Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Dragilor, viu Âşi io ca musca'n lapte, Âşi mai zic o dată ce-am zis Âşi anu' trecut Âşi - de-o vrea Domnu' - oi zice-o Âşi la anu. Anume că: dacă îți arde de un soi de turing, Monsterul Âşi Âştie, Âşi vrea, Âşi poate. Mai greu cu durerile de Âşale, incheieturi Âşi gât. În schimb, buburuza nu se plânge de nimic după 3300 de km făcuți la pas de plimbare (mai puțin ultima mie, în 2 zile) pe drumurile județean-naționale dintre BucureÂşti - TimiÂşoara -Budapesta - Bratislava - Praga - Linz - Viena - acasă.

 

Va pupa fata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dragilor, viu Âşi io ca musca'n lapte, Âşi mai zic o dată ce-am zis Âşi anu' trecut Âşi - de-o vrea Domnu' - oi zice-o Âşi la anu. Anume că: dacă îți arde de un soi de turing, Monsterul Âşi Âştie, Âşi vrea, Âşi poate. Mai greu cu durerile de Âşale, incheieturi Âşi gât. În schimb, buburuza nu se plânge de nimic după 3300 de km făcuți la pas de plimbare (mai puțin ultima mie, în 2 zile) pe drumurile județean-naționale dintre BucureÂşti - TimiÂşoara -Budapesta - Bratislava - Praga - Linz - Viena - acasă.

 

Va pupa fata!

 

Total deacord, si eu ma facut anu asta 5000 de km, clar nu e cea mai comoda motoreta din lume, clar nu e gandita pentru touring, clar sunt alte optiuni muuuult mai bune pentru asta dar monsterul stie, vrea si poate si .. e monster ;)

 

Bravos Alexa, la mai multe ! Poate ne arati si poze :)

 

Doruleeeeeeee. asai ca legendele is peste tot. ai vazut ce onoare pe prietenu tau.... sa stea el cu legenda.

 

dar zice el:

am si eu pe cineva care are Ducati, a fost in Italia, si acum are 2, ca si-a mai luat una; dar nu stie pe care sa o tina, ca nu vrea sa le vanda.

 

Ce onoare pe tine, sa cunosti 2 motociclisti din Macin :) Nu mai zic ca unu are 2 monstere, asta da legenda :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la baietii de la DAFWAY, ca intreba cineva de review-uri, pentru cateva chestii banale, un schimb ulei + spalat + gresat una alta. Per total sunt ok, doar ca am plecat eu cu asteptari mai mari dupa ce le-am vazut motoarele modificate ma gandeam ca dau intr-un service care se bate cu reprezentanta, in schimb este un garaj utilat cu de toate, am mai intrebat una alta, oamenii prietenosi, deci pentru chestii de rutina si pe fuga ( am sunat la 12 si la 6 eram la ei ) eu zic ca sunt ok :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In rest ma doare piciorul in continuare,l-am scos din gips,dar macar nu mai este umflat si negru:D.Mersi.

 

Ai luat vopseaua :))

 

Insanatosire grabnica!

 

Ce onoare pe tine, sa cunosti 2 motociclisti din Macin :) Nu mai zic ca unu are 2 monstere, asta da legenda :P

Ma fac eu bine ;) See you later.. terminator :D

 

P.S : Nu vrea nimeni un pinion de 14 la schimb cu unul de 15 ??

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai luat vopseaua :))

 

Insanatosire grabnica!

 

 

Ma fac eu bine ;) See you later.. terminator :D

 

P.S : Nu vrea nimeni un pinion de 14 la schimb cu unul de 15 ??

 

DACA ESTE BUN ITI DAU EU UN PINION DE 15, DA MI UN TELEFON

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva unde gasesc un cauciuc din acela circular care se pune la pedala de frana ? Al meu se pare ca e missing in action, nu ma incomodeaza, dar nu imi place mie ca ma uit la ea si nu arata frumos :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a cam pus pata pe Monster 600/620/687/750/800/900.

Care din ele sunt mai raspandite si/sau mai ieftine... ca piese? (ma gandesc ca 600-le)

 

Asi vrea sa achizitionez unul mai ieftin si mai parci estetic vorbind pentru ca as vrea sa modific una alta pe el(instalatia electrica super simplista si dat jos de pe el cam tot ce nu trebuie nici macar bordul original nu mi l-ar trebui vopsit negru mat eventual un bagster daca are rezervorul indoit). (nu sunt fan moto stock).

