Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Hallo! Intrebare intrebatoare. Vreau sa comand levierele aftermaket(de prin china) de frana si ambreaj pt un S2r de 800. Cu ce alte modele de Ducati se potrivesc. Din ce am vazut eu ambrejul este hidraulic, si la o prima cautare rapida, maneta de ambreaj era prevazuta cu cablu. Multumesc anticipat!

 

De unde vrei să iei? Pune o poză. În general, manetele de ambreiaj de la Ducati sunt interschimbabile între modele. În marea majoritate a cazurilor este vorba de ambreiaj hidraulic. Doar la unele modele recente (Scrambler Hypermotard, etc) s-au zgârcit și au început să pună acționare pe cablu.

 

Salutare,e normal sa nu pornească cand e pe stander? Adica nu se intampla nimic cand apăsarea butonului de pornire. Evident am incercat cu motorul in neutral.

 

Stander de spate? Cu cricul pliat? Și când o dai jos de pe stander pornește? Nu prea are de ce să nu meargă. Verifică inclusiv kill-switch-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

M-am exprimat gresit,ma refer la piciorul pe care sta,deci kill swicth-ul e ok,functinioaza. Poate are vreo legătură faptul ca becul de la neutral sta aprins cu o intensitate mai mica ,dar e aprins cu toate ca o bag in viteza.

Nu i-a prea facut bine statul la umbra :).

Azi am facut o tură cu ea,la inceput a tras nasol rau adica nu avea putere,dupa 5 minute de mers dintr-o data boooom! Si-a revenit si trage extraordinar,da,evident trebuie curătat carburatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

De unde vrei să iei? Pune o poză. În general, manetele de ambreiaj de la Ducati sunt interschimbabile între modele. În marea majoritate a cazurilor este vorba de ambreiaj hidraulic. Doar la unele modele recente (Scrambler Hypermotard, etc) s-au zgârcit și au început să pună acționare pe cablu.

Aici este un exmeplu. Intreb care sunt generatiile care au acelasi model de manete, pt ca pe link`ul de mai devreme zice si de modele mai noi, care sunt pe cablu. Mai caut, ca am gasit ceva care se aseamana. O sa caut initial poze cu cele stock, ca sa pot avea referinta. Multumesc!

 

Am gasit astea care par foarte apropiate de ce au s2r`urile

Editat de Zven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am exprimat gresit,ma refer la piciorul pe care sta,deci kill swicth-ul e ok,functinioaza. Poate are vreo legătură faptul ca becul de la neutral sta aprins cu o intensitate mai mica ,dar e aprins cu toate ca o bag in viteza.

Nu i-a prea facut bine statul la umbra :).

Azi am facut o tură cu ea,la inceput a tras nasol rau adica nu avea putere,dupa 5 minute de mers dintr-o data boooom! Si-a revenit si trage extraordinar,da,evident trebuie poponeataătat carburatorul.

Dacă e scoasă din viteză, trebuie să poți s-o pornești și cu cricul pus. Sistemul e gândit să nu te lase să pleci cu cricul pus, deci dacă încerci s-o bagi în viteză cu el extins, îți taie motorul.

Din câte spui, s-ar putea să fie o problemă cu neutralul (la contactul de la cric?).

 

Problema cu puterea: probabil pornise într-un piston și la un moment dat a luat-o și al doilea. În afară de cu.rățat/sincronizat carburatoare, ai grijă să nu o îneci când o pornești la rece. De obicei de-asta pleacă într-un piston: se udă electrodul bujiei și nu mai face scânteie. Și cum e doar una/cilindru...

 

Aici este un exmeplu. Intreb care sunt generatiile care au acelasi model de manete, pt ca pe link`ul de mai devreme zice si de modele mai noi, care sunt pe cablu. Mai caut, ca am gasit ceva care se aseamana. O sa caut initial poze cu cele stock, ca sa pot avea referinta. Multumesc!

 

Am gasit astea care par foarte apropiate de ce au s2r`urile

Astea sunt bune, da. S2R (800 și 1000) au avut toate ambreiaj cu acționare hidraulică, deci nu ai cum să dai greș. Sfat: nu lua roșii. Personal nu-mi plac cum arată nici noi, dar într-un timp destul de scurt, se fac roz de la expunerea la soare. Nu cred că vrei asta.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@PzKpfW: m-am cam zapacit. Sincer levierele alea de care mi-ai confirmat mie mi se par a fi cu cablu pe ambreaj. Am gasit modelul asta care mi se par mult mai aprope de adevar. Momentan sunt la stadiu de de modele si informatii, asa ca daca cumva aveti vreo sugestie nu spun nu. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ți se pare că este vreo diferență structurală majoră între modele? Da, la cele de 22$ bucata care apasă pe pompă efectiv este mai grosolană, dar își face treaba la fel de bine. Celelalte sunt mai scumpe pentru că sunt pliabile, extensibile și scrie Ducati pe ele (valuare de 20$ în plus, cel puțin).

