Sari la conținut

Topicul atasistilor. Pagina oficiala


Aleko
 Share

Postări Recomandate

salut,

 

Mi-am cumparat un Ij Jupiter3 cu atas. As dori sa stiu cum e cu registru auto pt inmatriculare. Un prieten mi-a zis ca o pot folosi regulamentar ori numai cu atasul pus ori numai fara atas. E adevarat? Eu vreau sa pun atasul de cateva ori ca sa vad cum e.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca e inmatriculata cu atas o poti folosi cu atas sau solo. Daca e inmatriculata solo o poti folosi doar solo. In acest caz solutia este sa faci modificare in cartea tehnica la RAR< nu e mare branza, mai ales avand in vedere ca RAR Bv se zice ca e mai omenos.

 

Vezi ca ptre sa o faci pana de 1 Mai cand comunistele invadeaza 7 Scari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult.

 

Mai puteti sa imi dati niste sfaturi despre mersul cu atas ca nu stiu absolut nimic, ma pot astepta la ceva mai ciudat, de ce ar trebuii sa ma feresc si despre cum se iar curbele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva vreo motocicleta cu atas de vanzare ? Familia e mai numeroasa si nu mai merge cu solo. Poate fi si mai veche, dar sa functioneze si sa fie cu actele ok. ;)

 

Da, Ural 650cc din 92, stare buna 2.000 Eur. Daca vrei poze imi dai PM si-ti trimit pe mail.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult.

 

Mai puteti sa imi dati niste sfaturi despre mersul cu atas ca nu stiu absolut nimic, ma pot astepta la ceva mai ciudat, de ce ar trebuii sa ma feresc si despre cum se iar curbele

Cand iei curba la dreapta accelerezi putin, si la stanga reduci turatia pana te obisnuiesti nu rula repede, si incearca sa nu franezi in curbe, daca puifrana si pe roata de la ataj este mult mai bine.

distractie placuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

E cineva de pe langa brasov care stie sa regleze un atas ca eu am cumparat un Ij jupiter 3 si nu avea atasu montat si o cam ia razna. Si ghidonu face urat de tot stanga dreapta cand accelerez uneori.Orice sfat e binevenit ca m-am speriat ieri dupa ce l-am montat cat de greu era de controlat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schema de reglat o ai la inceputul topicului asta. Reglezi din toate 4 punctele ca sa ajungi la geometria aia. E normala o oarecare vibratie in ghidon, de-aia Ijul e prevazut cu amortizor de ghidon cu ferodouri, vezi sa-l ai montat.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schema de reglat o ai la inceputul topicului asta. Reglezi din toate 4 punctele ca sa ajungi la geometria aia. E normala o oarecare vibratie in ghidon, de-aia Ijul e prevazut cu amortizor de ghidon cu ferodouri, vezi sa-l ai montat.

 

Am strans robinetu ala de amortizor la maxim da nu are cine stie ce efecte. Schema am luat-o da nu stiu eu cat de bine am reusit sa o respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai te obisnuiesti, la inceput de septembrie ti-l reglez eu la 7 Scari.

Repet, bataie la o anumita viteza (la mine era pe la 30-40) este acceptabila, depinde acum sistemul fiecaruia de referinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..doua roti e greu, trei e incredibil de dificil...patru! ...asta chiar poate oricine, femei(blonde sau mai putin blonde) ciobani(cu sau fara clop de paie...), copii prospat ințărcați, retarzi cu lobotomie avansata de la maneleaua care o inghit in fiecare zi...

Convergentza , vreo 25mm la lungimea de 2m...inclinarea motorul spre stanga, atasul spre drepta cu 3-5 grade, amortizorul de la ghidon functional , si testat pe un drum drept...eventual reajustata convergentza si inclinarea din tiranti(probe cu si fara greutate in atas)...foarte dificil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..doua roti e greu, trei e incredibil de dificil...patru! ...asta chiar poate oricine, femei(blonde sau mai putin blonde) ciobani(cu sau fara clop de paie...), copii prospat ințărcați, retarzi cu lobotomie avansata de la maneleaua care o inghit in fiecare zi...

Convergentza , vreo 25mm la lungimea de 2m...inclinarea motorul spre stanga, atasul spre drepta cu 3-5 grade, amortizorul de la ghidon functional , si testat pe un drum drept...eventual reajustata convergentza si inclinarea din tiranti(probe cu si fara greutate in atas)...foarte dificil...

