warhammer23 Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 (editat) la cele pe benzina nu stiu alt tip de injectie... adica mecanica ca la diesel. Daca vorbim la general, au existat si injectie mecanica la motoarele pe benzina. BMW folosea pe E9 3,5 CSL in in anii '70 - masina de curse. Sistemul se chema "Kugelfischer" Apoi si pe modelul de serie, practic acelasi motor dar pt strada, pe E26 M1. Editat Septembrie 22, 2012 de warhammer23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 defapt ai dreptate. adica daca pompa de benzina este legata pe rotatia motorului, odata cu deschiderea acceleratiei creste turatia, iar odata cu turatia creste viteza de pompare a benzinei. sau varianta copiata de la diesel, doar ca injectoarele nu mai sunt in cilindru, ci afara pe fiecare admisie. nu stiam astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pettas Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 (editat) poze facute miercurea trecuta....la masa tratativelor pt noua emblema desmoriders......am avut si noi veniti sau vechi dar reveniti( bine ai venit Buggy) si tu Dani(macar geaca mai e ducati):* daca sunteti interesati....(stiu ca motocicleta este in Spania, iar tipul se poate ocupa de transport si inmatriculare- nu e modelul Evo) http://www.bestbike....d=1&pictureid=1 Ride safe! Cum arată noua emblemă? Final draft? Emblema clubului din UK e așa: poate fi ușor adaptată la RO schimbând steagul (cel de jos - of course - ). mie personal mi-ar place o adaptare a acestei embleme (aș schimba Bologna cu Romania - știu, e cam mult...) dar am observat că se poartă embleme bazate pe designul acesta sau landscape în fine, deci ... care e stadiul? PS : ca să-mi înțelegeți entuziasmul, mai adaug că azi am făcut primele ture cu monstrulețul meu și ne-am înțeles perfect ! Încă nu l-am botezat dar am ales numărul de înmatriculare... Editat Septembrie 22, 2012 de pettas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 defapt ai dreptate. adica daca pompa de benzina este legata pe rotatia motorului, odata cu deschiderea acceleratiei creste turatia, iar odata cu turatia creste viteza de pompare a benzinei. sau varianta copiata de la diesel, doar ca injectoarele nu mai sunt in cilindru, ci afara pe fiecare admisie. nu stiam astea. nu are nici o treaba cu rotatia motorului cu pompa. din cate stiu injecteaza constant in admisie. are un regulator de presiune diferentiala, un sistem de valve... debitul variaza in functie de presiunea creata in admisie. audi monta iarasi injectii mecanice. cea mai comuna problema a lor era cea a "aerului fals" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 da uite acum voi spuneti si eu citesc. injectia mecanica la benzina pare cea mai... prasta alegere.(de aia nici nu a rezistat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 da uite acum voi spuneti si eu citesc. injectia mecanica la benzina pare cea mai... prasta alegere.(de aia nici nu a rezistat) nu a fost o alegere proasta, a fost un mare progres al vremii. tehnologia avanseaza. injectia electronica cat timp crezi ca va mai rezista? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 nu a fost o alegere proasta, a fost un mare progres al vremii. tehnologia avanseaza. injectia electronica cat timp crezi ca va mai rezista? va rezista mult timp. electronica rezista. alta solutie nu vad la benzina. a cam ajuns la capat treaba asta. de acum o sa o jongleze cu diferite combinatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 (...) mie personal mi-ar place o adaptare a acestei embleme (aș schimba Bologna cu Romania - știu, e cam mult...) dar am observat că se poartă embleme bazate pe designul acesta sau landscape Sigla actuală este tocmai o adaptare a celei clasice, cu Ducati Meccanica - ăsta fiind chiar motivul pentru care trebuie schimbată. Ducati nu mai lasă cluburile să aibă în emblemă vreo siglă oficială de-a lor. Trebuie să fie ceva distinct, creat de noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pettas Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Sigla actuală este tocmai o adaptare a celei clasice, cu Ducati Meccanica - ăsta fiind chiar motivul pentru care trebuie schimbată. Ducati nu mai lasă cluburile să aibă în emblemă vreo siglă oficială de-a lor. Trebuie să fie ceva distinct, creat de noi. Aha, acum văzui și eu saitu din semnatura ta. Da, are sens, dar in acest caz am putea merge pe celelalte variante, nu vad de ce trebuie sa fie creat de noi neaparat si n-am putea merge pe sigle similare cu cele ale altor cluburi. Motoarele sunt aceleași, diferă doar țările. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
th30nly0n3 Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Aha, acum văzui și eu saitu din semnatura ta. Da, are sens, dar in acest caz am putea merge pe celelalte variante, nu vad de ce trebuie sa fie creat de noi neaparat si n-am putea merge pe sigle similare cu cele ale altor cluburi. Motoarele sunt aceleași, diferă doar țările. Ideea e ca toate cluburile care au embleme ce contin ceva proprietar ducati gen ducati meccanica, vor trebui sa faca acelasi lucru ca si noi si anume sa le schimbe. De ce ? Simplu, asa vrea Ducati Ideea de a face emblemele cat mai originale nu e rea dar mi se par cam extreme regulile .. Oricum, s-a discutat si rasdiscutat acest subiect, am vazut ceva probe practice la penultima adunare ducatista (la care din pacate am lipsit dar motivat) dar nu stiu in ce stadiu ne aflam, cel mai probabil subiect de discutie miercurea asta .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 da uite acum voi spuneti si eu citesc. injectia mecanica la benzina pare cea mai... prasta alegere.