Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Aparte, vroiam sa aud din gura ta care-i scopul tau pe acest forum, dar ai raspuns singur in ultimul post al tau.

Tu esti pe-o roata prin oras, iar eu sunt sarac. Ai castigat. Caz inchis!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pun si eu o intrebare serioasa si se pare ca sunteti fixati tare pe spam/flame/troll sau cum se cheama in limbaj forumistic :), e stabilit traseu ?

 

Heh... Mai traiesti, omule? :) Nu te mai cheama Academia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. de ceva timp ,cred ca ma confrunt cu o problema. mi-am montat un voltmetru pe motocicleta . Cu motorul pe la 3000 de ture ,imi incarca 14,5 ,dar cam dupa 100 de km de mers ,pentru o perioada ,imi scade incarcarea pentru ceva timp la 12,5-12,7 . asta se intampla ptr putin timp ,apoi revine la 14,5. Am o problema cu incarcarea,sau releul "vede" ca e bateria e incarcata si scade incarcarea. motocicleta este un ducati st2 cu releu cu 2 faze care are si un fir care se duce in ecu. precizez ca motorul porneste fara probleme si dupa o luna de stat. si am mai masurat si bateria dupa o tura mai lunga cu motorul oprit si are 12,8. am o problema? sau asa trebuie sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am cunostintele necesare ca sa-ti raspund. Dar cel mai simplu test pe care il poti face (daca ai posibilitatea) este sa schimbi releul cu unul despre care stii sigur ca functioneaza OK. Vezi ce se intampla.
In acelasi timp, e posibil sa fie o problema si cu voltmetrul.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e posibil ca releul sa opreasca incarcarea (ca de aia e releu)

 

nu cred ca ar trebui sa-ti faci griji. daca ai voltmetru pe ea, vei sti cand cedeaza releul.

 

firul ala sigur duce in ECU? ce culoare are?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK. mersi mult. mai astept pareri.

Salut ma bag in seama, chiar daca nu am ducati, dar problema suna destul de asemanator cu ce aveam eu pe hornet.

Cand releul se incingea scadea incarcarea pe la 11-12, cand era motorul rece incarca perfect si mi-am dat greu seama de problema. Cand si-a dat duhul incepuse sa bage 18-19.

Acum cand mi-am montat voltmetru am o eroare de 1 V deoarece l-am montat la un bec din bord. Voltmetrul imi arata 13.2, masor la baterie si am 14.2, m-am invatat asa cu el(dar in mers e constant foarte rar misca 0.2 in sus sau jos). Tu de unde ai tras fire ptr el?

Inca ceva bateria de 6A la 12.8 e incarcata cam pe la 75%, sub 12-12.2 e moarta nu mai porneste motorul, Incarcata full are peste 13.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Firul care duce in ecu e maro .

 

12,8 v ,e bateria incarcat la maxim. atat avea si de noua inainte sa o pun pe motor ,dupa ce am incarcat-o cu un redresor inteligent. bateria este de 16 A. Chestia este ca imi scade incarcarea si apoi isi revine fara sa opresc motorul ,adica in mers.

Voltmetru e legat din panoul de sigurante. nu mai stiu exact de la care siguranta.

Editat de dynoviorel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Monsterasul meu are o oaresce problema si apelez la voi.

Caut sa cumpar ansamblu pompa benzina pentru un Monster 620 cu rezervor din plastic . Din cate am inteles nu se potriveste de la cel cu rezervor metalic ...

Buba este de la regulatorul de presiune si nu vrea sa traga cum trebuie, mai exact nu trage dupa 3000rpm ..si nu ma pot bucura de ea... Toate astea au fost constatate de Andu, la el fiind mobra pentru resuscitare, dar din pacate nu are si ce-mi trebuie mie.

Asa ca, daca stiti pe undeva ce caut eu, nu ezitati sa-mi dati si mie un semn pe PM ar fi cel mai indicat

Multam anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Monsterasul meu are o oaresce problema si apelez la voi.

Caut sa cumpar ansamblu pompa benzina pentru un Monster 620 cu rezervor din plastic . Din cate am inteles nu se potriveste de la cel cu rezervor metalic ...

