icsu Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 (editat) 695? Vreeaaaau! Superb, mai ales ca-i si racit pe aer. http://www.moto.it/moto-usate/ducati/monster-695/index.html?d=0&o=1 Editat Iulie 18, 2012 de icsu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 (editat) eu dupa ce ceri tu, as recomanda si un S4 ai 916cc de putere nu ai cum sa duci lipsa,ca ai vreo 105 caluti parca. e o bijuterie de motor cu care te joci. pretul tot pe acolo se invarte. Un S4 bun e de la 4.000 de iepuroi în sus. Ce e sub prețul ăsta, ori e "modificată reising" (adică tăvălită pe toate părțile și cârpită), ori are 898453,4 km la bord. Editat Iulie 18, 2012 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Aveti careva montat amortizor de ghidon pe Monster? Nu pe lateral ci in partea de sus. Ma intereseaza prinderile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Nu am (deși mă interesează să-mi pun), dar știu sigur că Panaitiu are pe S4R. Hai la Academie deseară, aproape sigur va fi și el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 (editat) @Crazy devil...a zis racire pe aer...s4 mai bea si apa @PzkpfW...eu zic ca e diferenta de intretinere la curele pt simplu fapt ca unele au o axa cu came si celelalte 2 axe cu came so...clar ca ptr cele cu 2axe sunt mai scumpe dar dif nu este mare am avut in acelasi timp si una si alata si stiu exact ce se intampla @Good Kat...dap dupa cum spuneam inca sutin ca poti opta ori s2r daca o fi sa gasesti ceva ok ori monster 1000 sau 900(asta fiind mai vechi un pic de 2004)...puterea nu o sa te dea pe spate la nici una ci cuplul acolo e baza:) Editat Iulie 18, 2012 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 (...) @PzkpfW...eu zic ca e diferenta de intretinere la curele pt simplu fapt ca unele au o axa cu came si celelalte 2 axe cu came so...clar ca ptr cele cu 2axe sunt mai scumpe dar dif nu este mare am avut in acelasi timp si una si alata si stiu exact ce se intampla (...) Sunt cu vreo 10-15€ mai ieftine la Desmodue. Chiar ai simțit diferența o dată la 2 ani când ai schimbat curelele? Dacă o iei așa, la Desmoquattro mai trebuie să pui și lichid de răcire + apă distilată... altă cheltuială. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 (editat) pai eu tiam demosntrat ca este depinde de unde le iei pot fi diferente si mai mari...ai cam intrecut masura cu gluma cu lichdul nu vad legatura poate la tine este mai acum ceva timp tu erai ala care se bucura la filtru de ulei hiflofiltro ca e cel mai ieftin in loc de unu original nu prea ai sens in ceea ce spui Editat Iulie 18, 2012 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctorucuducati Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 (editat) ma pot plange eu. dar nu asa tare. am venit dupa carene dar erau incomplete,(se intampla desi nu trebuia) iar motorul a plecat din service exact cum a intrat, fara a se da de capat cu problema puterii. pana la urma am ajuns acasa si am schimbat filtrul de benzina. (multumesc lui Cristi de pont) rezultatul: o drace nebun da in afara de filtrul ala de benzina, i-ai echilibrat si tu clapetele, resetat TPS cum trebuie si ai facut amestecul?...o sa ai o surpriza si mai mare (si bag mana in foc ca o sa-i scada si consumul) In alta ordine de idei...caut si eu o aripa spate de monster la pret foarte mic (imi trebe ptr un proiect al meu) plus o pereche de oglinzi urechi de mikimouse (pe astea as da la schimb un set de oglinzi ptr capatul ghidonului folosite) Editat Iulie 18, 2012 de doctorucuducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 drace nebun da in afara de filtrul ala de benzina, i-ai echilibrat si tu clapetele, resetat TPS cum trebuie si ai facut amestecul?...o sa ai o surpriza si mai mare (si bag mana in foc ca o sa-i scada si consumul) In alta ordine de idei...caut si eu o aripa spate de monster la pret foarte mic (imi trebe ptr un proiect al meu) plus o pereche de oglinzi urechi de mikimouse (pe astea as da la schimb un set de oglinzi ptr capatul ghidonului folosite) eeeh lasa ma echilibratu clapetelor pe mai tarziu ... ...glumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 695? Vreeaaaau! Superb, mai ales ca-i si racit pe aer. http://www.moto.it/m...ex.html?d=0&o=1 De vanzare 695 http://dafway.ro/ducati/motociclete-ducati/ducati-999.