Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Trimite-mi te rog o poza,doua cu ele,sa vad cum sunt si daca ma hotarasc le iau.sper sa apara mail-ul meu la info...daca nu.. jok3r_2u@yahoo.com

Dar de ce le dai,nu sunt bune sau nu iti plac :-L :glare:

/index.php?/topic/204258-monster-lounge/?p=2841632 le dau pentru ca vreau sa o aduc la starea initiala, cu semighidoane originale, mansoanele originale din silicon si oglinzile mickey mouse. de ce trebuie neaparat sa "miroasa urat" oferta?? motocicleta este la andu. te duci si le vezi daca te intereseaza si faci schimbul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

/index.php?/topic/204258-monster-lounge/?p=2841632 le dau pentru ca vreau sa o aduc la starea initiala, cu semighidoane originale, mansoanele originale din silicon si oglinzile mickey mouse. de ce trebuie neaparat sa "miroasa urat" oferta?? motocicleta este la andu. te duci si le vezi daca te intereseaza si faci schimbul.

Multumesc,de oferta,sunt frumoase,dar(sper sa nu ma injuri prea mult ;)) )cred ca raman la cele originale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mizez pe asta in cazul lui. ii place originalul

imi plac, d-aia le-am luat dar ma gandesc sa o aduc la starea originala. ma gandeam sa le pastrez si pe astea de la rizoma, d-aia am cumparat semighidoane de st4 crezand ca sunt la fel, dar nu au urechile de prindere al bordului. la rizoma prinderile sunt pe jug dar nu vreau sa pun jugul rizoma si semighidoane originale. vreau totul original

 

Multumesc,de oferta,sunt frumoase,dar(sper sa nu ma injuri prea mult ;)) )cred ca raman la cele originale.

sa te injur?? nu am de ce! am timp pana la vara sa gasesc de cumparat pe ebay.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu sar ma baiete :))...te intrebam si eu asa....ca eu vin dupa pilot power si sezonu ce a trecut am avut pilot road.....pilot road mi se par excelente ptr mers stradal si mai sportiv si ptr ploaie nu mai zic e la fel ca pe uscat....plus ca pilot road tin maaaai muult ca pilot power.....

 

nup. Pilot Power e un cauciuc cica mai race. pilot roat e un cauciuc stradal(de unde si numele)

uite aici

 

 

si aici unde se vede si o jucarie

 

 

sau aici unde se vorbeste de cauciucuri moi.

 

 

imi plac, d-aia le-am luat dar ma gandesc sa o aduc la starea originala. ma gandeam sa le pastrez si pe astea de la rizoma, d-aia am cumparat semighidoane de st4 crezand ca sunt la fel, dar nu au urechile de prindere al bordului. la rizoma prinderile sunt pe jug dar nu vreau sa pun jugul rizoma si semighidoane originale. vreau totul original

e mult mai ok si asa. dar mie mi-a placut motoreta ta si asa cum era atunci. dar gunsturile personale nu se discuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e mult mai ok si asa. dar mie mi-a placut motoreta ta si asa cum era atunci. dar gunsturile personale nu se discuta.

imi place la nebunie pozitia cu astea de la rizoma si sunt si de mare efect, dar stii ca eu fac si drumuri lungi si cu tank bag-ul pe rezervor e putin cam aiurea, plus ca am un amortizor de ghidon ducati performance pe care vreau sa il montez si nu pot fara sa modific prinderea. d-asta m-am enervat si am zis GATA, TOTUL ORIGINAL ps:mai putin tobele si ambreiajul:))))

Editat de zar916
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nup. Pilot Power e un cauciuc cica mai race. pilot roat e un cauciuc stradal(de unde si numele)

uite aici

 

 

si aici unde se vede si o jucarie

 

 

sau aici unde se vorbeste de cauciucuri moi.

 

 

e mult mai ok si asa. dar mie mi-a placut motoreta ta si asa cum era atunci. dar gunsturile personale nu se discuta.

pai si ce nu ...mister gigi contra am zis eu ceva....doar ca am avut ambele modele iar ca si compozitie nu difera f mult ...si ca pilot road sunt mai adecvate ptr strada plus ca au un plus la ploiae....si durabilitate

 

plus ca pilot power sunt cam varza la categoria race....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si ce nu ...mister gigi contra am zis eu ceva....doar ca am avut ambele modele iar ca si compozitie nu difera f mult ...si ca pilot road sunt mai adecvate ptr strada plus ca au un plus la ploiae....si durabilitate

pai si eu tot aia am zis. cred ca ne-am inteles gresit. doar ca tu ai zis ca pilot road e si pt mers sportiv. ceea ce eu nu am vazut la el. adica mers sportiv comparabil cu Pilot Power, nu....... plimbare mai rapida.

