Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

La noi gasesti tot ce doresti, inclusiv sudura in argon pentru scarite. Avem si posibilitatea de conectare, remapare calculatorului. Cat despre curelele de distributie. Atata timp cat primesti 2 ani garantie, lasa ne pe noi sa ne facem griji in privinta montari. Tu bucurate de plimbare. Te asteptam pe

www.dafway.ro sau 0764872999 Alex.

 

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="JOK3R_2U" data-cid="3320948" data-time="1357807064"><p>

Buuunn....m-am laudat,despre mobra,acum am o problema....<br />

<br />

Motocicleta avea 8.800km cand am luat-o in vara,acum are aproape 11.000km,problema apare la ambreiaj.Am ambreiaj uscat si discurile au o uzura foarte pronuntata,au un joc de aprox 0,5cm si bate-zdrangane(mai pronuntat decat e normal)....intrebarea mea este,DE CE s-a uzat ambreiajul asa repede.<br />

<br />

Mentionez ca,DA e prima motocicleta pe care o am cu ambreiaj uscat,dar nu e prima motocicleta pe care m-am suit,am avut un GS500,o capra de teren de prin 1900toamna-Derby parca,mz125,simpson 50cmc....si vreo 3 sapt am mers pe un mt-03al unui prieten...deci am habar sa schimb vitezele.<br />

<br />

Dupa primii 500km am sesizat ca zgomotul e tot mai accentuat si in plus cand plec cu ea de pe loc tremura,si zmuceste,ca si cum ar scapa ambreiaju.....<br />

<br />

Probleme la care ma gandesc eu ar fi:<br />

1.km la bord nu sunt reali,<br />

2:cineva inaintea mea a folosit-o mult la racing<br />

3.ambreiajul a fost lucrat/modificat si nu s-au montat corect discurile.....???<br />

<br />

Asta e unul din motivele pt care nu am mai circulat cu ea,de teama sa nu o stric mai tare.<br />l

<br />

In rest nu are nici un fel de problema,nu e cazuta sau cel putin urme de trante nu are,si pare destul de ingrijita.<br />

<br />

Multumesc pt eventualele pareri,sfaturi si......critici :D</p></blockquote>

 

Ambreiajul uscat este putin mai pretentios, nu trebuie patinat excesiv. Trebuie sa fi mai atent cu exploatarea lui. Daca vrei mai multe detali despre instoricul motoretei, vino in vizita pe la noi si iti spunem exact cat iubiti a avut si cum au tratat o.

www.dafway.ro

 

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="JOK3R_2U" data-cid="3320948" data-time="1357807064"><p>

Buuunn....m-am laudat,despre mobra,acum am o problema....<br />

<br />

Motocicleta avea 8.800km cand am luat-o in vara,acum are aproape 11.000km,problema apare la ambreiaj.Am ambreiaj uscat si discurile au o uzura foarte pronuntata,au un joc de aprox 0,5cm si bate-zdrangane(mai pronuntat decat e normal)....intrebarea mea este,DE CE s-a uzat ambreiajul asa repede.<br />

<br />

Mentionez ca,DA e prima motocicleta pe care o am cu ambreiaj uscat,dar nu e prima motocicleta pe care m-am suit,am avut un GS500,o capra de teren de prin 1900toamna-Derby parca,mz125,simpson 50cmc....si vreo 3 sapt am mers pe un mt-03al unui prieten...deci am habar sa schimb vitezele.<br />

<br />

Dupa primii 500km am sesizat ca zgomotul e tot mai accentuat si in plus cand plec cu ea de pe loc tremura,si zmuceste,ca si cum ar scapa ambreiaju.....<br />

<br />

Probleme la care ma gandesc eu ar fi:<br />

1.km la bord nu sunt reali,<br />

2:cineva inaintea mea a folosit-o mult la racing<br />

3.ambreiajul a fost lucrat/modificat si nu s-au montat corect discurile.....???<br />

<br />

Asta e unul din motivele pt care nu am mai circulat cu ea,de teama sa nu o stric mai tare.<br />l

<br />

In rest nu are nici un fel de problema,nu e cazuta sau cel putin urme de trante nu are,si pare destul de ingrijita.<br />

<br />

Multumesc pt eventualele pareri,sfaturi si......critici :D</p></blockquote>

 

Ambreiajul uscat este putin mai pretentios, nu trebuie patinat excesiv. Trebuie sa fi mai atent cu exploatarea lui. Daca vrei mai multe detali despre instoricul motoretei, vino in vizita pe la noi si iti spunem exact cat iubiti a avut si cum au tratat o.

www.dafway.ro

 

OK,multumesc.Eu pe data de 10.02 ajung in tara,spe sa reusesc sa ajung la voi in prima sapt,pt un diagnostic si reparatii.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buggy, Incercam sa spun ca Pilot Road sunt de fapt niste opinci (raportat la mersul sportiv), si ca mersul in conditii de siguranta din punct de vedere al aderentei cu Pilot Road nu se pupa cu notiunea de sportiv.

