adidas Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 S-o fi uscat ambreiajul si poate mai trebuie uns oleaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 @zair...da ce eu am cosntestat de ce stie ea cu moto.....oricum sa o lasam balta... deh ma adrian ...unii au noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JOK3R_2U Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 S-o fi uscat ambreiajul si poate mai trebuie uns oleaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Buuunn....m-am laudat,despre mobra,acum am o problema.... Motocicleta avea 8.800km cand am luat-o in vara,acum are aproape 11.000km,problema apare la ambreiaj.Am ambreiaj uscat si discurile au o uzura foarte pronuntata,au un joc de aprox 0,5cm si bate-zdrangane(mai pronuntat decat e normal)....intrebarea mea este,DE CE s-a uzat ambreiajul asa repede. Mentionez ca,DA e prima motocicleta pe care o am cu ambreiaj uscat,dar nu e prima motocicleta pe care m-am suit,am avut un GS500,o capra de teren de prin 1900toamna-Derby parca,mz125,simpson 50cmc....si vreo 3 sapt am mers pe un mt-03al unui prieten...deci am habar sa schimb vitezele. Dupa primii 500km am sesizat ca zgomotul e tot mai accentuat si in plus cand plec cu ea de pe loc tremura,si zmuceste,ca si cum ar scapa ambreiaju..... Probleme la care ma gandesc eu ar fi: 1.km la bord nu sunt reali, 2:cineva inaintea mea a folosit-o mult la racing 3.ambreiajul a fost lucrat/modificat si nu s-au montat corect discurile.....??? Asta e unul din motivele pt care nu am mai circulat cu ea,de teama sa nu o stric mai tare. In rest nu are nici un fel de problema,nu e cazuta sau cel putin urme de trante nu are,si pare destul de ingrijita. Multumesc pt eventualele pareri,sfaturi si......critici 0,5 cm...cred ca exagerezi putin... este extrem de mult! maxim admis este 0.6mm. ambreiajul este usor de demontat si verificat. o sa iau legatura cu tine sa iti dau manualul de service pentru s4. si daca ai nevoie si alte informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Buggy, Incercam sa spun ca Pilot Road sunt de fapt niste opinci (raportat la mersul sportiv), si ca mersul in conditii de siguranta din punct de vedere al aderentei cu Pilot Road nu se pupa cu notiunea de sportiv. Anca ne prindem urechile. Eu am o pereche de opinci pe Vfr, dot 2011 si sunt brici. Normal ca nu se compara cu un cauciuc "de pista" dar, vezi tu, pe drumurile astea serpuite mai dai si peste portiuni unde un paraias traverseaza bulivardu, portiuni unde padurea inca n-a lasat asfaltul sa ajunga la parametri racing, si uite asa , chiar si gumele racing ajung sa fie opinci. Ca idee, cu opicile mele pun jenunchiu jos fara probleme, fara sa fuga in vreun fel. Eu sunt chiar suparat pe opinci, cu fostele pilot powa ieseam din sensul giratoriu lateral, cu astea oha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 @gixu....multumesc ca ai preluat cazul:)))))....ca sa nu cumva sa zica unu altu/alta ca sunt eu dilibau...))....dar ce sa zic eu abea astept vara ptr distractie...)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Am venit in noiembrie 2011 de la bucuresti. Aveam pe ea D211. Cand opream, ma mai "incalzeam" de ele. Afară erau 7grade in bucuresti cand am plecat si 2grade cand am ajuns. Am fost in postura catorva franari de urgent din care o frânare cu voblaj, de la in scut de maşină. Acceleram fara sa simt nici cel mai mic derapaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 @adrian b....pai si eu zic tot cam asa ...creca cel mai frumos ar trebui sa faca modelele astea ptr spania ,italia etc...)) creca acolo incepe mediul lor...acum nu zic ca nu sunt ok si in ro dar sunt putine momentele cand sunt ce trebuie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 eeeh....si noi cu ce avem cum putem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 ce portie e ras miam luat de dimineataa:)))))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 @ Crazy: Poate-s eu prost si neinformat, da' D211 lucreaza optim la ANUMITE temperaturi, si sincer la 2 grade sau 7 grade afara, nu stiu cum ai ajuns tu la temperaturile alea,si mai ales in cat timp..... Mai ales cand opresti,si incepi sa mergi iar....se racesc...si pana se incalzesc iarasi... plm ai mers pe D211? sa vezi cum se comporta? gumele alea in 5minute is calde(daca ai presiunea corecta) a 2-7grade, nu ajunge la temperatura care o atinge vara, dar se incalzeau si se simtea aderenta. si tigaia mea.....are suficienti cai cat sa-mi satisfaca nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinP Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 (editat) ce ziceti ?? Editat Ianuarie 11, 2013 de AlinP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Nu sunt expert in cauciucuri, dar gumele cum sunt D211, fiind gume preponderent de pista, nu sunt gume care opereaza cel mai bine la temperaturi mai inalte? (de obicei pe pista sunt impinse mai la limita,datul pe pista contribuie la incalzirea mai rapida a gumelor,fata de uzul