coasa Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 ) ONDA-i buna da' DUCATI o sa-mi iau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 CORECT! are niste curele si nu de pantaloni. No shit ...... acum imi spuneti , dupa 3 ani !!! a sa-l duc inapoi sa-mi iau una pe curele de pantaloni Merry Christmas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mocanupetre Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 (editat) Mai monstrilor.. spuneti si lu fratele cand incep discounturile masive - dupa Craciun sau dupa anu nou ? Voi cam ce gen de echipament folositi .. ca se anunta drum undeva pe 27 prin Bucuresti si ma gandeam daca fac vre'o afacere sa'mi iau o casca, o manusa ceva asa de mos Gerila ... sau Craciun.. ceva de genu:) ? PS: fixatia asta a mea e fondata - exista casti de ochelaristi (flip up) si casti de neochelaristi (integrale) ? Sau sunt si integrale cu o constructie aparte pt problema asta ? Nu exista casca pentru ochelaristi sau neochelaristi. Toate castile le poti purta cu ochelari dar nu in toate te vei simti la fel de bine. Eu sunt tot ochelarist si casca mea este (mai bine zis a fost) un Suomy Explorer in care trebuia sa port caluga ca sa se aseze bine ochelarii. Acum sunt in cautare de casca si am testat mai multe modele in care pot sa port ochelarii fara cagula (cagula preseaza bratele ochelarilor) cum ar fi: AGV K3, HJC FG-15, LAZER, SHARK S900 (are ochelari de soare incorporati), SHOEI: XR-1100, QWEST, SCORPION EXO 750, ICON AIRFRAME. Mai sunt cateva dar nu imi vin acum in minte. Important este sa probezi si sa vezi tu in care te simti bine. Editat Decembrie 23, 2010 de mocanupetre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Nu exista casca pentru ochelaristi sau neochelaristi. Toate castile le poti purta cu ochelari dar nu in toate te vei simti la fel de bine. Eu sunt tot ochelarist si casca mea este (mai bine zis a fost) un Suomy Explorer in care trebuia sa port caluga ca sa se aseze bine ochelarii. Acum sunt in cautare de casca si am testat mai multe modele in care pot sa port ochelarii fara cagula (cagula preseaza bratele ochelarilor) cum ar fi: AGV K3, HJC FG-15, LAZER, SHARK S900 (are ochelari de soare incorporati), SHOEI: XR-1100, QWEST, SCORPION EXO 750, ICON AIRFRAME. Mai sunt cateva dar nu imi vin acum in minte. Important este sa probezi si sa vezi tu in care te simti bine. Genul Shark Evoline nu te'a interesat? Eu cam pe asta sunt pornit ..dar ce e corect e corect, la fata locului proband mai multe casti s'ar putea sa am cu totul alta perceptie asupra a ce mi se potriveste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mocanupetre Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Genul Shark Evoline nu te'a interesat? Eu cam pe asta sunt pornit ..dar ce e corect e corect, la fata locului proband mai multe casti s'ar putea sa am cu totul alta perceptie asupra a ce mi se potriveste Si eu am fost tentat sa imi iau o casca flip-up pana cand am avut accident. Daca atunci aveam casca flip si eram cu ea ridicata nu cred ca mai aveam fata intreaga acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctorucuducati Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Vezi ca majoritatea castilor UVEX au canal special pentru ochelari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vervega_eusebio Postat Decembrie 26, 2010 Share Postat Decembrie 26, 2010 Multumesc pt raspunsuri.La primavara voi schimba bujiile,pana atunci nu-l mai vizitez...m-am suparat pe el.Ceea ce a spus adolf ss am incercat pe moment si tot nimic...daca e rau,promit ca n-o s-o mai fac. Ce am mia observat este ca in viteza,cu ambreiajul tras,cu greu reuseam sa imping motocicleta si daca incercam sa pornesc...dadea sa plece;cred ca ambreiajul e slabit,dar nu inteleg de ce,pt ca eu cand am dus motocicleta mergea perfect.Daca e slabit ambreiajul cred ca am dat de naiba,pt ca motocicleta e la tara,la 80 de km de orasul unde locuiesc.Cred ca voi avea mutle batai de cap la primavara...abia astept ! :| Craciun Fericit la toti ducatistii si nu numai! stropesti cu putina benzina in carburatoare...si o sa porneasca ... Mesaj completat salutare! am avut o honda dominator si vreau sa ma indrept spre un monster. este unul pe bikeshop la 1700E la 1Mai , stie cineva ceva despre el? si cand ma duc sa il vad la ce ar trebui sa ma uit? man o vand si eu pe a mea, daca te intereseaza 0724830009..e la garaj acum, dar daca esti interesat ne bagam la ea sa o vezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Decembrie 