zar Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Deci....n-ai nici un fel de experienta.....200km in Bucuresti sunt egali cu 0 mai baietii....ce e cu voi???? cum D-zeu o sfatuiti asa ceva???? cum ii spuneti unei incepatoare cu 200km facuti in Bucuresti( cu siguranta in mai multe zile)....ca o iesire la Cheia, acum la sfarsit de octombrie, pe un drum plin de serpentine, de ace de par, de urcari si cobarari la 15-20 de grade e ok? si ca poate sa-l faca??? o sa ziceti ca sunt rea....dar eu as prefera sa o am cat mai mult timp cu noi(avand in vedere ca am cam ramas singurica printre voi) decat sa o vad pe la vreun spital sau mai rau sa dau cu RIP. In nici un caz sa nu faci asa ceva, nu acum....asa cum spunea si Andrei, e un drum frumos, dar solicitant si pt noi...cei cu multi km la ghidon....asa ca....primavara anului viitor va fi un bun si "safe" inceput pt tine si pt monstruletul tau.........si da, in general e bine sa ai incredere in tine ca poti, dar e rau sa nu fii constienta de pericole si de lipsa experientei. Ai grija de tine! Blondule......schimba logo Desmoriders.......update!!!! nu am sfatuit pe nimeni. nu am specificat nimic de mersul in grup. am raspuns doar la o intrebare. da, daca are permis, motor, asigurare, itp, etc are tot dreptul sa circule pe cheia. iar, repet, daca merge in ritmul ei, poate ajunge la destinatie fara probleme. acum se stie, motociclismul este un nesfarsit subiect de polemici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Eu inca nu stiu daca vin maine dar vroiam sa fac o clarificare si anume ca din cate stiu eu traseul de maine nu include Cheia. A fost o neintelegere la inceput care s-a corectat. Traseul este Bucuresti - Ploiesti - Sinaia - Piatra arsa; pe DN1 pana la Ploiesti si nu pe A3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Cauciuc mai vechi de 2 ani= opinca tare...sa ai mare grija!!! Cind o sa le schimbi o sa vezi diferenta maxima. Asta depinde d mulți factori. Anu trecut m-am dat cu guma din 2008. am fost si pe pasul tihuta si pe selena, unde m-am si împrăÂştiat. Dar m-am dat vreo 100km cu gume din 2005. Parca eram la sky. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Depinde de un singur factor si anume cum au fost depozitate. Eu am pe fata guma din 2005, de circuit, folosita anul asta prima oara pe Slovakia Ring. Si e mai moale si franeaza mai bine ca multe gume stradale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
integrale_awd Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 baieti, distractie placuta maine la Piatra Arsa. Eu raman in oras, din fericire tot pe 2 roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 (editat) ))...exceptand fanii SF ului cu genunchiul pe jos si alte interpretari exagerate ... Aici ma aliez cu Eugen ...si eu am sustinut ca poate merge atat timp cat nu se forteaza si isi mentine ritmul ei si daca cineva are rabdare sa o insoteasca asta am scris si mai sus... daca cei care merg in plimbarea asta nu sunt dispusi de asa ceva nu vad rostul ca ea sa mearaga cu ei tot singura ar merge ...daca nu merge cum altfel sa prinda experienta aveti voi alternativa ???... PS @PetiteLutin...parerea mea e sa iesi din oras si sa mergi eventual pe un drum mai necirculat si bine ar fi si insotita ...asta 1 si 2 asfaltul sa mai racit atentie mare si verfica presiunea in rest enjoy it ... PS: sustin parerea lui Mada vis a vis de logo PS@monsteristu...te rog data viitoare sa citesti mai atent si pana la capat ce scriu bafta Editat Octombrie 19, 2012 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 ))...exceptand fanii SF ului cu genunchiul pe jos si alte interpretari exagerate ... Aici ma aliez cu Eugen ...si eu am sustinut ca poate merge atat timp cat nu