Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu nu Âştiu care e locul vostru, eu aici m-am născut, aici îmi dau duhul, chit că o să ajung să vorbesc singur.

Âşi ca să arăt că-s generos, dau monsterul la 2.000, să văd acu ce mai zici.

ce sa zic man, doar un vers:

serge sper ca dai o bere

intelegi tu ?

sau toti care vreti un ducati monster ... 2000e

intelegeti voi ... ?

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hapa! daca mai continuati nitel, o sa imi iau monstru gratuit, plus un pahar de tuica ducati!

 

Bai ce imi faceti, tocmai ma hotarasem sa stau naiba pe bani pana in primavara, acu' la asa oferta de breloc si sase cai mumosi, merita o vizionare! poate asa iti finantez ratele la frumoasa S4R!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serge, nu-l asculta pe monsteristu' - asta vrea sa tradeze familia ducatista. Nu-si ia nici un S4R. Isi vinde motoreta la care pe vremuri tinea mai mult ca la ochii din cap ca vrea sa-si ia animal de urcat pe munte, cu anduranta de bour si sete de camila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu Âştiu care e locul vostru, eu aici m-am născut, aici îmi dau duhul, chit că o să ajung să vorbesc singur.

...

 

Si eu la fel.

 

Si mai cred ca doar doua branduri vor rezista indiferent de numarul de membrii de la un moment dat, Ducati si Monster Lounge. Ducati reprezentat in primul rand de motociclete, de producator, de distribuitori, service-uri, adica partea comerciala si Monster Lounge reprezentat de cei carora le place motocicleta asta. In general oamenii astia au cate un Ducati, dar dupa cum s-a vazut sunt multi care au si alte marci si le place Ducati. Si sunt foarte multi care nu au nici o motocicleta dintre care foarte multi tinerei care probabil or sa aibe unul abia peste vreo 10 ani (a fost si cazul meu). Eu sunt convins ca ambele branduri vor rezista in timp chiar si in lipsa temporara de (multi) adepti pentru ca ele sunt desinestatatoare. Asa cum Ducati ca motocicleta odata ce s-a nascut poate sa fie rasa fabrica de pe fata pamantului si toti inginerii omorati ca va ramane vie, macar in constiinta unora, asa si Monster Lounge va exista (chiar daca Monsteristu incearca inadins sa para tot timpu' suparat si artagos - e baiat super)!!!

 

Mie imi place topicul asta si daca e sa vreau sa ies la o tura intr-o zi stiu unde sa postez sa ma vada si alti.

 

Bafta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai primesc un cico ceva daca am citit toate 761 paginile ? :angryfire: ;)

Concluzia ...oscilez sa'mi cumpar, intru dezvirginarea mea ca si motociclist, intre - Fazer, Suzuki Sv 650 sau Monstru negru .. dileme dileme ..

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe Monsteristu' il inteleg, este topicul lui si poate omul nu vrea sa renunte la 'paternitate', dar pe restu'.. hmm, ma uit pe afara cum sunt comunitati Ducati solide adunate pe un forum dedicat si cum de fapt mie unul mi se pare normal.

 

Evident, nu poti compara mana de ducatisti din romania cu ce este afara, dar, toate au un inceput si cred ca mereu secretul a constat in coeziune.

Treaba cu aceasta coeziune, la romani e defect national dar, in fine.

 

Monstristu' poate deveni tatal topicului Monster Lounge pe ducatiblog.ro/forum si moderator in acelasi timp, asadar, poate il indulcim asa. ha ha.

 

Ciau.

 

p.s. nu am mai bagat link direct pt k decat sa imi stearga minunatul moderator toata lina de text in loc a terge doar linkul), prefer sa dati voi un click in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hummm.. vad ca mi-a fost stersa referinta la Ducatiblog. Nu stiu care umbla pe la post-uri dar pute.

 

In fine, SyDemon, vezi ca am ramas fara Cico, dar o braga rece cred ca mai avem. La motorete, vaz ca oscilezi intre un 4 in linie si 2 V-uri. Un 4L de la Yamaha iti va da putere, turatii si viteza de varf mare. Pe scurt, Fazer-ul e un Thundercat/R6 (depinde de generatie) cu un cadru mai simplu (tip "leagan"), mai vechi si mai ieftin de fabricat.

 

V-urile in schimb au cuplu ceva mai mare si disponibil de mai jos in ture. Apoi, intr-un mod subiectiv dar totusi general acceptat, V-ul are mai mult caracter - vibratii si un sunet pe care nici o mega-toba nu-l poate scoate dintr-un motor in linie. La motor deci nu-i mare diferenta intre SV si Monster. Suzuki-ul are ceva mai multi caluti si motor racit pe lichid (la Monster, sub 750cc, sunt toate racite pe aer), dar la Ducati ai piese standard de un nivel mai inalt decat la japoneze (furca upside-down Showa, ambreiaj hidraulic,sistem de franare Brembo, etc).

 

All-in-all, fiecare model are plusuri si minusuri si conteaza sa iti iei ce iti place, pentru ca TU o sa mergi pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hummm.. vad ca mi-a fost stersa referinta la Ducatiblog. Nu stiu care umbla pe la post-uri dar pute.

 

Eu am zis asta acum 10 pagini si este vorba de adminul de pe motociclism cariua nu i convine o astfel de reclama(pa' genu ca pierde din useri)

 

In rest despre comunitatea motoducatista,nu ai cum sa creezi una atata timp cat nu ne intlnim.

