Banzay Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Sunt din Constanta. o sa incerc pe aici pe la cateva magazine . multumesc. mymoto, str. amurgului. Parca ei erau cu ducati in C-ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danjva Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Salut! Eu am un Monster din 97 si e prima motocicleta,deci sunt incepator. Eu am consum de 5%, schimbu de ulei e undeva pe la 350ron parca, nu se incalzeste in mod deosebit in trafic,pozitia e ca pe bicicleta,o pozotie aproape dreapta. E ft manevrabil, usor. Eu sunt ft incantat. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 (editat) Salutari tuturor! Numele meu este Marian (stiu ca m-a dat de gol username-ul ) ) si am 24 de ani. Am avut 4 ani o mobra de 125 (carenaj sport) si am vandut-o asta-primavara cu speranta sa trec la ceva mai mare. Va spun sincer ca m-ar tenta rau o Honda CBR 600RR, dar vad ca posesorii de asa ceva le dau la un pret excesiv. O alta problema ar fi faptul ca diferenta de la 125 (10CP) la 600 (aprox 120CP) ar putea fi prea brusca, mai ales ca eu am cam 1,73 si sub 60 de kg )))) Totusi de cateva zile am vazut niste anunturi cu Ducati Monster 620 si parca m-am indragostit Pare sa fie mai docila si mai construita pentru traficul din Bucuresti. Eu am nevoie sa merg zilnic la munca cu ea (atunci cand vremea imi permite), sa nu consume prea mult pt ca remuneratia e mica si ea, sa fie capabila sa ma duca oriunde fara frica de a ceda la prima groapa (am vrut sa ma duc pe Transfagarasan cu asta de 125 dar noroc ca mi-am bagat singur mintile in cap)... Problema e ca nu stiu mai nimic despre Monster inafara de specificatiile constructorului. As vrea si eu niste date de la utilizatori reali, nu de la PR-ul Ducati. -Cam cum e la consum? -Cat costa o revizie/schimb de consumabile? -Se supraincalzeste rapid daca e racita pe aer si nu cu radiator pe apa (avand in vedere ca o voi folosi mai mult la ore de varf prin Bucuresti)? -Pozitia de condus este comoda? -Top speed ceva? si cat de grav este curentul la peste 100km/h fiind naked? Sper sa primesc niste raspunsuri decente. Voi mai pune si alte inrebari probabil dupa ce voi primi raspunsurile la acestea, asa ca sper sa nu va stresez prea tare, desi stiu ca un motociclist adora sa vorbeasca despre pasiunea lui cu ceilalti pasionati. Va multumesc! S-a raspuns de mai multe ori la toate intrebarile astea pe topic. Dar ma simt binevoitor azi. - Consum: M620, intre 5 si 7%. - Consumabile: la fel ca la orice alta mobra. - Revizii: in afara de cele comune la toate motoretele (ulei, filtre, furca, etc), ai curelele de distributie (20.000km sau 2 ani) si supape (pastile si eventual culbutori, o data la cativa ani in fct. de nr. de km efectuati). Curelele sunt cam 100€ + manopera, pastilele sunt cam 200€, culbutorii 3-400€. Din experienta, culbutorii se inlocuiesc foarte rar. - Nu se supraincalzeste, racirea pe aer/ulei face doar ca motorul sa aiba o temperatura de functionare mai inalta. Nu e atat de deranjant, dar se simte. - Pozitia este super pentru oras, drumuri scurte in afara (nu e touring) si pentru dat pe curbe. La drumuri lungi te doare spatele si ce e sub el. - Viteza de varf e in jur de 190 km/h (stock), dar nu o sa poti sa mergi constant cu mai mult de 140-150km/h nici cu parbriz. Editat August 26, 2014 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b52izgodlike Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Tu de fapt Mircea vrei sa spui ca S2R-ul e mai smecher decat CBR... Si mi se pare foarte logic si normal, deoarece al fost al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian90 Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 - Revizii: in afara de cele comune la toate motoretele (ulei, filtre, furca, etc), ai curelele de distributie (20.000km sau 2 ani) si supape (pastile si eventual culbutori, o data la cativa ani in fct. de nr. de km efectuati). Curelele sunt cam 100€ + manopera, pastilele sunt cam 200€, culbutorii 3-400€. Din experienta, culbutorii se inlocuiesc foarte rar. Deci daca iau una la vreo 2000, tre sa mai bag vreo 700euro lejer ca sa o stiu eu ca merge bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Deci daca iau una la vreo 2000, tre sa mai bag vreo 700euro lejer ca sa o stiu eu ca merge bine... Nu. Daca iti arata factura cu schimbul de curele sau daca tu ai cum sa verifici personal la service-ul respectiv momentul in care au fost schimbate, nu ai de ce sa te bagi daca nu au trecut mai mult de 2 ani sau 20k km de atunci. Daca nu iti poate demonstra nimic in acest sens, le schimbi pentru linistea ta sufleteasca si ii scazi 100 si ceva de coco din pret. Cu supapele nu ar trebui sa ai probleme daca motocicleta are sub 20-30.000 km. Chiar isi asa, la motoarele desmodue se pot verifica destul de usor: desfaci capacele din capul cilindrilor si ai acces la supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Care ai mah p'aici Ducati'n sange ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 vin din concediu dupa 2 saptamani merg sa iau si eu mosnterul de la mine de la lucru unde statea de aproape 3 saptamani nepornit vreau sa plec cu el nu o ia, am dat de cateva ori "la cheie" nu vroia sa porneasca nicicum, incep sa il imping putin sar pe el ii dau a1-a da sa o ia dar nimic... cel mai probabil ca fara sa vreau l-am inecat... nu a mai vrut sa porneasca insa beleaua cea mai mare si faza pe care nu o inteleg este ca la momentul cand am vrut sa il pun pe cric mi-am dat seama ca acesta agata in pedala de la schimbatoru de viteze iar la o privire mai atenta aceasta e blocat undeva in treapta a-ntaia.... ( Luni il urc pe platforma si merge moshorogu la mecanic sa vedem ce dAraqu are... ati mai patit careva sa vi se blocheze asa cutia? ..O seara interesanta! cius! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 Pai probabil a stat el nepornit; dar de probat l-a probat cineva.. "in gol" .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 am vrut sa il pun pe cric mi-am dat seama ca acesta agata in pedala de la schimbatoru de viteze iar la o privire mai atenta aceasta e blocat undeva in treapta a-ntaia.... ti-a fost izbita intre timp? ca nu are de ce sa agate. iar de blocat in treapta 1, nu cred ca e posibil. asta in cazul in care nu ai mai avut ulei in cutie si l-ai halit inainte de a il parca. p.s. foloseste punctuatia, ca nu prea se intelege ce scrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Cum devil sa nu aibe ulei in cutie ...adica nu are ulei in motor....ce vb acolo... Daca e blocat in 1a creca ....stiu unde ar putea fi problema....CRED nu s sigur.... Tre vb cu mecanic oricum.....ca idee ar trebui sa verifici la cutie anumite parchii....e un arc pe acolo care mai face scheme...dar tre dat capacul jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 da, am spus cutie pentru ca ma refeream la viteze. cat despre acel arc, e cam ciudat, dar nu imposibil.cred ca mecanicul ii poate da cel mai bun raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Mie mi s-a blocat odata cutia in mers, undeva intre a 3-4-a cred. Cica as fi fost prea... finut la schimbarea treptelor. Dupa ce l-am consultat telefonic pe Andu am aflat ca trebuie sa apas cu incredere pe schimbator si ca se va debloca. In cazul meu a functionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jolinar89 Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 (editat) mai silviu ai fost criminal )) Editat Septembrie 8, 2014 de jolinar89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Silviu da nu mai stii ca si doru a patit la fel....odata la valeni dupa petrom.....tot cu lovituri finutze sa rezolvat....))) Eu am scris ca si cu cum doar in 1 a se poate intampla dar nu ...nu s de ce am scris asa ...senil...)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Luni il urc pe platforma si merge moshorogu la mecanic sa vedem ce dAraqu are... ati mai patit careva sa vi se blocheze asa cutia? Ati fost la consultatie pana la urma? mai silviu ai fost criminal : ))) Nu chiar ca n-am omorat-o Silviu da nu mai stii ca si doru a patit la fel....odata la valeni dupa petrom.....tot cu lovituri finutze sa rezolvat.... : )))Eu am scris ca si cu cum doar in 1 a se poate intampla dar nu ...nu s de ce am scris asa ...senil... : )) Nu mai tin minte... e varsta Bogdanele, varsta... nu iarta pe niciunu' )S-au dus frumoasele noastre tinereti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 (editat) S-au dus frumoasele noastre tinereti. S-au dus o (cuvant urat). o P U L A* Editat Septembrie 11, 2014 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 (editat) @silviu....aufff...si e intamplare de vara trecuta nu mai mult.....nu s ce sa zic......vezi cu bautura ca cica si aia,e o cauza...))) Ba chiar mai pe toamna.... Editat Septembrie 11, 2014 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Hello again , am rezolvat problema cu ajutorul mecanicului:) Se pare ca era blocata in treapta a doua datorita "cautatorului" care era sarit , cei mai tehnici cu siguranta intelegeti mai bine care a fost treaba acolo; Am scapat ieftin oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Ce e ma cu linistea asta p-aci? Ati trecut toti la FB, ai? Ati uitat de unde ati plecat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergione90 Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Am rezolvat si eu intr'un final problema cu innecatul, rateurile si consumul mare --> am desfacut tot si am curatat filtre, bujii, fise, mufe, alimentarea, injectoare, senzorul TPS...munca de chinez pana la urma important e ca nu a fost nimic grav Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Ce e ma cu linistea asta p-aci? Ati trecut toti la FB, ai? Ati uitat de unde ati plecat! pusca si cureaua lata......nu mai e ce-a fost odata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_vlad Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 vrea cineva oglinzi de monster? sau parbriz?...le dau cu 180lei /index.php?/topic/715188-vand-parbriz-windshield-pt-naked/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Si eu cu o intrebare. Vreau sa pun ghidon de 28 pe monster 600. Al meu este putin indoit si macar sa fac un upgrade mai ok, probabil si pozitia. Ghidon gasesc usor, in schimb ma interseaza riserele. Ce pot sa pun? Nu as vrea rizoma sau alte figuri de sute de euro. As vrea un link sau un sfat care a mai facut asta sau stie mai multe. Pe net am cautat, dar nu sunt sigur de modelul riserelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rudi8791 Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Salutare tuturor, Am si eu o intrebare:ajuta sau dauneaza cu ceva daca amperajul bateriei este altul decat cel specificat de producator? Moto este Monster 620ie 2003,momentan am pe ea baterie de 12v 10 ah,asa cum scrie la carte. Dauneaza instalatiei electrice cumva?Sigurante arse mai repede? Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.