Sari la conținut

Topicul atasistilor. Pagina oficiala


Aleko
 Share

Postări Recomandate

recunosc moto, il stiu pe fostu prop.si tocmai se bucura ca a ajuns pe miini bune :agree: bafta si spor la treba. :burnout:

 

 

da, a fost a lui Radu din SV, om de nota 10!

l-am vopsit, am facut husa sei, cusut husa atasului, am umblat putin prin motor, nitica frana :huh:...etc. si aku e gata de drum(cu pinioanele de distributie zdranganind si fara incarcare ;) )schimbasem in toamna periile si releul...

Editat de Niku Chopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Las-o bre asa cu seaua bancheta nu ai pe ce da banii? E o mototcicleta foarte frumoasa cu seaua originala ok. Vezi ca faza cu zdranganitul este foarte relativa, ele zdrangane, poate nu e asa grav precum crezi. Ca sa zdrangane mai putin desfaci piulitele de la prinderea alternator, scoti capacul spate sa vezi elicea si invarti motorul dand la pedala si la fiecare cateva grade vezi ce joc are elicea. Ideea e:

1. cel mai important sa aiba joc in orice pozitie

2. jocul sa fie aproximativ la fel si de preferabil nu foarte mic dar nici foarte mare.

Sfat ca incepi sa mergi cu ea:

1. o incalzesti 3-5 minute

2. relantiul sa nu fie jos jos

3. un pic de ulei in benzina

4. nu merge cu ea subturat

5. daca cumva nu e reglat surubul care realizeaza ambreierea automata regleaza-l ca ajuta cutia.

6. vezi ca Niprele au tendinta sa-si desfaca piulitele si apoi prezoanele de la grupul spate. Din cand in cand verifica ca altfel se paote sparge capacul. Al mai sanatos ar fi sa scoti prezoanele si sa le pui la loc cu Loctite, dar in plm Loctite e f scump.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Las-o bre asa cu seaua bancheta nu ai pe ce da banii? E o mototcicleta foarte frumoasa cu seaua originala ok. Vezi ca faza cu zdranganitul este foarte relativa, ele zdrangane, poate nu e asa grav precum crezi. Ca sa zdrangane mai putin desfaci piulitele de la prinderea alternator, scoti capacul spate sa vezi elicea si invarti motorul dand la pedala si la fiecare cateva grade vezi ce joc are elicea. Ideea e:

1. cel mai important sa aiba joc in orice pozitie

2. jocul sa fie aproximativ la fel si de preferabil nu foarte mic dar nici foarte mare.

Sfat ca incepi sa mergi cu ea:

1. o incalzesti 3-5 minute

2. relantiul sa nu fie jos jos

3. un pic de ulei in benzina

4. nu merge cu ea subturat

5. daca cumva nu e reglat surubul care realizeaza ambreierea automata regleaza-l ca ajuta cutia.

6. vezi ca Niprele au tendinta sa-si desfaca piulitele si apoi prezoanele de la grupul spate. Din cand in cand verifica ca altfel se paote sparge capacul. Al mai sanatos ar fi sa scoti prezoanele si sa le pui la loc cu Loctite, dar in plm Loctite e f scump.

 

 

momentan nu-mi merge bine decat cu socurile oricat ar fii de cald motorul.(care o fii baiul :burnout:?)

 

si capacul de la grup e deja "largit" nitel il schimbam dar s-au dus toti banii, ii vine randul si lui...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ambele laterale de la rezervorul meu au fost decupate pentru ca erau sita!Am refacut alte laterale,pe care tot eu le-am sudat/slefuit...apoi am umplut si egalizat cu cositor toata suprafata inlocuita in asa fel incat sa folosesc cat mai putin chit , ulterior(de aia nu o sa puteti vedea protectiile de cauciuc de pe lateralele rezervorului)...La fel am facut si cu rezervorul de Triumph pe care il aveam inainte...Nu curge , nu crapa, si , nu sunt tinichigiu....

...PS...

nu am nici scule, ma mai rog de unul , de altul sa ma lase cate o juma de ceas cu aparatul de sudura...

....mi-am pierdut o batistutza , ma bate mamica....

PPS

am folosit pasta decapanta pentru lipirile in cupru si cositor L60 pentru 'ceterne'...apa tare a fost de prune, si am consumat-o ca atare.,..

 

Subtil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

momentan nu-mi merge bine decat cu socurile oricat ar fii de cald motorul.(care o fii baiul ;)?)

 

si capacul de la grup e deja "largit" nitel il schimbam dar s-au dus toti banii, ii vine randul si lui...

