Mariusik85 Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 am si eu loc ? nu vreau sa fiu o povara , avand in vedere ca sunt incepator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 (editat) mivv suono. inox pentru ca titan erau mai scumpe iar full carbon nu imi plac. mi-ar fi placut termi insa nu am gasit uzate omologate (eu ma dau legal:D) decat race iar noi... sa fiu nebun sa dau 1700pe tot implantul, e benzina pe un an. Sa le stapanesti sanatos si sa ti le montezi pana ne vizitezi ca sa auzim si noi "suono" Ce pozitie au? La fel ca cele stock? Sau sub sa? 1. Guys, la cat ma duce un schimb de ulei+filtru pentru S4R? 2. Din ce am inteles, Andu s-a mutat cu service-ul pe undeva vis-a-vis de Metro Militari, nu? Motul 300v Factory Line (cam ce au ei mai bun) 10W40 sau 15W50 e sub 250 lei la bidon de 4L. Mai adauga in jur de 30-40 lei pentru filtru. Pe Andu il gasesti AICI. Pe Preciziei, pana in capat, apoi in dreapta (tot Precizei e). Pe dreapta, a doua curte dupa Lukoil, poarta metalica gri. este cineva din bucuresti interesat de o pimbare mica mai pe seara asa ? Suntem vreo 4, daca tine vremea cu noi. Eu, Mish, Booga si monsteristu' (pe BMW). Propun sa ne vedem la Academie pe la 18:30. EDIT: daca aveti alte propuneri pentru locul de intalnire, nu e nimic batut in cuie Editat Iunie 24, 2011 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mariusik85 Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Suntem vreo 4, daca tine vremea cu noi. Eu, Mish, Booga si monsteristu' (pe BMW). Propun sa ne vedem la Academie pe la 18:30. vin unde imi ziceti voi , doar ca eu stau in pipera si imi este mai greu sa ajung la academie , motiv pentru care nu am mai venit miercuri... nu stiu sigur daca ajung chiar la 18:30 , dar incerc. sper sa aplicati sfertul de ora academic (ce urat suna : monsteristu , pe BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Am editat post-ul. Eu nu am preferinte pentru locul de intalnire. Daca propuneti altceva si sunt si ceilalti de acord e perfect. (ce urat suna : monsteristu , pe BMW Da, e intentionat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mariusik85 Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 eu nu am cum sa vin cu pretentii la alegerea locatiei de intalnire pentru ca sunt nou si pe deasupra si incepator . majoritatea decide. eu ma supun majoritatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BoogA Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 deci pana la urma ramane la academie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Am vorbit acum cu Mish si am ajuns la concluzia ca ar fi bine sa ne vedem pe la un 6 si ceva, la Starbucks la Victoriei (pe Titulescu, dupa turnul BRD). E aproape de locurile noastre de munca, si e in nordul Bucurestiului, deci oarceum aproape si de Pipera. See you there Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mariusik85 Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 in 10 minute as vrea sa plec si eu de la munca. eu sunt pe viilor , deci relativ departe de casa.sunt transpirat din cap pana in picioare , mi-as dori un dush scurt si un schimb de haine. sper sa ajung la 6 jumate cum era vorba... daca nu, asta e , vin cu voi alta data . dar fac tot posibilul sa ajung. (nu curse printre masini , ca mai am mult pana sa ajung la nivelul ala ; ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Sa le stapanesti sanatos si sa ti le montezi pana ne vizitezi ca sa auzim si noi "suono" Ce pozitie au? La fel ca cele stock? Sau sub sa? tobele sunt joase, motivul alegerii nu este de ciclistica, la nivelul meu de pilotaj nu cred ca as simtii diferenta insa nu imi place bascula la vedere. o sa le montez pana vin, restul accesoriilor o sa le vada dupa ce vede vopseaua. sa ne vedem sanatosi la o bere si o tura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kindaru Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 (editat) salutare, cam tarzior postez si pozele de la intalnirea saptamanala de la academie, ne-am plimbata apoi catre arc, @ paul / felicitari pt 848 si sa-l stapanesti sanatos asfalt uscat tuturor Editat Iunie 25, 2011 de Kindaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Of.. ce frumos.. nu am venit ca am cazut, nu conteaza.. sapt asta sper sa pun ghidonul si sa ma prezint cu monsterul la academie chiar si asa mai julit Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeStefan Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 (editat) salutare! O intrebare scurta la care vreau sa raspundeti cu da sau nu:Lantul meu