Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Scaritele racing au fost inventate taman pentru a te accidenta. Pentru a-ti creste sansele da a-ti intra in picior si pentru ca tu ca pilot sa dai multi bani pe ele pentru acest avantaj.

 

Am zis ca ma abtin de la comentarii pentru toti habarnistii, dar la Petite chiar tin nitel.

Fato, ia-ti scarite racing pe raspunderea mea si daca patesti ceva iti fac acte pe casa si gaj ca sa fii sigura ca stiu ce vorbesc.

 

Toti terminatii astia gen Agostini, Doohan, Rossi, Stoner sunt niste inconstienti, se risca precum niste amatori si merg cuscarite racing.

 

Prietene, eu nu stiu cum mergi tu pe moto si mai ales.. DE CE, dar eu iti spun din experienta personala ca daca aveam scarite racing nu ma alegeam cu doua tije. Daca experient amea personala nu iti este certitudine, mai investigheaza cazuri mai celebre.

 

Tu esti genul de user din pricina caruia nu mai scriu de mult pe forum, nu am nimic impotriva opiniilor contra, dar sa fie argumentate si pertinente, iar cand ti se aduc inapoi motivatiile intru care trebe sa intelegi ca parerea ta este gresita, apoi tu continui in porstia ta, asta nu mai este decat dovada prostiei in stare pura.

Nu s-a nascut nimeni intelept, diferenta o face dorinta de a invata si a-i ascult ape cei care mai stiu cate ceva.

 

Petite, eu pe strada, de ani de zile de cand merg la curse, nu mai am nici pe strada scarite stock.

 

Peace!

N-as vrea sa starnesc iarasi polemici pe tema scaritelor, dar sunt curioasa in ce fel te-ar fi ajutat ele sa nu te accidentezi. Mie, dimpotriva, mi se pare mai normal ca cu cele stock sa fii mai in siguranta, tocmai pentru ca se pliaza si sunt sanse mai mici sa iti intre in picior.

Si daca totusi sunt mult mai ok d.p.d.v. al sigurantei cele racing, de ce nu s-au pus asa de la inceput pe motor?

M-am uitat de scarite pe net si am vazut mai multe variante de scarite fixe: doar cele ale riderului, doar cele ale pasagerului sau sistem intreg (rider + pasager). Tu ce ti-ai luat? Si de ce as vrea sa schimb scaritele pasagerului, pe care oricum pe tin pliate? Pe post de crash pad-uri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, ai dreptate in cazul asta, asta se intampla de obicei cand riderul ramane in sa. Eu ma gandeam insa la ce a patit Crazy-devil cu scaritele care nu s-au pliat... Si la faptul ca eu ma lovesc deseori in scarite. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-as vrea sa starnesc iarasi polemici pe tema scaritelor, dar sunt curioasa in ce fel te-ar fi ajutat ele sa nu te accidentezi. Mie, dimpotriva, mi se pare mai normal ca cu cele stock sa fii mai in siguranta, tocmai pentru ca se pliaza si sunt sanse mai mici sa iti intre in picior.

Si daca totusi sunt mult mai ok d.p.d.v. al sigurantei cele racing, de ce nu s-au pus asa de la inceput pe motor?

M-am uitat de scarite pe net si am vazut mai multe variante de scarite fixe: doar cele ale riderului, doar cele ale pasagerului sau sistem intreg (rider + pasager). Tu ce ti-ai luat? Si de ce as vrea sa schimb scaritele pasagerului, pe care oricum pe tin pliate? Pe post de crash pad-uri?

te ajuta sa nu te accidentezi ca mine. in plus motorul cand cade, dace pe scarita (rigida). la cea pliabila motorul va cadea pe piciorul tau. eu un experiment de asta am mai avut in 2010 cand am alunecat pe o curba, cu un CBR. am alunecat sub motor (in sant) si motorul a mers taras pe mine, dar reusisem sa-l imping in timp ce mergea me mine (avea si crashpad care m-a ajutat) ele normale daca se pliaza sa nu-ti intre in picior, iti vor sfarama piciorul cu greutatea motorului, sau daca te agati patesti ceea ce am patit si eu. sansele ca (cu) o scarita rigida sa te loveasca in picior sau sa-ti intre, sunt mult mai mici comparativ cu cea pliabila la care motorul vine cu greutatea lui peste tine. cea rigida te poate lovi intradevar, dar va aluneca de pe picior pt ca e facuta de natura sa ajunece. are capat rotund din plastic, comparativ cu cea pliabila care e mai ascutita si din aluminiu.