 

cu carburatoarele e o problema sint contrafacute :burnout: asta am observat prima data cind m-am intilnit cu fostu.prop.avea si atunci probleme cu ele:curgeau si trageau aer fals...doar sa incerci cu kit de reparatie de k68 sau altele noi dar originale nu contrefacute :agree: acuma depinde de tine...ce bani esti dispus sa bagi..

capacul de grup pui nou sau alte prezoane la cota mai mare.

un capac de grup nou e 35 de lei.

kit reparatie k68 40 lei setul.pt ambele carburatoare.

la pekar k68 originale pretul nu il mai stiu exact, ultimele erau 230 de lei ambele..acuma cu dolarul asta ridicat naiba mai stie...

Editat de dany_oldmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate trag aer fals, vezi cum faci.

iar cu capacul mai bine il faci in sistem modern: maresti gaura cu bormasina si bagi hellicoil threads, dai search pe net. SI asiguri totul cu Loctite de inalta rezistenta. SI nu mai bagi bani in libelula aialalta pana ce nu poti merge cu un motor la drum ca vaz ca ai un Nipru de invidiat dealtfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate trag aer fals, vezi cum faci.

iar cu capacul mai bine il faci in sistem modern: maresti gaura cu bormasina si bagi hellicoil threads, dai search pe net. SI asiguri totul cu Loctite de inalta rezistenta. SI nu mai bagi bani in libelula aialalta pana ce nu poti merge cu un motor la drum ca vaz ca ai un Nipru de invidiat dealtfel.

Helicoilul este treaba scumpa. Si nici nu intra pana in fundul gaurii. Nici pe departe. La cat costa capacul de grup, nu merita treaba.

Editat de Mikulaish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

costa la noi , in strainatate e banal. Insistam pe reparatie fiindca nu am vazut capace noi sa fie cat e cat bune.

Exista insa si solutii bune Loctite cu aluminiu care pot umple lipsurile acolo unde se infileteaza prezonul. Vezi postul meu din 13 Feb pe topicul asta.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Exista insa si solutii bune Loctite cu aluminiu care pot umple lipsurile acolo unde se infileteaza prezonul...

..asa-i! si eu am folosit odata la un prezon de chiulasa o astfel de solutie si a fost ok. era de la loctite, continea o pulbere metalica, iar dupa intarire, solutia putea fii prelucrata. Pt filete dadeau si o solutie de se punea pe surub sa nu se lipeasca. Caut resturile de solutie, daca le gasesc revin cu foto..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cumparat un set Bofhoff helicoil de M6 din Germania (din Ro ar fi fost mai scump). Setul cu 60 de insertii a fost 2.5 bulioane. Si repet. Cea mai mare buba a helicoilului e ca nu merge pana in fund, pt ca exista doar tarod normal in set, nu si unul care face filet pana in fundul gaurii.

...gaurile sunt strapunse la capacele de grup...

....se taie un tarod de trecere la varf si se poate fileta pana exact in fundul gaurii daca nu este strapunsa...

....helicoil este la Draper si nu foarte scumpe(cred)

Reparatia care tine la gioarsele astea este retarodarea la o cota mai mare daca mai este unde , Âşanfren in zona de aÂşezare a capurilor, si montarea unor suruburi cu cap inecat dinspre interior...Orificiile se tarodeaza cu maxim nr.2 si, suruburile se asigura cu un adeziv....ulterior se prelucreaza resturile de cap astfel incat sa nu atinga in cupla sau rulment.

...daca sanfrenul se face manual , adica romaneste , este posibil ca , la strangerea definita a suruburilor in capac , acestea sa iasa divergente(din cauza formei capacului) si sa nu mai potrive' in orificiile din bascula...

Telenovela gaurii se poate opri aici... :crack:

Editat de drobu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate trag aer fals, vezi cum faci.

iar cu capacul mai bine il faci in sistem modern: maresti gaura cu bormasina si bagi hellicoil threads, dai search pe net. SI asiguri totul cu Loctite de inalta rezistenta. SI nu mai bagi bani in libelula aialalta pana ce nu poti merge cu un motor la drum ca vaz ca ai un Nipru de invidiat dealtfel.

 

 

am ridicat acele de dozaj cate "1 etaj", o treapta si merge si fara socuri(nu tocmai perfect dar merge destul de ok)

e ceva normal sa ceara iarna asa ceva? in toamna mergea perfect asa cum erau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...gaurile sunt strapunse la capacele de grup...

....se taie un tarod de trecere la varf si se poate fileta pana exact in fundul gaurii daca nu este strapunsa...

....helicoil este la Draper si nu foarte scumpe(cred)

Reparatia care tine la gioarsele astea este retarodarea la o cota mai mare daca mai este unde , Âşanfren in zona de aÂşezare a capurilor, si montarea unor suruburi cu cap inecat dinspre interior...Orificiile se tarodeaza cu maxim nr.2 si, suruburile se asigura cu un adeziv....ulterior se prelucreaza resturile de cap astfel incat sa nu atinga in cupla sau rulment.

