Sari la conținut

Topicul atasistilor. Pagina oficiala


Aleko
 Share

Postări Recomandate

Fa-o ca pe o japoneza, foloseste blocator de filet - Permatex sau altele, si suruburile incep sa nu mai cada. Suruburile moi de 8.8 se inlocuiesc cu suruburi 10.7 sau 12 unde e nevoie, nu mai apleca urechea la povesti cu tolerante mari si lucreaza cu tolerante mici si ai sa vezi ca se schimba treaba. 6km e curat ghinion, sau altceva. 6000km merge orice IJ pregatit bine.

 

Cum ziceam la inceputuri, de investitie nu scapi. Ori investesti in tine, sa stii sa te descurci bine si mai ieftin, ori investesti in altii ca sa-ti vanda servicii.

Nu e nevoie sa puna suruburi mai dure, eu am pus la ivanul meu majoritatea suruburilor cu cap imbus 8.8 stranse cu simt de raspundere, sant mult mai comode la montaj cat si la demontare, la cele cu duritate mai mare risca sa strice filetul in bloc, cartere, capace, daca insista peste puterea de rezistenta a aluminiului. Un IJ bine pregatit duce mai mult, tu ai fost destul de indulgent dar iti spun din propie experienta ca poate mai mult si ca viteza si ca nr de km.

bafta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator MosRahao

stranse cu simt de raspundere

 

corect. vina e a mea (pe bune): trebuia sa le verific surub cu surub, inainte de a pleca din garajul expertului.

 

m-am desenat de mai multe ori...mai multe ori decat ai putea tu sa intelegi

te-ai grozavit suficient, esti foarte bun si foarte tare. multumesc. sa ai asfalt uscat (pentru desen). :cheers:

 

pana acum chiar am crezut ca esti un tip serios

sa ai numai bucurie in suflet si tot ce iti doresti, pe masura vorbelor tale frumoase. :friends:

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8.8 am pus si eu, am strans omeneste, gandindu-ma exact la filetul de Al, si de la vibratii i-a zburat capatana la imbus, acum sa merg la un preten sa extragem restul surubului cu ceva extractor. Alea mai zdravene decat 8.8 sunt facute mai cu simt si din cate observ 8.8 nu intra la "automotive", in fond eu as recomanda suruburi(organe de asamblare) din categoria automotive numai ca nu gasesc asa ceva la indemana. Nu stiu din ce faceau suruburile ESKA ca nu se desurubeaza de la vibratii chiar fara saiba grover, dar stiu ca sunt peste 8.8. 8.8 si mai slabe se gasesc la Praktiker & restul, si atunci trag concluzia ca nu sunt de automotive.

 

Ma rog, sa nu dau in offtopic, eu zic ca daca motorul are cadrul drept, aliniat, atasul la fel, ambielajul facut sa nu bata mai mult decat admisibilul 2-5 sutimi, rulmenti buni C4 peste tot in motor-cutie si cutia cu piese bune si asamblata cu simt, restul se poate pune la punct in sopron, respectiv repara pe drum, mai ales ca in atas incap ceva piese si scule.

Deci capul sus, zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te-ai grozavit suficient, esti foarte bun si foarte tare. multumesc. sa ai asfalt uscat (pentru desen). :cheers:

 

 

multumesc de urare!PREFER un asfalt umed decat unul uscat,nu de altele dar pe cel uscat sigur m-as intalni cu tine...ceea ce chiar nu imi doresc :bounce:

 

te-ai grozavit suficient, esti foarte bun si foarte tare. multumesc. sa ai asfalt uscat (pentru desen). :cheers:

 

 

multumesc de urare!PREFER un asfalt umed decat unul uscat,nu de altele dar pe cel uscat sigur m-as intalni cu tine...ceea ce chiar nu imi doresc :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Deci capul sus, zic eu.

am sa incerc. iti multumesc pentru vorba buna si sfaturile referitoare la suruburi, cat si in general. dupa ce voi lua o decizie (ref. la acet proiect cu comunista, oricare ar fi decizia) voi avea poate privirea mai sus. acum insa, recunosc, nu sunt in cea mai buna dispozitie.