(de aia nici nu a rezistat) Probabil ca benzina nu "unge" ca motorina.. este degresant.. si se f*t injectoarele... Zic si eu asa ca opinia publica.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Probabil ca benzina nu "unge" ca motorina.. este degresant.. si se f*t injectoarele... Zic si eu asa ca opinia publica.. tocmai de aia ziceam si eu. poate la motoarele de curse, a fost ok, sau fiing gandita cu sistem de ungere. dar e prea complicata. acum se cauta/fabrica chestii cat mai compacte si tehnologizate. doar sa apesi pe butoane http://www.youtube.com/watch?v=X-yq4tTawCE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Salutare. Sunt detinator de Ducati st2 si la ultima iesire m-am confruntat cu urmatoarea problema. In mers ,se opreste motorul pentru aproximativ o secunda ,dupa care porneste singur. Daca ii dau cateva sprituri pana pe la 7-8000 de ture ,sau daca merg cu ea mai turata, nu mai face ,o perioada de timp,dar dupa cativa kilometri,se opreste si porneste din nou. Aveti idee ce ar putea fi? un senzor ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctorucuducati Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 TPS-ul din câte știu eu e static: nu face decât să furnizeze date cu temperatura și presiunea exterioară ECU-ului, care lucrează apoi cu datele primite și în funcție de setarea făcută cu tester-ul. Iar vorbesti prostii mah Angele )...TPS-ul trimite la ECU gradul de deschidere al clapetelor de acceleratie. De aia ii zice Throttle Position Sensor...Reglajul se face pe scurt in felul urmator: reglezi TPS la 2,5 grade la ralanti, reglezi vacuumul pe cilindri, citesti CO2 din evacuari, mai faci oarece reglaje sa fie intre 4-6%, apoi trimezi cu mathesisul sau cu un simplu PC cu VDSD pe el ...am facut chestia aste de vreo 2 ori singurel acasa si merge foc... Cine are asa ceva la noi? Andu? Andu și băieții de la Metrotehnica au sigur Mathesis. Poate mai au și alții, dar e puțin probabil având în vedere costul echipamentului. Am si eu soft de reglaj pentru Ducati face exact ce face mathesisul ptr reglat injectia: reset TPS, citeste turatie, CO2, s.a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Adu sculele miercuri la Academie Furcă reglabilă mai greu o să găsești la noi - mai ales în stare OK. Pentru etrieri, vezi la cine dezmembrează (dealer, Dafway). Dacă nu, subito is your friend. Uite ce am găsit după o căutare succintă: - Monster 900 i.e. la dezmembrat (furcă reglabilă Showa la 200€) - Showa reglabilă (250€) - Showa gold full reglabilă (350€) - Etrieri Brembo oro (pentru discuri de 320mm: 100€) - Monster S4R la dezmembrat - Monster S4Rs la dezmembrat Enjoy! Mersi de pont Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Iar vorbesti prostii mah Angele )...TPS-ul trimite la ECU gradul de deschidere al clapetelor de acceleratie. De aia ii zice Throttle Position Sensor...Reglajul se face pe scurt in felul urmator: reglezi TPS la 2,5 grade la ralanti, reglezi vacuumul pe cilindri, citesti CO2 din evacuari, mai faci oarece reglaje sa fie intre 4-6%, apoi trimezi cu mathesisul sau cu un simplu PC cu VDSD pe el ...am facut chestia aste de vreo 2 ori singurel acasa si merge foc... (...) Am retras ce am zis: am crezut că era vorba de "Temperature and Pressure Sensor". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctorucuducati Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 (editat) Adu sculele miercuri la Academie Mersi de pont sculele nu ies de la mine din curte ce motor ai ce an? Am retras ce am zis: am crezut că era vorba de "Temperature and Pressure Sensor". ...lasasi ieri moterata in fata la crisma, betivan mic ce esti Editat Septembrie 24, 2012 de doctorucuducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 sculele nu ies de la mine din curte ce motor ai ce an? le-ai furat, sau de ce )) raule ...lasasi ieri moterata in fata la crisma, betivan mic ce esti daca pana acolo a putut omu sa mearga pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiatu` cu Transalp` Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Salut, sunt interesat sa cumpar un Monster pana in 2000e in stare buna. Astept oferte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 sculele nu ies de la mine din curte ce motor ai ce an? Ducati Sport Classic 1000. Din 2006. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctorucuducati Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) Salut, sunt interesat sa cumpar un Monster pana in 2000e in stare buna. Astept oferte. Nu gasesti asa ceva Ducati Sport Classic 1000. Din 2006. Centralina MM IAW 59M cumva? ...neah...e 5AM...! Editat Septembrie 25, 2012 de doctorucuducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) Custom parts: http://www.ducati.at/fileadmin/user_upload/a_2011_ducati/ducati_downloads/zubehoer_kataloge/2001_monster.pdf Si pentru M600 Kit pentru radiator ulei: http://www.protwins.co.uk/products_monster/monster_engine/prod_monster_engine20.html Oricum daca va uitati aici: http://www.motorcycle.com/forum/motorcycle-general-discussion/13472-what-best-air-cooled-mc-engine-ever.html Ducati este cel mai bine racit motor cu aer. Defapt cred ca era un sondaj intr-un forum... oricum.. Editat Septembrie 25, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
integrale_awd Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 http://www.bikeexif.com/ducati-gt1000 enjoy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 frumoasa jucaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
th30nly0n3 Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=-eo1QLqAL2U&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=-eo1QLqAL2U Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.