintea mea a folosit-o mult la racing<br /> 3.ambreiajul a fost lucrat/modificat si nu s-au montat corect discurile.....???<br /> <br /> Asta e unul din motivele pt care nu am mai circulat cu ea,de teama sa nu o stric mai tare.<br />l <br /> In rest nu are nici un fel de problema,nu e cazuta sau cel putin urme de trante nu are,si pare destul de ingrijita.<br /> <br /> Multumesc pt eventualele pareri,sfaturi si......critici </p></blockquote> Ambreiajul uscat este putin mai pretentios, nu trebuie patinat excesiv. Trebuie sa fi mai atent cu exploatarea lui. Daca vrei mai multe detali despre instoricul motoretei, vino in vizita pe la noi si iti spunem exact cat iubiti a avut si cum au tratat o. www.dafway.ro <blockquote class='ipsBlockquote'data-author="JOK3R_2U" data-cid="3320948" data-time="1357807064"><p> Buuunn....m-am laudat,despre mobra,acum am o problema....<br /> <br /> Motocicleta avea 8.800km cand am luat-o in vara,acum are aproape 11.000km,problema apare la ambreiaj.Am ambreiaj uscat si discurile au o uzura foarte pronuntata,au un joc de aprox 0,5cm si bate-zdrangane(mai pronuntat decat e normal)....intrebarea mea este,DE CE s-a uzat ambreiajul asa repede.<br /> <br /> Mentionez ca,DA e prima motocicleta pe care o am cu ambreiaj uscat,dar nu e prima motocicleta pe care m-am suit,am avut un GS500,o capra de teren de prin 1900toamna-Derby parca,mz125,simpson 50cmc....si vreo 3 sapt am mers pe un mt-03al unui prieten...deci am habar sa schimb vitezele.<br /> <br /> Dupa primii 500km am sesizat ca zgomotul e tot mai accentuat si in plus cand plec cu ea de pe loc tremura,si zmuceste,ca si cum ar scapa ambreiaju.....<br /> <br /> Probleme la care ma gandesc eu ar fi:<br /> 1.km la bord nu sunt reali,<br /> 2:cineva inaintea mea a folosit-o mult la racing<br /> 3.ambreiajul a fost lucrat/modificat si nu s-au montat corect discurile.....???<br /> <br /> Asta e unul din motivele pt care nu am mai circulat cu ea,de teama sa nu o stric mai tare.<br />l <br /> In rest nu are nici un fel de problema,nu e cazuta sau cel putin urme de trante nu are,si pare destul de ingrijita.<br /> <br /> Multumesc pt eventualele pareri,sfaturi si......critici </p></blockquote> Ambreiajul uscat este putin mai pretentios, nu trebuie patinat excesiv. Trebuie sa fi mai atent cu exploatarea lui. Daca vrei mai multe detali despre instoricul motoretei, vino in vizita pe la noi si iti spunem exact cat iubiti a avut si cum au tratat o. www.dafway.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JOK3R_2U Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 La noi gasesti tot ce doresti, inclusiv sudura in argon pentru scarite. Avem si posibilitatea de conectare, remapare calculatorului. Cat despre curelele de distributie. Atata timp cat primesti 2 ani garantie, lasa ne pe noi sa ne facem griji in privinta montari. Tu bucurate de plimbare. Te asteptam pewww.dafway.ro sau 0764872999 Alex. <blockquote class='ipsBlockquote'data-author="JOK3R_2U" data-cid="3320948" data-time="1357807064"><p> Buuunn....m-am laudat,despre mobra,acum am o problema....<br /> <br /> Motocicleta avea 8.800km cand am luat-o in vara,acum are aproape 11.000km,problema apare la ambreiaj.Am ambreiaj uscat si discurile au o uzura foarte pronuntata,au un joc de aprox 0,5cm si bate-zdrangane(mai pronuntat decat e normal)....intrebarea mea este,DE CE s-a uzat ambreiajul asa repede.<br /> <br /> Mentionez ca,DA e prima motocicleta pe care o am cu ambreiaj uscat,dar nu e prima motocicleta pe care m-am suit,am avut un GS500,o capra de teren de prin 1900toamna-Derby parca,mz125,simpson 50cmc....si vreo 3 sapt am mers pe un mt-03al unui prieten...deci am habar sa schimb vitezele.<br /> <br /> Dupa primii 500km am sesizat ca zgomotul e tot mai accentuat si in plus cand plec cu ea de pe loc tremura,si zmuceste,ca si cum ar scapa ambreiaju.....