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctorucuducati Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Poate multi trec cu vederea chestiile astea, sau ii fac reglajele asa sa fie, dar schimba mersul 100%...as fi vrut sa vezi cum mergea monsterasul meu inainte de interventie si cum merge acum...valabil si pentru 7416-le ala care acum e un simplu 916 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 (editat) @Crazy devil...a zis racire pe aer...s4 mai bea si apa stiu ca a cerut pe aer, dar nu vad diferenta. ca motor de oras e alta treaba cand ai si apa care raceste drace nebun da in afara de filtrul ala de benzina, i-ai echilibrat si tu clapetele, resetat TPS cum trebuie si ai facut amestecul?...o sa ai o surpriza si mai mare (si bag mana in foc ca o sa-i scada si consumul) clapetele au fost verificate de cristi cand a schimbat motorul in Octombrie si a spus ca sunt ok. de resetat TPS nu m-am gandit, dar cred ca o sa o fac cand ajung la capitala. compresia a fost luata(nu la rece) si era 10,5 vs 10,75 sau ceva de genu. motoru trage nu am probleme cu el, doar ca....eu sunt cel care consuma. nu am limita la acceleratia. cred ca e din calacatoru meu....brainu. ca deh, vrei sa mergi si spidi si low cost.....nu se pupa. dar nu ma plang de asta. Poate multi trec cu vederea chestiile astea, sau ii fac reglajele asa sa fie, dar schimba mersul 100%...as fi vrut sa vezi cum mergea monsterasul meu inainte de interventie si cum merge acum...valabil si pentru 7416-le ala care acum e un simplu 916 ma "coasta" doar 2 supape si un ax cu came sau o chiuloasa completa, ca sa fie 7416 inapoi, doar ca ala ma mananca in chur sa fac altceva cu el. dar e proiect mai de viitor. apropo,ca tu trebuie sa stii. cilindri de 916 se potrivesc pe carterul de 748? sau trebuie facute modificari, gen alezat din carter. pt ca interiorul cilindrului la 748 are 88mm iar la 916 are 92mm. diferenta aia de 4 mm e cumva si la carter? ma tenteaza un experiment de 996.... adica un fel de SPS Editat Iulie 18, 2012 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 stie cineva un meserias bun sudor in argon ? mi s-a spart radiatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctorucuducati Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 (editat) Pai asa era 7416-le carter de 748 cu cilindri 916...vezi ca vilbrochenul e smecher de tot in el si volanta...pai vezi ca clapetele sunt in strinsa legatura cu tps-ul si cu amestecul...nu faci clapetele fara tps niciodata pentru ca e o intreaga procedura de urmat...asa pot fi echilibrate cu tps setat aiurea si nu e treaba ) si iti garantez ca daca faci treaba cum trebuie iti scade si consumul ala ...oricum, ma bucur ca motorul ala a ajuns de unde a plecat si de fapt unde ii e locul...pe circuit stie cineva un meserias bun sudor in argon ? mi s-a spart radiatorul. 0724230550 Radu Nicolcea...e super tare baiatul. Mi-am facut la el mai multe chestii si lucreaza bine si cu preturi omenesti (vezi vasul de expansiune din inox de pe 7416 plus alte lucrari ). Editat Iulie 18, 2012 de doctorucuducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 0724230550 Radu Nicolcea...e super tare baiatul. Mi-am facut la el mai multe chestii si lucreaza bine si cu preturi omenesti (vezi vasul de expansiune din inox de pe 7416 plus alte lucrari ). multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 pai eu tiam demosntrat ca este depinde de unde le iei pot fi diferente si mai mari...ai cam intrecut masura cu gluma cu lichdul nu vad legatura poate la tine este mai acum ceva timp tu erai ala care se bucura la filtru de ulei hiflofiltro ca e cel mai ieftin in loc de unu original nu