Sari la conținut

Motociclistu' Biciclist


gn77b
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este bine ca ai luat ca punct de referinta un fost campion mondial. Daca te tine sa faci circarii cu ea go ahead.

Pai n-ai zis ca nu pot eu, ai zis ca nu se poate. E drept ca are o Pinarello Dogma K8-S (cu suspensie spate) dar tot cursiera e si e carbon full, inclusiv rotile.

 

Ideea e ca aia 300 km au fost primele ture de obisnuire devreme ce bicla e noua pt. ca nu ies din oras daca nu e suficient de cald. Daca se decojesc niste cauciucuri de la citeva denivelari sa ma scuzi dar n-as iesi mai departe de 5km cu ele nici pe asfalt perfect.

 

PS: cind o sa-mi iau Pagani Zonda o sa transport cartofi cu ea pe capota numai de-al dracului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci: sper ca e clar ca nu mi-am luat cursiera ca sa merg in oras. Pentru asta o am pe cealalta care e mai mult decit suficienta. Drumurile in oras de pina acum au fost de acomodare pt. ca n-am mai avut drop bars si STI. Apropo de bicla de oras... pun apa minerala in bidoane si tot scurgindu-se s-a fixat piatra pe cadru (mult mai multa decit v-ati astepta), am mai scapat antifurtul din mina si s-a plesnit de cradu, ciobindu-l, si ma gindeam ca poate la iarna il vopsesc. Stiti pe cineva care sa-l faca la modul il trimit si se ocupa de tot, sablare, vopsire etc?

 

Din punctul meu de vedere trekking-ul e bicla ideala pt oras. Am incercat de toate.

Stiu pe cineva cu o Salsa de trekking cu drop bars, face bunny hop cu ea peste borduri la ordinea zilei.

 

Cred ca asta e:

warbird-cut-2.jpg

 

Am mai scris asta aici dar pt. oras modelele astea de la Canyon mise par geniale: https://www.canyon.com/en-ro/urban/urban/urban-8.html

 

Au componente bune, arata foarte misto, viteze in butuc (va rog sa ma credeti ca mi se par no brainer daca nu vrei performanta de la bicla) dar sint prea scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca aspect nu-mi plac neaparat astea vechi (geometria cadrului e ciudata) dar dpdv practic... 1. nu se foloseau spite putine, ceea ce probabil ingreuna (nesemnificativ) roata dar o facea mai robosta si usor de centrat 2. din ce am citit, otelul nu e un material prost si se ajunsese destul de departe cu el, cica aluminiul ar fi mai mult marketing

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai acest aspect ma atrag la cele vechi.......aspectul, forma lor. Desi de la departare poate toate aratau la fel, cand te apropiai, amanuntele faceau diferenta. Adevarate opere de arta. Incomparabil feeling-ul care il ai pe un cadru de otel si unul de aluminiu. Otelul are o flexibilitate mai buna decat aluminiul. Este mai bun pentru absorbit socurile. Producatorii au ales aluminiul ca noul material "ideal" si devine destul de greu sa gasesti cadre din CrMo. Dar le ofera in continuare producatorii care cu adevarat se respecta.

Prima mea 'adevarata' cursiera , a fost o Royal Stella (Louison Bobet edition). Pretul pe timpul lui nea ceasca a fost de vreo 7.000 lei, pretul cu, care cumparai din magazin o Mobra noua. Era o suma mare pentru o 'simpla' bicicleta la acea vreme. Daca ar fi stiut bunicul meu prin ce coclauri am bagat-o.....si vis a vis de borduri.....offf!! Eram copil, aveam 15 ani si nu apreciam la masura lor lucrurile. Baieuri se gaseau greu, destul de scumpe, iar o pana la baieu era munca de chirurg. Taiat, cusut, lipit, cusut la loc erau 'o adevarata placere'......REGRET enorm si acum ca nu am pastrat acea bicicleta.

 

 

post-90935-0-19321500-1491639139_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

Spor la pedalat si dat burta jos (cazu' meu)! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E frumos ce se vede-n clip, n-am ce zice. Dar din ce-am citit eu, "pe vremuri" se luau tot felul de decizii tehnice fara prea multa inginerie-n spate si-n timp s-a dovedit ca-s gresite. Vezi de exemplu in poza ta, cauciucurile alea cred ca-s de 20 sau chiar mai mici. Cica nu prea au avantaje. Acuma s-ar prefera chiar 25. De cind mi s-a taiat cauciucul (de 23) am pus Schwalbe Lugano de 25 pe care le-am avut pe aia veche si deja simt diferenta la amortizare. Apoi, foaia mica. WTF. Cui poate sa-i foloseasca un pas asa de mic? In ziua de azi e stabilit ca o cadenta de cca 90 rotatii / secunda e optima, cu bicla aia asa ceva e imposibil. Dar cel mai si cel mai ciudat lucru mi se pare cadrul: head tube foarte lung si top tube perfect orizontal. Nu pricep, in felul asta ii micsorezi rigiditatea si cresti si greutatea. Dar mi-e clar un lucru: in hobbyul asta, moda conduce.

