puya123123 Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 salut,m-am tot gandit si vreau sa scot ce pot mai mult din motoretele pe care le detin.la hayabusa imi voi comanda kit turbo,pe care de altfel l-am gasit.acum vreau sa ma interesez cine ar putea sa-l monteze? si 2 .. vreau sa pun turbo si nos pe r6..e cineva care are asa ceva si care monteaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 salut,m-am tot gandit si vreau sa scot ce pot mai mult din motoretele pe care le detin.la hayabusa imi voi comanda kit turbo,pe care de altfel l-am gasit.acum vreau sa ma interesez cine ar putea sa-l monteze?si 2 .. vreau sa pun turbo si nos pe r6..e cineva care are asa ceva si care monteaza? nu stiu daca ai sa gasesti pe cineva sa iti monteze alea .... nu in romania, doar poate pe la timisoara pe acolo, desi ma indoiesc de asta ... Succes in gasirea mecanicului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
booody Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 )>..damn..u wanna fly ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 salut,m-am tot gandit si vreau sa scot ce pot mai mult din motoretele pe care le detin.la hayabusa imi voi comanda kit turbo,pe care de altfel l-am gasit.acum vreau sa ma interesez cine ar putea sa-l monteze?si 2 .. vreau sa pun turbo si nos pe r6..e cineva care are asa ceva si care monteaza? Daca vrei sa scoti untul din motoarele alea, atunci foloseste-le la pt ce au fost facute, Busa pt drumuri lungi pe autostrazi iar R6-le pe circuite, nu labharii de genul Turbo sau Nos, mai ales in Romania, hehehe!! Cred ca e o gluma totusi, insa daca nu e o gluma atunci clar nu prea esti cu capul.... Papuc a avut R1 cu Nos, poate stie el, intereseaza-te la el ! Oricum la 5-6 butelii folosite va treb sa repari motorul, la fel si cu turbina iti uzeaza motorul de nu crezi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealer Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Cauta-l pe BOTA.El aducea si le si monta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Daca vrei sa scoti untul din motoarele alea, atunci foloseste-le la pt ce au fost facute, Busa pt drumuri lungi pe autostrazi iar R6-le pe circuite, nu labharii de genul Turbo sau Nos, mai ales in Romania, hehehe!! Cred ca e o gluma totusi, insa daca nu e o gluma atunci clar nu prea esti cu capul.... Papuc a avut R1 cu Nos, poate stie el, intereseaza-te la el ! Oricum la 5-6 butelii folosite va treb sa repari motorul, la fel si cu turbina iti uzeaza motorul de nu crezi ! ti-a spus tie cineva, asa, ca nos-ul si turbina uzeaza motorul, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorcer Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 daca kitu turbo e complet cu tot ce trebe , atunci poti sa ti-l montezi singur . In schimb daca nu ai toate accesoriile pana la ultimu surub atunci recomanbil cineva priceput ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawasaki_axx Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 (editat) salut,m-am tot gandit si vreau sa scot ce pot mai mult din motoretele pe care le detin.la hayabusa imi voi comanda kit turbo,pe care de altfel l-am gasit.acum vreau sa ma interesez cine ar putea sa-l monteze?si 2 .. vreau sa pun turbo si nos pe r6..e cineva care are asa ceva si care monteaza? Poate sa-l pui la misto ...sau pentru fitze ... ca altfel nu merita ... Concret : am si o hayabusa model nelimitat '99 cu motor calibrat in germania si cu noss .NICIODATA nu am apucat sa-i dau noss ,pentru ca pur si simplu nu am avut unde in Romania .Asa ca l-am dat jos .Sa-l tin de fitze ,sa arat ce motor am cu noss ,sa ma dau cocos ? NU .NU MERITA ! Sant bolnav daca nu imi iau cel putin la 2 zile doza de adrenalina ,de viteza .Cine ma cunoaste in Bucuresti dintre motoristi si militieni stiu ce vorbesc ! Scuza-mi te rog sinceritatea ! P.S. Pentru detalii de montaj noss sau turbo vorbim ..dar mai bine nu ! Cand ne vedem cu busele ? Editat Mai 26, 2008 de kawasaki_axx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 ti-a spus tie cineva, asa, ca nos-ul si turbina uzeaza motorul, nu? Nu nu uzeaza chiar deloc, asa ca recomand tuturor sa isi puna prostii din astea, mai ales pt Buc merita.... Stii ceva da-ti fesul jos pe ochi si revino la realitate... e frumos cand auzi fasaitul si simti explozia turbinei pe moto, dar si cand cedeaza fierul e si mai frumos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 http://www.400kmh.ro/index.html si un pic de discutii - /index.php?...