 

Ce sanse sunt sa nu-mi placa avand in vedere ca as trece de la hornet 600.

(nu m-am plimbat inca cu unul dar am auzit ca 900-le e pericol) Nu vreau pericol si nici drumuri lungi neaparat.

 

Ps.

Deocamdata tatonez...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a cam pus pata pe Monster 600/620/687/750/800/900.

Care din ele sunt mai raspandite si/sau mai ieftine... ca piese? (ma gandesc ca 600-le)

  • Monster 687 nu există;
  • Nici un Monster cu motor Desmodue, ambreiaj în baie de ulei și basculă normală nu e scump la întreținere;

Asi vrea sa achizitionez unul mai ieftin si mai parci estetic vorbind pentru ca as vrea sa modific una alta pe el(instalatia electrica super simplista si dat jos de pe el cam tot ce nu trebuie nici macar bordul original nu mi l-ar trebui vopsit negru mat eventual un bagster daca are rezervorul indoit). (nu sunt fan moto stock).

  • Dacă vrei ceva simplist, cu linii epurate și cât mai puțină electrică, ia-ți carburație (înainte de 2001) - deși va fi destul de greu să găsești un carburat în stare bună, mai ales la noi;

Ce sanse sunt sa nu-mi placa avand in vedere ca as trece de la hornet 600.

(nu m-am plimbat inca cu unul dar am auzit ca 900-le e pericol) Nu vreau pericol si nici drumuri lungi neaparat.

  • Am mers atât pe Monster 600 cât și pe Hornet 600: atât timp cât nu mergi pe autostradă, nu te interesează viteza maximă și nu te deranjează o șa demnă de un supermoto, vei fi plăcut surprins de Monster din toate punctele de vedere;
  • Un 900 cu raport schimbat (pinion mai mic, foaie mai mare) e cam overkill: bate orice pe accelerație (până și un mono)... și se plafonează pe la 160km/h;
  • Monster-ul oricum nu e pentru drumuri lungi: Desmodue (2 supape, răcire pe aer) e o motocicletă de oraș prin excelentă; Desmoquattro/Testastretta e un pic altceva, dar nici alea nu sunt de autostradă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Monster 687 nu există;
  • Nici un Monster cu motor Desmodue, ambreiaj în baie de ulei și basculă normală nu e scump la întreținere;

  • Dacă vrei ceva simplist, cu linii epurate și cât mai puțină electrică, ia-ți carburație (înainte de 2001) - deși va fi destul de greu să găsești un carburat în stare bună, mai ales la noi;

  • Am mers atât pe Monster 600 cât și pe Hornet 600: atât timp cât nu mergi pe autostradă, nu te interesează viteza maximă și nu te deranjează o șa demnă de un supermoto, vei fi plăcut surprins de Monster din toate punctele de vedere;
  • Un 900 cu raport schimbat (pinion mai mic, foaie mai mare) e cam overkill: bate orice pe accelerație (până și un mono)... și se plafonează pe la 160km/h;
  • Monster-ul oricum nu e pentru drumuri lungi: Desmodue (2 supape, răcire pe aer) e o motocicletă de oraș prin excelentă; Desmoquattro/Testastretta e un pic altceva, dar nici alea nu sunt de autostradă.

 

Ma gandeam la 680..

Da la modelul cu carburatie ma gandeam si eu..

Oricum eu nu folosesc Hornetul la maxim.. adica.. ii dau in izda pe drum drept .. dar la 180 nu e o placere prin romania. Normal intre localitati cam cu 150 merg croaziera.

Da, vreau racire aer si maxim pe ulei.

 

Este frumoasa rau chiar daca eu nu prea am incredere in italieni..

 

Sa vad poate o comit in primavara...

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,caut si eu un releu de incarcare pentru Monster 600 din 96.

ma am eu, am vreo 3 de toate cred. cu 2 si 3 faze. trebuie doar sa vb cu ai mei sa le caute, pozeze......te pot ajuta de ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare sa fie asta o alimentare record pentru monster?

Tocmai ce-am bagat peste 16 litri in rezervor...