Apoi, Hypermotard 796, Monster 400, 620, 695, 696, 796, S2R 800, ST4S sunt toate modele cu ambreiaj hidraulic. Sunt ei prost informați (sau nu au mai avut loc să scrie), dar se potrivesc pe și mai multe modele.

Uite exemple de modul de prindere, pe un 1098 și pe un Hypermotard (pe 1098 e la frână, dar e fix același lucru):

1234d1190977150-brake-clutch-lever-insta 61545d1263805975-clutch-lever-question-c


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@PzKpfW:In primul rand, nu vreau sa par nesimtit sau incapatanat fara rost, vreau doar sa cumpar ceea ce trebuie. Cat despre manetele rosii, vad in pozele tale ca manetele au acel spatiu circular, in care intra tija care actioneaza pompele. Manetele rosii nu au spatiu respectiv. Cele mai scumpe, vad totusi ca au acel pinten, care are la randul lui un surub(care probabil se regleaza pt o apasare optima pe pistoanele pompelor). Faptul ca sunt mai scumpe cu aproximativ 20 euro nu ma deranjeaza. Ba chiar ma intereseaza sa fie rabatabile.

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@PzKpfW:In primul rand, nu vreau sa par nesimtit sau incapatanat fara rost, vreau doar sa cumpar ceea ce trebuie. Cat despre manetele rosii, vad in pozele tale ca manetele au acel spatiu circular, in care intra tija care actioneaza pompele. Manetele rosii nu au spatiu respectiv. Cele mai scumpe, vad totusi ca au acel pinten, care are la randul lui un surub(care probabil se regleaza pt o apasare optima pe pistoanele pompelor). Faptul ca sunt mai scumpe cu aproximativ 20 euro nu ma deranjeaza. Ba chiar ma intereseaza sa fie rabatabile.

Merci!

 

Nu-i bai, suntem aici să discutăm :)

 

Nu mai am nicio motocicletă în garaj să mă duc să verific acum și să-ți fac o poză, dar înțeleg la ce te referi. Este vorba de acest șurub, da?

 

214849d1370743270-clutch-lever-engagemen

 

Este un șurub de ajustare, nu este necesar pentru acționarea pompei. Îți oferă doar un reglaj suplimentar. Ca să te edifici, uite aici o manetă de ambreiaj de Ducati de vânzare pe un site japonez, tot fără acel șurub de ajustare.

 

Dacă nu contează prețul, ia-le pe cele care sunt mai scumpe. Ajustarea la nivelul pompei nu e un must, dar ajustarea pe lungime e chiar calumea. Poți să le lungești când mergi la drum lung, să fie mai comode, și mai scurte când vrei s-o arzi mai reising.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ultimele fiare, cine mai doreste, cine mai pofteste! Hai baetii, sa strang si eu patura sa plec acasa! :)


Etrier fata/spate - 50 lei bucata
Galerie evacuare - 50 lei
Amortizor spate - 100 lei
Bascula spate - 50 lei
Pinion spate + prindere - 50 lei
Ax roata fata/spate - 50 lei bucata
Melc vitezometru - 50 lei
Undertail spate - 25 lei
Sea - 150 lei

 

0730 654 777

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultimele fiare, cine mai doreste, cine mai pofteste! Hai baetii, sa strang si eu patura sa plec acasa! :)

 

Etrier fata/spate - 50 lei bucata

Galerie evacuare - 50 lei

Amortizor spate - 100 lei

Bascula spate - 50 lei

Pinion spate + prindere - 50 lei

Ax roata fata/spate - 50 lei bucata

Melc vitezometru - 50 lei

Undertail spate - 25 lei

Sea - 150 lei

 

0730 654 777

 

Apăi dacă nu-i cu supărare, fă și matale niște poze :)

 

Să vadă omul starea și mai ales modelul fiecărei piese.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saluut,

 

nu am mai postat de mult pe aici, dar revin cu o intrebare. la un monster 695 revizia aia de 18.000 - 20.000 km la supape cam la ce pret se ridica ?

 

isi mai aminteste cineva de cand a facut o ? un pret estimativ ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saluut,

 

nu am mai postat de mult pe aici, dar revin cu o intrebare. la un monster 695 revizia aia de 18.000 - 20.000 km la supape cam la ce pret se ridica ?

 

isi mai aminteste cineva de cand a facut o ? un pret estimativ ?