Cei ce au venit pe 1 dec, chiar au venit motorizati sufleteste pe prima pojghita de gheata.

 

De un Mos Craciun pe mobre s-ar baga careva?

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate distanta ma impiedica sa misc orice in directia asta.

DIn fericire is in Brno unde lucrez de vreo luna, iar avantajele ulterioare urmeaza sa le insumati voi :angryfire: - lucky bastard.

 

In alta ordine de idei.. incerc pe cat pot sa va adun virtual macar sub acelasi acoperis, am sa continui sa ma zbat ca pestele pe uscat pe aici, dar nah.. cine nu vrea.. nu vrea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello everybody...doar ce am intrat si eu in randul monsteristilor....si sunt foarte incantat...motoreta este un ducati monster 600 din 1999...singura problema este ca pentru a o aduce la constanta...a trebuit sa ii scoatem roata fata....lucru care acum nu mai sunt sigur cum se pune la loc(nu radeti)....daca poate cineva din constanta sa ma ajute cu operatiunea asta sau daca aveti un manual ceva....va multumesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello everybody...doar ce am intrat si eu in randul monsteristilor....si sunt foarte incantat...motoreta este un ducati monster 600 din 1999...singura problema este ca pentru a o aduce la constanta...a trebuit sa ii scoatem roata fata....lucru care acum nu mai sunt sigur cum se pune la loc(nu radeti)....daca poate cineva din constanta sa ma ajute cu operatiunea asta sau daca aveti un manual ceva....va multumesc...

 

1. aI NEVOIE DE SCULE

2. Ai de pus la loc un distantier si un ax... ce i asa de greu?

3. Ai nevoie de scule!!!!!!!!!(incluzand aici si stander-ul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:angryfire: Chiar ma intrebam daca sunt ducatisti prin ct ;)

In alta ordine de idei.. pe un monstrulet de 600 & fam .. cum te vezi in trafic ? Am impresia ca avand pozitie destul de joasa in sa nu vezi peste masina din fata si nici ala cu 1-2masini in spate nu'ti vede nici macar casca.. true or fals ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:angryfire: Chiar ma intrebam daca sunt ducatisti prin ct ;)

In alta ordine de idei.. pe un monstrulet de 600 & fam .. cum te vezi in trafic ? Am impresia ca avand pozitie destul de joasa in sa nu vezi peste masina din fata si nici ala cu 1-2masini in spate nu'ti vede nici macar casca.. true or fals ?

 

la 1,80 ai mei iti spun ca vedeam foarte bine in fata. chiar le spuneam amicilor mei cu masini ca parca ma simt mult mia in siguranta pe motor decat in masina(asta in conditiile mersului in limitele de viteza). cat despre cei din spate...nu stiu ce sa zic...daca nu te vad probabil te aud:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alex.. utz sau utza: daca ai scos si etrierii situatia se mai complica un pic, avand in vedere ca ai pus intrebarea asta banuiesc faptul ca nu ai mesterit niciodata nimic. poti chema orice motorist priceput pentru ca nu e nimic diferit fata de alte motoare, japoneze sau etc.

un stander fatza si cheile aferente..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit intre timp cu ajutorul unu amic...nu era greu dar nici nu aveam sculele necesare...acum ce imi mai trebuie este sa schimb bujiile, si sa gasesc un loc sa o pun la iernat..apropo ma bate gandu sa imi iau o alarma ce imi recomandati?..multam

 

sa nu ti iei. Stai linistita ca la cati bani face fara acte n o mai fura nimeni. :angryfire: Si tre sa tragi shtrapuri de la baterie.... N are rost. Fara chei oricum la ducati nu mai ai ce face cu bordul, centala, butuce, etc. Cauta garaj sa nu ploua/ninga pe ea si e deajuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pune alarmă pe monster, mai ales dacă e sub anul 2000. modelul are Âşi aÂşa probleme cu electrica, nu trebuie să le mai amplifici Âşi cu montatul unei alarme. în rest, felicitări de achiziție Âşi bagă Âşi o poză-două.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pune alarmă pe monster, mai ales dacă e sub anul 2000. modelul are Âşi aÂşa probleme cu electrica, nu trebuie să le mai amplifici Âşi cu montatul unei alarme. în rest, felicitări de achiziție Âşi bagă Âşi o poză-două.

+1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam atat am reusit sa fac....si azi a inceput sa ninga...:angryfire:...

Nu mi e frica ca o sa o fure un cunoscator...ca stiuc a nu face cine stie ce fara acte...dar la mine pe strada am cam multi tigani....si aia ar fi in stare sa fure si varu de pe pereti...in alta ordine de idei sunt baiat si nu fata...stiu ca suna ciudat id-ul dar a fost facut cand eram mai mic....;))...nush daca asta e o scuza dar asta e...nu am cum sa il schimb si sa fac alt user nu am chef....

post-6788-1292310255_thumb.jpg

post-6788-1292310317_thumb.jpg

post-6788-1292310293_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e frumuÂşel bre alex, pintenul Âşi tobele sunt de mare efect. pune-i niÂşte oglinzi Âşi fă ceva cu manetele alea, una-i ruptă, alta-i îndoită oribil. vezi că o poți îndrepta, dar cu răbdare, ca să n-o rupi. în plus, e posibil să mi se pară, dar văd că nu ai furtunul de preaplin la baterie. dacă nu e, mergi la o farmacie Âşi cumpără o perfuzie Âşi pui furtunul de la ea, că altfel îți pică acid pe cadru Âşi motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...