PzKpfW Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Un monster 800ie (nu s2r, n-am bani) sau 620, in stare buna, are careva la vanzare ? Nicule, intoarcerea la vatra? fratilor nu gasesc in toata tara asta un rezervor sh de monster s2 ???? daca stiti cumva ceva sau ati auzit spuneti-mi si mie ca singuru loc unde am gasit a fost la ducati la reprezentanta 1300euro asa ca )) AJUTORRR !!!! De ce vrei rezervor de S2? Cred ca gasesti mult mai usor (pe ebay) rezervoare de M620 aa si referitor la viteza eu am prins 220 cel mai mult cu ducati al meu deci se poate sa fi spart mitul 190 km/h pe plat Daca nu ai pus NOS pea ea, iti citeste senzorul de viteza aiurea. M620 are viteza maxima constructiva pe la 190km/h (viteza reala). Mai poti sa castigi vreo 10, hai 15km/h jucandu-te cu anumiti parametrii (vezi mai jos), dar 30 e deja basm. Daca tot vb de monstere mai mici... eu cu al meu M600 din 2000 am prins maxim 160 pe autostrada.... Un filtru sport ar mari cat de cat viteza maxima?sau i-ar da un "zvac" in plus? Pe M600/M620 conteaza in primul rand greutatea celui care sta la ghidon si daca merge cu pasager sau nu. Schimbarea raportului de dinti pinion atac/pinion spate te poate ajuta sa mai castigi cativa km/h (desi vei pierde ceva acceleratie), iar cu o admisie degajata (priza de aer marita si filtru sport) si evacuare pe masura (teava cat mai goala, catalizatoare eliminate) + carburatoare bine puse la punct, mai castigi cativa ponei si implicit ceva viteza de varf. In sfarsit, un parbriz dupa care te ascunzi ajuta si el la top speed prin reducerea coeficientului aerodinamic, care pe un naked nu este chiar scazut. Ca idee: cu 65kg pe un M600 2001 fara parbriz si evacuare aftermarket, mobra s-a dus "pe plat" pana la 197-198km/h - viteza afisata pe bord (deci pana la 185-190km/h viteza reala). Oricum Monster-ul (si un naked in general) nu se simte bine la 160km+, asa ca tot ce e peste viteza asta e mai mult fita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Asa am de gand, da. Nicule, intoarcerea la vatra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Corect, 160 pe monster nu poti "duce" mult timp, 130, 140 maxim pentru mine este limita de comfort. Ma gandeam la un alt pinion, parbriz si filtru sport, dar m-am convins. Mersi de raspuns! App, peste o sapt o sa fac transalpina si transfagarasan pentru prima data. Cine a fost cu monster mai micut si vechi, se comporta ok, ce probleme ar putea sa apara, sau ce sa ii verific, reglez, presiune cauciuc etc. ( are revizie, merge impecabil ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jolinar89 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 am nevoie de rezervorul de s2 specific ca am inteles ca nu merge pompa de benzina sa o schimb din rezervorul vechi daca iau de 600 normal si nu gasesc oricum ar fi un rezervor si nici nu cunosc pe nimeni care m-ar putea ajuta .....de aceea caut rezervor !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Logic ca verific, dupa alimentare este urmatorul lucru de facut, am dat exemple...nu am mai facut drumul asta si ma gandeam ca poate aveti sugestii, ceva ce imi scapa mie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 am nevoie de rezervorul de s2 specific ca am inteles ca nu merge pompa de benzina sa o schimb din rezervorul vechi daca iau de 600 normal si nu gasesc oricum ar fi un rezervor si nici nu cunosc pe nimeni care m-ar putea ajuta .....de aceea caut rezervor !!! Adica nu se poate schimba pompa separat de rezervor, sau cum? De unde ai aflat? Sunt curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu_mm Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 am nevoie de rezervorul de s2 specific ca am inteles ca nu merge pompa de benzina sa o schimb din rezervorul vechi daca iau de 600 normal si nu gasesc oricum ar fi un rezervor si nici nu cunosc pe nimeni care m-ar putea ajuta .....de aceea caut rezervor !!! cand spui s2 banuiesc ca te referi la s2r. eu am unul prin garaj de la vechea mobra, trebuie vopsit ca s-a tot zgariat printre toate sculele din garaj plus ca am tavalit putin s2r-ul, a si nu mai gasesc unul din tampoanele pentru cadru (tamponul negru din poza) dar banuiesc ca le ai tu. din punct de vedere functional e ok, nu curge, nu e infundat sau fisurat, culoare e cea din fabrica acid yellow ... oricum verifica seria lui pentru a fi sigur ca merge cu 620-ul. am vazut un rezervor de plastic de s2r pus pe un 620 si se vedea o diferenta la imbinarea cu saua. eu vroiam sa il vopsesc tricolore si sa-l pun pe perete, dar daca imi faci o oferta corecta e al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 am vazut un rezervor de plastic de s2r pus pe un 620 si se vedea o diferenta la imbinarea cu saua. Nu cumva te referi la primul Monster al lui Cumpat? Daca da, ala era un 600 carb, si a facut o gherlanie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jolinar89 Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 iti multumesc mult blondu_mm dar chiar astazi am rezolvat problema cu rezervorul am gasit unu l-am cumparat si deja montat si merge ok! Iti multumesc pt ajutor dar daca veneai putin mai repede oricum iti multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 hello hello , cum vi se pare monsterul acesta la o prima impresie ? http://olx.ro/oferta/vand-ducati-monster-900-ID226mN.html#e35d1dd828 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Merita 1500 de euro? Ce zici? Zice ca are 60000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Salutare.Am o problema cu furca de pe monstru...lucreaza prea putin( aprox 25%) dupa care isi ia capat...se poate regla cursa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Merita 1500 de euro? Ce zici? Zice ca are 60000 km. ce mai sunt 1500E in ziua de azi??!..