 

Strict revizia de supape? Fără distribuție? N-ar trebui să fie mult: se verifică și se reglează jocul dintre culbutori și pastile/supape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde prin "se regleaza" se intelege ca se inlocuiesc acele pastile si sigurantele (asa-zisele semilune) corespunzatoare a caror toleranta depaseste anumite limite. Drept urmare costul poate varia destul de mult tinand cont ca ai 8 pastile, fiecare avand 2 sigurante.

Pretul unei pastile este de aproximativ 10-15E (difera intre pastilele de coborare si cele de ridicare) la care se mai adauga vreo 3E setul de 2 sigurante pentru fiecare pastila.

 

Ca si manopera nu am idee dar e posibil ca ea sa varieze in functie de numarul de pastile de inlocuit si, nu in ultimul rand, de atelierul unde vrei sa executi aceasta lucrare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul e ca eu am facut acea verificare la 695 pe la 32-34000 si nu a fost nevoie sa schimb niciuna. In schimb, la 1000DS, la 29k am schimbat cam multe. Am avut chiar si o siguranta sparta...

 

Dar tu la ce reglaje te referi?

Editat de silvik1313
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce ma uitam in cartea tehnica a motoretei (695) e o revizie la 24.000

oricum distributia trebuie schimbata, si gumele. Voi de unde luati gumele ? M am uitat pe Ebay si am gasit niste oferte ..

Editat de Alexdimi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Ceva pareri legate de cei de la sermoto sau motomus? Vreau sa iau un monster ca primul motor si as merge pe una dintre variantele astea. Bugetul se invarte in jurul la 1500 de euro. :)

 

Sfatul meu e să uiți de Monster la 1500€. Asta dacă nu vrei să investești după achiziție.

 

Mai pune 500 ca să-ți iei ceva în regulă. Un 620ie din 2002-2003, ceva de genul acesta.

 

Dar tu la ce reglaje te referi?

 

Nu se poate regla distanța dintre culbutor și supapă (pastilă) fără să schimbi pastila?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi de unde luati gumele ? M am uitat pe Ebay si am gasit niste oferte ..

Anvelope am luat din mai multe locuri.

Odata ce ti-ai ales modelul cauta pretul cel mai mic cu mentiunea sa ai grija la DOT. De cand am luat teapa cu anul fabricatiei la o comanda online, eu nu mai cumpar fara sa le vad fizic. Acum nu stiu ce model de anvelope vrei tu sa iti iei incat sa merite sa faci comanda pe ebay pentru ele... Care e diferenta de pret fata de RO?

 

Eu am luat de aici ultima data si am fost multumit. Ai grija cum ti le monteaza; mai exact cum prinde roata inapoi pentru ca sunt niste saibe/distantiere (nu stiu exact cum se numesc) pe acolo, conice, pe care multi tind sa le puna invers fata de cum erau.

Nu se poate regla distanța dintre culbutor și supapă (pastilă) fără să schimbi pastila?

Eu nu stiu sa existe un asemenea reglaj.

Stiu ca daca ai toleranta mai mare decat cea acceptata, se scoate pastila, se inlocuiesc sigurantele cu unele noi (si ele se pot tasa/sparge/deforma), se pune pastila inapoi, se masoara din nou si se inlocuie pastila cu una la o dimensiune conform ultimei masuratori incat sa se incadreze in limitele acceptate.

Editat de silvik1313
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sfatul meu e să uiți de Monster la 1500€. Asta dacă nu vrei să investești după achiziție.

 

Mai pune 500 ca să-ți iei ceva în regulă. Un 620ie din 2002-2003, ceva de genul acesta.

 

 

Nu se poate regla distanța dintre culbutor și supapă (pastilă) fără să schimbi pastila?

 

Am tot vorbit cu cativa prieteni care au monstere si mi-au recomandat mai degraba pe carburatie decat pe injectie. Nu m-ar deranja o investitie in timp dupa achizitie. Gen in urmatoarele 2-3 luni dar intre timp sa pot sa ma dau cu el :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu sa existe un asemenea reglaj.

Stiu ca daca ai toleranta mai mare decat cea acceptata, se scoate pastila, se inlocuiesc sigurantele cu unele noi (si ele se pot tasa/sparge/deforma), se pune pastila inapoi, se masoara din nou si se inlocuie pastila cu una la o dimensiune conform ultimei masuratori incat sa se incadreze in limitele acceptate.

 

Mă înclin respectuos în acest caz. Știam că jocul la supape se reglează. Se pare că la sistemul desmodromic nu se poate. TIL... :)

 

Am tot vorbit cu cativa prieteni care au monstere si mi-au recomandat mai degraba pe carburatie decat pe injectie.

 

Cum așa? Care e logica? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...