 

cand gandurile se vor mai limpezi, am sa va scriu cu de-amanuntul ceea ce cred eu ca e interesant de aflat si pentru ceilalti camarazi in legatura cu un asemenea proiect. fie ei comunisti sau nu, dar in tot cazul: motociclisti tentati de o experienta asemanatoare. m-as bucura ca experienta mea sa fie de folos.:cheers:

 

repet: motociclisti.

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sa incerc. iti multumesc pentru vorba buna si sfaturile referitoare la suruburi, cat si in general. dupa ce voi lua o decizie (ref. la acet proiect cu comunista, oricare ar fi decizia) voi avea poate privirea mai sus. acum insa, recunosc, nu sunt in cea mai buna dispozitie.

 

cand gandurile se vor mai limpezi, am sa va scriu cu de-amanuntul ceea ce cred eu ca e interesant de aflat si pentru ceilalti camarazi in legatura cu un asemenea proiect. fie ei comunisti sau nu, dar in tot cazul: motociclisti tentati de o experienta asemanatoare. m-as bucura ca experienta mea sa fie de folos.:cheers:

 

repet: motociclisti.

regret ca trebuie sa iti spun:dar prin experienta ta,asemanatoare sau nu am trecut toti care suntem acum motociclisti,

 

Repet:Motociclisti :lol: :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da! ..la fel m-am intrebat si eu!

 

 

Am sa detailez eu... o fac pentru ca pana acum chiar am crezut ca esti un tip serios, ca poti incerca sa pui in practica ceeace-ti propui. Sper sa continui...

 

Ai un motor scos de la reparat si care scoate fum... si se desfac suruburi de la far... si cablul se blocheaza... si bla bla bla...??

Ok si ce-i cu asta? De ce esti disperat? Pune mana si pune-ti singur suruburile la loc, verifica, tot ce gasesti slab strangi si daca se slabesc din nou, le poti asigura cu solutie de blocat suruburi! Si ce daca scoate fum un motor ce abea a fost reparat? ..peste 1000 km o sa-si dea drumul, peste 2000 km v-a fi alt motor, v-a avea alt mers la relanti, toba se arde si nu mai scoare fum, surubul ala al naibi acum nu se mai desface, etc.. iar tu deja ai mai invatat ceva, fleacurile nu mai conteaza...

Urca-te pe ia si fa un drum pana la Pitesti sau aiurea cu un prieten... inveti sa o cunosti... verifici lantul, roti, tot ce este legat de frane si directie, etc... Apoi pleci intr-un weekend pana la Lacul Rosu, iti iei cortul si ramai peste noapte pe cheile Bicazului... a doua zi te intorci pe la Oituz catre Brasov si faci la stanga la Intorsura Buzaului unde ramai peste noapte in zona Siriului, iar a doua zi prin Valeni spre casa... exact 1000 km sefu'!!! Timp berechet sa o cunosti, sa sti ce poate... sa tot verifici, sa schimbi ce nu-ti place...

Abea atunci poti spune ceva, evident daca intre timp nu ti-ai schimbat parerea... poate descoperi o tovarase de drum de care ai sa te indragostesti, care nu te lasa pentru ca tu o cunosti si sti ce vrea...

 

Sefu' termina cu vaietele! Un posesor de comunista isi face singur motorul, nu plange niciodata si nimic nu il opreste sa aunga unde vrea!

 

Ia si citeste de 10 ori ce a scris Cristi aici, ca zice exact pe fata cum sta treaba.

Recomnad la mai multe persoane sa bage al cap ce zice Cristi

Suruburile e normal sa cada,cad mai greu dace le ai pe alea originale cu pasul marunt,saibe piulite,grovere unde e cazul.

Pina nu ai sa inveti so repari singur si so cunosti vei avea numai neplaceri.