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 (editat) @sunseeker....eu stiu ce sa zic.....daca in rest motoreta e ok da s ar merita ....sa nu aibe vicii ascunse:))))))..... @ireal......atat de ireal pare postul tau..... )))).....monsterele sunt diferite ca si motociclete .....mai multe modele...mai baga detalii si poate o sa ai niste raspunsuri.... Am atasat o poza sa ma fac inteles mai bine.Am desenat cu verde distanta in care lucreaza furca...e normal sa se lase doar atat? Inainte de servisare nu simteam gropile asa dur Editat August 13, 2014 de iReal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Leaga un soricel / zip tie ca in imagine si fa cateva ture cu frane mai tari/ acceleratie si vezi cat coboara. http://rs3.pbsrc.com/albums/y99/ocdrum/APE/DSC_9754_zpsb6595d6f.jpg~320x480 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jolinar89 Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 am si eu o mare intrebare : cat va consuma monstruletu? mi-e imi ia 10% urban+extraurban ....cred ca oras simplu imi ia cam 12% si nu stiu daca e normal am un 620 i.e ca sa stiti despre ce motor zic ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 12l la 100km e enorm pentru un M620. Nu ar trebui sa-ti sara de 6-7 in oras. Afara, la mers constant, trebuie sa ai pe la 5 sau mai putin.Daca esti sigur ca i-ai facut bine consumul, du-te cu ea la un service. Cauzele sunt multiple: de la rezervor spart la TPS sau injectie prost reglata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jolinar89 Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 deci rezervorul tocmai ce l-am schimbat nu curge , injectia e ok in sensul ca am fost la reprezentanta ducati cu ea si cand a pus testerul pe ea arata acolo ca e pe 0 la consum adica nu a fost umblat la ea sa ii faca plansa de fuga sau nush ce nebuneli deci mai ramane TPS asta care nu stiu ce inseamna .... alta explicatie nu stiu ce sa zic am bagat 10 litri de benzina am fost la tara m-am intors am mai mers putin prin oras si cand am facut fix 100km s-a aprins becu , dar daca merg numai in oras sare de 10% si nu stiu ce ar putea fi cauza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 Ai verificat de mai multe ori? Dupa ce ti s-a aprins becul ai fost sa-i faci un plin sa vezi cata benzina intra? E posibil sa ti se aprinda becul aiurea.Daca nu, e clar ca iti consuma prea mult. Ai evacuare stock? Miroase a benzina cand o tii pornita pe loc? Motorul merge cum trebuie? Porneste de la prima incercare?TPS (throttle position sensor) este un senzor care face legatura dintre maneta de gaz si nivelul de deschidere al clapetelor de admisie. Daca sunt defazate, e posibil sa-ti de mai multa benzina decat ar fi nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jolinar89 Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 tobele sunt negre si au sitele scoase si da miroase a benzina cand sta pe loc , de pornit porneste ok acum nu stiu ce sa zic de TPS asta se schimba senzoru sau trebuie facut alt ceva in caz ca e stricat??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 Daca era stricat nu mai pornea motoreta. Trebuiesc reglate si fazate clapetele si maneta de gaz. Asta se face la service cu Mathesis-ul conectat.Iar daca miroase a benzina, e clar ca iti da prea mult carburant. Si asta se regleaza din Mathesis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergione90 Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Site! Salutare tuturor..sunt posesorul unui monster 620 i.e. Dark din 2003 si cred ca e bolnavior..simptome: in mers linistit, constant (3-4 mii de ture) da semne de innecare continua (parca smuceste), cand accelerez mai agresiv, in schimb, merge bine, trage normal; de asemenea, in mers, da relativ multe rateuri, dar nu si la relanti (relanti'ul e undeva pe la 1500 de ture); m'am uitat la bujii si sunt cam negre...cam acestea ar fi simptomele si mai trebuie sa precizez faptul ca are montata o toba sport (spun doar una pentru ca toba stanga e data jos si e inchisa evacuarea pe acolo)..va cer niste idei cam de la ce ar putea pleca problema asta si ce e de facut in acest sens... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergione90 Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Sunt convins ca la service voi ajunge..am postat cu gandul ca poate cineva s'a mai 'lovit' de simptomele astea si impartaseste diagnosticul cu noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.