<br /> <br /> Probleme la care ma gandesc eu ar fi:<br /> 1.km la bord nu sunt reali,<br /> 2:cineva inaintea mea a folosit-o mult la racing<br /> 3.ambreiajul a fost lucrat/modificat si nu s-au montat corect discurile.....???<br /> <br /> Asta e unul din motivele pt care nu am mai circulat cu ea,de teama sa nu o stric mai tare.<br />l <br /> In rest nu are nici un fel de problema,nu e cazuta sau cel putin urme de trante nu are,si pare destul de ingrijita.<br /> <br /> Multumesc pt eventualele pareri,sfaturi si......critici </p></blockquote> Ambreiajul uscat este putin mai pretentios, nu trebuie patinat excesiv. Trebuie sa fi mai atent cu exploatarea lui. Daca vrei mai multe detali despre instoricul motoretei, vino in vizita pe la noi si iti spunem exact cat iubiti a avut si cum au tratat o. www.dafway.ro <blockquote class='ipsBlockquote'data-author="JOK3R_2U" data-cid="3320948" data-time="1357807064"><p> Buuunn....m-am laudat,despre mobra,acum am o problema....<br /> <br /> Motocicleta avea 8.800km cand am luat-o in vara,acum are aproape 11.000km,problema apare la ambreiaj.Am ambreiaj uscat si discurile au o uzura foarte pronuntata,au un joc de aprox 0,5cm si bate-zdrangane(mai pronuntat decat e normal)....intrebarea mea este,DE CE s-a uzat ambreiajul asa repede.<br /> <br /> Mentionez ca,DA e prima motocicleta pe care o am cu ambreiaj uscat,dar nu e prima motocicleta pe care m-am suit,am avut un GS500,o capra de teren de prin 1900toamna-Derby parca,mz125,simpson 50cmc....si vreo 3 sapt am mers pe un mt-03al unui prieten...deci am habar sa schimb vitezele.<br /> <br /> Dupa primii 500km am sesizat ca zgomotul e tot mai accentuat si in plus cand plec cu ea de pe loc tremura,si zmuceste,ca si cum ar scapa ambreiaju.....<br /> <br /> Probleme la care ma gandesc eu ar fi:<br /> 1.km la bord nu sunt reali,<br /> 2:cineva inaintea mea a folosit-o mult la racing<br /> 3.ambreiajul a fost lucrat/modificat si nu s-au montat corect discurile.....???<br /> <br /> Asta e unul din motivele pt care nu am mai circulat cu ea,de teama sa nu o stric mai tare.<br />l <br /> In rest nu are nici un fel de problema,nu e cazuta sau cel putin urme de trante nu are,si pare destul de ingrijita.<br /> <br /> Multumesc pt eventualele pareri,sfaturi si......critici </p></blockquote> Ambreiajul uscat este putin mai pretentios, nu trebuie patinat excesiv. Trebuie sa fi mai atent cu exploatarea lui. Daca vrei mai multe detali despre instoricul motoretei, vino in vizita pe la noi si iti spunem exact cat iubiti a avut si cum au tratat o. www.dafway.ro OK,multumesc.Eu pe data de 10.02 ajung in tara,spe sa reusesc sa ajung la voi in prima sapt,pt un diagnostic si reparatii. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Buggy, Incercam sa spun ca Pilot Road sunt de fapt niste opinci (raportat la mersul sportiv), si ca mersul in conditii de siguranta din punct de vedere al aderentei cu Pilot Road nu se pupa cu notiunea de sportiv. Si asa sunt putini ducatisti prin imprejurimi, daca mai faci si tu curat printre ei.. o sa raman doar eu sa scriu pe aici. Calca si tu mai cu mila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 (editat) Buuunn....m-am laudat,despre mobra,acum am o problema.... Am ambreiaj uscat si discurile au o uzura foarte pronuntata,au un joc de aprox 0,5cm si bate-zdrangane(mai pronuntat decat e normal)....intrebarea mea este,DE CE s-a uzat ambreiajul asa repede. 3.ambreiajul a fost lucrat/modificat si nu s-au montat corect discurile.....??? MAi mult ca sigur s-a umblat la ambreiaj, asta in cazul in care n-o fi vreun defect/ghinion din fabricatie. ce stii tu fata a vazut pe net..... Si eu am vazut-o live ce stie. Editat Ianuarie 10, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 S-o fi uscat ambreiajul si poate mai trebuie uns oleaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.