Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Salutare,

 

Am un ECU pentru Ducati Monster 696 stock cu care vreau sa ma joc, dar nu stiu in momentul de fata de unde sa incep.

Aveti documentatie/soft care ma poate ajuta?

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si brusc te-ai transformat in membra :D vorba ta, ce inseamna sa fii moderator :crack:

Nu eram sigur ca mergeti si de aia am intrebat, nici nu stiam ora si nici cat stati acolo. Mie imi e cam greu sa ajung mai devreme. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti si fete, sunt relativ nou pe la voi si as avea vreo doua intrebari...1)unde as gasii un melc km pentru Ducati(poate aveti voi vreunul de rezerva binenteles contra cost) si 2) ieri mi-a ramas aprins stopul ca si cand apasam frana...dupa o indelunga cautare am observat ca este din cauza franai fata, intrerupatorul dintre maneta si ghidon functioneaza dar nu este actionat cand apas frana si din aceasta cauza vreau sa va intreb daca mai are vreo piesa intre el si maneta. Va multumesc pentru eventualele raspunsuri.

P.S am cam nimerit numarul paginii :baubau:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea!

 

Ma dau in primul meu sezon pe 2 roti pe un monsteras de 600 foarte misto , de care sunt mi mult decat multumit si entuziasmat iubesc la el tot : spect, design, ciclistica,sunet,etc..initial ma uitam dupa hornet si fz6 pana am auzit anul trecut in vara un monster cu ambreaiaj uscat prin Bucuresti a fost atractie nebuna din mom acela am " deschis ochii " dupa Ducati si Ducati am si luat... acum intrebarea mea este urmatoarea: Ce ma sfatuiti sa iau next moto? , nu vreau sa va ganditi ca sar deja la alta si sunt nerabdator,ca incepator intentionez sa raman sezonul aceasta cu ce am sa adun experienta cat mai multa si eventual anul viitor daca cred ca e momentul sa fac un upgrade momentan imi ofera mai mult decat e nevoie 600-le, dar avand in vedere ca doresc neaparat sa am un monster cu abreiaj uscat care credeti ca ar fi modelul cel mai indicat si alegerea cea mai logica si normala... ? sa merg pe un monester de 900 tot carburatie sau un i.e. ? sau un s4 , s2r de 1000? sunt prea burtale? este diferenta de fiabilitate sau de costuri intre ele... ? voi ce ati ales cum ati urcat ?

Merci de ajutor. :) Ride SAFE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2) ieri mi-a ramas aprins stopul ca si cand apasam frana...dupa o indelunga cautare am observat ca este din cauza franai fata, intrerupatorul dintre maneta si ghidon functioneaza dar nu este actionat cand apas frana si din aceasta cauza vreau sa va intreb daca mai are vreo piesa intre el si maneta. Va multumesc pentru eventualele raspunsuri.

 

Asa cum ai presupus problema este de la switchul actionat de maneta iar schema de jos te va ajuta sa gasesti o solutie. Si nu glumesc, la mine a functionat.

 

 

 

post-66206-0-53462600-1371745948_thumb.jpg

Editat de silvik1313
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se desface cu grija switch-ul si se curata.. daca il cureti fara sa-l desfaci functioneaza doar cateva zile..

Cred ca nu m-ati inteles, switch-ul functioneaza((desfacut si actionat cu mana) cand apas butonul se stinge stopul) dar montat pe locul sau, butonul nu atinge nimic deci stopul ramane aprins tot timpul de aceea am intrebat daca nu cumva mai este ceva intre switch(buton) si maneta. Multumesc pentru feedback.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea!

