PzKpfW Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Pentru astia mai vechi: asta nu e Tobita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 ce tip de lichid de frana se baga intr-un monster de 600 ? din ce am vazut peste tot e vba de DOT 4. Am dus motocicleta sa imi schimbe lichidul de frana, a data afara lichidul vechi a completat cu cel nou a tot desfacut a aerisit dar nu se intareste din nou pedala nicicum, iar frana prinde f f slab... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 (editat) Dot4, nu conteaza firma. Ai aer in instalatie. Intai l-a scos pe ala vechi si apoi l-a bagat pe ala nou? Furtunasele sunt bune? Garniturile de la etrieri? Pompa de frana? Editat Iunie 26, 2014 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 ce tip de lichid de frana se baga intr-un monster de 600 ? din ce am vazut peste tot e vba de DOT 4. Am dus motocicleta sa imi schimbe lichidul de frana, a data afara lichidul vechi a completat cu cel nou a tot desfacut a aerisit dar nu se intareste din nou pedala nicicum, iar frana prinde f f slab... Ba, nu stiu. Da' imi place poza ta de profil. πzda rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Dot4, nu conteaza firma. Ai aer in instalatie. Intai l-a scos pe ala vechi si apoi l-a bagat pe ala nou? Furtunasele sunt bune? Garniturile de la etrieri? Pompa de frana? Prima data a fost scos cel vechi apoi bagat cel noi , pompa este ok verificata , furtunasele ok, garniturile la etrieri nu sunt verificate...... e suspect ca mergea inainte cu lichidul vechi prindea f bine si era beton pedala dar am zis ca o fi vechi si hai sa pun nou, acum cu lichidul noi pla....... ma gandeam ca nu ii place lichidul.. :| ( am pus DOT4 ce baga colegii mei din service in BMW-uri noi pe la revizii - dar cum spuneai nu trebuie sa aibe importanta ce producator e). » Post actualizat in 26 Jun 2014 12:07 Ba, nu stiu. Da' imi place poza ta de profil. πzda rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 (editat) In mod normal, lichidul de frana se completeaza peste cel vechi pana e eliminat complet. Iti dai seama la aerisire, cand incepe sa curga curat. In felul asta nu permiti aerului sa patrunda in instalatie. Vezi sa faci aerisirea si la pompa si la etrieri. Intai la etrieri si apoi la pompa. Faci pedala, aerisesti, faci pedala, aerisesti...si tot asa pana scoti tot aerul si tine cum trebuie Ai oleaca de munca Editat Iunie 26, 2014 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan_BV Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 (editat) Salut, am si eu nevoie de ajutorul vostru, am schimbat rulmentii la intinzatoarele de la curelele de distributie si de atunci cand urc mai tare in turatie incepe sa se innece motorul. Din cate stiu eu nu s-au miscat rotile pe care stau curelele, acum ce nu stiu eu e daca cumva se datoreaza tensionarii curelelor, e posibil sa fie din cauza ca intinzatorul apasa prea putin/mult pe curea? Mersi Editat Iunie 26, 2014 de Dan_BV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Stiu ca curelele de distributie se tensioneaza la "o anumita valoare" si cand se monteaza, se monteaza intr-un anumit fel. Eu cred ca-i sarita de la punct. Vb cu Andu si te rezolva el, pana atunci nu mai circula cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 In mod normal, lichidul de frana se completeaza peste cel vechi pana e eliminat complet. Iti dai seama la aerisire, cand incepe sa curga curat. In felul asta nu permiti aerului sa patrunda in instalatie. Vezi sa faci aerisirea si la pompa si la etrieri. Intai la etrieri si apoi la pompa. Faci pedala, aerisesti, faci pedala, aerisesti...si tot asa pana scoti tot aerul si tine cum trebuie Ai oleaca de munca la pompa nu am aerisit..... merci frumos deocamdata! o rezolva eu pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 ce tip de lichid de frana se baga intr-un monster de 600 ? din ce am vazut peste tot e vba de DOT 4. Am dus motocicleta sa imi schimbe lichidul de frana, a data afara lichidul vechi a completat cu cel nou a tot desfacut a aerisit dar nu se intareste din nou pedala nicicum, iar frana prinde f f slab... http://www.ducatimonster.org/faq/faq_brake_fluid.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Lumea buna s-a mutat pe FB. Lumea si mai buna a schimbat marca motocicletei cu totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Si ca sa fim si on topic.....cum vi se pare noul monster 821.... )))))))))) Cu putina imaginatie, se poate 'repara' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 (editat) lume buna...sau nu...tradatoare de brand...sau nu.....ete niste poze Editat Iulie 2, 2014 de mada_ykyS4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Faine faine pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 (editat) Și de la mine o poză dacă tot se dă șer. Editat Iulie 2, 2014 de silvik1313 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Au ajuns toate mizdele sa poarte Ducati pe chiloti. Halal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Au ajuns toate mizdele sa poarte Ducati pe chiloti. Halal! te bagi sa le cautam si sa le furam piloții? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Nu chiar, alea ne asteapta sa facem o iesire desmo la mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 Salut baieti. Povestea incepe cam asa: un rezervor cam matuit si vopsirea lui. Bun il iau jos golit etc etc.. Il pun sus. Motoru porneste frumos il las sa se incalzeasca 3-5 min pot sa ii dau blana urca pana in 10k ture fara sa dea vreun rateu sau ceva de genu. Faza ciudata e ca dupa ce se incalzeste bine motoru se opreste, brusc si nu mai vrea sa mai porneasca.Iar ce e mai ciudat nu mai trage benzina in filtru deloc.Motoru e un Monster dark 750 carburatie. Ceva idei opinii? Multumesc frumos. » Post actualizat in 05 Jul 2014 12:18deci cateva cauze posibile eleminate: bobine/ buji dau scanteie si la reci si la cald joc tacheti, sau alte gripari ale rulmentilor inexistente electromotorul invarte la fel de lejer rece/cald releu incarcare bun. carburatoarele sincronizate si curatate recent nu mai inteleg e o boala in orasul asta mai stiu 5 baieti care au aceeasi problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 am de doi ani motocicleta cel putin la mine niciodata. In ce consta aceasta verificare sa stiu unde sa caut sa le verifice.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 Jocul la valve cand a fost facut ultima oara? taci ma, ca nu au treaba valvele cu problema lui Salut baieti. Povestea incepe cam asa: un rezervor cam matuit si vopsirea lui. Bun il iau jos golit etc etc.. Il pun sus. Motoru porneste frumos il las sa se incalzeasca 3-5 min pot sa ii dau blana urca pana in 10k ture fara sa dea vreun rateu sau ceva de genu. Faza ciudata e ca dupa ce se incalzeste bine motoru se opreste, brusc si nu mai vrea sa mai porneasca.Iar ce e mai ciudat nu mai trage benzina in filtru deloc.Motoru e un Monster dark 750 carburatie. Ceva idei opinii? Multumesc frumos. » Post actualizat in 05 Jul 2014 12:18 deci cateva cauze posibile eleminate: bobine/ buji dau scanteie si la reci si la cald joc tacheti, sau alte gripari ale rulmentilor inexistente electromotorul invarte la fel de lejer rece/cald releu incarcare bun. carburatoarele sincronizate si curatate recent nu mai inteleg e o boala in orasul asta mai stiu 5 baieti care au aceeasi problema... la carburatie nu ai pompa, deci elimini asta. ai verificat cu rezervorul demontat, daca curge benzina din el? sa nu fie conductele infundate. la carburatie, cauta un furtun si umple-l cu benzina. apoi, vezi daca porneste. adica, sa ai carburatoarele pline. intrebarile mele sunt: 1. cam cat timp sta pornita? 2. in cat timp isi revine? 3. dupa ce se opreste, ai incercat sa-i bagi niste benzina in carburatoare? cauta o seringa si injecteaza-i in timp ce-i dai la automat. vezi daca porneste cu aia. cel mai probabil, cred ca ai plutitorul care se blocheaza si ii vine putina benzina. (am patit treaba asta la ATV) mergeam cat mergeam cu gazul la maxim, si se oprea. apoi, in 2 minute iar pornea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 (editat) Bun. iau posturile pe invers. Motorul se tureaza blana in 11k ture fara probleme. Faza cu service e un singur baiat de repara pe zona.. mai are 5 motoare exact aceeasi problema nu stie ce sa faca. Carburatorele is curate luna si bec inclusiv instalatia am schimbat tot furtune, filtru, membrana pompa vid. Inclusiv am pus in cealalalta admisie furtunasul din pompa pt vid, nici o diferenta. Motorul merge cca 10 min-15 min. Am impresia cand ajunge la o anumita temperatura, apoi da cateva ratee finute sau nu se mai accelereaza si moare. Dau cu socul tras, invarte electromotorul fara probleme dar nimic. Faza e ca dupa ce se opreste carburatoarele sunt goale nu mai e nimic in ele. Porneste cam dupa 20 min cam in momentul cand deja e suportabila caldura motorului pt palma. » Post actualizat in 05 Jul 2014 19:14Am desfacut si tobele ma gandeam ca arderea e aiurea desi, culoarea bujiilor e ok, Putina negreala pe pereti si cam atat. Uleiul nici nu miroase a benzina sa zici ca scapa amestecul pe langa segmenti... Ca off topic am un noroc luna asta mi s-a rupt discu de ambreiaj si la masina si pauza 2 viteze, au sarit de la locul lor doua sincroane =))))) o sa imi verific bicicleta sper sa nu aiba si aia pana:(( Editat Iulie 5, 2014 de Lucas LS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 Faza e ca dupa ce se opreste carburatoarele sunt goale nu mai e nimic in ele. Porneste cam dupa 20 min cam in momentul cand deja e suportabila caldura motorului pt palma. incearca e ti-am zis. cand se opreste, baga-i tu benzina in carburatoare. Am desfacut si tobele ma gandeam ca arderea e aiurea desi, culoarea bujiilor e ok, Putina negreala pe pereti si cam atat. Uleiul nici nu miroase a benzina sa zici ca scapa amestecul pe langa segmenti... Ca off topic am un noroc luna asta mi s-a rupt discu de ambreiaj si la masina si pauza 2 viteze, au sarit de la locul lor doua sincroane =))))) o sa imi verific bicicleta sper sa nu aiba si aia pana:(( nu ai treaba cu tobele. off: daca ti se rupe discul, se strica sincroanele? n-am mai auzit asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 da a avut un soc brusc si probabil au sarit de la loc sau nu stiu.. numai pe marti desface cutia sa se vada la sigur ce e. Revenind la treaba cu Monsteru. Ok am bagat benzina in carburatoare da un semn scurt de pornire.. Nu inteleg dece nu se mai alimenteaza la cald... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.