Mecanicul nu are nici o vina ca cade farul sau cad suruburile sau iese fum peste tot,e ceva normal la inceput de drum cum esti tu legat de comuniste,ai crezut cai dai pedala si faci mii de km asa de simplu?NEVAR

Daca tu esti atit de suparat pt nimicurile astea,nici nu vreau sa ma gindesc ce vei face cind vor aparea adevaratele bube..

CONUNISTA e ca femeaia,daca nu o cunosti macar 70% e dezastru...ca restul de 30%e misiune imposibila,dat tre sa te consolezi cu cei 70%macar.

Am umblat toata tara cu un jupiter4,am avut tot felul de aventuri si nepaceri, dar asta era farmecul lor la vremea aia..schimbam discuri de ambreaj pe marginea drumului,segmentam,puneam magiun in loc de garnitura sub cilindru etc,lista poate continua..de unde naiba la marginea paduri garnitura si silocon,magiun si blana in continuare.

Tin minte ca desfaceam de la 3 moto discurile de ambreaj si le imparteam in asa fel sa ajungem cu ele toti acasa,aventuri de care sint mindru ;)

 

Multa rabdare la inceput si va fi bine.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...asemanatoare sau nu am trecut toti care suntem acum motociclisti...

Va trece si el, ca noi toti... astazi e suparat, si noi am fost... inevitabil viata merge inainte si ne trezim motociclisti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Măi omule, îmi pare rău că trebuie să-ți spun asta dar ai fost prins cu garda jos.

În primul rând (cred că am mai spus-o cu câteva pagini în urmă) nimeni de pe forumul ăsta nu are ceva personal cu tine (încă).

Au căzut niste șuruburi - pune-le la loc.

Scoate fum pe la îmbinări - etanșază dacă e cazul.

Ai relantiul mare - reglează-l.

 

Toate problemele trebuie să le rezolvi TU!

 

Ziceai ceva de bani... ai investit prea mult! Ai dat bani pentru că ești nevoit să compensezi slaba pregătre mecanică (de altfel pregătire absolut necesară pentru a duce la bun sfârșit ceea ce ți-ai propus). Ziceai că ar mai trebuii să bagi înca 500 Euro să fi mulțumit... nu o să fi. Banii ăia sunt doar niște fâșii de plastic. Nu aduc prea multe... poți să-i arunci sau nu. Poate doar dacă vrei să mai iei vre-o două jivine să le ai ca "donatoare de organe". Mai bine investește acum într-o trusă de scule, una care să conțină minimul de piese necesare la drum. Diferența bag-o în benzină, plimbă-te cu fierul, când cade ceva apelezi la cutia cu scule și încetul cu încetul vei dobândi elementul ăla atât de necesar unui posesor de comunistă. Nu sunt vorbe goale. Orice motocicletă comunistă are hibele ei. A ta (ai avut baftă că a trecut pe la Pedros) are mai puține dar cu siguranță va recupera. Încearcă să o cunoști mai bine. Pentru asta PLIMB-O TU ȘI REPAR-O TU.

 

Sper să treci peste momentul ăsta, să nu te lași descurajat și la anul, sau în doi ani sau când o să te simți pregătit, să faci drumeția pe care ți-ai propus-o. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos pentru apreciere, imi doresc ca gandul sa-mi devina fapta.

 

  • post-30032-0-41619900-1335799814_thumb.jpg

 

Astazi am adus, cu chin/cu vai, motocicleta acasa. Ce simt? Pai...

 

Este greu de crezut pentru orice om normal ca va fi posibil in continuare proiectul meu, anume acela de a parcurge drumul Romania-Ucraina-Polonia-Tarile Baltice-Finland_Rusia-Ukraine_Romania, un drum de 6 mii de km, cu aceasta motocicleta, aceasta IJ planeta5 cu atas achizitionata de la Husi gratie Vulpoiului si reparata de mesterul Pedros in vederea acestei calatorii. In tot cazul, nu in acest an. Poate niciodata cu aceasta motocicleta (nu ma refer in general la Ij Planeta 5, ci la exemplarul meu).