 

post-24526-0-87238800-1345639188_thumb.jpg

Editat de mish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am bagat si eu o data aproape ...17l si nici nu eram chiar asa pe aburi de benzina...legendele urbane spun ca mai umbla baietii si pe la pompe, ca taximetristii cu "maimuta" pe casa de marcat :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am bagat undeva la 13L dupa ce am ramas in panaprostului. 2L la sticla si inca 11 siun pic la pompa, dupa ce am mers vreo 3 km pana la benzinarie.

 

Am auzit asta și la Sergiu (S2R800). Deși rezervoarele de plastic au cu 1L mai putin, probabilcă e prost plasat tirantul de benzină. 13L de la gol la plin mi se parefoarte puțin.

 

Oficial, rezervoarele de plastic au 14L (dintrecare 3L rezervă), iar cele metalice au 15L (dintre care 3.5L rezervă). Carburațiile au rezervor de 16L (3L rezervă).

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Monster 687 nu există;
  • Nici un Monster cu motor Desmodue, ambreiaj în baie de ulei și basculă normală nu e scump la întreținere;

  • Dacă vrei ceva simplist, cu linii epurate și cât mai puțină electrică, ia-ți carburație (înainte de 2001) - deși va fi destul de greu să găsești un carburat în stare bună, mai ales la noi;

  • Am mers atât pe Monster 600 cât și pe Hornet 600: atât timp cât nu mergi pe autostradă, nu te interesează viteza maximă și nu te deranjează o șa demnă de un supermoto, vei fi plăcut surprins de Monster din toate punctele de vedere;
  • Un 900 cu raport schimbat (pinion mai mic, foaie mai mare) e cam overkill: bate orice pe accelerație (până și un mono)... și se plafonează pe la 160km/h;
  • Monster-ul oricum nu e pentru drumuri lungi: Desmodue (2 supape, răcire pe aer) e o motocicletă de oraș prin excelentă; Desmoquattro/Testastretta e un pic altceva, dar nici alea nu sunt de autostradă.

hmm nu stiu ce sa zic nu stiu daca un monster de 900 si un s2r 1000 chiar si 800 sunt chiar de oras mai degraba drumuri virajate si medii si apoi oras as zice eu...restul dap ptr oras sunt ce trebuie...in schimb nu stiu de ce zici de cele racite pe lichid ca nu de autoostrada eu de 2 luni ma plimb cu ST prin europa si pe autostrazi si drumuri nationale si nu am de ce sa ma plang...

 

Ma gandeam la 680..

Da la modelul cu carburatie ma gandeam si eu..

Oricum eu nu folosesc Hornetul la maxim.. adica.. ii dau in izda pe drum drept .. dar la 180 nu e o placere prin romania. Normal intre localitati cam cu 150 merg croaziera.

Da, vreau racire aer si maxim pe ulei.

 

Este frumoasa rau chiar daca eu nu prea am incredere in italieni..

 

Sa vad poate o comit in primavara...

 

Multumesc.

din proprie experienta iti recomand monster 900 racit pe aer si ulei daca treci de la hornet...daca iti vei lua 600 sau 750 sar putea sa fii un pic dezamagit asa cu 900 le te vei bucura din plin de un motor ducati in adevaratul sens cuplul ala o sa te faca sa uiti de multe lucruri si sa realizezi altele frumoase :bounce:

ar fi si varianta s2r 800 insa ala e mai scump tu stii bugetul...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am nevoie de releul cu doua faze. am urcat o poza cu el.

da, asta e modelul. am sa ii pun pe ai mei sa faca o poza si o sa ti-o trimit. lasa-mi pe PM o adresa de mail unde sa pun pozele.

 

daca stiam, ieri dimineata am fost la bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Pzkpf, ce legatura are bascula cu intretinerea motorului? Daca e monobrat are si alte cheltuieli?

 

Cam tot ce e legat de monobraț e mai scump. În primul rând kit-ul de lanț. Apoi, ca să cureți acel lanț, să-l întinzi și să ai acces la etrierul spate ai nevoie de stander de monobraț - care este și el mai scump. Scoaterea roții spate (deși, paradoxal, mai ușor accesibilă față de o basculă normală) este mai complicată și nu se poate face la orice service (cu atât mai puțin la tine în garaj).

 

Ca să nu mai spun că modelele până în 2010 veneau fără aripă spate - necesară dacă mergi des cu mobra. Aftermarket nu este decât de carbon: 150€.

 

Dacă faci deci un calcul la sfârșit de sezon, bascula monobraț este mai scumpă, da.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...