Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Salut!

Am si eu un Ducati Monster M600 din 1997 si nu am scarite pentru pasager. As vrea sa imi montez si eu unele, nu imi trebuie decat partea pe care sa pui piciorul propriu zis.

Pot gasi pe undeva?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Site!

 

Salutare tuturor..sunt posesorul unui monster 620 i.e. Dark din 2003 si cred ca e bolnavior..simptome: in mers linistit, constant (3-4 mii de ture) da semne de innecare continua (parca smuceste), cand accelerez mai agresiv, in schimb, merge bine, trage normal; de asemenea, in mers, da relativ multe rateuri, dar nu si la relanti (relanti'ul e undeva pe la 1500 de ture); m'am uitat la bujii si sunt cam negre...cam acestea ar fi simptomele si mai trebuie sa precizez faptul ca are montata o toba sport (spun doar una pentru ca toba stanga e data jos si e inchisa evacuarea pe acolo)..va cer niste idei cam de la ce ar putea pleca problema asta si ce e de facut in acest sens...

Salut,

verifica sa nu fie de la aer, si mie imi facea urat ca nu avea prizele de aer de la capacul filtrului, si tot la fel smucea aurea, sau ma punea in nas cand aveam lantul foarte uzat (avea burta pe o parte, iar pe cealalta era intins).

Mie si acum imi mai face urat cand bate foarte tare vantul si nu imi pot explica de ce, tot la aer cred ca e o problema.

 

Bafta

Editat de addrianii
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor! Numele meu este Marian (stiu ca m-a dat de gol username-ul :)) ) si am 24 de ani.

Am avut 4 ani o mobra de 125 (carenaj sport) si am vandut-o asta-primavara cu speranta sa trec la ceva mai mare. Va spun sincer ca m-ar tenta rau o Honda CBR 600RR, dar vad ca posesorii de asa ceva le dau la un pret excesiv. O alta problema ar fi faptul ca diferenta de la 125 (10CP) la 600 (aprox 120CP) ar putea fi prea brusca, mai ales ca eu am cam 1,73 si sub 60 de kg :)))))

 

Totusi de cateva zile am vazut niste anunturi cu Ducati Monster 620 si parca m-am indragostit :D Pare sa fie mai docila si mai construita pentru traficul din Bucuresti. Eu am nevoie sa merg zilnic la munca cu ea (atunci cand vremea imi permite), sa nu consume prea mult pt ca remuneratia e mica si ea, sa fie capabila sa ma duca oriunde fara frica de a ceda la prima groapa (am vrut sa ma duc pe Transfagarasan cu asta de 125 dar noroc ca mi-am bagat singur mintile in cap)...

Problema e ca nu stiu mai nimic despre Monster inafara de specificatiile constructorului. As vrea si eu niste date de la utilizatori reali, nu de la PR-ul Ducati.

-Cam cum e la consum?

-Cat costa o revizie/schimb de consumabile?

-Se supraincalzeste rapid daca e racita pe aer si nu cu radiator pe apa (avand in vedere ca o voi folosi mai mult la ore de varf prin Bucuresti)?

-Pozitia de condus este comoda?

-Top speed ceva? si cat de grav este curentul la peste 100km/h fiind naked?

 

Sper sa primesc niste raspunsuri decente. Voi mai pune si alte inrebari probabil dupa ce voi primi raspunsurile la acestea, asa ca sper sa nu va stresez prea tare, desi stiu ca un motociclist adora sa vorbeasca despre pasiunea lui cu ceilalti pasionati.

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Eu am un Monster din 97 si e prima motocicleta,deci sunt incepator.

Eu am consum de 5%, schimbu de ulei e undeva pe la 350ron parca, nu se incalzeste in mod deosebit in trafic,pozitia e ca pe bicicleta,o pozotie aproape dreapta. E ft manevrabil, usor. Eu sunt ft incantat. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor! Numele meu este Marian (stiu ca m-a dat de gol username-ul :)) ) si am 24 de ani.

