Crazy-devil Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 Am o problema: Biela de 620 i.e. (an 2004)este identica cu biela 750 (2001/2) ?!? Nu stiu italiana si ce am gasit nu ma lamureste. nu prea as crede ca sunt identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Vand un monopost luat de la userul Robyb, nu l-am montat inca, este neslefuit, nevopsit si nu are prinderi. L-am luat acum cateva luni si am renuntat la ideea de a pune monopost. Poze gasiti in topicul lui, sau pot sa pun si eu diseara cand ajung acasa daca se doreste. As vrea pe el 100 r. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cuculete Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Salut salut, Va citesc threadul asta de ani de zile, cam de cand visez eu la un monster . Si in sfarsit se intampla: s2r 1000. Ma gandeam sa ii pun o pereche de arrow's pe ea si nu stiam daca sa investec din prima pe un sistem complet sau sa imi iau doar tobele. Pentru ca daca iau catalizatoru jos trebuie sa il duc la cineva sa imi faca ECU-u sa mearga calumea. Ma gandesc ca persoana care face chestii de genu e Andu? Eu sunt din Cluj da pot sa o aduc la Bucuresti din cand in cand pentru service ma gandesc. Si poate va intalnesc si pe voi, ar fi misto. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Salut salut, Va citesc threadul asta de ani de zile, cam de cand visez eu la un monster . Si in sfarsit se intampla: s2r 1000. Ma gandeam sa ii pun o pereche de arrow's pe ea si nu stiam daca sa investec din prima pe un sistem complet sau sa imi iau doar tobele. Pentru ca daca iau catalizatoru jos trebuie sa il duc la cineva sa imi faca ECU-u sa mearga calumea. Ma gandesc ca persoana care face chestii de genu e Andu? Eu sunt din Cluj da pot sa o aduc la Bucuresti din cand in cand pentru service ma gandesc. Si poate va intalnesc si pe voi, ar fi misto. Mersi Mda acum tu stii cat ai vrea sa investesti....ptr o evacuare completa te poate ajuta fratele lui Andu, Cristi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Salut salut, Va citesc threadul asta de ani de zile, cam de cand visez eu la un monster . Si in sfarsit se intampla: s2r 1000. Ma gandeam sa ii pun o pereche de arrow's pe ea si nu stiam daca sa investec din prima pe un sistem complet sau sa imi iau doar tobele. Pentru ca daca iau catalizatoru jos trebuie sa il duc la cineva sa imi faca ECU-u sa mearga calumea. Ma gandesc ca persoana care face chestii de genu e Andu? Eu sunt din Cluj da pot sa o aduc la Bucuresti din cand in cand pentru service ma gandesc. Si poate va intalnesc si pe voi, ar fi misto. Mersi După părerea mea câștigi prea puțin dacă schimbi doar finalele: sunet, și eventual ceva greutate și look. Dacă vrei să faci treaba cum trebuie, schimbă totul de la admisie până la evacuare: capac de airbox cu deschidere mai mare, filtru de aer sport, ECU schimbat/remapat, galerii (anulare catalizator) și finale. Se schimbă motocicleta. Costă destul de mult, dar poți să găsești totul SH: în total ajungi pe la 700€ - sau vreo 1000€ pentru Termignoni. Dacă nu ai bani acum, ia-ți-le pe rând. Din nou, părerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cuculete Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 După părerea mea câștigi prea puțin dacă schimbi doar finalele: sunet, și eventual ceva greutate și look. Dacă vrei să faci treaba cum trebuie, schimbă totul de la admisie până la evacuare: capac de airbox cu deschidere mai mare, filtru de aer sport, ECU schimbat/remapat, galerii (anulare catalizator) și finale. Se schimbă motocicleta. Costă destul de mult, dar poți să găsești totul SH: în total ajungi pe la 700€ - sau vreo 1000€ pentru Termignoni. Dacă nu ai bani acum, ia-ți-le pe rând. Din nou, părerea mea. Sunt complet de acord si asta vreau sa fac, DAR, de