 

Si asa sunt putini ducatisti prin imprejurimi, daca mai faci si tu curat printre ei.. o sa raman doar eu sa scriu pe aici.

Calca si tu mai cu mila. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buuunn....m-am laudat,despre mobra,acum am o problema....

 

Am ambreiaj uscat si discurile au o uzura foarte pronuntata,au un joc de aprox 0,5cm si bate-zdrangane(mai pronuntat decat e normal)....intrebarea mea este,DE CE s-a uzat ambreiajul asa repede.

 

3.ambreiajul a fost lucrat/modificat si nu s-au montat corect discurile.....???

MAi mult ca sigur s-a umblat la ambreiaj, asta in cazul in care n-o fi vreun defect/ghinion din fabricatie.

 

 

ce stii tu fata a vazut pe net.....

 

 

Si eu am vazut-o live ce stie. ;)

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buuunn....m-am laudat,despre mobra,acum am o problema....

 

Motocicleta avea 8.800km cand am luat-o in vara,acum are aproape 11.000km,problema apare la ambreiaj.Am ambreiaj uscat si discurile au o uzura foarte pronuntata,au un joc de aprox 0,5cm si bate-zdrangane(mai pronuntat decat e normal)....intrebarea mea este,DE CE s-a uzat ambreiajul asa repede.

 

Mentionez ca,DA e prima motocicleta pe care o am cu ambreiaj uscat,dar nu e prima motocicleta pe care m-am suit,am avut un GS500,o capra de teren de prin 1900toamna-Derby parca,mz125,simpson 50cmc....si vreo 3 sapt am mers pe un mt-03al unui prieten...deci am habar sa schimb vitezele.

 

Dupa primii 500km am sesizat ca zgomotul e tot mai accentuat si in plus cand plec cu ea de pe loc tremura,si zmuceste,ca si cum ar scapa ambreiaju.....

 

Probleme la care ma gandesc eu ar fi:

1.km la bord nu sunt reali,

2:cineva inaintea mea a folosit-o mult la racing

3.ambreiajul a fost lucrat/modificat si nu s-au montat corect discurile.....???

 

Asta e unul din motivele pt care nu am mai circulat cu ea,de teama sa nu o stric mai tare.

 

In rest nu are nici un fel de problema,nu e cazuta sau cel putin urme de trante nu are,si pare destul de ingrijita.

 

Multumesc pt eventualele pareri,sfaturi si......critici :D

0,5 cm...cred ca exagerezi putin... este extrem de mult! maxim admis este 0.6mm. ambreiajul este usor de demontat si verificat. o sa iau legatura cu tine sa iti dau manualul de service pentru s4. si daca ai nevoie si alte informatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buggy, Incercam sa spun ca Pilot Road sunt de fapt niste opinci (raportat la mersul sportiv), si ca mersul in conditii de siguranta din punct de vedere al aderentei cu Pilot Road nu se pupa cu notiunea de sportiv.

 

Anca ne prindem urechile. Eu am o pereche de opinci pe Vfr, dot 2011 si sunt brici.

 

Normal ca nu se compara cu un cauciuc "de pista" dar, vezi tu, pe drumurile astea serpuite mai dai si peste portiuni unde un paraias traverseaza bulivardu, portiuni unde padurea inca n-a lasat asfaltul sa ajunga la parametri racing, si uite asa , chiar si gumele racing ajung sa fie opinci.

 

Ca idee, cu opicile mele pun jenunchiu jos fara probleme, fara sa fuga in vreun fel.

 

Eu sunt chiar suparat pe opinci, cu fostele pilot powa ieseam din sensul giratoriu lateral, cu astea oha :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am venit in noiembrie 2011 de la bucuresti. Aveam pe ea D211. Cand opream, ma mai "incalzeam" de ele. Afară erau 7grade in bucuresti cand am plecat si 2grade cand am ajuns. Am fost in postura catorva franari de urgent din care o frânare cu voblaj, de la in scut de maşină. Acceleram fara sa simt nici cel mai mic derapaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adrian b....pai si eu zic tot cam asa ...creca cel mai frumos ar trebui sa faca modelele astea ptr spania ,italia etc...:))) creca acolo incepe mediul lor...acum nu zic ca nu sunt ok si in ro dar sunt putine momentele cand sunt ce trebuie....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Crazy: Poate-s eu prost si neinformat, da' D211 lucreaza optim la ANUMITE temperaturi, si sincer la 2 grade sau 7 grade afara, nu stiu cum ai ajuns tu la temperaturile alea,si mai ales in cat timp.....