 

Dupa un drum de doar 6 (sase) km - nu sase mii- anume cat am adus-o de la atelierul lui Pedros pana acasa la mine, ei bine: cazura, mai oameni buni, suruburi din ea... asta dupa excesiv de mult timp cheltuit si costuri totale (de pana acum - ca mai urmeaza pana sa fie ok - asadar costuri de 1.700 de euro). Motocicleta este deci intr-o stare absolut jenanta, dupa atata timp si atatia bani investiti in ea.

 

 

Acum vad urmatoarele 5 variante de mers mai departe:

 

1. dat foc pe camp motocicletei (la propriu);

2. vanduta, asa cum este, cu o pierdere estimata de 80% ;

3. radiata si vanduta, pe piese. cu o pierdere estimata de 60%;

4. continuat lucrul, cu o investitie estimata de alti cca 500 de euro minim, cine stie cat timp si cu rezultate incerte. Mizerabile. In tot cazul, in aceasta varianta piesele le voi cumpra personal si doar direct din Rusia, fari intermediari/vanzatori de piese de nici un fel. De asemenea, reparata fara "priceputi". De nici un fel.

5. depozitata in aceasta stare pe termen nedefinit.

 

Am sa-mi acord un ragaz de cateva zile; spre a ma scutura -sper- de starea ce acum ma indeamna sa-i dau foc mormanului de fiare. Mi-as dori sa iau o decizie corecta dupa aceasta pauza. Daca sunt intrebari?

Sincer....imi pare rau sa aud asta :( stii cum e, 'la pomul laudat sa nu te duci cu sacul'. Ai investit enorm de mult in fier incepand de la vise, timp, bani, si cel mai important aspect 'incredere'. Increderea in oamenii cere pana mai ieri discutiile se purtau intr-un anumit ton prietenesc acum sant total schimbati....pacat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Festina, la inceput ti-am recomandat un Ural de tip nou. Ai zis ba.

 

Nu ai pregatirea necesara si nu mai ai timp/chef s-o acumulezi, asa ca asculta cel mai bun sfat posibil. Cauta-ti un motor de CB400/XS400 cu toate maruntaiele necesare, uita-te pe forumuri la altii care au facut modificarea asta, schimba-ti motorul, omologheaza schimbul si o sa ai curajul sa pleci. Altfel nu o vei face, indiferent de incurajarile pe care ti le vor face co/forumistii (ti-e frica de zgomotorul celor 2 timpi, ragaie mai tare decat cei 4 de la viraga). Am ras 10 minute intregi cand am citit ca iti scoate fum pe la toba/cot, cand aveam Planeta cred ca 2timpi aia scoteau fum si prin far si tot mergea fata la plimbare.

 

Si sa stii ca Pedro face treaba buna, las-o si tu mai usor cu expertii, dar nu poti sa faci o motocicleta brici in 2 luni fara sa o lucrezi intr-un atelier specializat.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de motoare nu tre sa va face-ti probleme, timp, rabdare, imaginatie si bani de investit sa aveti ca parcul e plin.

spor. :cheers:

post-15361-0-55558800-1336287568_thumb.jpgpost-15361-0-91662500-1336287614_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Burg_man: Spania?

 

Îmi poți identifica îngrămada aia un Tuareg de 350? veÂşnic îndatorat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mihai poti pune un link, ceva, cu o modificare de asta?

 

 

A pus alt motor la IJ si Dnepr&sidecar.Motor identic de Yamaha XS 400 a avut si pe un ATV.Pentru relatii ia legatura cu el

 

A pus alt motor la IJ si Dnepr&sidecar.Motor identic de Yamaha XS 400 a avut si pe un ATV.Pentru relatii ia legatura cu el

post-14258-0-10386100-1336301559_thumb.jpg

Editat de voschodij
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

multumesc frumos celor ce si-au gasit vreme sa-mi raspunda, tuturor. mai ales celor care m-au sunat- mi-a prins tare bine. ma bucur sa observ ca dincolo de oarece postari inflamate (oare de ce?) presarate uneori cu ceva insulte (amuzante unele, desi de neexplicat) fie ele voalate ori pe fata, in aceasta comunitate exista si oameni civilizati. senzatia aceasta am avut-o de la bun inceput, as aprecia ajutorul vostru in a nu mi-o schimba.

