Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

9 minutes ago, Buggy said:

@PzKpfW...de unde stii tu de pretul de 2300 ptr conversie?...ca eu stiu cazuri concrete unde costurile au fost sub 1000...

 

De la STM. Sau KBike. E adevărat că nu am găsit specific pentru M695 - și nu prea cred că există sau că a existat vreodată. Dar cam pe acolo sunt prețurile: peste 2000. Eu știu de un caz concret, recent (modificare pe MTS1100) la care kit-ul a costat vreo 2000, iar manopera vreo 150. Bineînțeles, probababil există și posibilitatea să faci ceva "home-made", dar nu m-aș băga nici măcar să comentez așa ceva :) 

 

Oricum, suma exactă contează mai puțin. Am vrut să subliniez absurditatea modificației. Decât să dai vreo 3000 pe un M695 și 1-2 mii pe modificare, nu-ți iei direct ceva cu ambreiaj uscat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare ! Dupa vrea 10 ani am revenit iar la Monster. De data aceasta am un s4 din 2003. Momentan ne reacomodam ( cativa ani buni am avut doar scutere si maxiscutere). Trebuie sa ii schimb uleiul si filtrele. Totodata am primit si un ambreiaj nou plus curele. Ce ulei recomandati? Are cineva un capac de la ambrriaj si vrea sa scape de el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand nu e activitate pe aici, Intra pe grupul facebook, Desmoriders Romania.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
On 18.04.2019 at 19:43, Pepene said:

Salut. De curand am luat un 696 si vreau sa ii fac o revizie capitala si nu gasesc de unde sa cumpar cureaua de distributie.

 

Vezi că sunt două. Și s-ar putea să fie nevoie să mai schimbi și alte elememente (întinzătoare, role, etc.). Mergi la un mecanic bun, măcar prima dată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curelele le-am comandat, momentan astept sa vina. Nu am desfacut acolo, dar daca mai e nevoie de ceva mai pot astepta . Motocicleta are 25k deci ma gandesc ca restul ar fi ok. 

 

Am schimbat ulei filtre si buji momentan si am observat 2 probleme: 1 nu am reusit sa desfac filtrul acela din interior sa il curat (am fortat putin, dar mi-a fost teama ca se rupe ceva pe acolo) si 2 cu vechiul ulei la mersul prin oras mai ales se aprindea check engine cand se incalzea (ba se aprindea ba se stingea), iar acum cu 15w50 mi s-a mai aprins doar o data si mult mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa filtrul ala din interior, se schimba la multi km, am uitat la cat dar gasesti in manual. Cat despre ulei, ce tip si marca folosesti/foloseai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 hours ago, Pepene said:

cu vechiul ulei la mersul prin oras mai ales se aprindea check engine cand se incalzea (ba se aprindea ba se stingea), iar acum cu 15w50 mi s-a mai aprins doar o data si mult mai greu

 

Nu e normal. Mergi cu ea la o verificare (Metrotehnica, pusă pe analizor). Poate să fie o problemă electrică minoră sau începutul unei probleme mai grave.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha. La mine ala rosu clipocea, era super incinsa motoreta dupa o plimbare dupa amiaza prin Bucuresti. Dar la mine ala rosu era si check engine si de toate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce avea inainte in ea, dar acum am bagat Belray 15w50. Legat de becul de check engine nu am observat nici o schimbare in mersul motorului si temperatura ramane la 2-3 linii. De cand am schimbat uleiul s-a aprins o singura data pentru putin timp, nu stiu daca are legatura. Momentan nu ajung in Bucuresti cu ea si la mine in oras nu am unde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce evacuare ai? Stoc? Dacă ai schimbat-o, s-a făcut remaparea ECU-ului?

 

Când se aprinde becul de check engine, ar trebui să poți să vezi care a fost cauza în bord. Apasă pe MODE până dai de "Error" pe display. Ar trebui să-ți arate codul erorii:

 

TPS Throttle position sensor 
PRESS Senzor presiune
T OIL Senzor temperatură ulei
T-AIR Senzor temperatură aer
BATT Baterie
LAMB Senzor Lambda
FUEL Senzor benzină
COIL Bobină
INJECT Injector
START Starter
R INJ Releu injecție
PKUP Senzor viteză
IMMO Immobilizer 
CAN comunicare între ECU și bord
LIGHT Releu lumini

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, ma poate ajuta cineva cu o modalitate de contact a lu Andu sau cineva care sa se priceapa si sa aiba scule de a schimba curelele de distributie la un Monster 2004 620ie ? Evit metrotehnica din considerente personale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua imi scuzati deranjul, am achizitionat de curand un Monster 2001 din Italia, si as vrea sa ii fac o revizie pentru ca este pe carburatie si aprinderea nu e una tocmai buna, nici relanti-ul nu sta cum trebuie, sunt din Buc imi puteti recomanda un mecanic ? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 5 weeks later...