 

imi place la nebunie pozitia cu astea de la rizoma si sunt si de mare efect, dar stii ca eu fac si drumuri lungi si cu tank bag-ul pe rezervor e putin cam aiurea, plus ca am un amortizor de ghidon ducati performance pe care vreau sa il montez si nu pot fara sa modific prinderea. d-asta m-am enervat si am zis GATA, TOTUL ORIGINAL ps:mai putin tobele si ambreiajul:))))

prinderea la amortizor nu e greu de modificat, am incredere in tine :D

 

tobele, nici sa nu te aud ca vrei sa faci asta. oricum eu te urasc pt ca nu mi-ai dat jos DB killerele cand mi-ai dat-o. dar te astept data viitoare.

ambreiajul ce sa mai schimbi la el? ai ambreiaj de numa numa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@crazi devil....pai asta incercam sa iti zic....si iti dau ex meu....eu cu pilot road si ST4 am mers mai tare decat cu pilot power si 900ss....asta la mers pe strada ....si nu am simitit o sec ca nu sunt ok sau ceva pilot roat 3....

 

si pilot road poti sa mergi si sportiv cu el credema....facem test la vara daca nu uitam...

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai e vorba de 2 motoare diferite. eu pe 916 a avut pilot road pt cateva zile, apoi pilot power. diferenta era ca la pilot road aveam ce trage de motoreta sa o pot culca. guma era mereu mai rece si fara aderenta. la pilot power treaba era alta. puteam sa fac "scamatorii" dar avea sa o iau si pe aratura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai e vorba de 2 motoare diferite. eu pe 916 a avut pilot road pt cateva zile, apoi pilot power. diferenta era ca la pilot road aveam ce trage de motoreta sa o pot culca. guma era mereu mai rece si fara aderenta. la pilot power treaba era alta. puteam sa fac "scamatorii" dar avea sa o iau si pe aratura.

stii ce frumos mam tinut in vara dupa unu cu 996...pe drum gen cheia ...si ii dadea omu nu se incurca ...ca e si drumri bune si curate fara balega si vaci...ala nu mai stiu ce avea ceva dunlop ptr race nus ce model...in fine zic ca si comparatie...da ma opresc aici si ne vedem la vara la o tura ....

 

@paispe...cum vine asta sportiv in limitele legale ca nu inteleg.....:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buggy, Incercam sa spun ca Pilot Road sunt de fapt niste opinci (raportat la mersul sportiv), si ca mersul in conditii de siguranta din punct de vedere al aderentei cu Pilot Road nu se pupa cu notiunea de sportiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buggy, Incercam sa spun ca Pilot Road sunt de fapt niste opinci (raportat la mersul sportiv), si ca mersul in conditii de siguranta din punct de vedere al aderentei cu Pilot Road nu se pupa cu notiunea de sportiv.

asa sa fie ....daca zici tu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii ce frumos mam tinut in vara dupa unu cu 996...pe drum gen cheia ...si ii dadea omu nu se incurca ...ca e si drumri bune si curate fara balega si vaci...ala nu mai stiu ce avea ceva dunlop ptr race nus ce model...in fine zic ca si comparatie...da ma opresc aici si ne vedem la vara la o tura ....

 

@paispe...cum vine asta sportiv in limitele legale ca nu inteleg..... :)

cele mai bune dunlop pt race sunt alea Dunlop GP Racer D211. nu cred ca ai vazut, dar la misano eram incaltat cu asa ceva. tot ce pot sa zic e ca pe asfalt uscat is belea.

sportiv in limitele legale adica te dai pe curbe dar il limite legale. nu deasesti suta. sau mai degraba zis mers decent sportiv. nu agresiv.

 

Neata

Am citit commenturile voastre,pro si contra,dar tot nu m-am hotarat ce o sa pun pe ea,pr3 sau pp....Dar am sa dau un mesaj,dupa ce le pun...

O zi faina :peace:

asta tine de tine. daca vrei aderenta mai buna, o incalzire rapida, iti iei Pilot Power. daca vrei o rezisenta mai mare la uzura, iti iei Pilot Road.