 

Mai ales cand opresti,si incepi sa mergi iar....se racesc...si pana se incalzesc iarasi...

plm

ai mers pe D211? sa vezi cum se comporta? gumele alea in 5minute is calde(daca ai presiunea corecta) a 2-7grade, nu ajunge la temperatura care o atinge vara, dar se incalzeau si se simtea aderenta.

 

si tigaia mea.....are suficienti cai cat sa-mi satisfaca nevoie. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt expert in cauciucuri, dar gumele cum sunt D211, fiind gume preponderent de pista, nu sunt gume care opereaza cel mai bine la temperaturi mai inalte? (de obicei pe pista sunt impinse mai la limita,datul pe pista contribuie la incalzirea mai rapida a gumelor,fata de uzul stradal,de aici si temperatura lor mai ridicata la care lucreaza ok).

 

Daca-s calde nu inseamna ca totul e roz... Nu ti se pare ciudat ca niste gume gandite in regim de vara/caldura/pista...sa mearga 'optim' sau 'bine' in regim de toamna/iarna la 2-7 grade? (cand vara is 30 grade cel putin, nu mai zic de temperaturile de pe pista)?

guma nu se incalzeste neaparat de la temperatura de afara, ci de la frecare. temperatura de afara este si ea un factor, dar asta e doar cand vorbesti de performanta. pt uz stradal, D211 sunt bune si pe vremea mai rece, diferenta e cand ploua sau cand asfaltul e inghetat. in rest sunt ok. bineinteles ca nu puteam sa sa ma dau cu genunchiul jos, dar nu am simtit nici cea mai mica problema.

 

ti-am ingrosat esentialul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doamne chestia "trike ul ala tomahawk" :))))...e cea mai oribila chestie care am vazuto....da e unii care nus ce sa faca cu banii...

 

cat despre cauciucuri am mers si eu cu un 900rr cu dunlop modelul dinainte de d211 cum se cheama ca nu pot sa le tin minte deloc...prin noiembrie si faceam niste mini derapaje la fiecare plecare de pe loc de fata numai zic ca era 0...in fine eu zic sa o lasam balta ca nu ajungem nicaieri mai ales pe vremea asta cu cauciucuri dastea:)))))....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers cu 2CT pe ploaie (care nu e D211) si nu-mi mai trebuie...

 

La cele 2 grade cat ai mers tu,poti considera asfaltul ca si INGHETAT (deci te contrazici un pic)..

 

am mers si eu cu 2CT pe ploaie, si pot sa zic ca s-au comportat cat de cat decent. in schimb D211 e suicid(care avea sa mi-l fac) nu dau viteza ce o aveam, dar am prins o balta de dupa ploaie, si dansam de numa numa.

 

(nu nu ma contrazic deloc, stiu cum se comporta, si stiu cum s-au incalzit) imi stiu si imi simt mereu motoreta cand e la limita conditilor.

 

Buggy: cred ca era D209 dunlopu' ala

 

Am acum in casa o supercorsa DOT: 1111 , e sh, ceva uzura mai multa pe margini (data pe pista), ma bate gandu sa o pun cand incepe sezonu,da' e 200/50/17 (sper sa intre ok)

 

Avand in vedere ca mobra mea vine cu 190/50/17, nu cred ca-i bai la 200/50/17.

da, D209 era inaintea lui D211.

iti intra 200 daca in acte e 190. eu am 180/55 si merg cu 190/55. mi se pare mult mai comoda si stabila cu 190.

 

pe mine ma uimit ideea

Sunt de acord cu tine ca este o masinarie de spectacol:)) ca sa moara fetili:))

si un proiect impins la extrem. la fel ca Y2K, tomahawk,si care mai sunt. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buggy, Incercam sa spun ca Pilot Road sunt de fapt niste opinci (raportat la mersul sportiv), si ca mersul in conditii de siguranta din punct de vedere al aderentei cu Pilot Road nu se pupa cu notiunea de sportiv.

 

Pe ce te bazezi cand spui asta ? Ai incercat sa mergi sportiv cu Pilot Road si nu ai putut ?

 

In opinia mea Pilot Road sunt foarte potrivite pentru Monster si vorbesc din experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ce te bazezi cand spui asta ? Ai incercat sa mergi sportiv cu Pilot Road si nu ai putut ?

 

In opinia mea Pilot Road sunt foarte potrivite pentru Monster si vorbesc din experienta.

si nu numai ptr monster....ptr mers stardal si sportiv stradal ...eu unu ziceam de pilot road 3 restu nu stiu ca nu am mers....si am ramas surprins placut de ele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...