Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Eu am un Monster din 97 si e prima motocicleta,deci sunt incepator.

Eu am consum de 5%, schimbu de ulei e undeva pe la 350ron parca, nu se incalzeste in mod deosebit in trafic,pozitia e ca pe bicicleta,o pozotie aproape dreapta. E ft manevrabil, usor. Eu sunt ft incantat. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor! Numele meu este Marian (stiu ca m-a dat de gol username-ul :)) ) si am 24 de ani.

Am avut 4 ani o mobra de 125 (carenaj sport) si am vandut-o asta-primavara cu speranta sa trec la ceva mai mare. Va spun sincer ca m-ar tenta rau o Honda CBR 600RR, dar vad ca posesorii de asa ceva le dau la un pret excesiv. O alta problema ar fi faptul ca diferenta de la 125 (10CP) la 600 (aprox 120CP) ar putea fi prea brusca, mai ales ca eu am cam 1,73 si sub 60 de kg :)))))

 

Totusi de cateva zile am vazut niste anunturi cu Ducati Monster 620 si parca m-am indragostit :D Pare sa fie mai docila si mai construita pentru traficul din Bucuresti. Eu am nevoie sa merg zilnic la munca cu ea (atunci cand vremea imi permite), sa nu consume prea mult pt ca remuneratia e mica si ea, sa fie capabila sa ma duca oriunde fara frica de a ceda la prima groapa (am vrut sa ma duc pe Transfagarasan cu asta de 125 dar noroc ca mi-am bagat singur mintile in cap)...

Problema e ca nu stiu mai nimic despre Monster inafara de specificatiile constructorului. As vrea si eu niste date de la utilizatori reali, nu de la PR-ul Ducati.

-Cam cum e la consum?

-Cat costa o revizie/schimb de consumabile?

-Se supraincalzeste rapid daca e racita pe aer si nu cu radiator pe apa (avand in vedere ca o voi folosi mai mult la ore de varf prin Bucuresti)?

-Pozitia de condus este comoda?

-Top speed ceva? si cat de grav este curentul la peste 100km/h fiind naked?

 

Sper sa primesc niste raspunsuri decente. Voi mai pune si alte inrebari probabil dupa ce voi primi raspunsurile la acestea, asa ca sper sa nu va stresez prea tare, desi stiu ca un motociclist adora sa vorbeasca despre pasiunea lui cu ceilalti pasionati.

Va multumesc!

 

S-a raspuns de mai multe ori la toate intrebarile astea pe topic. Dar ma simt binevoitor azi.

 

- Consum: M620, intre 5 si 7%.

- Consumabile: la fel ca la orice alta mobra.

- Revizii: in afara de cele comune la toate motoretele (ulei, filtre, furca, etc), ai curelele de distributie (20.000km sau 2 ani) si supape (pastile si eventual culbutori, o data la cativa ani in fct. de nr. de km efectuati). Curelele sunt cam 100€ + manopera, pastilele sunt cam 200€, culbutorii 3-400€. Din experienta, culbutorii se inlocuiesc foarte rar.

- Nu se supraincalzeste, racirea pe aer/ulei face doar ca motorul sa aiba o temperatura de functionare mai inalta. Nu e atat de deranjant, dar se simte.

- Pozitia este super pentru oras, drumuri scurte in afara (nu e touring) si pentru dat pe curbe. La drumuri lungi te doare spatele si ce e sub el.

- Viteza de varf e in jur de 190 km/h (stock), dar nu o sa poti sa mergi constant cu mai mult de 140-150km/h nici cu parbriz.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Revizii: in afara de cele comune la toate motoretele (ulei, filtre, furca, etc), ai curelele de distributie (20.000km sau 2 ani) si supape (pastile si eventual culbutori, o data la cativa ani in fct. de nr. de km efectuati). Curelele sunt cam 100€ + manopera, pastilele sunt cam 200€, culbutorii 3-400€. Din experienta, culbutorii se inlocuiesc foarte rar.

 

 

Deci daca iau una la vreo 2000, tre sa mai bag vreo 700euro lejer ca sa o stiu eu ca merge bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci daca iau una la vreo 2000, tre sa mai bag vreo 700euro lejer ca sa o stiu eu ca merge bine...

 

Nu.