e intins neuniform,deci trebuie schimbat;e recomandat sa cumpar doar lant?pt ca nu am bani pt tot kitul,dar daca e absolut necesar o sa fac un efort. Merci frumos! c'ya! Editat Iunie 27, 2011 de GeorgeStefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 @ paul / felicitari pt 848 si sa-l stapanesti sanatos asfalt uscat tuturor multumesc kindere pt felicitari, intr-adevar o motoreta deosebita 848-ul. chiar daca inainte am avut 1098, porcu' cum era alintat, vreau sa zic ca sunt foarte multumit de downgrade, cea mai buna alegere pe care am facut-o. salutare! O intrebare scurta la care vreau sa raspundeti cu da sau nu:Lantul meu e intins neuniform,deci trebuie schimbat;e recomandat sa cumpar doar lant?pt ca nu am bani pt tot kitul,dar daca e absolut necesar o sa fac un efort. Merci frumos! c'ya! raspunsul este nu, este recomandat sa schimbi tot kitul. daca dintii de pe foaie sau pinion nu sunt inconvoiati/curbati nasol mai pot fi pastrati, trebuie vazut. eu,in locul tau, as face efortul daca vrei sa ai sentimentul de siguranta in proportie de 100%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 salutare, cam tarzior postez si pozele de la intalnirea saptamanala de la academie, ne-am plimbata apoi catre arc, @ paul / felicitari pt 848 si sa-l stapanesti sanatos asfalt uscat tuturor pai d-aia nu am venit eu nici1data la academie! cum sa vin cu harbul meu intre atatea motoare de tot respectul? 848-ul este de vitrina! felicitari posesorului! salutare! O intrebare scurta la care vreau sa raspundeti cu da sau nu:Lantul meu e intins neuniform,deci trebuie schimbat;e recomandat sa cumpar doar lant?pt ca nu am bani pt tot kitul,dar daca e absolut necesar o sa fac un efort. Merci frumos! c'ya! un lant nou o sa iti ascuta coroana dupa 5k km iar dupa alti 5k o sa trebuiasca sa schimbi iar lantul. baga kit nou, da-i grasime la timp si o sa te tina 30k ca popa. eu il am de 25k si l-am intins de 2 ori. nu are o-ringuri sparte iar coroana si pinionul nu dau semne de uzura pronuntata. o sa il schimb pentru ca are pete de rugina pe zale insa ar mai tine mult si bine. inteleg ca la tine este o mica problema de finante. nu te carpi ca iesi mai ieftin. Of.. ce frumos.. nu am venit ca am cazut, nu conteaza.. sapt asta sper sa pun ghidonul si sa ma prezint cu monsterul la academie chiar si asa mai julit Asfalt uscat. daca scrii pe forum inseamna ca tu esti in regula si asta este cel mai important! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Eugen, nu mai vorbi prostii. Ai printre cele mai faine si ingrijite Monster-e din Bucuresti. Te asteptam sa ne faci o vizita peste vreo luna Paul, faina mobra. Sa vii si miercurea asta s-o vad, si mai ales s-o aud si eu. Sa va iubiti si sa va purtati de grija reciproc. GeorgeStefan, si eu zic sa strangi din *uci si sa iti iei tot kit-ul. Se poate sa iti iei doar lant, dar e cam tiganie. O sa ai tot timpul o diferenta de uzura intre foaie/pinion si lant si, cum zice si Eugen, o sa ti se duca lantul mult mai repede. Eh, si acum, ca bonus, uite fata noului Ducati Superquadrata - care se pare ca se va numi "1199" sau (mai fantezist, daca e sa ne luam dupa Motociclismo.it), "XTreme": De aparut apare in toamna, oficial, dar poze sigur vor mai rasari pana atunci. Are grija Ducati sa ne tina in interes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeStefan Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Multumesc pt sfaturi si explicatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Eugen, nu mai vorbi prostii. Ai printre cele mai faine si ingrijite Monster-e din Bucuresti. Te asteptam sa ne faci o vizita peste vreo luna Paul, faina mobra. Sa vii si miercurea asta s-o vad, si mai ales s-o aud si eu. Sa va iubiti si sa va purtati de grija reciproc. GeorgeStefan, si eu zic sa strangi din *uci si sa iti iei tot kit-ul. Se poate sa iti iei doar lant, dar e cam tiganie. O sa ai tot timpul o diferenta de uzura intre foaie/pinion si lant si, cum zice si Eugen, o sa ti se duca lantul mult mai repede. Eh, si acum, ca bonus, uite fata noului Ducati Superquadrata - care se pare ca se va numi "1199" sau (mai fantezist, daca e sa ne luam dupa Motociclismo.it), "XTreme": De aparut apare in toamna, oficial, dar poze sigur vor mai rasari pana atunci. Are grija Ducati sa ne tina in interes. hai ma, nu ma mai salta, o fi el ingrijit dpdv tehnic insa estetic e te tot rahatul, este singurul ducati cu vopseaua cojita pe motor. singurele lucruri lucitoare sunt tobele care se aud si f dragut . ca sa iti faci o idee cum se aud fii atent