PzKpfW Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Imi poate spune cineva daca baia de ulei de la motorul de Monster 600 (583cmc 2001) se potriveste cu baia de ulei de la Monster 620 (2004), blocul motor mai exact ? Mersi Nu sunt cert dpdv mecanic, dar sunt mari sansele, motorul de 620 si cel de 600 fiind foarte similare. Alezajul cilindrilor e acelasi (80mm), doar cursa a fost marita, de la 58 la 61.5mm Dar ce nazdravanie vrei sa faci? Ta daaaaaa Congrats! Ce anume te-a convins? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NePlace Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Ta daaaaaa Welcome to the club! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Congrats! Ce anume te-a convins? Marketingul, curiozitatea si dorinta de a experimenta Momentan nu sunt fan Ducati, sunt doar in cautari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Vad, ai schimbat registrul complet: de la carenata cu motor lin, de turatie, la naked "diesel".La drum intins te va lovi nostalgia, 80 de cai nu-s 118. Dar pe curbe si-n oras... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Top speed-ul nu m-a pasionat niciodata. Revin cu impresii saptamana viitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 (editat) Ta daaaaaa Muhahahhahahhahah Bine pitic!!! Tu esti a 3 a care a trecut de la japoneze miau, miau.. direct la surubaraie. Vezi asa.. sunt proaste, se strica si nu le fura nimeni, cu ele vei imbatranii!! Editat Aprilie 30, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vic7or Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 apropo de sunt proaste, se strica am un 620 de cativa ani - sunt fan, am terminat cautarile - in care am facut cateva mii de km fara a avea probleme tehnice. pana azi... i-am montat bateria si am incercat s-o pornesc pentru prima data anul asta, fara succes. dupa ce pun contactul totul decurge normal (se aprind martorii obisnuiti etc) dar in momentul in care apas butonul pentru pornirea motorului se aude doar pompa din rezervor, electromotorul nu invarte insa daca-l ating pare a fi sub tensiune... am verificat sigurantele de sub baterie si cea de 40A + curelele de distributie singura "interventie" asupra motorului a fost in toamna cand am pulverizat WD40 in cilindri prin orificiile bujiilor. am citit pe un forum totusi zilele trecute cand am inlocuit uleiul si am incercat sa invart roata spate, in viteza 1 sau 2, pentru a scoate cat mai mult ulei uzat am avut impresia ca motorul este blocat... cum pot verifica daca motorul este blocat? nu sunt din Bucuresti si nu stiu la ce mecanic as putea apela, orice sfat este pareciat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Esti sigur ca e scoasa pe Neutral? Chiar daca e aprins becul e posibil sa ramana undeva intre trepte.Nu stiu daca ai incercat sa mai fredonezi cutia de viteze si sa reincerci. Eu am vazut problema asta la un 696, exact la fel, cu sunetul de pompa. Dupa ceva insistente asupra cutiei a pornit "la buton". Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vic7or Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 sigur este pe N pentru ca roata se invarte fara efort si doar cand este in viteza roata este practic intepenita. dealtfel atunci cand nu este pe N pompa numai cupleaza cand apas butonul de start... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 sigur este pe N pentru ca roata se invarte fara efort si doar cand este in viteza roata este practic intepenita. dealtfel atunci cand nu este pe N pompa numai cupleaza cand apas butonul de start... poate fi butonul rosu care a prins mizerie, a coxat, lamele strambe si inca face contact chiar daca e in pozitia off, am patit-o. se verifica usor. incearca sa o pornesti impinsa intr-a 2a. sau chiar senzorul de cric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Ta daaaaaa Welcome to the club - motoreta a fost a unui f bun prieten. O stiu, am mers cu ea. E nou a Sa te bucuri de ea si fara incidente! Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 (editat) Welcome to the club - motoreta a fost a unui f bun prieten. O stiu, am mers cu ea. E nou a Sa te bucuri de ea si fara incidente! Andrei Multumesc, multumesc, multumesc! P.S. Unde gasesc o geaca textil alba cu Ducati? Editat Mai 1, 2013 de paispe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BoogA Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Bai nene, pana la urma cum e cu rca-ul p o luna? Se poate, sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vic7or Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 poate fi butonul rosu care a prins mizerie, a coxat, lamele strambe si inca face contact chiar daca e in pozitia off, am patit-o. se verifica usor. incearca sa o pornesti impinsa intr-a 2a. sau chiar senzorul de cric. m-am agitat degeaba. a fost bateria - suficient de incarcata pentru tot in afara de electromotor. multumesc pentru inters Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 (editat) Bai nene, pana la urma cum e cu rca-ul p o luna? Se poate, sau nu? Da e adevarat ca se poate.. dar cu o mica smecherie, comanzi asigurarea ca schimb de propietar. Bunul este asigurat pe numele altuia (de preferat pensionar) si tu mergi cu ea. Editat Mai 1, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Da e adevarat ca se poate.. dar cu o mica smecherie, comanzi asigurarea ca schimb de propietar. Bunul este asigurat pe numele altuia (de preferat pensionar) si tu mergi cu ea. Eu am facut in noiembrie RCA pentru o luna (motocicleta era pe numele altcuiva si am facut asigurarea pe numele meu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BoogA Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 hmm :/ ramane de vazut atunci.. merci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Imi poate spune cineva daca baia de ulei de la motorul de Monster 600 (583cmc 2001) se potriveste cu baia de ulei de la Monster 620 (2004), blocul motor mai exact ? Mersi ducati nu are baie de ulei, are carteri. nu se potrivesc. poate 600 din 99 sa se poata monta cu mici modificari. in principiu nu te sfatuiesc sa faci o asemenea modificare. sunt detali care iti strica toata munca. trebuie sa ti cont de jocul axial al vibrochenului. lucru pe care nu oricine poate sa l faca in Romania. din punctul meu de vedere nu. sau costurile vor fi prea mari si nu merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JOK3R_2U Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Ta daaaaaa Felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Ta daaaaaa Bine ai venit in club!!!!Sa o stapanesti sanatoasa, sa te bucuri de ea la maxim fara incidente!!!!....iar de fan ducati....e usor sa devii...primul pas si cel mai important l-ai facut......si de acum incepe totul......intra in sange rau motoarele astea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 (editat) Multumesc frumos! Azi am facut 100 si ceva de km prin oras si pana acum mi se pare ca merge singura. Sunt inca putin crispata pentru ca e ceva nou pentru mine (pozitie, bicicleta, cum trage) si inca nu pot sa emit o parere pertinenta. O scot maine (vineri) pe Cheia - ne intalnim la 9 si la 9:30 plecam de la Petrom Miorita. Vine si Adidas. Am dus-o azi la Metrotehnica la revizie si mi s-au parut foarte ok baietii. Printre altele i-am dat jos crash pad-urile si i-am schimbat codita, am pus una scurta (short tail kit, d-ala). Editat Mai 2, 2013 de paispe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
th30nly0n3 Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 are cineva un releu de incarcare in 2 faze? sau are ideie ce voltaj trebuie sa scoata alternatorul? imi prajeste orice releu pun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 . frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Dezmembreaza cineva un ST2 sau ST4? Am nevoie de semighidoane. Pozitia ma ucide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.