 

e bine de aflat si tin sa precizez ca dincolo de imaginea de ansamblu de la acest moment (neplacuta, absolut dizgratioasa in ce priveste aceasta motocicleta in clipa aceasta) exista si parti pozitive: motorul functioneaza, franele functioneaza...

 

motocicleta mea e acum un amestec bizar de chestii bune si altele revoltatoare. pare a fi cat se poate de comunista din acest punct de vedere...

 

azi am surubarit putin; nu stii de ce dracului sa te apuci mai intai, constati ca mai ai de cumparat chestii cu gramada... e descurajant. in fine, intr-un fel sau altul lucrurile se vor aseza. si m-as bucura mult ca pe viitor unii dintre cei ce gasesc oportun sa-mi comunice oarece otrava sa-si pastreze, pe cat le este posibil, un ton rezonabil. daca nu este posibil, rog frumos a se abtine...:cheers:

 

1. ti-am recomandat un Ural de tip nou. Ai zis ba.

 

2. asculta cel mai bun sfat posibil. Cauta-ti un motor de CB400/XS400 cu toate maruntaiele necesare, uita-te pe forumuri la altii care au facut modificarea asta, schimba-ti motorul,

 

3. Si sa stii ca Pedro face treaba buna.

 

Mihai, am punctat pentru ca imi e mai usor sa raspund, asadar:

 

1. din pacate nu imi permit o asemenea motocicleta, iar la momentul respectiv nu era de vanzare nici un singur exemplar de ural, fie nou sau vechi. decat la reprezentanta. reamintesc, una nou noutza e 10 mii de euro. am apreciat sfatul tau dar neaplicabil in ce ma priveste datorita a doi factori: a. pretul unuia nou si b. lipsa de oferte de vanzare a unor motociclete ural folosite. si intre timp tot citesc pe advrider povesti superbe de calatorie cu uralul...

2. nu cred ca am sa fac asa ceva, mi se pare o oroare. (no offence). in tot cazul, problema proiectului meu nu este motorul.

3. stiu si nu zic la misto. am aflat pe pielea mea. timpul va decide cat de buna, am sa scriu mereu noi vesti. sunt sigur ca ai observat un amanunt: nu etapa de la atelier a motocicletei este punctul de interes pentru mine. ci proiectul meu in ansamblu.

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una de la Roman

 

Alta de la Timisoara Pe asta de la Timisoara a luat-o @ DKWraith2Anen, ia legatura cu el, poate va ajuta cu informatii, eventual si ceva foto de detaliu. 

multumesc

A pus alt motor la IJ si Dnepr&sidecar.Motor identic de Yamaha XS 400 a avut si pe un ATV.Pentru relatii ia legatura cu el

a pus dar nu l-a omologat,pe mine ma interesa aspectul actelor nu adaptarea motorului pe cadru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

maine, io oricum merg cu ea la serviciu; asa dereglata cum e. al dracului sa fiu daca nu merg cu ea, asa in halul asta. (daca porneste). a dracu fieratanie, vede ea pe dracu.

 

fie si de-ar fi sa o imping inapoi spre casa. :D

 

 

ai naibii, rusii astia...

 

ai avut o bicicleta de hartie..rosie sa zicem

Incearca mai multe pe www.miorlaiala.ro,nu cred ca motocicleta te merita.DICLIT

 

era pegas. rosie, ai ghicit. relaxeaza-te. bea un pahar cu apa, trage putintel aer in piept...

 

Am sa detailez eu...