...daca sanfrenul se face manual , adica romaneste , este posibil ca , la strangerea definita a suruburilor in capac , acestea sa iasa divergente(din cauza formei capacului) si sa nu mai potrive' in orificiile din bascula...

Telenovela gaurii se poate opri aici... :D

la mine a mers! stau de minune nu mai misca nenorocitele!

cand ne-am intors de la 7scari m-ia picat bine cepul din lemn de prun uscat made on street by Drobu :D ,ca cel de prun verde made by me nu a stat :laugh: acum nu va mai fi cazul!

vom sti sigur peste 7 luni :crack::)

capul suruburilor trebuie bine polizate altfel freaca in capac sau umarul rulmentului, tre mers pe incercate pina nu mai agata, blocheaza.....

sincer filet nu stiu daca a mai ramas cateva pasuri de filet, da nare importanta, oricum trage piulita de pe exterior(capacul catre prinderea pe bascula), si am pus si contra piulita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postez aici ca poate ii e cuiva util...

 

Am vb cu prietenul lu' @innana de pe forum, si mai are pe acasa niste pistoane de nipra(si ce-o mai avea el pe acolo, desi nu-mi mai amintesc bine, ca treaz nu eram) asa ca, daca e cineva interesat, ii poate da fetei un PM cu detaliile.Ii spuneti ca a vorbit omu cu mine la bikers despre asta, sa se prinda de faza...poate sunt de folos cuiva daca le mai are :)

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saluut acum lucrez si eu mt sa l fac dar am probleme la frana fata nu imi iese sa o fac sa prinda sabotii sunt buni si cablul e nou ,indrumatima va rog.poze de azi cu ce am mai luicrat .post-32342-1234858341_thumb.jpg.post-32342-1234858644_thumb.jpgpost-32342-1234858644_thumb.jpg.aleko vezi ca nu l am ciopartit :D

Nu da nici original nu l-ai facut :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saluut acum lucrez si eu mt sa l fac dar am probleme la frana fata nu imi iese sa o fac sa prinda sabotii sunt buni si cablul e nou ,indrumatima va rog.poze de azi cu ce am mai luicrat .post-32342-1234858341_thumb.jpg.post-32342-1234858644_thumb.jpgpost-32342-1234858644_thumb.jpg.aleko vezi ca nu l am ciopartit :)

Ai luat motocicleta ca sa mergi nu sa stai ori frana ajuta la stat nu la mers deci motorul sa fie OK. :D

Spor la lucru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.thetimelessride.com/index.htm

 

Nu am vazut pe aici vorbindu-se de site-ul asta....

Mie mi-e tare drag omuletul, ii urmaresc de ceva timp calatoriile si visez sa-mi termin si eu odata motocicleta mea cu atas sa o iau la drum pe trei roti, daca tot s-a marit si familia si trebe locuri suplimentare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e tare U-bearul asta.

In alta ordine de idei m-am gandit sa punem aici linkuri catre topicurile noi care apar rasfirate in legatura cu vanzarea de atase, atase insemnand doar atasul in sine. Asta ca sa fie usor pentru viitorii atasisti.

Incep cu un atas de Ij: /index.php?showtopic=320963

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.thetimelessride.com/index.htm

 

Nu am vazut pe aici vorbindu-se de site-ul asta....

Mie mi-e tare drag omuletul, ii urmaresc de ceva timp calatoriile si visez sa-mi termin si eu odata motocicleta mea cu atas sa o iau la drum pe trei roti, daca tot s-a marit si familia si trebe locuri suplimentare :)

 

Ne-am intalnit cu el la intrunirea Ural din Austria de anul trecut... mobra este intr-adevar de cursa lunga... si nu era singurul echipat pentru drumuri lungi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut atasistilor!!!

 

am o intrebare pe tema asta

am un ij festival inscrisa cu atas(3 persoane) talon vechi tip carticica vreau sal inscriu cu atas. ce se intimpla daca nu am atasul, in cazul in care cer unul imprumut..??? merge la RAR , are atasul serie, si daca nu are nu se apuca baietii sa-mi pansoneze ei serie in atas...??? ca atunci nu merita sa cer imprumut ..posibil sa-l gasesc pe al lui , ar fi solutia ideala stiu. sau daca fac rost de un atas de simson cei de la RAR nu se baga? ca acest tip de atas a fost facut pt alt tip de motor ????

(culoarea atasului trebuie sa corespunda cu cel al motocicletei??)

 

va rog lamuriti-ma !

Editat de shelby.rajmi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...