 

 

Spor la pedalat si dat burta jos (cazu' meu)! :D
Nu mai am probleme din astea :P In mom. asta merg pe bicla 100% pt. ca-mi place, nu am nici un scop "practic". Nu uita ca slabitul e in bucatarie (nu e un cliseu fara fond), transpiratul e altceva.

» Post actualizat in 08 Apr 2017 18:52

Alt articol destul de interesant: http://www.cyclingweekly.com/news/latest-news/what-makes-you-the-rider-you-are-323872

 

Si nu uitati Paris-Roubaix miine la 12 pe Eurosport.


» Post actualizat in 08 Apr 2017 19:20

Si, ca tot veni vorba, un articol despre cauciucurile folosite in cursa sus-mentionata: https://cyclingtips.com/2014/04/tyre-trends-what-the-teams-are-using-for-paris-roubaix/

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Another one bites the dust https://www.theguardian.com/sport/2017/dec/13/chris-froome-team-sky-reputation-abnormal-drug-test

Voi ce purtati acum pe sub casca? Caut un fes subtire windstopper, respirabil sau o sapca cu aceleasi caracteristici. Ceva recomandari?

Am un fes din material gen polar https://www.nootkasport.ro/--0/fn-caciula-mont-blanc--1309.htm

 

Face treaba, nu mi-e frig la urechi si e elastic dar strins, nu se trage in sus ca fesurile din bumbac.

 

Costa 59 de lei. O sa se discute pe A3 despre el?

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Era si cazul la robotul asta aparut acum cativa ani din neant si de atunci castiga tot!

Saracu, cica sufera de astm! Numai astia suferinzii sparg toate recordurile, Contador cica mancase o friptura de vita! :-)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu ai cum sa rezisti la nivelul ala fara ajutoare...Deja mi se pare un joc rusinos, stupid...Impunem un prag imposibil de atins, te lasam cativa ani sa iei in “greutate“ iar cand pariurile ating o cota maxima descoperim evidentul si iesim fantastic in profit :)

 

In alta ordine de idei, acasa am un Cannondale electric, in special pentru trasee enduro, iar aici, in Nürnberg ma dau cu un Cube si ocazional cu un Triumph City...

post-11570-0-13259200-1513939620_thumb.jpg

post-11570-0-75105100-1513939683_thumb.jpg

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ma luat si eu un hardtail de la Canyon vara asta cind au fost reduceri. Echipare Deore XT, SLX, Reba RL, pt. cite MTB-uri am avut (zero) e naveta spatiala. A venit cu citeva saptamini inainte de data estimata, nimic de comentat.

 

Totusi mi se pare ca se exagereaza cu chestia asta ca au cel mai bun raport calitate/pret din cauza ca vind fara intermediari, am gasit chestii similare la concurenta. Mie mi se pare ca orice firma o ia bine de tot in sus in popularitate cind sponsorizeaza o echipa de grand tour. Citeva secunde cu prim plan pe logo-ul de pe cadru in timpul TdF si gata. Am vazut ca B-Twin au o cursiera cu Ultegra Di2 la un pret incredibil. E drept, cu cadru de aluminiu dar parca o cursiera de ~2000 de euro de la "marile" nume o fi avind cea mai scumpa fibra de carbon. Asta daca poti sa treci peste stigma de a merge pe B-Twin.

 

Legat de Froome, eu m-am saturat. Abia asteapta hienele sa-si dea cu parerea prin presa, am citit niste articole asa de seci si previzibile zilele astea ca nici nu le mai deschid de-acuma. Eu vad lucrurile asa: sportul profesionist (oricare ar fi ala) e un balon de sapun umflat cit de tare posibil. Inca putin, inca putin. Si de ce? E o afacere. Mi se rupe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ziceam mai sus ca mi-am luat un MTB Canyon. Am vreo 2000 km cu el, timp in care mi-a facut de vreo citeva ori (din care de 2 ori azi) urmatoarea figura: intra citeodata lantul intre pinionul mic si cadru. De fiecare data cind am patit am reglat dupa surubul de limitare. Prima data am patit la una din primele iesiri, semn ca probabil n-a fost reglat bine din fabrica.

 

Totul merge im-pe-ca-bil in rest, e de vis. E ceva firesc si nu stiu eu? Ma gindesc ca o bicicleta cu componente de nivelul asta e deja de nivel de curse de amatori, cum naiba sa-ti sara lantul in cursa de MTB?

 

Cind patesc asta imi amintesc de Alfine. Cu toate limitarile lui te face sa uiti de problemele astea. Randamentul e sensibil mai mic, compar viteza maxima la eforturi all-out cu el pe acelasi segment vs cursiera sau MTB si diferenta e mare dar in toti kilometrii n-a facut nici o figura. Jos palaria Shimano, la 300 de euro roata completa cu Alfine 11 e incredibil ce au reusit japonezii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...