26, 2010 Share Postat Decembrie 26, 2010 sarbeutori fericite bei ducatisti si multa sanatate. In speranta ca poate veti incepe sa mai scrieti si pe Ducatiblog FORUM va urez toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warhammer23 Postat Decembrie 26, 2010 Share Postat Decembrie 26, 2010 Salut. Am intrebat -aici- -postul #709- mai multe detalii legate de Ducati 620 si mi s-a recomandat sa continui aici sa postez Ce as dori sa mai aflu: 1. Din ce am inteles distributia se schimba la 2 ani / x km E indicat sa schimb si rulmentii/rolele intinzatoare la fiecare kit de distributie ..sau vin la set toate piesele? Si cam care ar fi pretul pieselor / manoperei ? 2. Cat costa un set de tobe noi Termignoni pt acest model ? Si ceva sh la ce pret ar fi? 3 Si legat de tobe , din ce mai citeam pe net , cica ar trebui reglaj de noxe/co2 la set de tobe noi? E corecta info ? Ce presupune asa ceva? 4. Exista un pdf cu maintanance program /workshop manual ..ceva de genu ? ca sa nu mai intrnb la cati km se face reglajul supapelor etc.. am gasit pana acum pdf cu 'parts list' si owners manual. Scuze daca s-au mai intrebat. O sa incerc sa 'diger' cele ~ 800 pg Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Decembrie 27, 2010 Autor Share Postat Decembrie 27, 2010 1. curelele vin fara role. rolele le schimbi doar daca exista joc in ele, eventual daca vezi vaselina scursa din rulmentii lor. un set de curele originale e in jur de 90 de euro. de schimbat ti le schimb eu pentru 10 euro. 2. tobele termignoni sunt scumpe, peste 800 de euro. second hand gasesti si la 200/300 de euro. 3. la tobe de carbon trebuie reglaj la amestecul de aer/benzina. la astea ai evacuarea mai rapida si trebuie reglat relantiul. vezi ca o sa creasca si consumul, cu peste un litru. 4. reglaj de supape nu e o chestie care o faci des, eu nu am umblat niciodata acolo, cu toate ca-s la al doilea monster. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Mai completez doar cu urmatoarele: - Curelele sunt de schimbat la 2 ani sau 20.000 km. - Evacuare full Termignoni nu prea merita sa pui pe Monster 620. Se aude cel mai bine, da, dar pretul in raport cu valoarea motocicletei e foarte mare. Roads Italia se aud aproape la fel de bine si sunt cam cu 50% mai ieftine. - Manual de intretinere gasesti pe Ducatiblog, AICI. In mare, fiind un motor simplu, nu ai multe de facut: daca schimbi consumabilele (ulei, filtre, lichid de frana si ambreiaj, sigurante, placute, etc) la timp si tii motoreta in garaj, n-o sa fie nici o problema. - Reparatie in principiu n-o sa ai nevoie decat daca o dai pe jos. Oricum, intrebi aici sau pe Ducatiblog Forum si te ajuta cineva. Sunt destui printre noi care se ocupa ifetin si bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Agele, ai voie sa liknezi pe text, nu ai voie sa pui banner cu link asignat, dar banner fara link ai voie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctorucuducati Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 1. curelele vin fara role. rolele le schimbi doar daca exista joc in ele, eventual daca vezi vaselina scursa din rulmentii lor. un set de curele originale e in jur de 90 de euro. de schimbat ti le schimb eu pentru 10 euro.2. tobele termignoni sunt scumpe, peste 800 de euro. second hand gasesti si la 200/300 de euro. 3. la tobe de carbon trebuie reglaj la amestecul de aer/benzina. la astea ai evacuarea mai rapida si trebuie reglat relantiul. vezi ca o sa creasca si consumul, cu peste un litru. 4. reglaj de supape nu e o chestie care o faci des, eu nu am umblat niciodata acolo, cu toate ca-s la al doilea monster. 10 euro dai, 10 euro face =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Decembrie 28, 2010 Autor Share Postat Decembrie 28, 2010 hai, la multi ani măh! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 *** *** Primul mesaj pe 2011 !! *** *** La multi ani monstrilor si Doamne ajuta la un an cu bine, asfalt uscat si lovele pt benzina (si nu numai) Sanatate si fericire tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Ianuarie 1, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 1, 2011 cu benzina chiar e gravă, deja a ajuns la preț ca în italia sau grecia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexutza Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 Caut niste clip-onuri de ceva vreme pt ducatiul meu...monster m600 98.....si nu prea gasesc....aveti idee unde pot gasi in romania sau cine imi poate