Salutari din nou, ba baieti, e cineva din Brasov cu niste Ducati Monster? Eu am un Monster 620 din 2004. Faina, cand functioneaza.

Motocicleta mea pe langa faptul ca nu mai semnalizeaza stanga amu nici nu mai porneste si nu aud pompa cu trage la fel cum o auzeam inainte. Pun contactul si liniste deplina. Doar click-uri de la releele. 

Releele sunt okay. Traseul e okay. Masurate toate. 

O fi de la pompa? Găsesc asa ceva? Nu am mai iesit cu ea de doi ani de zile ma omoara faptul ca o vad asa. Va rog ajutati daca puteti, frizez disperarea. 

Multumesc 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:


Ești din Brașov?

Salut, da. Am desfacut pompa de pe rezervor si am incercat sa o pornesc direct din baterie cu crocodili, respectand polaritatea si tot, motorul e mort. Amu caut înlocuitor. Pe ro nu gasesc nimic, pe ebay uk gasesc la 20 de lire. Stie cineva, sunt intercompatibile sau au un alt nume? 

... douazeci si patru de ore mai tarziu... 

 

Tineti minte mai sus cand ziceam ca frizez disperarea? Nah, am trecut demult de faza aia. Acum sunt cu adevarat disperat. Am trecut prin toate starile azi.. 

 

Norocul a facut ca am gasit pompa in Brasov la 150 de lei (jos palaria pt baietii de la PowerSports) si nenorocul a fost ca s-a busit si a doua pompa. Sper sa se schimbe pe garantie, montajul l-am facut acolo cu ei, nici nu a fost greu - pompa intra intr-un lacas si face click. Duuh.

Dar nu pot sa imi explic cum s-a busit si a doua pompa. 

 

Cum am facut; pompa gasita s-a potrivit perfect, nimic de spus, am montat-o inapoi in asamblu, ala l-am pus in rezervor, pus contact, pompa functiona (o auzeam)
- pornita mobra, lasata vro 20 de minute - okay. 

Dupa ce am oprit-o de cateva ori ea a tot pornit la cheie, dupa aia in schimb liniste. Pun contactul si nu mai aud pompa. De pornit mai pornea cu ce a mai ramas pe trasee dar pompa nu se mai amorsa  nici s-o bati. Au trecut vreo 20 de minute de liniste pana cand i-am pus contactul si am auzit-o. Atunci am pornit-o, am lasat-o pornita si ma pregateam sa o scot la o tura sa vad daca pompa face fata si daca ramane pornita sau ce ma-sa trebuie sa faca ea ca sa duca carburant la injectoare si .. surpriza, n-a mers. Cand sa accelerez, n-am avut de unde si nici pompa nu s-a mai auzit la punerea contactului. Aia a fost tot. Masurat traseul electric, curent primeste. Incercat sa alimentez pompa direct de la baterie - nu se alimenteaza. 

 

Releele isi fac rutina, le aud cand cupleaza si decupleaza. Sunt putin coapte fizic dar le aud functionand. Sunt doua bucati, le-am schimbat intre ele, acelasi rezultat trist. Toate sigurantele sunt intregi, nicio problema acolo. 

 

Ce pana mea de prost ce sunt am facut?  

 

Am cateva banuieli: 

- benzina in rezervor este, ma gandesc ca am pornit-o cu rezervorul dat peste cap, sprijinit unde ar fi trebuit sa fie saua. E posibil sa nu fi avut tiraj suficient si sa se fi chinuit sa traga.. sau sa nu fi fost racita de carburant, nu stiu sigur daca stiu despre ce vorbesc aici... A trebuit sa o pornesc asa pt ca vad ca se duce si bateria astfel ajungand la alta banuiala:

- i-am dat curent de la masina. Un diesel de 2kile cu o baterie de 85A. Ar avea vreo relevanta faptul ca mi-am pornit motocicleta ajutandu-ma de bateria de la masina cu faptul ca astfel mi s-au dus doua pompe?

- oare sa fie ceva pe traseul carburantului spre injector si sa blocheze fluxul, fortand pompa?  

- spirite malefice;

- incalzire globala;


 

Poate cineva sa ma ajute? Stie cineva pe cineva care stie pe cineva in raza orasului Brasov care se arunce un ochi la ea? Ca ma depaseste si mai nasol e ca ma intristeaza teribil. 

 

Mersi fain de tot. 

 

 

- un disperat. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...