se forteaza si isi mentine ritmul ei si daca cineva are rabdare sa o insoteasca asta am scris si mai sus... daca cei care merg in plimbarea asta nu sunt dispusi de asa ceva nu vad rostul ca ea sa mearaga cu ei tot singura ar merge ...daca nu merge cum altfel sa prinda experienta aveti voi alternativa ???... PS @PetiteLutin...parerea mea e sa iesi din oras si sa mergi eventual pe un drum mai necirculat si bine ar fi si insotita ...asta 1 si 2 asfaltul sa mai racit atentie mare si verfica presiunea in rest enjoy it ... O sa va rog sa imi detaliati candva cum e cu genunchiul pe jos, dar cred ca tehnica asta nu e pentru incepatori. Am scris si mai devreme, mi-a oferit cineva o alternativa, o plimbare mai scurta in afara orasului... so, I'm good! Am verificat acum vreo 2 saptamani presiunea si era ok (chiar un pic mai mult la cauciucul de pe spate), dar o sa o verific si azi. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 (editat) O sa va rog sa imi detaliati candva cum e cu genunchiul pe jos, dar cred ca tehnica asta nu e pentru incepatori. Am scris si mai devreme, mi-a oferit cineva o alternativa, o plimbare mai scurta in afara orasului... so, I'm good! Am verificat acum vreo 2 saptamani presiunea si era ok (chiar un pic mai mult la cauciucul de pe spate), dar o sa o verific si azi. Merci! uite ai cateva poze explicite, dar e cale lunga pana acolo. iti trebuie experienta, o doza de teribilism si adrenalina incat sa te 'impingi" pana acolo. dar nu in ultimul rand iti trebuie locul unde sa o faci. sa o faci pe strada e foarte dificil si riscant din cauza traficului, dar si a conditiilor ce le gasesti pe drum. riscul e mare. avem vaci, caini, pisici, betivi, cai, carute.... care apar de unde nu te astepti. dar nu in ultimul rand iti trebuie si motor pregatit de asa ceva, adica incaltat cu gume bune. ca altfel intri in istorie sau ramai doar cu intentia. totul tine de calcularea viteze, raza curbei, tehnica de abordare si pozitionare a ta in saua, iar dupa astea toate rezulta unghiul de inclinare care te duce la acel "genunchi jos"; asta daca nu reusesti tu sa fii pe jos. legat de tine, nu te descuraja. daca mergi in stilul tau, fara a incerca sa faci impresie, fara a arata ca: "vai dar stiu sa merg" si daca mergi in limitelele legale, nu ai de ce sa cazi. poti sa te duci pe cheia, sau unde vrei tu. totu tine de tine, si de cat de mult iti doresti sa mergi si a doua oara. ai putea sa mergi si cu ei in grup, dar cum au spus si cei de sus ar trebui cineva sa fie mereu cu ochii pe tine si sa fie rabdator. cand am mers si eu pe cheia cu grupul, am fost 2 grupuri si nu mi sa parut mers necivilizat incat sa nu poata face fata un incepator. daca nu prinzi iesirea cu grupul, iti recomand sa te duci la Amkart unde te poti da in voie buna si crede-ma ca vei iesi cu un feedback pozitiv. iti vei vedea limitele, iti vei revizui capacitatile de a merge pe motor, si te vei initia in a calcula franarea si comportamentul pe curbe. eu nu sunt in tara, ca nu-mi era greu sa trag o fuga si sa te scot la plimbare de initiere. nu-s eu rabdator, dar o faceam si pe asta. incearca o presiune mai moale, cred ca guma s-ar incalzi mai bine si ar fi mai aderenta acum. have fun Editat Octombrie 20, 2012 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 @petitlutin...aia cu genuchiul am fost ironic la unele exagerari de pe aici ca sa nu zic aberatii:)))))))) ... cat despre presiune in perioda asta e bine sa o verifici mai des temperaturile scad noapte si e posibil sa ai surprize parerea mea e sa verifici mai cu atentie si mai des pana la sf sezonului...succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 Voi la monster cum tineti presiunea acuma, in carte scria ceva cu 2.4 - 2.6, la service mi-au bagat 2.2 pe ambele parti, pareri ? ( ma dau 80% seara/dimineata ..deci temperaturi ~15 grade ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 2.2 este un compromis care se poate aplica general la toate modelele de gume. Teoretic cu cat este mai frig cu atat mai desumflat trebuie sa fie cauciucul. daca vrei o parere pertinenta trebuie sa mergi intr un loc unde poti vb cu un specialist in gume. sunt multi factori de care trebuie sa ti cont. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 Aroma, firma, grosime si...durabilitate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator xxxxx Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 Eu la gumele mele am primit recomandarea de a nu depasi 1,6. cica cand se incalzesc ajung la 2,3. Este foarte importan ce marca si model sunt. Cat sunt de vechi si la ce le folosesti, am fost si eu curios, dar am renuntat. 2 fata spate cand este mai rece 2.2 cand este mai cald , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 @petitlutin...aia cu genuchiul am fost ironic la unele exagerari de pe aici ca sa nu zic aberatii:)))))))) ... cat despre presiune in perioda asta e bine sa o verifici mai des temperaturile scad noapte si e posibil sa ai surprize parerea mea e sa verifici mai cu atentie si mai des pana la sf sezonului...succes aberatii... hai sa nu fim rai! teoretic ar trebui sa avem dreptate, normal asa ar trebui sa fie. se presupune ca permisul se ia dupa ceva ore de scoala si sustinerea unei probe practice, la final fiind apt de a circula pe orice drum public, exact cum am spus mai sus, dar, dupa o discutie pe care am avut-o cu un amic aseara pe mess in care mi-a povestit cum se face scoala la noi si ce te invata acolo, se pare ca f multi noi posesori de permis au nevoie si de lectii particulare de pilotaj, deci ceea ce am sustinut noi este discutabil de la caz la caz. se pare ca si noi am exagerat putin, adevarul fiind undeva la mijloc. sfaturile tuturor au fost date cu buna intentie (andrei, paulinos, mada, monsteristul) si ar trebui urmate. eu doar am raspuns la o intrebare, nu as vrea ca raspunsul meu, teoretic adevarat, sa fie luat drept sfat sau incurajare. doamne cat am scris! cred ca asta a fost postul meu cel mai lung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 Eu la gumele mele am primit recomandarea de a nu depasi 1,6. cica cand se incalzesc ajung la 2,3. Este foarte importan ce marca si model sunt. Cat sunt de vechi si la ce le folosesti, am fost si eu curios, dar am renuntat. 2 fata spate cand este mai rece 2.2 cand este mai cald , cumva Dunlop GP Racer D211? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 legat de tine, nu te descuraja. daca mergi in stilul tau, fara a incerca sa faci impresie, fara a arata ca: "vai dar stiu sa merg" si daca mergi in limitelele legale, nu ai de ce sa cazi. poti sa te duci pe cheia, sau unde vrei tu. totu tine de tine, si de cat de mult iti doresti sa mergi si a doua oara. ai putea sa mergi si cu ei in grup, dar cum au spus si cei de sus ar trebui cineva sa fie mereu cu ochii pe tine si sa fie rabdator. cand am mers si eu pe cheia cu grupul, am fost 2 grupuri si nu mi sa parut mers necivilizat incat sa nu poata face fata un incepator. daca nu prinzi iesirea cu grupul, iti recomand sa te duci la Amkart unde te poti da in voie buna si crede-ma ca vei iesi cu un feedback pozitiv. iti vei vedea limitele, iti vei revizui capacitatile de a merge pe motor, si te vei initia in a calcula franarea si comportamentul pe curbe. eu nu sunt in tara, ca nu-mi era greu sa trag o fuga si sa te scot la plimbare de initiere. nu-s eu rabdator, dar o faceam si pe asta. incearca o presiune mai moale, cred ca guma s-ar incalzi mai bine si