aduce?multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Ianuarie 3, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2011 probabil cauți niÂşte semighidoane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexutza Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 corect...nu stiam exact cum se cheama in romana:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gramada04 Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Salutare, A trecut anul nou si deja fierb de nerabdare sa imi calaresc monstrul. Dar nu pot sa ma gandesc decat la mine, trebuie sa ma gandesc si la el. Din punctul asta de vedere as vrea sa ma ajutati cu un mic sfat in ceea ce priveste schimbul de ulei avand in vedere ca este primul pe care il fac de cand am capra. In speta ce imi recomandati si daca trebuie schimbat si filtrul avand in vedere ca am facut pana in 5000 de km cu el . Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 (editat) gramada04, depinde cat de mult tii la motocicleta. Daca o iubesti, o sa ii schimbi uleiul la 5000km.. Daca nu, mai merge putin. Oricum, avand in vedere ca e Ducati, mai mult de 6-7000km sa nu mergi cu acelasi ulei. Iar filtrul sa-l schimbi tot timpul impreuna cu uleiul - oricum gasesti un filtru bun la maxim 10 euro Ca marca, mai toata lumea pune Motul, dar merge foarte bine si un Castrol (sau orice marca cunoscuta si de incredere). Ca tip, scrie in manual si depinde de modelul de Monster pe care il ai. Editat Ianuarie 4, 2011 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gramada04 Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 gramada04, depinde cat de mult tii la motocicleta. Daca o iubesti, o sa ii schimbi uleiul la 5000km.. Daca nu, mai merge putin. Oricum, avand in vedere ca e Ducati, mai mult de 6-7000km sa nu mergi cu acelasi ulei. Iar filtrul sa-l schimbi tot timpul impreuna cu uleiul - oricum gasesti un filtru bun la maxim 10 euro Ca marca, mai toata lumea pune Motul, dar merge foarte bine si un Castrol (sau orice marca cunoscuta si de incredere). Ca tip, scrie in manual si depinde de modelul de Monster pe care il ai. M2 din 2000 , 904 cm , injectie, ambreaj uscat. Imi place foarte mult motocicleta. Am facut cam 4500 de km vara trecuta cu uleiul si vreau sa il schimb. Ma interesau mai multe specificatii ... 5w 40 sau chestii de genu` asta. Nu ma pricep mai deloc . Iar la filtru daca imi poti spune 2-3 marci...Merci . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 S-o stapanesti sanatos in continuare! La ulei (sa ma corecteze cineva daca zic prostii), poti sa bagi orice intre 10W40, 10W50 si 10W60. Momentan eu am 10W50. Apoi, Motul si Castrol fac si un ulei special V-Twin (20W50). Nu am avut, dar intentionez sa incerc. Filtru poti sa iei HifloFiltro cu incredere. Nu sunt "top of the line" dar cum o sa il schimbi des si nu e o motocicleta de competitie, baga cu incredere. Daca esti ceva mai pretentios, poti sa iei si K&N (e cu vreo 5 euro mai scump). Nu stiu daca filtreaza mai bine, dar am auzit ca inainte aveau si un magnet care capta pilitura din motor. Acum cica nu mai au... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b28jmp Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 A venit vremea sa ma despart de grupul Ducati-stilor /index.php?showtopic=616088 http://bikeshop.ro/handler.php?src=db&...m&ID=350118 Imi pare foarte rau sa aud asta si-mi pare si mai rau ca nu am bani s-o iau . E singurul model pentru care as da-o pe a mea . Cu guvernantii astia am ajuns sa spunem la propriu ca " pe asta l-a prostit foamea " (exemplu concret Coco ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctorucuducati Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 S-o stapanesti sanatos in continuare! La ulei (sa ma corecteze cineva daca zic prostii), poti sa bagi orice intre 10W40, 10W50 si 10W60. Momentan eu am 10W50. Apoi, Motul si Castrol fac si un ulei special V-Twin (20W50). Nu am avut, dar intentionez sa incerc. Filtru poti sa iei HifloFiltro cu incredere. Nu sunt "top of the line" dar cum o sa il schimbi des si nu e o motocicleta de competitie, baga cu incredere. Daca esti ceva mai pretentios, poti sa iei si K&N (e cu vreo 5 euro mai scump). Nu stiu daca filtreaza mai bine, dar am auzit ca inainte aveau si un magnet care capta pilitura din motor. Acum cica nu mai au... Esti praf daca te apuci sa recomanzi pentru monster uleiul V-twin 20W50....incearca-l tu dar sa stii ca e special facut ptr motorete de "mare" turatie gen Harley....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.