 

Ma dau in primul meu sezon pe 2 roti pe un monsteras de 600 foarte misto , de care sunt mi mult decat multumit si entuziasmat iubesc la el tot : spect, design, ciclistica,sunet,etc..initial ma uitam dupa hornet si fz6 pana am auzit anul trecut in vara un monster cu ambreaiaj uscat prin Bucuresti a fost atractie nebuna din mom acela am " deschis ochii " dupa Ducati si Ducati am si luat... acum intrebarea mea este urmatoarea: Ce ma sfatuiti sa iau next moto? , nu vreau sa va ganditi ca sar deja la alta si sunt nerabdator,ca incepator intentionez sa raman sezonul aceasta cu ce am sa adun experienta cat mai multa si eventual anul viitor daca cred ca e momentul sa fac un upgrade momentan imi ofera mai mult decat e nevoie 600-le, dar avand in vedere ca doresc neaparat sa am un monster cu abreiaj uscat care credeti ca ar fi modelul cel mai indicat si alegerea cea mai logica si normala... ? sa merg pe un monester de 900 tot carburatie sau un i.e. ? sau un s4 , s2r de 1000? sunt prea burtale? este diferenta de fiabilitate sau de costuri intre ele... ? voi ce ati ales cum ati urcat ?

Merci de ajutor. :) Ride SAFE!

 

Bun venit!

 

Eu am inceput pe monster 900 carburatie, e de vis motoreta. Multi nu ar face asta ca intr`adevar e destul de violent uneori, dar daca aduni experienta sezonul asta, il recomand cu placere, te inveti foarte repede cu el.

Pt. mine e mai mult decat o motoreta, e o "femeie simpatica de casa", iarta multe si surprinde placut :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca nu m-ati inteles, switch-ul functioneaza((desfacut si actionat cu mana) cand apas butonul se stinge stopul) dar montat pe locul sau, butonul nu atinge nimic deci stopul ramane aprins tot timpul de aceea am intrebat daca nu cumva mai este ceva intre switch(buton) si maneta. Multumesc pentru feedback.

 

eu am patit ceva asemanator, se stransese mizerie pe partea manetei care actioneaza switchul, am curatat si a functionat perfect pe urma. ai cazut pe dreapta cu motoreta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea!

 

Ma dau in primul meu sezon pe 2 roti pe un monsteras de 600 foarte misto , de care sunt mi mult decat multumit si entuziasmat iubesc la el tot : spect, design, ciclistica,sunet,etc..initial ma uitam dupa hornet si fz6 pana am auzit anul trecut in vara un monster cu ambreaiaj uscat prin Bucuresti a fost atractie nebuna din mom acela am " deschis ochii " dupa Ducati si Ducati am si luat... acum intrebarea mea este urmatoarea: Ce ma sfatuiti sa iau next moto? , nu vreau sa va ganditi ca sar deja la alta si sunt nerabdator,ca incepator intentionez sa raman sezonul aceasta cu ce am sa adun experienta cat mai multa si eventual anul viitor daca cred ca e momentul sa fac un upgrade momentan imi ofera mai mult decat e nevoie 600-le, dar avand in vedere ca doresc neaparat sa am un monster cu abreiaj uscat care credeti ca ar fi modelul cel mai indicat si alegerea cea mai logica si normala... ? sa merg pe un monester de 900 tot carburatie sau un i.e. ? sau un s4 , s2r de 1000? sunt prea burtale? este diferenta de fiabilitate sau de costuri intre ele... ? voi ce ati ales cum ati urcat ?

Merci de ajutor. :) Ride SAFE!

am avut ocazia sa merg cu S4. e demential motorul ala. ce misto trage si cata putere are. sincer... cred ca batranetea am sa o prind pe un S4.asta numai daca situatia nu se schimba si-mi iau 848 S.F.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am cazut...Doamne fereste, pur si simplu nu mai functioneaza...de fapt ar functiona daca chiar S-AR ATINGE dar nu o fac, switch-ul are un buton foarte mic care sub nici o forma nu ajunge prin gaura suportului la maneta presupun ca este valabil doar la M600 ''de aceea am intrebat daca nu cumva mai este ceva intre switch(buton) si maneta''. Merci paulynos.

eu am patit ceva asemanator, se stransese mizerie pe partea manetei care actioneaza switchul, am curatat si a functionat perfect pe urma. ai cazut pe dreapta cu motoreta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, este ca un cilindru ce sta in maneta, acel cilindru este legatura intre switch si maneta, daca s-a pierdut d-aia iti sta stopul aprins.

Ma asteptam la asta cu toate ca nu inteleg cum a putut iesii din locul lui...ma rog. Ms icsu, oare este de cauciuc, plastic, metal...poate fii improvizat cumva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este metal din ce am obsv eu, se poate inlocui cu o bila de rulment, mi se pare chiar mai buna solutia unei bile, cilindrul dupa un timp nu se mai misca ok din cauza murdariei.