Si unii zic ca au reglat si este perfect este exclus nu cred ca se poate regla sa mearga la fel cu 2 persoane s-au cu 3 este imposibil mai tii de ghidon accelerezi mai incet etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ijul si probabil Simsonul sunt ceva mai instabile la directie cu atas fata de Nipru. Cel mai stabil este probabil M-ul bine reglat, avantajul suspensiei semirigide pe spate si fie rigide sau cu bara de torsiune la roata atasului spre deosebire de basculele care dezvolta joc (in special la ij).

Insa cu Ijul poti face o gramada de figuri acrobatice, are un atas usor si versatil.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ijul si probabil Simsonul sunt ceva mai instabile la directie cu atas fata de Nipru. Cel mai stabil este probabil M-ul bine reglat, avantajul suspensiei semirigide pe spate si fie rigide sau cu bara de torsiune la roata atasului spre deosebire de basculele care dezvolta joc (in special la ij).

Insa cu Ijul poti face o gramada de figuri acrobatice, are un atas usor si versatil.

Simsonul are un ataj f. usor normal sa fie mai greu in curbe. Bineanteles ca motocicletele grele stau mai bine pe drum cred ca este grozav sa traga si roata de la ataj eu mi-am montata frana pe roata de la ataj si este mult mai bine.

Cu bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marti ma duc la RAR cu Ij si il inmatriculez cu atas ca sa pot merge solo si cu atas.Atunci cand pun atasu trebuie sa scot semnalizatorul din dreapta de la motor si il las pe ala de la atas, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marti ma duc la RAR cu Ij si il inmatriculez cu atas ca sa pot merge solo si cu atas.Atunci cand pun atasu trebuie sa scot semnalizatorul din dreapta de la motor si il las pe ala de la atas, nu?

Nu e necesar io le am si la drepta pe motor si la atas merg inpreuna ,iar cand dau jos atajul am cupla de legatura la partea electrica si basta ..cuplez si decuplez usor..Asfalt uscat!!

post-14036-1209889925_thumb.jpg

Editat de ioska tm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ijul si probabil Simsonul sunt ceva mai instabile la directie cu atas fata de Nipru. Cel mai stabil este probabil M-ul bine reglat, avantajul suspensiei semirigide pe spate si fie rigide sau cu bara de torsiune la roata atasului spre deosebire de basculele care dezvolta joc (in special la ij).

Insa cu Ijul poti face o gramada de figuri acrobatice, are un atas usor si versatil.

Vorbele dumneavoastra ma doare..Nu stiu cum sa demonstrez ca un simson sport cu atas pe bara de torsiune este mult peste orice ruseasca,cehoslovaca,chinezeasca cu atas...Aceste vorbe chiar doare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar din vorbe nu ai cum demonstra asa o minunatie :rusinica: . Trebuie sa vedem la fata locului, la 7 Scari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar din vorbe nu ai cum demonstra asa o minunatie :rusinica: . Trebuie sa vedem la fata locului, la 7 Scari.

