Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Salutare !

Tocmai am achizitionat un Monster de 900 cmc din 1997.

I-am facut revizia generala si am inlocuit toate consumabilele (ulei,filtru, lichide de frana si ambreiaj, lant cu pinioane, bujii). Urmeaza saptamana viitoare sa inlocuiesc distributia. In afara de astea, din experienta pe care o aveti cu modelul respectiv, la ce-mi recomandati sa mai fiu atent, sa inlocuiesc-verific ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Când schimbi distribuţia, verifică şi rolele şi întinzătoarele. Dacă nu au fost schimbate până acum, probabil că dau semne de oboseală pe o motoretă din 97.

Mai verifică şi electrica: bateria, încărcarea (releu), etc. Şi starea ambreiajului: ambreiajul uscat se uzează mai repede ca unul în baie de ulei. Verifică starea plăcilor (atât cele metalice cât şi cele active) şi a oalei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, merci ! :cheers:


» Post actualizat in 23 May 2015 12:21
Va rog sa nu radeti de culoarea jantelor :(. Asa am cumparat-o.
Saptamana viitoare vor fi vopsite negru, schimbate cauciucurile si cam atat pe anul asta la capitolul estetic ;)

post-66048-0-78975300-1432383663_thumb.jpg

post-66048-0-23849900-1432383682_thumb.jpg

post-66048-0-45621500-1432383693_thumb.jpg

post-66048-0-17580700-1432383706_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! azi am demontat frana de picior sa o vopsesc deoarece era intr.o stare f proasta! Cand am pus totul la loc am observat ca lumina de la frana de picior nu mai functioneaza! Are cineva vreo idee cam care ar fi problema? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica sa trag de fir?:)))

» Post actualizat in 24 May 2015 08:18

cam asta e problema.am vazut ca tija de la acel senzor nu mai functioneaza cum trebuie ma gandesc sa inlocuiesc acel senzor cu totul.se gasesc usor sau vin doar pe original?

post-88505-0-93129900-1432455497_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tija aceea face contact atunci cand apesi pedala de frana,tumburelul iasa afara in momentul cand apesi pedala nu intra inauntru,spunea cineva "sa tragi de ea" exact asa sa faci,poate este ceva mizerie depusa pe tija si de asta nu circula...asa ca sufla putin WD40 acolo si misca-l putin pana se curata pe acolo,la tine vad ca e intrat de tot si nu cred cred ca e normal,e demontat asa ca tumburelul ar trebui sa fie afara vreo 5/8 mm,zic si eu..

Editat de yamaha yzf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna si bine v-am regasit !

Am si eu o rugaminte ! Imi puteti spune va rog unde as putea merge sa fac o verificare tehnica la un monster 620 ie din 2004 ? Cu inca putin rabdare, voi spune si eu prezent intrunirilor de la Academie :) Insa pana sa ajung acolo trebuie sa mai trec prin cativa pasi. Primul ar fi verificarea tehnica, apoi am nevoie de oglinzi.

@ Adidas, solutia oferita de tine este ceea ce ma intereseaza ( ma refer la oglinzile cu prindere in capul ghidonului), ai putea sa imi spui te rog unde as putea gasi o pereche la un pret bun?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Tocmai am achizitionat un Monster de 900 cmc din 1997.

I-am facut revizia generala si am inlocuit toate consumabilele (ulei,filtru, lichide de frana si ambreiaj, lant cu pinioane, bujii). Urmeaza saptamana viitoare sa inlocuiesc distributia. In afara de astea, din experienta pe care o aveti cu modelul respectiv, la ce-mi recomandati sa mai fiu atent, sa inlocuiesc-verific ?

1. sa o stapanesti sanatos! :cheers:

2. acorda un pic de atentie amortizorului spate si furcii, deoarece au ceva ani si pot aparea probleme.

3. cati km are ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa scriu, dar deja au fost servisate amortizoarele si furca.