cele pliabile(stock) sunt fixe pe prinderi si unul din motivele plierii poate fi ca atunci cand te lasi si atingi cu ele(daca e cazul) sa nu agati motorul si sa te arunce. pe cand cele race, sunt reglabile pe inaltime, in functie de dorintele tale si modul de exploatare.

cu alea stoc, am reusit sa ating in asfalt foarte usor, cu cele race setate la jumatate, cu greu, cu greu am atins foarte putin.

cele racing nu sunt puse de la inceput din pricina costurilor in primul rand, iar apoi chestii legate de marketing.

scaritele pasagerului nu ai treaba, alea fiind spre codita unde nu ai centru de greutate sau greutate mare,ori punct apropiat de contact cu asfaltul.

 

sper ca am fost destul de inteles, iar daca mai ai nedumeriri, te ajut cat pot. (cu sfaturi)

 

E de bun simt de ce se folosesc pe circuit scarite care nu se pliaza: in cazul unei cazaturi pe lateral, daca riderul ramane in sa, piciorul nu ii va fi strivit de motocicleta. Scarita functioneaza ca si punct de sprijin.

tocmai asta ii explicam si eu si de aia i-am pus si poze din experimentul neplacut de pe pista cu scarite stock. pe asfalt daca ai cazut, nu te polizezi asa tare (daca te polizezi) pt ca nu e atat de abraziv. pe cand pe pista daca se intampla, s-ar putea sa fii cu jumatate de picior acasa. eu am cazut la viteza relativ mica, foarte mica pt ca era un ac de par. dar unde e curba larga..... situatia se schimba.

 

Da, ai dreptate in cazul asta, asta se intampla de obicei cand riderul ramane in sa. Eu ma gandeam insa la ce a patit Crazy-devil cu scaritele care nu s-au pliat... Si la faptul ca eu ma lovesc deseori in scarite. :))

cum te lovesti in scarite? asta e deobicei ceva tipic incepatorilor, pana invata cum sa tina picioarele departate de motor.

 

app, unde ai vazut scarite, si la ce te-ai uitat. ca sunt mai multe modele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pentru explicatii!

 

M-am lovit de scarita cand am dat monstrul pe jos pe drumul acela de munte. N-am putut sa il mai tin si, desi cand a cazut nu m-a prins sub el, mi-a avariat usor piciorul. Bine, eu ma invinetesc foarte repede. Stiu ca mi se mai intampla cand parcam monstrul... Il parchez foarte aproape de un gard, ca sa ajung cu lantul la copacul de dupa el. :P Si uneori il parcam asa de aproape, ca nu aveam loc suficient ca sa stau cu piciorul departe de scarita. :)

app, unde ai vazut scarite, si la ce te-ai uitat. ca sunt mai multe modele.

Am gasit mai multe variante de scarite... Astea sunt cateva exemple:

 

http://www.designcorse.co.uk/Motocorse_Ducati_Rearsets/Ducati_Monster_696_796_1100_Adjustable_Rearsets

 

http://www.designcorse.co.uk/Motocorse_Ducati_Rearsets/Ducati_Monster_696_796_1100_Passenger_Footrest_Kit

 

http://motowheels.com/i-6922715-corse-rear-set-passenger-foot-rest-m696-m1100.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prima varianta e enorm de scumpa. mai pui ceva si-ti iei motor.

a doua pare din fier forjat.

a treia este cea mai misto, atat la design cat si la pret.

ar mai fi varianta sa te duci la un meserias cu CNC care sa iti faca un set. daca nu ma insel userul Cesar are cunostintele necesare in ceea ce tine de asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buggy doarme in papuci. bah, temrina-ti cafeaua si mai vorbim.