Daca iti arata factura cu schimbul de curele sau daca tu ai cum sa verifici personal la service-ul respectiv momentul in care au fost schimbate, nu ai de ce sa te bagi daca nu au trecut mai mult de 2 ani sau 20k km de atunci. Daca nu iti poate demonstra nimic in acest sens, le schimbi pentru linistea ta sufleteasca si ii scazi 100 si ceva de coco din pret.

 

Cu supapele nu ar trebui sa ai probleme daca motocicleta are sub 20-30.000 km. Chiar isi asa, la motoarele desmodue se pot verifica destul de usor: desfaci capacele din capul cilindrilor si ai acces la supape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

vin din concediu dupa 2 saptamani merg sa iau si eu mosnterul de la mine de la lucru unde statea de aproape 3 saptamani nepornit vreau sa plec cu el nu o ia, am dat de cateva ori "la cheie" nu vroia sa porneasca nicicum, incep sa il imping putin sar pe el ii dau a1-a da sa o ia dar nimic... cel mai probabil ca fara sa vreau l-am inecat... nu a mai vrut sa porneasca insa beleaua cea mai mare si faza pe care nu o inteleg este ca la momentul cand am vrut sa il pun pe cric mi-am dat seama ca acesta agata in pedala de la schimbatoru de viteze iar la o privire mai atenta aceasta e blocat undeva in treapta a-ntaia.... :(( Luni il urc pe platforma si merge moshorogu la mecanic sa vedem ce dAraqu are... ati mai patit careva sa vi se blocheze asa cutia?

 

..O seara interesanta!

cius!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vrut sa il pun pe cric mi-am dat seama ca acesta agata in pedala de la schimbatoru de viteze iar la o privire mai atenta aceasta e blocat undeva in treapta a-ntaia....

ti-a fost izbita intre timp? ca nu are de ce sa agate. iar de blocat in treapta 1, nu cred ca e posibil. asta in cazul in care nu ai mai avut ulei in cutie si l-ai halit inainte de a il parca.

 

p.s. foloseste punctuatia, ca nu prea se intelege ce scrii. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum devil sa nu aibe ulei in cutie ...adica nu are ulei in motor....ce vb acolo...

 

 

Daca e blocat in 1a creca ....stiu unde ar putea fi problema....CRED nu s sigur....

 

Tre vb cu mecanic oricum.....ca idee ar trebui sa verifici la cutie anumite parchii....e un arc pe acolo care mai face scheme...dar tre dat capacul jos...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi s-a blocat odata cutia in mers, undeva intre a 3-4-a cred. Cica as fi fost prea... finut la schimbarea treptelor. Dupa ce l-am consultat telefonic pe Andu am aflat ca trebuie sa apas cu incredere pe schimbator si ca se va debloca. In cazul meu a functionat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Luni il urc pe platforma si merge moshorogu la mecanic sa vedem ce dAraqu are... ati mai patit careva sa vi se blocheze asa cutia?

 

Ati fost la consultatie pana la urma?

mai silviu ai fost criminal : )))

 

Nu chiar ca n-am omorat-o :D

 

Silviu da nu mai stii ca si doru a patit la fel....odata la valeni dupa petrom.....tot cu lovituri finutze sa rezolvat.... : )))


Eu am scris ca si cu cum doar in 1 a se poate intampla dar nu ...nu s de ce am scris asa ...senil... : ))

 

Nu mai tin minte... e varsta Bogdanele, varsta... nu iarta pe niciunu' :))
S-au dus frumoasele noastre tinereti.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello again , am rezolvat problema cu ajutorul mecanicului:)

Se pare ca era blocata in treapta a doua datorita "cautatorului" care era sarit , cei mai tehnici cu siguranta intelegeti mai bine care a fost treaba acolo;

 

Am scapat ieftin oricum :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu cu o intrebare. Vreau sa pun ghidon de 28 pe monster 600. Al meu este putin indoit si macar sa fac un upgrade mai ok, probabil si pozitia. Ghidon gasesc usor, in schimb ma interseaza riserele. Ce pot sa pun? Nu as vrea rizoma sau alte figuri de sute de euro. As vrea un link sau un sfat care a mai facut asta sau stie mai multe.

Pe net am cautat, dar nu sunt sigur de modelul riserelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor,

Am si eu o intrebare:ajuta sau dauneaza cu ceva daca amperajul bateriei este altul decat cel specificat de producator?

Moto este Monster 620ie 2003,momentan am pe ea baterie de 12v 10 ah,asa cum scrie la carte.

Dauneaza instalatiei electrice cumva?Sigurante arse mai repede?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...