disabled_Cata Postat Decembrie 16, 2015 Share Postat Decembrie 16, 2015 Va salut , are cineva diagrama electrica Ducati Monster 821 sau 1200 2014-2015? Am manualul de service pentru ambele, au diagrama sectionata si exact pentru bord nu este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 16, 2015 Share Postat Decembrie 16, 2015 Va salut , are cineva diagrama electrica Ducati Monster 821 sau 1200 2014-2015? Am manualul de service pentru ambele, au diagrama sectionata si exact pentru bord nu este. Ce te interesează mai exact? Ce vrei să faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Decembrie 16, 2015 Share Postat Decembrie 16, 2015 Ce te interesează mai exact? Ce vrei să faci? Am doua borduri de 821 . Desi dealer-ul italian de la care am luat mai multe piese de Ducati m-a asigurat ca sunt noi(virgine) , nu vreau sa le vand pana nu sunt 100% sigur. Asadar, am nevoie de o masa si un plus sa-l aprind. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 17, 2015 Share Postat Decembrie 17, 2015 Am doua borduri de 821 . Desi dealer-ul italian de la care am luat mai multe piese de Ducati m-a asigurat ca sunt noi(virgine) , nu vreau sa le vand pana nu sunt 100% sigur. Asadar, am nevoie de o masa si un plus sa-l aprind. Nu știu cum e la modelele noi, dar la Ducati în general bordul este împerecheat cu centrala. Din acest motiv bordurile SH se vând la set cu ECU, chei și butuci. Odată împerecheat cu o anumită centrală, nu se va mai putea conecta la alta (decât dacă îl reinițializezi, dar sunt puțini în lume car știu și pot să facă asta). Dacă la fel stă treaba și la astea noi, tot ce poți să verifici când aprinzi bordul este dacă are 0 km sau nu. Însă asta nu implică automat faptul că bordul este virgin și nu a fost deja împerecheat cu o centrală. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Decembrie 17, 2015 Share Postat Decembrie 17, 2015 Ok,macar sa am certitudinea ca au 0km. Pentru asta am nevoie de schema electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Decembrie 19, 2015 Share Postat Decembrie 19, 2015 Salutare,de curand am luat un monstru de 600 din 2000, cum sunt cu enduroaiecele,as cere un sfat de la voi,ce ulei sa bag,cat ulei si cam cat ma costa sa fac distributia. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 19, 2015 Share Postat Decembrie 19, 2015 Intră între 3 și 3,5L de ulei în el. Folosește un 10W40, 10W50, sau 15W50 (în funcție de modul în care vrei să mergi cu motocicleta) de la o firmă cunoscută: Repsol, BelRay, Motul, Castrol, etc. Schimbă-l la 5-6000km dacă ții la motoretă. Dacă nu, încearcă să nu depășești 10.000km. Distribuția (curelele) te costă în jur de 100€, fără manoperă. Dar când se schimbă distribuția, în general se verifică și rulmenții de la role și de la întinzătoare. La nevoie, se schimbă. Costul variază în funcție de câți schimbi. Și mai sunt pastilele de la supape: se schimbă la 30-40.000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Decembrie 19, 2015 Share Postat Decembrie 19, 2015 Uleiul o sa il bag Motorex 10w40.distributia trebuie sa o fac neaparat,acuma o sa vad ce trebuie schimbat acolo. De asemenea jocul la supape,da astea le fac eu. Numai distributia nu o fac. O baterie de unde sa iau la pret bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 21, 2015 Share Postat Decembrie 21, 2015 Uleiul o sa il bag Motorex 10w40.distributia trebuie sa o fac neaparat,acuma o sa vad ce trebuie schimbat acolo. De asemenea jocul la supape,da astea le fac eu. Numai distributia nu o fac. O baterie de unde sa iau la pret bun? Nu știu dacă sunt prețuri bune sau nu, dar ăsta e modelul de care ai nevoie: YB16AL-A2. Yuasa: 326 lei Toplite: 320 lei Probabil că găsești și de la alte mărci (ex: Varta) puțin mai ieftine. La fel și la curelele de distribuție: când am spus că sunt 100 euro, mă refeream la cele OEM. Sunt și altele mai ieftine (ex: Dayco). Nu știu dacă sunt mai proaste, dar sunt aproape cu 50% mai ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Decembrie 21, 2015 Share Postat Decembrie 21, 2015 Baterie si curele am luat,ramane sa le schimb. Mai am o intrebare,de ce mi se misca finalele,suruburile toate is strânse ,se misca practic de unde se mufeaza cu partea de sub motor. Multumesc pt răspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 21, 2015 Share Postat Decembrie 21, 2015 Unde se mișcă mai exact? Unde se mufează finalele în Y? Dacă sunt stock, nu are trebui să se miște, au o bucșă la conexiunea aia. Poate că ale tale nu o mai au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Decembrie 21, 2015 Share Postat Decembrie 21, 2015 Da,acolo se miscă,si sunt stock,ma gândeam eu ca trebuie sa fie ceva sa tina strâns racordul ala. Am un amic ce are monster si trebuie sa vina in tara ,o sa ma uit la el sa vad cam despre ce e vb. Pt a face distributia e musai la reprezentanta sau la cineva care are soft,parca asa citisem undeva,ca trebuie reglată frecvenata?