=48854&st=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Poate sa-l pui la misto ...sau pentru fitze ... ca altfel nu merita ...Concret : am si o hayabusa model nelimitat '99 cu motor calibrat in germania si cu noss .NICIODATA nu am apucat sa-i dau noss ,pentru ca pur si simplu nu am avut unde in Romania .Asa ca l-am dat jos .Sa-l tin de fitze ,sa arat ce motor am cu noss ,sa ma dau cocos ? NU .NU MERITA ! Sant bolnav daca nu imi iau cel putin la 2 zile doza de adrenalina ,de viteza .Cine ma cunoaste in Bucuresti dintre motoristi si militieni stiu ce vorbesc ! Scuza-mi te rog sinceritatea ! P.S. Pentru detalii de montaj noss sau turbo vorbim ..dar mai bine nu ! Cand ne vedem cu busele ? vinzi sistemul complet de nos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Mai 26, 2008 Autor Share Postat Mai 26, 2008 sincer pe r6 mi-as pune nos si pe busa mi-as pune turbo...nu de alta dar vreau sa am o busa UNICA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 sincer pe r6 mi-as pune nos si pe busa mi-as pune turbo...nu de alta dar vreau sa am o busa UNICA unica in cartier? pune-i cd player si aer conditionat..sigur nicaieri in lume nu va exista o busa ca a ta. scuza-mi ironia, dar nu pot sa iau in serios un topic facut in gluma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Mai 28, 2008 Autor Share Postat Mai 28, 2008 de ce,ti se pare imposibil sa apara o busa turbo in romania sau ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 de ce,ti se pare imposibil sa apara o busa turbo in romania sau ce? e deja una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micaradu Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Daca nu ma insel, pentru a instala o turbina, trebuie intai scazuta putin compresia.....altfel risti sa iti bubui motorul. Nu cred ca merita, daca nu vrei sa te dai pe o roata dion gaz la 300km/h. Daca o vrei unica, fa-ti street fighter din ea....sau bobber:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 depinde de cat boost vrei sa folosesti. sunt cazuri in care nu umbli la compresie dar nici nu castigi multi cai. iti scade consumul in schimb, indiferent de "cat" turbo ii bagi in aceleasi conditii de utilizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 NOS-ul as intelege de ce uzeaza motorul, dar turbina ce treaba are? Oricum si eu cred ca e la misto topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micaradu Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Pai e foarte logic de ce turbina uzeaza motorul. Turbina introduce aer fortat ajutand la arderea unei cantitati mult mai mari de combustibil decat in mod normal. De aici rezulta o explozie mult mai puternica si implicit mai multa putere. Dezavantajule ca motoarele sunt calculate pentru puterea pe care o au in momentul in care ies din fabrica. Exploziile mai puternice forteaza componentele mecanice (cuzineti, arbore cotit, segmenti, pistoane, bolturi, supape, etc.), de aici rezultand uzura prematura si uneori chiar distrugerea motorului. De asemenea, arzand o cantitate mult mai mare de combustibil, temperatura motorului creste, iar sistemul de racire nu il poate mentine la temperaturile la care a fost gandit sa functioneze. Turbina e o solutie de marire a puterii si performantelor, dar in detrimentul fiabilitatii si al costurilor de intretinere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Pai e foarte logic de ce turbina uzeaza motorul. Turbina introduce aer fortat ajutand la arderea unei cantitati mult mai mari de combustibil decat in mod normal. De aici rezulta o explozie mult mai puternica si implicit mai multa putere. Dezavantajule ca motoarele sunt calculate pentru puterea pe care o au in momentul in care ies din fabrica. Exploziile mai puternice forteaza componentele mecanice (cuzineti, arbore cotit, segmenti, pistoane, bolturi, supape, etc.), de aici rezultand uzura prematura si uneori chiar distrugerea motorului. De asemenea, arzand o cantitate mult mai mare de combustibil, temperatura motorului creste, iar sistemul de racire nu il poate mentine la temperaturile la care a fost gandit sa functioneze. Turbina e o solutie de marire a puterii si performantelor, dar in detrimentul fiabilitatii si al costurilor de intretinere. corect cea ce spui dar daca in mod normal la o masina trebuie decomprimat motorul la hayabusa nu trebuie si daca faci ca turbina sa intre dupa 7000rpm cred ca se poate folosii si in bucuresti sa-mi zica cineva cine merge cu busa peste 7000 de ture in bucuresti zilnic oricum sper sa-ti reuseasca transplantul si nu baga in seama