prea ai sens in ceea ce spui N-ai înțeles aluzia: am spus că dacă ajungi să reduci diferența costului de întreținere intre cele două motoare la cei 10-15€ diferență de preț între tipurile de curele, poți să pui la socoteală și "cheltuiala" legată de lichidul de răcire ( => ridicol => glumă). Și da, când schimbi uleiul la 5.000, HifloFiltro e foarte bun. K&N de exemplu avea înainte magnet pentru pilitura din motor (care să justifice prețul "premium"), dar acum nu mai e cazul. Filtrele OEM Ducati sunt de fapt făcute de Champion, AC Delco, FRAM, etc. în funcție de țară/regiune. Nu-ți imagina deci că e mare lucru: fix același filtru (fără "DUCATI" scris pe el) era pus și pe CitroĂŤn 2CV, de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 N-ai înțeles aluzia: am spus că dacă ajungi să reduci diferența costului de întreținere intre cele două motoare la cei 10-15€ diferență de preț între tipurile de curele, poți să pui la socoteală și "cheltuiala" legată de lichidul de răcire ( => ridicol => glumă). Și da, când schimbi uleiul la 5.000, HifloFiltro e foarte bun. K&N de exemplu avea înainte magnet pentru pilitura din motor (care să justifice prețul "premium"), dar acum nu mai e cazul. Filtrele OEM Ducati sunt de fapt făcute de Champion, AC Delco, FRAM, etc. în funcție de țară/regiune. Nu-ți imagina deci că e mare lucru: fix același filtru (fără "DUCATI" scris pe el) era pus și pe CitroĂŤn 2CV, de exemplu. dap dupa cum spuneam am vazut diferente si mai mari de 15 eu in fine...cat despre filtre stiu si eu ca e acelasi lucru totusi eu unul recomand original ducati clar ca fac acelasi lucru pana la urma ...doar am dat ex la ce ai afiramat tu ...bafta stiu ca a cerut pe aer, dar nu vad diferenta. ca motor de oras e alta treaba cand ai si apa care raceste clapetele au fost verificate de cristi cand a schimbat motorul in Octombrie si a spus ca sunt ok. de resetat TPS nu m-am gandit, dar cred ca o sa o fac cand ajung la capitala. compresia a fost luata(nu la rece) si era 10,5 vs 10,75 sau ceva de genu. motoru trage nu am probleme cu el, doar ca....eu sunt cel care consuma. nu am limita la acceleratia. cred ca e din calacatoru meu....brainu. ca deh, vrei sa mergi si spidi si low cost.....nu se pupa. dar nu ma plang de asta. ma "coasta" doar 2 supape si un ax cu came sau o chiuloasa completa, ca sa fie 7416 inapoi, doar ca ala ma mananca in chur sa fac altceva cu el. dar e proiect mai de viitor. apropo,ca tu trebuie sa stii. cilindri de 916 se potrivesc pe carterul de 748? sau trebuie facute modificari, gen alezat din carter. pt ca interiorul cilindrului la 748 are 88mm iar la 916 are 92mm. diferenta aia de 4 mm e cumva si la carter? ma tenteaza un experiment de 996.... adica un fel de SPS pai diferenta ar fii caaa...alea pe aer sunt 2 supape pe cilindru si alea pe apa 4 supape si de aici diferente majore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Diferenta intre cele 2 modele este mult mai mare decat cei 15E de pe curele. Nu stiu sumele, dar toti mecanicii Ducati pe care i-am intalnit au sustinut acest aspect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Mă, nu știu. Eu vorbesc din proprie experiență: am avut și Desmodue și Desmoquattro. Pe servisare/întreținere mecanică nu am dat notabil mai mult sau mai putin pe unul sau pe celălalt. E adevărat că motorul în două supape răcit pe aer e mai simplu și se poate "servisa" și pe bordură, dar asta e deja altă discuție. Subliniez că mă refer strict la partea de întreținere mecanică. În rest, e clar că prețul consumabilelor diferă, dar e normal: o gumă spate de 180/190 are alt preț față de una de 160; etrierele/discurile sunt mai mari, deci și plăcuțele sunt altele; ambreiajul e uscat, se uzează mai repede, lanțul la fel, etc. La fel de adevărat este că dacă se strică ceva, nota de plată e mai mare la 4 supape (motor mai complicat, firăraie, etc.). Dar de așa ceva nu intră la întreținere, și nici n-am avut parte, așa că nu pun la socoteală. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 e cineva de pe aici ,detinator de ducati,din constanta? sunt proaspat posesor de ducati si vreau sa m ai schimbam o vorba.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Mă, nu știu. Eu vorbesc din proprie experiență: am avut și Desmodue și Desmoquattro. Pe servisare/întreținere mecanică nu am dat notabil mai mult sau mai putin pe unul sau pe celălalt. E adevărat că motorul în două supape răcit pe aer e mai simplu și se poate "servisa" și pe bordură, dar asta e deja altă discuție. Subliniez că mă refer strict la partea de întreținere mecanică. În rest, e clar că prețul consumabilelor diferă, dar e normal: o gumă spate de 180/190 are alt preț față de una de 160; etrierele/discurile sunt mai mari, deci și plăcuțele sunt altele; ambreiajul e uscat, se uzează mai repede, lanțul la fel, etc. La fel de adevărat este că dacă se strică ceva, nota de plată e mai mare la 4 supape (motor mai complicat, firăraie, etc.). Dar de așa ceva nu intră la întreținere, și nici n-am avut parte, așa că nu pun la socoteală. da tu ai comparat un pic desmoquattro cu un M620 dar de ex pe ST meu si pe fostu SS aveam aceeiasi etrieri si discuri ca dimensiune difereau modelul de disc e oricum depinde de mai multe aspecte...dap pai noi pornisem discutia de la curele dupa cum am mai spus depinde de unde le iei ca pot fi diferente mici sau mai mari nu zic ca ceea ce zici tu nu e adevarat repet am vazut diferente si mai mari de 15e intre curele...care cum si le gaseste iar de motor absolut desmo4 e mai complicat decat desmo2 clar asta...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Pai asa era 7416-le carter de 748 cu cilindri 916...vezi ca vilbrochenul e smecher de tot in el si volanta...pai vezi ca clapetele sunt in strinsa legatura cu tps-ul si cu amestecul...nu faci clapetele fara tps niciodata pentru ca e o intreaga procedura de urmat...asa pot fi echilibrate cu tps setat aiurea si nu e treaba ) si iti garantez ca daca faci treaba cum trebuie iti scade si consumul ala ...oricum, ma bucur ca motorul ala a ajuns de unde a plecat si de fapt unde ii e locul...pe circuit volanta a fost pusa pe motorul asta cu siguranta cand o sa ajung la bucuresti o sa-l sun pe cristi poate are timp sa ma duc la el sa mi le ecilibreze si sa faca amestecul ca e posibil sa fie cam bogat. miroase a benzina nearsa parca. de ajuns inca nu a ajuns el cum trebuie pe circuit, dar sper ca pe viitor sa se intoarca. cand vor fi gata circuitele din Romania, as putea si eu sa vin si mai des acasa. am vrut sa o vand, eram pus rau tare pe 848 sau 1098, dar pe 848 pt ca e mai docil dar trebuia sa ii schimb ambreiajul. acum am decis sa raman cu asta ca am alte planuri de viitor. e ea ceva mai grea dar daca stii sa o "jonglezi" mai ca nu o simti. sau poate ma dilesc mai tare si imi iau pana la urma 848 pai diferenta ar fii caaa...alea pe aer sunt 2 supape pe cilindru si alea pe apa 4 supape si de aici diferente majore stiu ma, doar ca diferenta e si la putere. adica diferente, ca sunt diferite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Cateva poze de astazi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kindaru Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 am o intrebare care necesita raspuns cat mai detaliat, cunoaste-ti pe cineva (pers fizica sau juridica)care poate aduce motociclete din Italia ? in rest numai bine, salutari din insorita rep dominicana asfalt uscat tuturor, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 dap dupa cum spuneam am vazut diferente si mai mari de 15 eu in fine...cat despre filtre stiu si eu ca e acelasi lucru totusi eu unul recomand original ducati clar ca fac acelasi lucru pana la urma ...doar am dat ex la ce ai afiramat tu ...bafta pai diferenta ar fii caaa...alea pe aer sunt 2 supape pe cilindru si alea pe apa 4 supape si de aici diferente majore nu este universal valabil. sunt si desmodue racite pe lichid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.