ce mi frica e ca daca iau un set complet de arrow sau termi (ca intre astea doua ma orientez) e deja 1000€. Si nu vroiam dupa ce le montez sa ma trezesc ca merge nasol si sa trebuiasca sa iau un ECU de inca 1000€. De asta mi frica sincer. Ca pot sa iau un sistem complet, tocmai am gasit un set cu admisie evacuare si finale pe ebay de la termi cu 400. Atat ca nu au db killer tobele. Ziceti ce credeti. Daca e ok si iau un set complet si pot sa imi remapez ECU la andu sau cristi e ok. Dar sincer nu stiu daca vreau sa dau 1000 pe unu ECU nou. Si ziceti-mi cum e politia cu tobele de genu asta? as putea sa umblu fara db killer? si imi dau amezni daca nu is omologate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Sunt complet de acord si asta vreau sa fac, DAR, de ce mi frica e ca daca iau un set complet de arrow sau termi (ca intre astea doua ma orientez) e deja 1000€. Si nu vroiam dupa ce le montez sa ma trezesc ca merge nasol si sa trebuiasca sa iau un ECU de inca 1000€. De asta mi frica sincer. Ca pot sa iau un sistem complet, tocmai am gasit un set cu admisie evacuare si finale pe ebay de la termi cu 400. Atat ca nu au db killer tobele. Ziceti ce credeti. Daca e ok si iau un set complet si pot sa imi remapez ECU la andu sau cristi e ok. Dar sincer nu stiu daca vreau sa dau 1000 pe unu ECU nou. Si ziceti-mi cum e politia cu tobele de genu asta? as putea sa umblu fara db killer? si imi dau amezni daca nu is omologate? Nu stiu de unde ai panica asta fata de Ecu ca nu are legatura o setare cu piesa in sine...poti vb inainte cu Andu sa ceri niste informatii mai concrete... Acum ce ai gasit tu pe e bay e un pret f bun mare atentie la ce cumperi...si teoretic daca tobele sunt omologate de strada ar trebui sa primesti un carton cum ca este omologat ptr modelul tau...asta te va ajuta cu politia in romania dar in special in afara tarii unde ai sanse mai mari de un control ,control la vama etc...da si in romania politia si rar sunt chititi pe tobe aftermarket doar ca nah e ro te descurci si altfel...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 400€ e chiar dubios de ieftin pentru evacuare completă Termignoni. Dar nu imposibil. Pune un link sau o poză ca să ne dăm cu părerea. Dacă vrei.Legat de legalitate: tobele omologate sunt ştanţate cu seria de omologare. Poliţia în general nu se uită după aşa ceva. Verifică dacă sunt prevăzute cu DB-killere şi dacă acele killere sunt prezente. Şi asta doar când e şi RAR-ul prezent. Altfel nu pot legal să-ţi facă nimic. Dacă ştii deci să te fereşti de raziile RAR-ului, poţi să mergi fără killere. Eu merg aşa cu ambele motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cuculete Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 400€ e chiar dubios de ieftin pentru evacuare completă Termignoni. Dar nu imposibil. Pune un link sau o poză ca să ne dăm cu părerea. Dacă vrei. Legat de legalitate: tobele omologate sunt ştanţate cu seria de omologare. Poliţia în general nu se uită după aşa ceva. Verifică dacă sunt prevăzute cu DB-killere şi dacă acele killere sunt prezente. Şi asta doar când e şi RAR-ul prezent. Altfel nu pot legal să-ţi facă nimic. Dacă ştii deci să te fereşti de raziile RAR-ului, poţi să mergi fără killere. Eu merg aşa cu ambele motociclete. Uite aici, mi se par pe bune.Si ma jur ca acum 2-3 zile era 400. Poate si-au dat seama .600 tot e foarte bun pret pentru tot sistemul. Mai sunt doar finale pe ebay cu 900 de euro. http://www.subito.it/vim/117950477.htm Doar ca nu au db killer. Am cautat pe net si nu gasesc separat pentru modelu asta dar probabil candva apar pe undeva. Se vede pe tobe ca is stantate cu numaru de omologare ceea ce e bine, dar nu cred ca iti dau ceva certificat baietii astia. Suna bine tot ce imi ziceti, multumesc mult pentru