ar fi mai aderenta acum. have fun Nu sunt teribilista de fel si nu incerc sa fac impresie. Incerc sa ma tin dupa ceilalti, dar pana la urma nu imi fortez limitele mai devreme decat trebuie. Am mai adaugat azi 200 de km la bord - am fost pana la Giurgiu - si eu zic ca m-am descurcat. @petitlutin...aia cu genuchiul am fost ironic la unele exagerari de pe aici ca sa nu zic aberatii:)))))))) ... cat despre presiune in perioda asta e bine sa o verifici mai des temperaturile scad noapte si e posibil sa ai surprize parerea mea e sa verifici mai cu atentie si mai des pana la sf sezonului...succes Nici nu mi-am inchipuit altceva. Cu cauciucurile ati avut dreptate. Le stiam umflate mai mult decat trebuie si m-am trezit ca aveam 1.8 la cel din fata. In manualul motorului meu scrie ca trebuie 2.1 pe fata si 2.2 pe spate. Am pus un pic mai mult, cu 0.1, ca sa aiba de unde sa scada. ) O sa verific mai des presiunea de acum. Multumesc tuturor pentru sfaturi si urari! Cel rosu e monstruletul meu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 Nu sunt teribilista de fel si nu incerc sa fac impresie. Incerc sa ma tin dupa ceilalti, dar pana la urma nu imi fortez limitele mai devreme decat trebuie. Am mai adaugat azi 200 de km la bord - am fost pana la Giurgiu - si eu zic ca m-am descurcat. Nici nu mi-am inchipuit altceva. Cu cauciucurile ati avut dreptate. Le stiam umflate mai mult decat trebuie si m-am trezit ca aveam 1.8 la cel din fata. In manualul motorului meu scrie ca trebuie 2.1 pe fata si 2.2 pe spate. Am pus un pic mai mult, cu 0.1, ca sa aiba de unde sa scada. ) O sa verific mai des presiunea de acum. Multumesc tuturor pentru sfaturi si urari! Cel rosu e monstruletul meu: bravo tie pt km de azi, si sincer sa fiu.................... calaresti un bibelou. over all. am vazut ca ai o varsta la care teribilismul nu mai e asa de fun. cred ca la varsta ta esti destul de capabila sa mergi pe motor, fara a face greselile incepatorilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexdimi Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 vad ca a fost o plimbare intre ducatisti. frumos asa tobele ai de gand sa le tzii stoc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 @ZAR916...poate suna urat asa e dar eu unul le consider deja aberatii atata timp cat nu isi au locul in discutie si apre mistocarela asta ieftina... cat despre sfatul celorlalti nici pe de parte nu sutin ca nu sunt bune dar din nou mi sau parut un pic exagerate pana la urma cum sa inveti daca nu mergi asta era ideea iar in cazul de fata dupa mine era posibil doar daca indeplinea conditiile care leam mai spus insotita si fara sa forteze...cat despre scoala asa este in mod normal chiar daca este incepatoare intrebarea ei nu ar fi trebuit sa existe dar din pacate asta este nivelul scolilor moto din ro...si auto @dafway esti sigur ca teoria ta e buna ...imi permit sa imi spun parerea mea umila si sa zic ca... eu cred ca este tocmai invers... @petitelutin...in mod normal presiunea o faci dupa cum simti tu motoreta dupa greutate etc...cum spunea si dafway este o valorea de compromis ca sa acopere o marja cat mai mare de clenti dar asta nu inseamna ca e bine asa eu unul nu am tinut cont nicodata de recomandarea lor miam facut presiunea dupa cum mam simtit eu ok pe moto... @crazy devil...incepator te numesti si daca ai 50 de ani ... poti sa faci aceleasi greseli vad ca a fost insotita de zair bun baiat ))))))....zair pune semnalizarea pe fata ca incurci traficul )))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 tu oricum esti invers. cand este frig tu baga 2.5 poate chiar 3 ca sa vi pe dos. glumesc. teoria ta este buna pentru dusmani asa trebuie sa le recomanzi. poti avea si o explicatie de