 

concluzie: cine poate si ar eposibilitatea de a face un upgrade la mobra, sa ia scaritele racing. sunt investitie in siguranta proprie, cand motoreta va cadea, se va sprijini in scarita, aceasta fiind fixa va cre apunct de sprijin ia rpiciorul nu va fi prins dedesubt. foarte simplu.

 

de ce nu va mutati pe FB? eu nu pre aintur pe saracia asta de forum. http://www.facebook.com/groups/111463015535140/



acum am vazut ce scrie petite.

fato e iarna si bati campii la soba :D? ti am explicat mai sus de ce toate intrebarile tale sunt de caz zero si demonstrate deja. crede ma ca pe circuit se cade in toate pozitiile, in toate ocnfiguratiile, in situatii si feluri in car epe strada n ai cum. daca aia ACOLO le flosesc ce argumente mai ai nevoie?

Astea sunt discutii de mosi de 70 de ani care nu mia au ce face si vorbesc e acelasi subiect 300 de zile, subiect care deja este dovedit insa de altii mult mai destepti si trebe luat ca atare. daca nu ai inteles din prima ce spun, ia o ca pe un crede si nu cerceta - "e dovedit clinc" si palpabil, nu ca geesus pe care nu l a vazut nimeni ever.

 

si asta cu de cept pasager nu se fac, e ca si cum ai intreba de ce daca faci sex anal nu ramai gravida pt ca tot o gaur ain care bagi madularul care ejaculeaza este si aia nu? .,... of...

 

fugi si ia-ti scarite is lasa prosteala cu 400 de intrebari aiurea. deja ti s a raspuns in toate pozitiile

Editat de Sinner-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis o data din ce cauza am intrebat din nou. Nu mai repet.

Am inteles, chill! :)

ti-am raspuns eu destul de detaliat si subiectiv, Sinner a facut-o la fel.

 

restu tine de tine daca vrei sa fii safe sau nu. noi nu te fortam sa decizi siguranta ta, noi doar te putem ajuta prin cateva recomandari nu neaparat din partea celor experimentati, ci mai mult cin partea celor patiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in sfarsit un vis umed devenit realitate. acum parca mai arata a
motoreta de la ducati. nu de mult ma gandeam cum de nu au scos (inca) clantanitul la iveala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sa nu mai amanam ... Sinner vad ca ne-a luat-o inainte :)

 

 

Weekend-ul asta , sambata la ora 10.00 ( bineinteles , daca vremea tine cu noi )

 

Care va bagati la o tura? Intalnire Academie - deplasare la bikers , bem un ceai si apoi inapoi spre casele noastre.

 

Exista doritori de prima plimbare in grup pe anul asta?

 

Va salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci eu va astept acolo, cu masa aranjata :D Nu scot moto, ca are guma pe fata pusa invers, roata spate e data jos, nu am asigurare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

radule, de cand ai renuntat ma la statusul de bagabont natural :D ? vbim in private :D detaliile :D :D :D



si ora 10 sa mergi tu sa curei parcarea la ora aia :D eu sub 12 nu scot ogiva afara. prea frig si ud.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

radule, de cand ai renuntat ma la statusul de bagabont natural :D ? vbim in private :D detaliile :D :D :D

 

si ora 10 sa mergi tu sa curei parcarea la ora aia :D eu sub 12 nu scot ogiva afara. prea frig si ud.

 

 

Greseala mea.

 

Hai atunci sa fie intre 11.30 - 12.00 intervalul de intalnire.

 

Ne auzim vineri, in functie de prognoza.

 

Va salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce atatea crash paduri, scarite si alte protectii!... In caz ca nu ati descoperit-o, uitati care e solutia: http://www.aerostich.com/sphere-of-paradoxness.html

(neaparat sa cititi si review-urile) :crack:

 

P.S. Ma ofticati cu iesirile astea premature... Eu o sa stau cuminte pana la primavara si o sa adun piese pentru revizie. :D

Plimbare placuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...