informatii. Am sa iau un set complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 (editat) Da, prețul e bun oricum. De obicei doar finalele sunt atât. De DB-killer-e de ce ai nevoie? Să treci ITP-ul? Se găsește cineva să-ți împrumute. Sau te duci la un meșter și ți le fabrică pe loc. Certificatul ăla e un un simplu carton, eu n-am avut niciodata nevoie de el. Poate să fie necesar la înmatricularea motocicletei într-o țară din Europa de vest, dar în rest e cam inutil.Dacă le iei pe astea (sau unele la fel) și le pui pe motoretă va trebui să umblii și la ECU. Motocicleta va funcționa oricum, dar nu cum trebuie. Editat Martie 18, 2015 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cuculete Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Da, prețul e bun oricum. De obicei doar finalele sunt atât. De DB-killer-e de ce ai nevoie? Să treci ITP-ul? Se găsește cineva să-ți împrumute. Sau te duci la un meșter și ți le fabrică pe loc. Certificatul ăla e un un simplu carton, eu n-am avut niciodata nevoie de el. Poate să fie necesar la înmatricularea motocicletei într-o țară din Europa de vest, dar în rest e cam inutil. Dacă le iei pe astea (sau unele la fel) și le pui pe motoretă va trebui să umblii și la ECU. Motocicleta va funcționa oricum, dar nu cum trebuie. Da, am sa umblu la ECU. DB killere vroiam ca sa nu urle tobele tot timpu, nu stiu. Vreau doar sa le am cred in caz ca imi trebuie. La ITP si RAR ma duc cu ea stoc cu tobele originale. Asta am citit aici pe thread. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Dacă apuci să umblii la ECU, va fi aiurea să-i pui iar evacuarea stoc. Plus că sincer, e mai greu decât pare. Îți ia ceva timp.Iar de urlat, nu-ți face griji: după ce ai s-o auzi cum sună cu Termi fără killer-e, n-ai să te mai gândești să i le pui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cuculete Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Dacă apuci să umblii la ECU, va fi aiurea să-i pui iar evacuarea stoc. Plus că sincer, e mai greu decât pare. Îți ia ceva timp. Iar de urlat, nu-ți face griji: după ce ai s-o auzi cum sună cu Termi fără killer-e, n-ai să te mai gândești să i le pui. Da asta ziceam mai sus, ca sigur e de lucru cu ea daca vreau sistem complet. Da e ok, la inceput pana o inmatriculez si o pun la punct umblu cu ea stoc. Dupa voi schimba ce e de schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Tobe Monster 600/750... + 2 scarite(st. +dr.).Pret 285 lei.Nu am ce face cu ele,se vede dupa praf. Mizeria de pe ele este scotch maro, asa erau ambalate cand le-am luat....asa le dau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzebogdan Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 (editat) Salutare. O rugaminte si din partea mea. As vrea niste finale pentru 796 care, in afara de look si sunet, sa ii creasca puterea motorului. Din documentarea facuta pana acum, parca Akrapovic ar produce mai multi cai in plus (5 pe la 4500 rpm), dar v-as ruga si pe voi sa ma ajutati cu alte informatii. Alte variante luate in calcul ar fi Zard Penta, Vance and Hines si, bineinteles, Termignoni. Multzam. Editat Martie 18, 2015 de tzebogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Tobe Monster 600/750... + 2 scarite(st. +dr.).Pret 285 lei.Nu am ce face cu ele,se vede dupa praf. Mizeria de pe ele este scotch maro, asa erau ambalate cand le-am luat....asa le dau... Vandute rapid... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Salutare. O rugaminte si din partea mea. As vrea niste finale pentru 796 care, in afara de look si sunet, sa ii creasca puterea motorului. Din documentarea facuta pana acum, parca Akrapovic ar produce mai multi cai in plus (5 pe la 4500 rpm), dar v-as ruga si pe voi sa ma ajutati cu alte informatii. Alte variante luate in calcul ar fi Zard Penta, Vance and Hines si, bineinteles, Termignoni. Multzam. Nu diferenţa de putere de pe hârtie ai să o simţi, ci modul în care merge motorul. Răspunde mai prompt, e mai vioi şi mai agresiv. Mai ales în cazul unui Monster unde nu puterea maximă contează, nu cred că asta ar trebui să fie criteriul determinant. Câştigurile sunt oricum comparabile. Eu m-aş orienta în funcţie de sunet, look şi raportul cu preţul. Nu pot să mă pronunţ foarte detaliat aici, dar confirm faptul că Termi se aud foarte bine pe viu. Akrapovič nu am auzit pe viu, dar pe net sună excelent, iar lumea le laudă. Zard şi Vance & Hines nu am auzit deloc. Ca look mi se pare că Akrapovič arată cam cel mai bine (subiectiv) şi sunt şi ceva mai ieftine faţă de Termignoni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzebogdan Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Mulțumesc mult. si eu tot spre Akrapovic înclin, dar si Vance and Hines arată si se aud foarte bine. Ia capitolul look, mi se pare insa ca Zard Penta arată extraordinar pe 796 (in poze). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Indicativ, uită-te și la SC-Project. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzebogdan Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Multumesc. M-am uitat putin pe Youtube si tobele se vad si se aud bine. De asemenea, specificatiile sunt foarte Ok, iar pretul mult mai bun decat ce luasem eu in calcul. Le-ai vazut si auzit cumva pe viu si, daca da, care este evaluarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Din păcate nu. Ştiu doar că e o duduie cu M696 care se gândea să-şi ia de la ei (Mia). O găseşti mai degrabă pe grupul Monster Lounge de pe FB decât pe aici. Eşti băgat acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzebogdan Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 Nu sunt, dar o sa fiu incepand de astazi. Multzam fain. » Post actualizat in 20 Mar 2015 05:19Vad ca grupul Monster Lounge este inchis. Tre' sa fac vreun demers preliminar sa fiu acceptat? Am trimis oricum cerere si astept confirmare. Numele meu de utilizator FB este Bogdan Ioan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 Nu sunt, dar o sa fiu incepand de astazi. Multzam fain. » Post actualizat in 20 Mar 2015 05:19Vad ca grupul Monster Lounge este inchis. Tre' sa fac vreun demers preliminar sa fiu acceptat? Am trimis oricum cerere si astept confirmare. Numele meu de utilizator FB este Bogdan Ioan. O sa primesti acordul de la responsabili cu asta...)))...bine ai venit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JOK3R_2U Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 (editat) Numai sa nu iti pui tobe ca tiganu ) Daca ajungi pe FB o sa sti la ce ma refer Editat Martie 20, 2015 de JOK3R_2U Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 Si nu vroiam dupa ce le montez sa ma trezesc ca merge nasol si sa trebuiasca sa iau un ECU de inca 1000€. De asta mi frica sincer. Nu va merge nasol deloc.... daca ai senzor lambda. Cand ai senzor lambda (cred ca e impropriu spus lambda, ci mai degraba O2 senzor) remaparea ECU se face din "mers", sistemul numindu-se closed loop. Adica in functie de ce citeste sensorul ala de pe evacuare, se modifica harta din ECU. Initial vei avea rateuri pe evacuare, dar dupa cateva zile, ECU-ul invata noua configuratie si ajusteaza amestecul. Daca nu ai lambda, atunci e mai nasol, dar se rezolva printr-o resoftare a ECU-lui. Nu e o operatiune costisitoare, dar cere ceva research inainte Cum ziecea si Angel, castigul nu-l simti in putere ci mai degraba in elasticitate. Ti-a explicat el mai sus. Depinde de ce moto vb aici, dar diferenta intre ECU-urile stock si cele Performance, e de soft. Hardware sunt identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.