ce crezi tu ca este invers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 bugghy are dreptate. in sezonul rece, cauciucul nu se incalzeste si dupa cum bine stim ca temperatura mareste presiunea din pneu, presiunea ramanand constanta, trebuie sa le umflam la temperatura la care vrem sa le folosim in schimb, vara, trebuiesc umflate mai putin. odata incalzite presiunea creste la valoarea normala. de aceea presiunea se verifica la rece. ex: 2.2-2.5 in functie de anotimp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 multumesc eugen ... bine ca ai scris tu primul ca dupa iar zicea ca sunt invers:)))) ....app tias recomanda un limbaj mai prietenos mai ales la pretentiile de "service" ducati oricum decizia iti apartine... il subscriu pe eugen asta ca explicatie fizica ... si iti dau si un exemplu de zi cu zi ca sa zic asa ...am cerut o parere cuiva despre niste cauciucuri cum se comporta la frig mai exact ptr o calatori in norvegia la nordkapp ...omu la fel ma sfatuit sa merg cu 02 , 0.3 chiar 0.4 in plus de cum merg eu altfel risti sa se duca cauciucul muult mai repede decat ar trebui...stiu pe cinva care nu a fcaut chesti aasta si in 2000 de km sa dus cauciucul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 (editat) bravo tie pt km de azi, si sincer sa fiu.................... calaresti un bibelou. over all. am vazut ca ai o varsta la care teribilismul nu mai e asa de fun. cred ca la varsta ta esti destul de capabila sa mergi pe motor, fara a face greselile incepatorilor. Sper sa ramana cat mai mult timp intact bibeloul! Da, asa sa fie, fara greseli! vad ca a fost o plimbare intre ducatisti. frumos asa tobele ai de gand sa le tzii stoc ? Momentan nu ma deranjeaza, ma suport si fara Termignoni. ) Ma mai gandesc pana la primavara. @ZAR916...poate suna urat asa e dar eu unul le consider deja aberatii atata timp cat nu isi au locul in discutie si apre mistocarela asta ieftina... cat despre sfatul celorlalti nici pe de parte nu sutin ca nu sunt bune dar din nou mi sau parut un pic exagerate pana la urma cum sa inveti daca nu mergi asta era ideea iar in cazul de fata dupa mine era posibil doar daca indeplinea conditiile care leam mai spus insotita si fara sa forteze...cat despre scoala asa este in mod normal chiar daca este incepatoare intrebarea ei nu ar fi trebuit sa existe dar din pacate asta este nivelul scolilor moto din ro...si auto De ce n-ar fi trebuit sa pun intrebarea despre starea drumului? Eu cred ca indiferent de cat de buna e scoala, chiar daca s-ar organiza iesiri si in afara orasului ca parte a programului de instruire, n-o sa te scoata nimeni la un drum prea lung sau prea dificil. Imi si imaginez masina de scoala cu coloana de motociclete de 50 cmc pe Transfagarasan. @petitelutin...in mod normal presiunea o faci dupa cum simti tu motoreta dupa greutate etc...cum spunea si dafway este o valorea de compromis ca sa acopere o marja cat mai mare de clenti dar asta nu inseamna ca e bine asa eu unul nu am tinut cont nicodata de recomandarea lor miam facut presiunea dupa cum mam simtit eu ok pe moto... Asa o fi in mod normal, dar eu am motorul de numai o luna si sunt in faza in care ma obisnuiesc cu el... deci sunt momentan insensibila la lucruri de-astea. Editat Octombrie 21, 2012 de PetiteLutin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 zair pune semnalizarea pe fata ca incurci traficul )))))))))) Care trafic?!? Ca nu era nimeni in fata mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 Asa o fi in mod normal, dar eu am motorul de numai o luna si sunt in faza in care ma obisnuiesc cu el... deci sunt momentan insensibila la lucruri de-astea. ai mai avut ceva inainte de asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.