Vezi ce se potriveste.

Editat de icsu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea!

 

Ma dau in primul meu sezon pe 2 roti pe un monsteras de 600 foarte misto , de care sunt mi mult decat multumit si entuziasmat iubesc la el tot : spect, design, ciclistica,sunet,etc..initial ma uitam dupa hornet si fz6 pana am auzit anul trecut in vara un monster cu ambreaiaj uscat prin Bucuresti a fost atractie nebuna din mom acela am " deschis ochii " dupa Ducati si Ducati am si luat... acum intrebarea mea este urmatoarea: Ce ma sfatuiti sa iau next moto? , nu vreau sa va ganditi ca sar deja la alta si sunt nerabdator,ca incepator intentionez sa raman sezonul aceasta cu ce am sa adun experienta cat mai multa si eventual anul viitor daca cred ca e momentul sa fac un upgrade momentan imi ofera mai mult decat e nevoie 600-le, dar avand in vedere ca doresc neaparat sa am un monster cu abreiaj uscat care credeti ca ar fi modelul cel mai indicat si alegerea cea mai logica si normala... ? sa merg pe un monester de 900 tot carburatie sau un i.e. ? sau un s4 , s2r de 1000? sunt prea burtale? este diferenta de fiabilitate sau de costuri intre ele... ? voi ce ati ales cum ati urcat ?

Merci de ajutor. :) Ride SAFE!

Bine ai venit! Sa te bucuri de monsteras, fara incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S4. e demential motorul ala. ce misto trage si cata putere are. sincer...

 

impresionat maxim de S4, asa-i????mie-mi spui....nu stiu eu de ce-l iubesc atat????....da sunt de acord cu tine...848 SF ar fi singurul pe care l-as vrea si eu in locul "baiatului- S4" :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

impresionat maxim de S4, asa-i????mie-mi spui....nu stiu eu de ce-l iubesc atat????....da sunt de acord cu tine...848 SF ar fi singurul pe care l-as vrea si eu in locul "baiatului- S4" :hug:

da gagica. S4 intradevar o simti. nu stiu cum e S4R, dar pentru Romania, S4 e mai mult decat suficient. 848 SF deja intra la categoria Gadget :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si intre un monster de 900 si un S4 .... ?cam care ar fi diferentele notabile avantaje si dezavantaje? e clar ca S4 e model mai nou probabil ca tehnologic este tot imbunatatit la el... dar are totusi cam dublu CP si NM dc se urca de la un m600 .... ma gandeam ca trecerea spre un monster de 900 eventual un i.e ar fi mai lina.... din ce am vazut are 75 de CP cel de 900 si cuplu e ceva mai jos pe la 83 NM....( ironia face ca as avea acum ocazia sa cumpar la super prez un s4 :) sa il pun la pastrare pt la anu)

Multumesc oricum de sugestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...apropo tin sa multumesc aici public printre altele celor de la Dafway pt perechea de Termignoni shorty trimise/montate deja de ieri.....sunt.... SPECTACOL !!! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si intre un monster de 900 si un S4 .... ?cam care ar fi diferentele notabile avantaje si dezavantaje? e clar ca S4 e model mai nou probabil ca tehnologic este tot imbunatatit la el... dar are totusi cam dublu CP si NM dc se urca de la un m600 .... ma gandeam ca trecerea spre un monster de 900 eventual un i.e ar fi mai lina.... din ce am vazut are 75 de CP cel de 900 si cuplu e ceva mai jos pe la 83 NM....( ironia face ca as avea acum ocazia sa cumpar la super prez un s4 :) sa il pun la pastrare pt la anu)

Multumesc oricum de sugestii.

bai, S4 nu e avion. nu stiu cata experienta ai pe motor, dar S4 mi s-a parut foarte docil. Mada are S4, si e femeie. daca ai un am experienta,poti trecepe S4. totul tine de tine.motorul nu te omoara, ci tu o faci daca nu esti atent. in plus poti sa-ti setezi Chip-ul la el cum vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...