aici: in trei ani, cu tobele stock m-au oprit carabinierii 1 data. cu tobele noi m-au oprit de 3 ori intr-o zi ia si o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Jupane, sunt de mare efect tobele, abia astept sa aud vuietul 916-lui prin ele. In rest, se rezolva, crede-ma. As incepe cu galeriile: ca sa nu se vada asa de tare diferenta cu tobele cele noi, spala-le putin, lasa-le sa se usuce si da-le cu niste metal-cleaner. Ies brici Apoi, indrazsnesc sa spun ca suportii de scarite ar merge fain vopsiti in negru Mai departe, cred ca rezolvi mai usor si mai ieftin in Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Jupane, sunt de mare efect tobele, abia astept sa aud vuietul 916-lui prin ele. In rest, se rezolva, crede-ma. As incepe cu galeriile: ca sa nu se vada asa de tare diferenta cu tobele cele noi, spala-le putin, lasa-le sa se usuce si da-le cu niste metal-cleaner. Ies brici Apoi, indrazsnesc sa spun ca suportii de scarite ar merge fain vopsiti in negru Mai departe, cred ca rezolvi mai usor si mai ieftin in Romania. pai eu nu am timp sa o spal, crezi ca o sa gasesc timp sa frec la colectoare? pana si tobele, mi le-a montat un prieten cu japca pentru ca era el curios cum se aud... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 (editat) Din nou revin cu o problema, multumiri lui dealer pt ghidon care s-a potrivit la fix fiind original dar incercand sa indrept fonta care tine toba si scaritele am obsv o fisura destul de mare si am tras sa vad daca rezista si s-a rupt.. imi cadea in mers probabil. Cine ma poate ajuta cu piesa rog pm cu detalii si pret. As avea si nevoie de frana de picior fiind destul de stramba. Multumesc Editat Iunie 29, 2011 de icsu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Ansamblul ala se poate suda daca nu gsesti sa il schimbi. Pedala de frana incearca intai s-o indrepti. Ai cam 50% sanse sa se rupa, dar poate tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 (editat) E fonta, e casanta, nu se sudeaza din cate stiu eu.. vreau una in stare buna, nelovita sau indreptata. Frana s-a indreptat destul pentru moment.. aia e o prob neinsemnata. Editat Iunie 29, 2011 de icsu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coco'son Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 E fonta, e casanta, nu se sudeaza din cate stiu eu.. vreau una in stare buna, nelovita sau indreptata. Frana s-a indreptat destul pentru moment.. aia e o prob neinsemnata. Daca e sparta doar in 2-3 bucati merge sudata....daca e maruntita mai bine una noua. Ai grija la sudura sa o puna bine pe pozitie...daca sta putin fortata in suruburi nu e bine....pune presiune in cadru si din cate stiu eu pe langa faptul ca este suport de scarite are un rol si in ranforsarea prinderilor motorului cu cadru. Si eu am una sudata si e OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 CIAO DUCATISTI!!!!! Vroiam sa urez "LA MULTI, MULTI ANI!" tuturor celor care va serbati azi ziua numelui, dar si pentru toti cei dragi voua.....sanatate maxima, sa aveti parte numai de lucruri frumoase si bune, sa va bucurati impreuna cu "fiarele" voastre de multi km frumosi si in siguranta. Asfalt uscat, ride safe si aveti grija de voi pai inalte am vrut sa spun insa am scris gresit. asta este motorul, l-am vazut in cateva poze si mi-a placut mult. radiatorul de ulei si amortizorul de ghidon fac toti banii. al meu dpdv estetic este o epava in comparatie cu al tau insa nici nu am de gand sa il aranjez aici. ma costa 300E doar sa imi dea cu lac pe carboane. sa vopsesc motorul nici nu vreau sa ma gandesc cat ar costa... cat despre "zgomotul" tobelor tale te contrazic, ducati suona, non fa rumore (sunt curios cum o sa sune si al meu cu noile tobe pe care le-am comandat de 2 sapt si inca nu mi-au ajuns ) Eu am zis ca sunt zgomotoase, nu ca fac galagie....nu as vb niciodata urat de S4 al meu......normal ca makes sound not noise;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Daca e sparta doar in 2-3 bucati merge sudata....daca e maruntita mai bine una noua. Ai grija la sudura sa o puna bine pe pozitie...daca sta putin fortata in suruburi nu e bine....pune presiune in cadru si din cate stiu eu pe langa faptul ca este suport de scarite are un rol si in ranforsarea prinderilor motorului cu cadru. Si eu am una sudata si e OK. E rupta in cele 3 parti.. adica am 3 bucatipartea rupta si cele 2 ramase pe motor dar nu vreau sa le sudez, vreau sa cumpar un suport nou. Sper sa si gasesc, multumesc de opinie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.