INDIVIDIOSII Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Pai e foarte logic de ce turbina uzeaza motorul. Turbina introduce aer fortat ajutand la arderea unei cantitati mult mai mari de combustibil decat in mod normal. De aici rezulta o explozie mult mai puternica si implicit mai multa putere. Dezavantajule ca motoarele sunt calculate pentru puterea pe care o au in momentul in care ies din fabrica. Exploziile mai puternice forteaza componentele mecanice (cuzineti, arbore cotit, segmenti, pistoane, bolturi, supape, etc.), de aici rezultand uzura prematura si uneori chiar distrugerea motorului. De asemenea, arzand o cantitate mult mai mare de combustibil, temperatura motorului creste, iar sistemul de racire nu il poate mentine la temperaturile la care a fost gandit sa functioneze. Turbina e o solutie de marire a puterii si performantelor, dar in detrimentul fiabilitatii si al costurilor de intretinere. Se poate ca, nici sa nu se ajunga la uzura si sa se rupa transmisia dintr-odata. Sa nu uitam ca, Cuplul rupe transmisiile, iar dimensiunile pieselor din transmisie sunt calculate in functie de cuplul maxim. Prin activarea turbinei la ture mici sub turatia de cuplu maxim, face ca, cuplul maxim sa creasca poate chiar intratat in cat sa rupa transmisia (de obicei in cel mai fericit caz patineaza ambreaju) Ca o exemplificare: De ce "ii dai NOS-u" numai de la o anumita turatie in sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micaradu Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Oricum nu inteleg de ce ar vrea cineva mai multa putere decat are busa. Dar, fiecare e liber sa faca ce vrea cu fierul lui. Doar subliniam niste neajunsuri si niste aspecte care ar trebui cunoscute inainte sa faci pasul. Oricum kit-ul trebuie montat de cineva specializat. Sunt de facut o tona de reglaje ca totul sa mearga asa cum trebuie. Cred ca mai repede ai da o tura pana in germania/italia/franta si ai pune pe cineva care cu asta se ocupa sa iti faca modificarile. Oricum nu e ceva ce poti face in garaj fara scule si fara un dyno pe care sa verifici rezultatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micaradu Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Oricum nu inteleg de ce ar vrea cineva mai multa putere decat are busa. Dar, fiecare e liber sa faca ce vrea cu fierul lui. Doar subliniam niste neajunsuri si niste aspecte care ar trebui cunoscute inainte sa faci pasul. Oricum kit-ul trebuie montat de cineva specializat. Sunt de facut o tona de reglaje ca totul sa mearga asa cum trebuie. Cred ca mai repede ai da o tura pana in germania/italia/franta si ai pune pe cineva care cu asta se ocupa sa iti faca modificarile. Oricum nu e ceva ce poti face in garaj fara scule si fara un dyno pe care sa verifici rezultatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 (editat) Adevarul este ca ai uneori nevoie de mai mult-cine are stie despre ce este vorba.La instalarea unei turbine se fac multe modificari.Eu nu cred ca exista cineva in tara care sa monteze asa ceva cum trebuie.Kitul contine multe-pistoane forjate,sigurante supape titan,supape forjate,segmenti si cuzineti modificat si multe altele.Si exista o busa turbo deja in tara pe la Brasov si 2 cu NOS.Un prieten a comandat una model 2008 cu turbo in State,dar atentie -este incepator.Eu unul nu-l inteleg.Primul lui motor a fost tot o busa modificata.Cat despre turbo-motorul se va uza mult mai repede.riscuri mari sa bubuie sau sa se rupa disributia in mers,iar sansele sa zbori sunt mult mai mari.Nu e insa o problema ca busa ta a mai zburat odata si nu e o gluma!Una din tobele mele de pe fireblade-HURRIC provenea de la ce a ramas dupa cadere din cele 2 tobe.Busa era in treapta a-3-a si de aceea nu mai ai pinionul original in cutie la aceasta treapta.Zborul nu ar fii o noutate!Daca vrei doar pt fitze ia un instinctor mai mic si picteza-l si un buton gen sigurantat si un furtun insertie metalica si iesi mai ieftin!NO OFENCE! Editat Septembrie 17, 2008 de emylyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderbikes Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Salut, Montarea de turbina pe o Busa se poate face pe trei nivele si anume: stage 1: aprox 300 hp se poate face in Timisoara la noi fara nici un fel de probleme se ofera garantie pe lucrare. stage 2 : aprox 500 hp putem s-o facem dar fara garantie. stage3: +650 hp putem trimite motorul la preparat in germania,te tine o cursa dupa care trebuie reconstruit. pt. mai multe detalii suna la tel. de mai jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.