Buba este de la regulatorul de presiune si nu vrea sa traga cum trebuie, mai exact nu trage dupa 3000rpm ..si nu ma pot bucura de ea... Toate astea au fost constatate de Andu, la el fiind mobra pentru resuscitare, dar din pacate nu are si ce-mi trebuie mie.

Asa ca, daca stiti pe undeva ce caut eu, nu ezitati sa-mi dati si mie un semn pe PM ar fi cel mai indicat

Multam anticipat

 

Intreaba-l pe baiatul asta.

 

Vreau sa achizionez un Ducati monster 695 asa ca va rog aruncati un ochi pe aici:

/index.php?/topic/713840-ducati-monster-695/

 

 

VA MULTUMESC MULT!

 

1.Ca si prima motocicleta (incepatori) e ok?

Da.

2. Cat este intretinerea anuala la aceasta motocicleta? (aprox).

Depinde cat mergi. Uleiul + filtrul este indicat sa-l schimbi la 5-6000km sau o data/an (+/- 75€). Curelele de distributie la 20.000km sau 2 ani (+/- 100€). Pastilele de la supape se verifica in principiu cand se schimba si curelele si se schimba... cand e nevoie (150-200€). Consumabilele (cauciucuri, kit de lant, placute de frana, etc.) sunt direct dependente de cat de mult si in ce fel mergi si nu costa mai mult ca la o japo. Revizia de furca, schimbul de rulmenti sau schimbul de ambrieaj nu le pun aici pentru ca se fac dupa destul de multi km si nu intra la "intretinere".

3. Piesele le pot comanda doar de la reprezentanta Ducati din Bucuresti? Cineva zicea ca pt piese ai de asteptat cam 2-3 sapt( Eu fiind din CJ).
Daca esti din provincie, e-bay este prima ta sursa de piese. Daca nu gasesti ceea ce vrei acolo sau nu gasesti la un pret decent (putin probabil), poti sa iti comanzi de la Metrotehnica. Timpul de livrare depinde de mai multi factori (daca au pe stock, daca fac o comanda separata, etc.).

 

4. Consumul in oras si in afara?

Irelevant. Mi se pare o prostie sa intrebi de consum cand iti cumperi o motoreta, mai ales un Ducati. Nu consuma nici cat un scooter, nici cat un Ferrari. Depinde de stilul de mers.

Indicativ (ca sa nu crezi ca ma iau de tine), asteapta-te sa fie in intervalul 5-10%.

5. Comoditatea la drumuri lungi? De ex dupa 400km dureri de spate sau altele?
Nu este o motocicleta comoda la drumuri lungi. Te va bate vantul si te va durea spatele. Dar tot o sa-ti placa, mai ales cand ajungi la curbe.
Multumesc pentru raspunsuri..
Sa traiesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Monsterasul meu are o oaresce problema si apelez la voi.

Caut sa cumpar ansamblu pompa benzina pentru un Monster 620 cu rezervor din plastic . Din cate am inteles nu se potriveste de la cel cu rezervor metalic ...

Buba este de la regulatorul de presiune si nu vrea sa traga cum trebuie, mai exact nu trage dupa 3000rpm ..si nu ma pot bucura de ea... Toate astea au fost constatate de Andu, la el fiind mobra pentru resuscitare, dar din pacate nu are si ce-mi trebuie mie.

Asa ca, daca stiti pe undeva ce caut eu, nu ezitati sa-mi dati si mie un semn pe PM ar fi cel mai indicat

Multam anticipat

daca se potriveste regulatorul de pe seria 748/916/996/998 iti dau eu unul. am o pompa acasa si parca are si regulatorul. sper sa-l mai am. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Intreaba-l pe baiatul asta.

 

 

Il sunasem deja, il gasisem pe Bikeshop, dar nu mai avea rezervorul - si era metalic, imi trebuia cu totul. Multam fain

 

@ Crazy : din ce am inteles e intern, langa pompa, nu e pe injectoare. Imi trebuie ori ceva care merge inseriat cu ce am eu - gen regulator race ( parca asaam inteles :) ), ori alt regulator pt rezervor plastic ori ansamblu intreg, tot pt rezervor plastic . Il intreb maine pe Andu daca merge sau daca poate sa faca ceva cu regulatorul de la tine si te anunt

Multam fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...