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Decembrie 21, 2015 Share Postat Decembrie 21, 2015 Am un prieten mecanic ce se va ocupa de distributie,ideea e sa stiu de unde sa regleze frecventa,de pe intinzator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 22, 2015 Share Postat Decembrie 22, 2015 Da,acolo se miscă,si sunt stock,ma gândeam eu ca trebuie sa fie ceva sa tina strâns racordul ala. Am un amic ce are monster si trebuie sa vina in tara ,o sa ma uit la el sa vad cam despre ce e vb. Pt a face distributia e musai la reprezentanta sau la cineva care are soft,parca asa citisem undeva,ca trebuie reglată frecvenata?! Bucșa despre care vorbesc este pe interior. Uită-te într-un manual de piese ca să vezi unde vine, cum arată și ce cod are. Manuale găsești aici. Nu am auzit de reglat frecvența la curele prin soft (?!?). Sistemul este în întregime mecanic. Ți-aș recomanda să mergi la un mecanic Ducati (autorizat sau nu), contează să știe despre ce e vorba și să mai fi făcut asta. Schimbul de curele de distribuție este printre cele mai importante și curente intervenții specifice Ducati. Dacă știi cum s-o faci, operațiunea este relativ simplă și rapidă. Un mecanic bun și cu experiență o face în 15-20 min, deci mai mult de o oră de manoperă nu ar trebui să-ți ceară nimeni. Având în vedere locația ta, știu că e cam bătaie de cap să găsești un mecanic Ducati prin zonă, dar aș zice că merită. Nu doar pentru distribuție, ci pentru o verificare generală a motocicletei de către cineva care cunoaște Ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JOK3R_2U Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 Va salut , are cineva diagrama electrica Ducati Monster 821 sau 1200 2014-2015? Am manualul de service pentru ambele, au diagrama sectionata si exact pentru bord nu este. Am eu diagrama electrica pt Monster 1200. Daca cumva nu ai rezolvat problema deja da-mi un PM si o sa ti-o trimit pe mail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Hallo! Intrebare intrebatoare. Vreau sa comand levierele aftermaket(de prin china) de frana si ambreaj pt un S2r de 800. Cu ce alte modele de Ducati se potrivesc. Din ce am vazut eu ambrejul este hidraulic, si la o prima cautare rapida, maneta de ambreaj era prevazuta cu cablu. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Salutare,e normal sa nu pornească cand e pe stander? Adica nu se intampla nimic cand apăsarea butonului de pornire. Evident am incercat cu motorul in neutral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Hallo! Intrebare intrebatoare. Vreau sa comand levierele aftermaket(de prin china) de frana si ambreaj pt un S2r de 800. Cu ce alte modele de Ducati se potrivesc. Din ce am vazut eu ambrejul este hidraulic, si la o prima cautare rapida, maneta de ambreaj era prevazuta cu cablu. Multumesc anticipat! De unde vrei să iei? Pune o poză. În general, manetele de ambreiaj de la Ducati sunt interschimbabile între modele. În marea majoritate a cazurilor este vorba de ambreiaj hidraulic. Doar la unele modele recente (Scrambler Hypermotard, etc) s-au zgârcit și au început să pună acționare pe cablu. Salutare,e normal sa nu pornească cand e pe stander? Adica nu se intampla nimic cand apăsarea butonului de pornire. Evident am incercat cu motorul in neutral. Stander de spate? Cu cricul pliat? Și când o dai jos de pe stander pornește? Nu prea are de ce să nu meargă. Verifică inclusiv kill-switch-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 M-am exprimat gresit,ma refer la piciorul pe care sta,deci kill swicth-ul e ok,functinioaza. Poate are vreo legătură faptul ca becul de la neutral sta aprins cu o intensitate mai mica ,dar e aprins cu toate ca o bag in viteza. Nu i-a prea facut bine statul la umbra . Azi am facut o tură cu ea,la inceput a tras nasol rau adica nu avea putere,dupa 5 minute de mers dintr-o data boooom! Si-a revenit si trage extraordinar,da,evident trebuie curătat carburatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 (editat) De unde vrei să iei? Pune o poză. În general, manetele de ambreiaj de la Ducati sunt interschimbabile între modele. În marea majoritate a cazurilor este vorba de ambreiaj hidraulic. Doar la unele modele recente (Scrambler Hypermotard, etc) s-au zgârcit și au început să pună acționare pe cablu. Aici este un exmeplu. Intreb care sunt generatiile care au acelasi model de manete, pt ca pe link`ul de mai devreme zice si de modele mai noi, care sunt pe cablu. Mai caut, ca am gasit ceva care se aseamana. O sa caut initial poze cu cele stock, ca sa pot avea referinta. Multumesc! Am gasit astea care par foarte apropiate de ce au s2r`urile Editat Ianuarie 11, 2016 de Zven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 (editat) M-am exprimat gresit,ma refer la piciorul pe care sta,deci kill swicth-ul e ok,functinioaza. Poate are vreo legătură faptul ca becul de la neutral sta aprins cu o intensitate mai mica ,dar e aprins cu toate ca o bag in viteza. Nu i-a prea facut bine statul la umbra . Azi am facut o tură cu ea,la inceput a tras nasol rau adica nu avea putere,dupa 5 minute de mers dintr-o data boooom! Si-a revenit si trage extraordinar,da,evident trebuie poponeataătat carburatorul. Dacă e scoasă din viteză, trebuie să poți s-o pornești și cu cricul pus. Sistemul e gândit să nu te lase să pleci cu cricul pus, deci dacă încerci s-o bagi în viteză cu el extins, îți taie motorul. Din câte spui, s-ar putea să fie o problemă cu neutralul (la contactul de la cric?). Problema cu puterea: probabil pornise într-un piston și la un moment dat a luat-o și al doilea. În afară de cu.rățat/sincronizat carburatoare, ai grijă să nu o îneci când o pornești la rece. De obicei de-asta pleacă într-un piston: se udă electrodul bujiei și nu mai face scânteie. Și cum e doar una/cilindru... Aici este un exmeplu. Intreb care sunt generatiile care au acelasi model de manete, pt ca pe link`ul de mai devreme zice si de modele mai noi, care sunt pe cablu. Mai caut, ca am gasit ceva care se aseamana. O sa caut initial poze cu cele stock, ca sa pot avea referinta. Multumesc! Am gasit astea care par foarte apropiate de ce au s2r`urile Astea sunt bune, da. S2R (800 și 1000) au avut toate ambreiaj cu acționare hidraulică, deci nu ai cum să dai greș. Sfat: nu lua roșii. Personal nu-mi plac cum arată nici noi, dar într-un timp destul de scurt, se fac roz de la expunerea la soare. Nu cred că vrei asta. Editat Ianuarie 11, 2016 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 @PzKpfW: m-am cam zapacit. Sincer levierele alea de care mi-ai confirmat mie mi se par a fi cu cablu pe ambreaj. Am gasit modelul asta care mi se par mult mai aprope de adevar. Momentan sunt la stadiu de de modele si informatii, asa ca daca cumva aveti vreo sugestie nu spun nu. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Ți se pare că este vreo diferență structurală majoră între modele? Da, la cele de 22$ bucata care apasă pe pompă efectiv este mai grosolană, dar își face treaba la fel de bine. Celelalte sunt mai scumpe pentru că sunt pliabile, extensibile și scrie Ducati pe ele (valuare de 20$ în plus, cel puțin).Apoi, Hypermotard 796, Monster 400, 620, 695, 696, 796, S2R 800, ST4S sunt toate modele cu ambreiaj hidraulic. Sunt ei prost informați (sau nu au mai avut loc să scrie), dar se potrivesc pe și mai multe modele.Uite exemple de modul de prindere, pe un 1098 și pe un Hypermotard (pe 1098 e la frână, dar e fix același lucru): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Am o carena fata cu suporti si parbriz pentru Ducati Monster 600 620 750 900. Stare impecabila. Produs OEM. Pret: 120 euro. 0727 207 310 Catalin Am si alte piese de Monster , o sa fac o lista si revin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Ianuarie 12, 2016 Share Postat Ianuarie 12, 2016 @PzKpfW:In primul rand, nu vreau sa par nesimtit sau incapatanat fara rost, vreau doar sa cumpar ceea ce trebuie. Cat despre manetele rosii, vad in pozele tale ca manetele au acel spatiu circular, in care intra tija care actioneaza pompele. Manetele rosii nu au spatiu respectiv. Cele mai scumpe, vad totusi ca au acel pinten, care are la randul lui un surub(care probabil se regleaza pt o apasare optima pe pistoanele pompelor). Faptul ca sunt mai scumpe cu aproximativ 20 euro nu ma deranjeaza. Ba chiar ma intereseaza sa fie rabatabile. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.