 

totul e in functie de stilul tau de mers/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar va certati de la gume? :D

Pentru mers civilizat sau "race" stradal orice opinca e buna, numai sa nu fie veche, rece si la o presiune gresita.

Si referitor la discutia de mai sus, referitor la nr de Km pe care-i are S4-ul ala, eu zic ca nu conteaza nr de km pe care ii are o mobra, atat timp cat a fost bine intretinuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buuunn....m-am laudat,despre mobra,acum am o problema....

 

Motocicleta avea 8.800km cand am luat-o in vara,acum are aproape 11.000km,problema apare la ambreiaj.Am ambreiaj uscat si discurile au o uzura foarte pronuntata,au un joc de aprox 0,5cm si bate-zdrangane(mai pronuntat decat e normal)....intrebarea mea este,DE CE s-a uzat ambreiajul asa repede.

 

Mentionez ca,DA e prima motocicleta pe care o am cu ambreiaj uscat,dar nu e prima motocicleta pe care m-am suit,am avut un GS500,o capra de teren de prin 1900toamna-Derby parca,mz125,simpson 50cmc....si vreo 3 sapt am mers pe un mt-03al unui prieten...deci am habar sa schimb vitezele.

 

Dupa primii 500km am sesizat ca zgomotul e tot mai accentuat si in plus cand plec cu ea de pe loc tremura,si zmuceste,ca si cum ar scapa ambreiaju.....

 

Probleme la care ma gandesc eu ar fi:

1.km la bord nu sunt reali,

2:cineva inaintea mea a folosit-o mult la racing

3.ambreiajul a fost lucrat/modificat si nu s-au montat corect discurile.....???

 

Asta e unul din motivele pt care nu am mai circulat cu ea,de teama sa nu o stric mai tare.

 

In rest nu are nici un fel de problema,nu e cazuta sau cel putin urme de trante nu are,si pare destul de ingrijita.

 

Multumesc pt eventualele pareri,sfaturi si......critici :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai eu nu ma cert cu gumele imi poevstesc experienta mea...unde si eu am ramas surprins placut de pilot road atat tot...da stii cum ee pe internet toate statisticile si info lumea le ia ca adevaru absolut si gata...in fine nu mai conteaza....

 

@crazi devil...da stiu ce gume aveai la misano modelul asta avea si nenea de care vb ...da nu pot sa tin minte modele de cauciuc...probeleme la mansarda:)))...

 

@jokeru...da e posibil ca ambreiajul sa fie dus nu stiu cat stii despre istoria moto cine a avuto?? cum sa mers cu ea??....cel mai bine te duci la service ptr o verificare ca dignosticuri pe net ...mai bine lasa :)))....succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La noi gasesti tot ce doresti, inclusiv sudura in argon pentru scarite. Avem si posibilitatea de conectare, remapare calculatorului. Cat despre curelele de distributie. Atata timp cat primesti 2 ani garantie, lasa ne pe noi sa ne facem griji in privinta montari. Tu bucurate de plimbare. Te asteptam pe

www.dafway.ro sau 0764872999 Alex.

 

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="JOK3R_2U" data-cid="3320948" data-time="1357807064"><p>

Buuunn....m-am laudat,despre mobra,acum am o problema....<br />

<br />

Motocicleta avea 8.800km cand am luat-o in vara,acum are aproape 11.000km,problema apare la ambreiaj.Am ambreiaj uscat si discurile au o uzura foarte pronuntata,au un joc de aprox 0,5cm si bate-zdrangane(mai pronuntat decat e normal)....intrebarea mea este,DE CE s-a uzat ambreiajul asa repede.<br />

<br />

Mentionez ca,DA e prima motocicleta pe care o am cu ambreiaj uscat,dar nu e prima motocicleta pe care m-am suit,am avut un GS500,o capra de teren de prin 1900toamna-Derby parca,mz125,simpson 50cmc....si vreo 3 sapt am mers pe un mt-03al unui prieten...deci am habar sa schimb vitezele.<br />

<br />

Dupa primii 500km am sesizat ca zgomotul e tot mai accentuat si in plus cand plec cu ea de pe loc tremura,si zmuceste,ca si cum ar scapa ambreiaju.....<br />

<br />

Probleme la care ma gandesc eu ar fi:<br />

1.km la bord nu sunt reali,<br />

2:cineva inaintea mea a folosit-o mult la racing<br />

3.ambreiajul a fost lucrat/modificat si nu s-au montat corect discurile.....???<br />