 

am toata consideratia; si o rugaminte: poti sa scrii, te rog, in limba romana? multumesc mult. imi e mai usor sa te urmaresc daca ai alege sa scrii in romaneste, daca poti face acest efort. sa traiesti, sefule.

 

Sefu' termina cu vaietele! Un posesor de comunista isi face singur motorul, nu plange niciodata si nimic nu il opreste sa aunga unde vrea!

 

corect. :cheers: va sarut mana.

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai timp cauta si vei gasi discutii interesante despre acest subiect.

 

Pai asta e problema........Timpul. E chiar asa mare deranj pt o intrebare?

Nu va mai certati...a intrebat si omu deh ,intrebarea moarte n"are ...uite aici...e cam complicat mei usor repari motorul care are atas pe acte

/index.php?/topic/663277-atas-ptr-dragstar-650-classic/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Tataie, daca ti-e frica, ca spargi ouale, atunci nu mai fa omleta. Ca te iau la misto? Sigur te iau ptr. ca meriti. Ai spus ca in 6luni vei lua lectii de mecanica la greu. Fsss... S-au desfacut suruburile in 500m. Fsss... acceleratia nu stiu ce face. Fss... scoate fum pe la bageac. Ce te-ai pus pe plins precum muta la mormint strain. Ce esti tu? barbat ori gluga de coceni. Ce vrei sa spui, motocicleta asta era mai in toate mintile cind ai venit cu ea de la Husi decit acum? Nu cred. Tu ai niste "maruntisuri" care ti-au scapat neobservate si acum crezi ca s-a darimat toata lumea peste tine. Suruburile care le-ai pierdut nu au fost strinse deloc, ( IJ-ul tau doar n-o fi ciocan-vibrator),unde iese fum de la tobe-coturi se poate etansa si cu snur de aszbest ( nu trebuie cine stie ce garnituri speciale), trebuie controlat ansamblul ala cablu acceleratie-carburator sa vezi unde este buba ( ai sa gasesti un rahat de trei lulele de are sa te umfle risul). Ai sa mai gasesti ba, una ba alta. Vei rezolva treaba cu acceleratia prima si apoi, exact cum puncta cineva mai sus, mergi cu ea. Unul din personajele lui Sven Hasel in WW 2 era Mergi ori crapa. Asa sa te adresezi motocicletei tale. Mergi ori crapi. De frica va merge. Vezi de treaba, IJ-ul asta al tau este capabil sa faca mult mai multe mii de km decit crezi tu. Treaba este ca trebuie sa ai incredere in tine si in el. Asta va rezolva multe. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....si o rugaminte: poti sa scrii, te rog, in limba romana?..

 

...asta ai inteles din tot mesajul? ..imi pare rau, o inutila pierdere de timp!

Uneori omul e vinovat, nu motorul - e greu sa intelegi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai probleme cu motorul? Nu ai zis nimic de motor. Ai zis de un far, de niste, suruburi, fum pe la toba. Si? Nu poti merge fara far? Fara 2-3 suruburi?

 

Daca motorul merge, restul sunt maruntisuri. Cu un motor bun te poti duce 6000 de km cu cablul de la acceleratie intr-o mana si cel de la ambreiaj in cealalta. Nu trebuie sa mai bagi nici un ban daca ai motor, frane si rulmenti la roti.

Do It Yourself.

 

Nu te descuraja, surubareste-o vreo 2 saptamani, 2 ore pe zi, organizeaza-te. Pune pe o lista pe perete problemele care le gasesti. Stabileste ce faci in fiecare zi. Ia-ti o bere langa tine. Pune un Pink Floyd in difuzor. Te vei trezi la un moment dat ca-ti cunosti motoreta si ca nu mai are nici o problema. Si iesi si ranjind din garaj.

 

Te-ai speriat de doua suruburi? Mai strange din ele ..... :friends:

 

Eu dupa o iarna de surubarit la un Nipru am pierdut jumatate din suruburi si crucea cardanica. Si am luat Loctite si am rezolvat problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...