stradal,de aici si temperatura lor mai ridicata la care lucreaza ok). Daca-s calde nu inseamna ca totul e roz... Nu ti se pare ciudat ca niste gume gandite in regim de vara/caldura/pista...sa mearga 'optim' sau 'bine' in regim de toamna/iarna la 2-7 grade? (cand vara is 30 grade cel putin, nu mai zic de temperaturile de pe pista)? guma nu se incalzeste neaparat de la temperatura de afara, ci de la frecare. temperatura de afara este si ea un factor, dar asta e doar cand vorbesti de performanta. pt uz stradal, D211 sunt bune si pe vremea mai rece, diferenta e cand ploua sau cand asfaltul e inghetat. in rest sunt ok. bineinteles ca nu puteam sa sa ma dau cu genunchiul jos, dar nu am simtit nici cea mai mica problema. ti-am ingrosat esentialul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
integrale_awd Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 ce ziceti ?? pare cel mai incomod lucru de folosit pe drumuri publice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 eh, nu cred ca aia e de facut naveta la servici. aia e asa sa iesi si sa stai pe plaja cu carpa pe ea, sa te vada fetili Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 doamne chestia "trike ul ala tomahawk" )))...e cea mai oribila chestie care am vazuto....da e unii care nus ce sa faca cu banii... cat despre cauciucuri am mers si eu cu un 900rr cu dunlop modelul dinainte de d211 cum se cheama ca nu pot sa le tin minte deloc...prin noiembrie si faceam niste mini derapaje la fiecare plecare de pe loc de fata numai zic ca era 0...in fine eu zic sa o lasam balta ca nu ajungem nicaieri mai ales pe vremea asta cu cauciucuri dastea:))))).... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinP Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 eh, nu cred ca aia e de facut naveta la servici. aia e asa sa iesi si sa stai pe plaja cu carpa pe ea, sa te vada fetili pe mine ma uimit ideea Sunt de acord cu tine ca este o masinarie de spectacol:)) ca sa moara fetili:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Eu am mers cu 2CT pe ploaie (care nu e D211) si nu-mi mai trebuie... La cele 2 grade cat ai mers tu,poti considera asfaltul ca si INGHETAT (deci te contrazici un pic).. am mers si eu cu 2CT pe ploaie, si pot sa zic ca s-au comportat cat de cat decent. in schimb D211 e suicid(care avea sa mi-l fac) nu dau viteza ce o aveam, dar am prins o balta de dupa ploaie, si dansam de numa numa. (nu nu ma contrazic deloc, stiu cum se comporta, si stiu cum s-au incalzit) imi stiu si imi simt mereu motoreta cand e la limita conditilor. Buggy: cred ca era D209 dunlopu' ala Am acum in casa o supercorsa DOT: 1111 , e sh, ceva uzura mai multa pe margini (data pe pista), ma bate gandu sa o pun cand incepe sezonu,da' e 200/50/17 (sper sa intre ok) Avand in vedere ca mobra mea vine cu 190/50/17, nu cred ca-i bai la 200/50/17. da, D209 era inaintea lui D211. iti intra 200 daca in acte e 190. eu am 180/55 si merg cu 190/55. mi se pare mult mai comoda si stabila cu 190. pe mine ma uimit ideeaSunt de acord cu tine ca este o masinarie de spectacol:)) ca sa moara fetili:)) si un proiect impins la extrem. la fel ca Y2K, tomahawk,si care mai sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Buggy, Incercam sa spun ca Pilot Road sunt de fapt niste opinci (raportat la mersul sportiv), si ca mersul in conditii de siguranta din punct de vedere al aderentei cu Pilot Road nu se pupa cu notiunea de sportiv. Pe ce te bazezi cand spui asta ? Ai incercat sa mergi sportiv cu Pilot Road si nu ai putut ? In opinia mea Pilot Road sunt foarte potrivite pentru Monster si vorbesc din experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Pe ce te bazezi cand spui asta ? Ai incercat sa mergi sportiv cu Pilot Road si nu ai putut ? In opinia mea Pilot Road sunt foarte potrivite pentru Monster si vorbesc din experienta. si nu numai ptr monster....ptr mers stardal si sportiv stradal ...eu unu ziceam de pilot road 3 restu nu stiu ca nu am mers....si am ramas surprins placut de ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
integrale_awd Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 http://www.bikeexif.com/ducati-paul-smart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 Ducati Multistrada: old vs new Walking the Ducati 1199 Panigale Line Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 (editat) @zair ..mam cand am citit old vs new ma gandeam la ala vechi ....mda teapa:)))).... caut jug de monster s2r / s4r ....ptr un test si eventual sal si cumpar ...vreau sa vad daca se potriveste pe st4 meu...eu creca da da tre sa ma conving de mai multe chestii... Editat Ianuarie 14, 2013 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 (editat) Nu tre sa te convingi de nimic, nebunia plictiselii ajunge cateodata la cote maxime. Pregatiri pentru lansarea lui GP13 Editat Ianuarie 15, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 De aia medicamentele trebuiesc luate la timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.