<br />

Asta e unul din motivele pt care nu am mai circulat cu ea,de teama sa nu o stric mai tare.<br />l

<br />

In rest nu are nici un fel de problema,nu e cazuta sau cel putin urme de trante nu are,si pare destul de ingrijita.<br />

<br />

Multumesc pt eventualele pareri,sfaturi si......critici :D</p></blockquote>

 

Ambreiajul uscat este putin mai pretentios, nu trebuie patinat excesiv. Trebuie sa fi mai atent cu exploatarea lui. Daca vrei mai multe detali despre instoricul motoretei, vino in vizita pe la noi si iti spunem exact cat iubiti a avut si cum au tratat o.

www.dafway.ro

 

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="JOK3R_2U" data-cid="3320948" data-time="1357807064"><p>

Buuunn....m-am laudat,despre mobra,acum am o problema....<br />

<br />

Motocicleta avea 8.800km cand am luat-o in vara,acum are aproape 11.000km,problema apare la ambreiaj.Am ambreiaj uscat si discurile au o uzura foarte pronuntata,au un joc de aprox 0,5cm si bate-zdrangane(mai pronuntat decat e normal)....intrebarea mea este,DE CE s-a uzat ambreiajul asa repede.<br />

<br />

Mentionez ca,DA e prima motocicleta pe care o am cu ambreiaj uscat,dar nu e prima motocicleta pe care m-am suit,am avut un GS500,o capra de teren de prin 1900toamna-Derby parca,mz125,simpson 50cmc....si vreo 3 sapt am mers pe un mt-03al unui prieten...deci am habar sa schimb vitezele.<br />

<br />

Dupa primii 500km am sesizat ca zgomotul e tot mai accentuat si in plus cand plec cu ea de pe loc tremura,si zmuceste,ca si cum ar scapa ambreiaju.....<br />

<br />

Probleme la care ma gandesc eu ar fi:<br />

1.km la bord nu sunt reali,<br />

2:cineva inaintea mea a folosit-o mult la racing<br />

3.ambreiajul a fost lucrat/modificat si nu s-au montat corect discurile.....???<br />

<br />

Asta e unul din motivele pt care nu am mai circulat cu ea,de teama sa nu o stric mai tare.<br />l

<br />

In rest nu are nici un fel de problema,nu e cazuta sau cel putin urme de trante nu are,si pare destul de ingrijita.<br />

<br />

Multumesc pt eventualele pareri,sfaturi si......critici :D</p></blockquote>

 

Ambreiajul uscat este putin mai pretentios, nu trebuie patinat excesiv. Trebuie sa fi mai atent cu exploatarea lui. Daca vrei mai multe detali despre instoricul motoretei, vino in vizita pe la noi si iti spunem exact cat iubiti a avut si cum au tratat o.

www.dafway.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La noi gasesti tot ce doresti, inclusiv sudura in argon pentru scarite. Avem si posibilitatea de conectare, remapare calculatorului. Cat despre curelele de distributie. Atata timp cat primesti 2 ani garantie, lasa ne pe noi sa ne facem griji in privinta montari. Tu bucurate de plimbare. Te asteptam pe

www.dafway.ro sau 0764872999 Alex.

 

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="JOK3R_2U" data-cid="3320948" data-time="1357807064"><p>

Buuunn....m-am laudat,despre mobra,acum am o problema....<br />

<br />

Motocicleta avea 8.800km cand am luat-o in vara,acum are aproape 11.000km,problema apare la ambreiaj.Am ambreiaj uscat si discurile au o uzura foarte pronuntata,au un joc de aprox 0,5cm si bate-zdrangane(mai pronuntat decat e normal)....intrebarea mea este,DE CE s-a uzat ambreiajul asa repede.<br />

<br />

Mentionez ca,DA e prima motocicleta pe care o am cu ambreiaj uscat,dar nu e prima motocicleta pe care m-am suit,am avut un GS500,o capra de teren de prin 1900toamna-Derby parca,mz125,simpson 50cmc....si vreo 3 sapt am mers pe un mt-03al unui prieten...deci am habar sa schimb vitezele.<br />

<br />

Dupa primii 500km am sesizat ca zgomotul e tot mai accentuat si in plus cand plec cu ea de pe loc tremura,si zmuceste,ca si cum ar scapa ambreiaju.....<br />