Am avut 4 ani o mobra de 125 (carenaj sport) si am vandut-o asta-primavara cu speranta sa trec la ceva mai mare. Va spun sincer ca m-ar tenta rau o Honda CBR 600RR, dar vad ca posesorii de asa ceva le dau la un pret excesiv. O alta problema ar fi faptul ca diferenta de la 125 (10CP) la 600 (aprox 120CP) ar putea fi prea brusca, mai ales ca eu am cam 1,73 si sub 60 de kg :)))))

 

Totusi de cateva zile am vazut niste anunturi cu Ducati Monster 620 si parca m-am indragostit :D Pare sa fie mai docila si mai construita pentru traficul din Bucuresti. Eu am nevoie sa merg zilnic la munca cu ea (atunci cand vremea imi permite), sa nu consume prea mult pt ca remuneratia e mica si ea, sa fie capabila sa ma duca oriunde fara frica de a ceda la prima groapa (am vrut sa ma duc pe Transfagarasan cu asta de 125 dar noroc ca mi-am bagat singur mintile in cap)...

Problema e ca nu stiu mai nimic despre Monster inafara de specificatiile constructorului. As vrea si eu niste date de la utilizatori reali, nu de la PR-ul Ducati.

-Cam cum e la consum?

-Cat costa o revizie/schimb de consumabile?

-Se supraincalzeste rapid daca e racita pe aer si nu cu radiator pe apa (avand in vedere ca o voi folosi mai mult la ore de varf prin Bucuresti)?

-Pozitia de condus este comoda?

-Top speed ceva? si cat de grav este curentul la peste 100km/h fiind naked?

 

Sper sa primesc niste raspunsuri decente. Voi mai pune si alte inrebari probabil dupa ce voi primi raspunsurile la acestea, asa ca sper sa nu va stresez prea tare, desi stiu ca un motociclist adora sa vorbeasca despre pasiunea lui cu ceilalti pasionati.

Va multumesc!

 

S-a raspuns de mai multe ori la toate intrebarile astea pe topic. Dar ma simt binevoitor azi.

 

- Consum: M620, intre 5 si 7%.

- Consumabile: la fel ca la orice alta mobra.

- Revizii: in afara de cele comune la toate motoretele (ulei, filtre, furca, etc), ai curelele de distributie (20.000km sau 2 ani) si supape (pastile si eventual culbutori, o data la cativa ani in fct. de nr. de km efectuati). Curelele sunt cam 100€ + manopera, pastilele sunt cam 200€, culbutorii 3-400€. Din experienta, culbutorii se inlocuiesc foarte rar.

- Nu se supraincalzeste, racirea pe aer/ulei face doar ca motorul sa aiba o temperatura de functionare mai inalta. Nu e atat de deranjant, dar se simte.

- Pozitia este super pentru oras, drumuri scurte in afara (nu e touring) si pentru dat pe curbe. La drumuri lungi te doare spatele si ce e sub el.

- Viteza de varf e in jur de 190 km/h (stock), dar nu o sa poti sa mergi constant cu mai mult de 140-150km/h nici cu parbriz.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Revizii: in afara de cele comune la toate motoretele (ulei, filtre, furca, etc), ai curelele de distributie (20.000km sau 2 ani) si supape (pastile si eventual culbutori, o data la cativa ani in fct. de nr. de km efectuati). Curelele sunt cam 100€ + manopera, pastilele sunt cam 200€, culbutorii 3-400€. Din experienta, culbutorii se inlocuiesc foarte rar.

 

 

Deci daca iau una la vreo 2000, tre sa mai bag vreo 700euro lejer ca sa o stiu eu ca merge bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci daca iau una la vreo 2000, tre sa mai bag vreo 700euro lejer ca sa o stiu eu ca merge bine...

 

Nu.

Daca iti arata factura cu schimbul de curele sau daca tu ai cum sa verifici personal la service-ul respectiv momentul in care au fost schimbate, nu ai de ce sa te bagi daca nu au trecut mai mult de 2 ani sau 20k km de atunci. Daca nu iti poate demonstra nimic in acest sens, le schimbi pentru linistea ta sufleteasca si ii scazi 100 si ceva de coco din pret.

 

Cu supapele nu ar trebui sa ai probleme daca motocicleta are sub 20-30.000 km. Chiar isi asa, la motoarele desmodue se pot verifica destul de usor: desfaci capacele din capul cilindrilor si ai acces la supape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...