Subliniez,vorbele tale ma doare.Nu pricep cum altii care au avut simson nu gogaie nimic.Probabil le-au stricat reparandu-le.Mircea,nu te cunosc,dar esti singurul care pui suflet.Ceilalti,pe japoneze.Cand veti merge pe la intruniri si veti vedea cate polizoare japoneze exact ca ale voastre aveti in juru-va va veti da seama ce ati pierdut.Si n-o sa mai puteti niciodata repara raul ce vi l-ati facut si ni l-ati facut atunci cand v-ati batut joc de prima dragoste(motocicleta)Va vor da lacrimile atunci cand pe langa honda voastra de 10 mii de euro vor trece niste ruginituri care v-au apartinut si pe care nu le-ati stiut pretui.Motorul vechi inseamna liniste si pasiune,iar pasiunea nu poate fi evaluata,ca si dragostea.Noul aduce mereu neliniste,numai vechiul te poate linisti.Noul distruge incet,incet.Vechiul iti va mangaia inima.Sufletul tau va fi mereu tanar.Alecule,as veni la fata locului,la 7 scari daca as sti ca acolo vor veni numai cei pasionati(motociclisti)Cu smecheri ,pamfletari,eseisti,scriitori motociclisti am vazut prea multe filme.Nu mai vreau .Si vorbele lor ma doare......chiar ma DOARE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subliniez,vorbele tale ma doare.Nu pricep cum altii care au avut simson nu gogaie nimic.Probabil le-au stricat reparandu-le.Mircea,nu te cunosc,dar esti singurul care pui suflet.Ceilalti,pe japoneze.Cand veti merge pe la intruniri si veti vedea cate polizoare japoneze exact ca ale voastre aveti in juru-va va veti da seama ce ati pierdut.Si n-o sa mai puteti niciodata repara raul ce vi l-ati facut si ni l-ati facut atunci cand v-ati batut joc de prima dragoste(motocicleta)Va vor da lacrimile atunci cand pe langa honda voastra de 10 mii de euro vor trece niste ruginituri care v-au apartinut si pe care nu le-ati stiut pretui.Motorul vechi inseamna liniste si pasiune,iar pasiunea nu poate fi evaluata,ca si dragostea.Noul aduce mereu neliniste,numai vechiul te poate linisti.Noul distruge incet,incet.Vechiul iti va mangaia inima.Sufletul tau va fi mereu tanar.Alecule,as veni la fata locului,la 7 scari daca as sti ca acolo vor veni numai cei pasionati(motociclisti)Cu smecheri ,pamfletari,eseisti,scriitori motociclisti am vazut prea multe filme.Nu mai vreau .Si vorbele lor ma doare......chiar ma DOARE.

 

solutia : NU NE VINDEM NIMIC!!!

 

 

 

Apropo, v-am spus ca mi-am vandut Nipra?....mare pierdere dar utila, altfel ii dadeam foc si dansei si mie. Chestiune de rabdare, ca doar nu era ea in special rea.... asa-i modelul.... Fara suparare nipristule.

Dar, nu l-am vazut pe noul proprietar doar la telefon am vorbit, si el parea fericit... si asta conteaza, nu?

Ioi, bine ca mi-am amintit, tre sa-l sun sa si-l tranfere o data pe numele lui.

 

 

Acum am Panonia. Si l-am dus azi la RAR si aia nu o mai vazut asa ceva si o trimis motorul la cantar, actele la tradus, faxuri la Bucuresti... Oare mai apuc sa-l vad inscris? Acum sunt pe "hold" dar chiar m-i se pare incredibil ca nu s-o mai inscris Panonia la Cluj....

Editat de spartacus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....frumoasa nipra ta....nu stiu cum se face dar am vazut-o prin Timisoara odata......ai vandut-o la cineva de aici?

da, unui Bogdan, cred ca...Daca-l stii, zii te rog sa trimita actele sa le rezolv :rolleyes:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

solutia : NU NE VINDEM NIMIC!!!

 

 

 

Apropo, v-am spus ca mi-am vandut Nipra?....mare pierdere dar utila, altfel ii dadeam foc si dansei si mie. Chestiune de rabdare, ca doar nu era ea in special rea.... asa-i modelul.... Fara suparare nipristule.

Dar, nu l-am vazut pe noul proprietar doar la telefon am vorbit, si el parea fericit... si asta conteaza, nu?

Ioi, bine ca mi-am amintit, tre sa-l sun sa si-l tranfere o data pe numele lui.

 

 

Acum am Panonia. Si l-am dus azi la RAR si aia nu o mai vazut asa ceva si o trimis motorul la cantar, actele la tradus, faxuri la Bucuresti... Oare mai apuc sa-l vad inscris? Acum sunt pe "hold" dar chiar m-i se pare incredibil ca nu s-o mai inscris Panonia la Cluj....

si eu am avut panonia,si avea nr. de cluj(numere vechi.. :banana: ).nu ar trebuii sa fie o problema inscrierea motocicletei..dar mai sti?cum spune cineva..TRAIM IN ROMANIA,SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL...succes..la vara o sa iti vad motorul.. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Alecule pazea, fereste calea de rulare ca intru cu toate trei roti ale mele in topicul tau de numa numa. Gata mai oameni buni, rezolvat si verificare tehnica si de ieri vreti nu vreti am intrat in rindul atasistilor. Asa ca... mai aveti unul in rindul vostru. Nu de alta, dar mai trebuie intarite rindurile astea. Asfalt uscat numai sub roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...