<br />

Probleme la care ma gandesc eu ar fi:<br />

1.km la bord nu sunt reali,<br />

2:cineva inaintea mea a folosit-o mult la racing<br />

3.ambreiajul a fost lucrat/modificat si nu s-au montat corect discurile.....???<br />

<br />

Asta e unul din motivele pt care nu am mai circulat cu ea,de teama sa nu o stric mai tare.<br />l

<br />

In rest nu are nici un fel de problema,nu e cazuta sau cel putin urme de trante nu are,si pare destul de ingrijita.<br />

<br />

Multumesc pt eventualele pareri,sfaturi si......critici :D</p></blockquote>

 

Ambreiajul uscat este putin mai pretentios, nu trebuie patinat excesiv. Trebuie sa fi mai atent cu exploatarea lui. Daca vrei mai multe detali despre instoricul motoretei, vino in vizita pe la noi si iti spunem exact cat iubiti a avut si cum au tratat o.

www.dafway.ro

 

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="JOK3R_2U" data-cid="3320948" data-time="1357807064"><p>

Buuunn....m-am laudat,despre mobra,acum am o problema....<br />

<br />

Motocicleta avea 8.800km cand am luat-o in vara,acum are aproape 11.000km,problema apare la ambreiaj.Am ambreiaj uscat si discurile au o uzura foarte pronuntata,au un joc de aprox 0,5cm si bate-zdrangane(mai pronuntat decat e normal)....intrebarea mea este,DE CE s-a uzat ambreiajul asa repede.<br />

<br />

Mentionez ca,DA e prima motocicleta pe care o am cu ambreiaj uscat,dar nu e prima motocicleta pe care m-am suit,am avut un GS500,o capra de teren de prin 1900toamna-Derby parca,mz125,simpson 50cmc....si vreo 3 sapt am mers pe un mt-03al unui prieten...deci am habar sa schimb vitezele.<br />

<br />

Dupa primii 500km am sesizat ca zgomotul e tot mai accentuat si in plus cand plec cu ea de pe loc tremura,si zmuceste,ca si cum ar scapa ambreiaju.....<br />

<br />

Probleme la care ma gandesc eu ar fi:<br />

1.km la bord nu sunt reali,<br />

2:cineva inaintea mea a folosit-o mult la racing<br />

3.ambreiajul a fost lucrat/modificat si nu s-au montat corect discurile.....???<br />

<br />

Asta e unul din motivele pt care nu am mai circulat cu ea,de teama sa nu o stric mai tare.<br />l

<br />

In rest nu are nici un fel de problema,nu e cazuta sau cel putin urme de trante nu are,si pare destul de ingrijita.<br />

<br />

Multumesc pt eventualele pareri,sfaturi si......critici :D</p></blockquote>

 

Ambreiajul uscat este putin mai pretentios, nu trebuie patinat excesiv. Trebuie sa fi mai atent cu exploatarea lui. Daca vrei mai multe detali despre instoricul motoretei, vino in vizita pe la noi si iti spunem exact cat iubiti a avut si cum au tratat o.

www.dafway.ro

 

OK,multumesc.Eu pe data de 10.02 ajung in tara,spe sa reusesc sa ajung la voi in prima sapt,pt un diagnostic si reparatii.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buggy, Incercam sa spun ca Pilot Road sunt de fapt niste opinci (raportat la mersul sportiv), si ca mersul in conditii de siguranta din punct de vedere al aderentei cu Pilot Road nu se pupa cu notiunea de sportiv.

 

Si asa sunt putini ducatisti prin imprejurimi, daca mai faci si tu curat printre ei.. o sa raman doar eu sa scriu pe aici.

Calca si tu mai cu mila. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buuunn....m-am laudat,despre mobra,acum am o problema....

 

Am ambreiaj uscat si discurile au o uzura foarte pronuntata,au un joc de aprox 0,5cm si bate-zdrangane(mai pronuntat decat e normal)....intrebarea mea este,DE CE s-a uzat ambreiajul asa repede.

 

3.ambreiajul a fost lucrat/modificat si nu s-au montat corect discurile.....???

MAi mult ca sigur s-a umblat la ambreiaj, asta in cazul in care n-o fi vreun defect/ghinion din fabricatie.

 

 

ce stii tu fata a vazut pe net.....

 

 

Si eu am vazut-o live ce stie. ;)

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...