Are 37000 km pe bord. Cat sunt de reali nu stiu dar ca forma generala se prezinta foarte bine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa scriu, dar deja au fost servisate amortizoarele si furca.

Are 37000 km pe bord. Cat sunt de reali nu stiu dar ca forma generala se prezinta foarte bine ;)

mi nu nat...pai iti sugerez, ca la iarna sa`i verifici si pastilele eventual si carburatia dupa ... si cam atat :bike-037:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

In timpul mersului pierd curentul total la motocicleta..adica se opreste motorul / farul...tot. Isi revine dupa mai putin de o secunda dupa care pierde iar :) . Pot sa verific ceva rapid sau e o problema mai complexa ?

 

Merci :cooldown:


» Post actualizat in 30 May 2015 10:30

Se poare ca firul de + de la baterie era foarte slabit.L-am strans si merge perfect :funny:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vrea nimeni un motor complet de 600 din 2000? Ii putem face un test de compresie, inca are electromotorul pe el.

 

900 lei cu totul, pentru curioși. Si tot atat pentru cumparator :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti!Am tot citit zilele astea diferite topicuri pe aici referitor la o problema care o am dar vad ca tot nu reusesc sa ii dau de cap!In ture mici cand o accelerez imi face detonatie in carburator, mai exact se aud niste pocnituri,2 la numar, moment in care motorul si intrerupe putin!am incercat sa schimb bujiile Champion RA4HC si RA6HC, am verificat distributia, am sincronizat carburatoarele, am curatat carburatoarele, am reglat amestecul de aer/combustibil! Cu toate astea tot nu pot sa scap de acea mica problema!Imediat cum urca putin in ture trage fara nici o problema!E vreo problema sau asa se comporta motorul asta in ture mici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da tobele sunt stoc! tot in filtru de aer se aude si la mine,dar am inteles ca acel pocnit se aude din carburatoare!

Si parca face dupa tipar!o las in a doua in frana de motor si cand turatia scade si dau sa o accelerez din nou face "poc" de 2 ori si a plecat!

Editat de Mihai Mtz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti!Am tot citit zilele astea diferite topicuri pe aici referitor la o problema care o am dar vad ca tot nu reusesc sa ii dau de cap!In ture mici cand o accelerez imi face detonatie in carburator, mai exact se aud niste pocnituri,2 la numar, moment in care motorul si intrerupe putin!am incercat sa schimb bujiile Champion RA4HC si RA6HC, am verificat distributia, am sincronizat carburatoarele, am curatat carburatoarele, am reglat amestecul de aer/combustibil! Cu toate astea tot nu pot sa scap de acea mica problema!Imediat cum urca putin in ture trage fara nici o problema!E vreo problema sau asa se comporta motorul asta in ture mici?

detonarile in admisie in special pe deccelerare de obicei au loc din cauza amstecului sarac (carburatoare dereglate, filtru de benzina infundat, fitru de aer mai permisiv etc) si tobele sport saraceste amestecul. o alta cauza ar fi apa in benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No si eu tot aceeasi problema o am,incearca sa o tii la 4000rpm in viteza 2-a sau 3-a la mine e in a 3-a cel mai des si 100% va pocni si in acelasi timp se simte o zmancitura si atat,in rest merge ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

El vorbea de accelerare, nu de decelerare.

vorbea de detonari in admisie care "de obicei" au loc pe deccelerare. m-am exprimat gresit, nu este o regula.. am enumerat cauzele. sper sa ii fie de folos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No si eu tot aceeasi problema o am,incearca sa o tii la 4000rpm in viteza 2-a sau 3-a la mine e in a 3-a cel mai des si 100% va pocni si in acelasi timp se simte o zmancitura si atat,in rest merge ok.

 

La SS-uri e problema clasica intre 3500 si 5000 de ture sa pufaie pe la admisie, trebuie reglat senzorul TPS,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...