valicaddy Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 pai stiu ca era vreo 25000 un solo, nu stiu cat poate sa coste atasul. dar eu o prefer pe asta , daca tot suntem un pic off topic.... din cate stiu am mai pus odata poza asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Aprilie 15, 2006 Share Postat Aprilie 15, 2006 Nu mai am poze de calitate cu ce se lucreaza acum dar promit ca intr-o luna sa pun pentru cei care deschid acest topic ceva de genul asta: HB. trece timpul, vrem poze! vrem poze! nu prea se vede pe strada Zundapp (de exemplu), macar aici sa apara ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Aprilie 16, 2006 Share Postat Aprilie 16, 2006 uralul a invatzat sa haleasca nisip. deh, aschia nu sare departe de trunchi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Aprilie 18, 2006 Share Postat Aprilie 18, 2006 (editat) Editat Aprilie 18, 2006 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 o noua viziune asupra unei motociclete ex comuniste. Ural Gear-up. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doggy Postat Mai 17, 2006 Share Postat Mai 17, 2006 Uhhhh nasty :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Mai 24, 2006 Share Postat Mai 24, 2006 Ural again: pe doua, trei roti, pe strada sau prin noroi. warning: nu incercati asta acasa. http://www.youtube.com/watch?v=aRHGZa7uMqE&search=sidecar http://www.youtube.com/watch?v=hqHz-ohNTCw&search=sidecar http://www.youtube.com/watch?v=bNEOMn4PaFo&search=sidecar ultimul cred ca este cel mai relevant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 (editat) Ural again: pe doua, trei roti, pe strada sau prin noroi. warning: nu incercati asta acasa. http://www.youtube.com/watch?v=aRHGZa7uMqE&search=sidecar http://www.youtube.com/watch?v=hqHz-ohNTCw&search=sidecar http://www.youtube.com/watch?v=bNEOMn4PaFo&search=sidecar ultimul cred ca este cel mai relevant nu merje! ...sau nu mai merg sinapsele mele..... si am si eu vreo 2 filmulete dar nu am reusit veci, sa le pun pe forum!Or fi prea mari?! (10-20 de mega) Editat Mai 25, 2006 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad302 Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 nu merje! ...sau nu mai merg sinapsele mele..... si am si eu vreo 2 filmulete dar nu am reusit veci, sa le pun pe forum!Or fi prea mari?! (10-20 de mega) mie imi merg si da, arata super bine motoarele pe trei roti puse la treaba.Cine stie , pe cand o sa fiu as pe 2 roti poate o sa " avansez " la trei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 (editat) Cine stie , pe cand o sa fiu as pe 2 rotipoate o sa " avansez " la trei daca atasul este bine reglat mi se pare banal de condus. exista niste reguli pentru viraje, nu poti sa-ti faci de cap cu el ca patesti ca cel din poza de mai sus. in rest mergi pe ea si halesti pizza. fara probleme. Editat Mai 30, 2006 de valicaddy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 n-am vazut prin nici o competitie interna o categorie "cu atas". Sunt de acord ca un ATV in teren greu se descurca mult mai bine decat un motor cu atas, da' parca e mai spectaculos si mai provocator atasul... astept Uralul Ranger in actiune si pe la noi, ca de la atatea filmuletze pe net salivez deja... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 daca atasul este bine reglat mi se pare banal de condus. exista niste reguli pentru viraje, nu poti sa-ti faci de cap cu el ca patesti ca cel din poza de mai sus. in rest mergi pe ea si halesti pizza. fara probleme. Americanii recomanda lestarea atasului cu vreo 25-30 kg atunci cand mergi solo, pentru a preveni situatii de genul celei din poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 mda. tot motocicleta din poza din primul post de pe pagina, de data asta infipta in zapada. unii oameni se distreaza si dupa ce "ies la pensie", alta viatza in amerika. unii mai stiu despre cine este vorba. (Mr Cobb) http://media.putfile.com/Ural-stuck-in-snow-Clockum-Pass Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iunie 11, 2006 Share Postat Iunie 11, 2006 (editat) Salutari! Sunt putin off-topic dar am nevoie de un tirant de atas.Trebuie sa-i fac RAR-ul si imi lipseste cu desavarsire tirantul superior fata. Motocicleta este un MZ ES 175 iar atasul este ceva rusesc nu stiu sigur ce firma. Oricum e bun orice tirant ca il adaptez eu cumva. Eu sunt din Ploiesti.Multumesc anticipat! Editat Iunie 11, 2006 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 Nu mai am poze de calitate cu ce se lucreaza acum dar promit ca intr-o luna sa pun pentru cei care deschid acest topic ceva de genul asta: HB. vrem si noi sa vedem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sader Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 Nu am citit tot topicul, sper sa nu repet o intrebare pusa deja. Daca e asa imi spuneti. Am si eu o Planeta solo si am facut rost de un atas de Jupiter tipul acela care se impinge fata ca sa iesi. Spuneti-mi si mie daca are cineva pus atas pe Planeta cate ceva, ce modificari i-ati facut? Cum merge cu atas? Daca mai are putere, caci mie cam imi e teama. Imi place mul;t atasul si as vrea s il pun la ea. Cam am idee in linii mari am inteles ca trebuie sa-i mai pun un pinion mai mic. Cam cat ar consuma cu atas? Se uzeaza mai repede? Voi ce imi recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 Pentru inceput ar fi cazul sa ai motocicleta inmatriculata "cu atas". Se poate omologa si ulterior cu atas, dar alergi ceva pe la RAR. Apoi ar fi indicat sa verifici daca ai prinderile de atas pe cadru, si daca ai nucile si tirantii in regula pe atas. Le vezi in poza. Pentru performante si modificari la transmisie vb cu cineva care are IJ. Va trebui sa mai tragi ceva fire de instalatie sa ai lumini si pe atas. Nu am crezut, dar e super tare cu atas. Daca e reglat bine, bineinteles. Eu zic ca merita. Daca te saturi de el il dai jos in 15 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 13, 2006 Autor Share Postat Iunie 13, 2006 Eu am avut o Planeta cu atas super. Planeta este facuta pentru atas, si la drum lung mergi cu viteza de 65-70 cu care merge si Uralul sau Niprul de 650cmc. Si asta fiindca atasul de Ij e mai usor si mai aerodinamic. Putere are tot atat 22cp, si cuplul tot de 28NM, doar ca trebuie sa ajuti motorul cu un pinion nu mai mare de 17 dinti, de preferat de 16. Daca pui de 16 vei avea demaraj suficient si poti cara 3 persoane pe serpentine fara griji.Viteza maxima 100km/h dar tu vei merge in 60-65. Cand pui pinion mai mare pierzi demaraj, castigi ceva viteza dar in 2-300km iti distrugi ambreiajul. Oricum cu pinion de 8 nu mai treci de 60 cu 3 persoane. Atasul de Ij Jupiter e acelasi cu cel de Planeta, defapt, avand diferite pozitii de reglaj merge montat si pe Nipru. Se fixeaza mai intai jos in nuci, si se strang un pic suruburile . Apoi se monteaza tirantii. La sfarsit dupa reglaj atasul va trebui sa respecte geometria din prima pagina a topicului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 Pentru inceput ar fi cazul sa ai motocicleta inmatriculata "cu atas". Se poate omologa si ulterior cu atas, dar alergi ceva pe la RAR. Apoi ar fi indicat sa verifici daca ai prinderile de atas pe cadru, si daca ai nucile si tirantii in regula pe atas. Le vezi in poza. Pentru performante si modificari la transmisie vb cu cineva care are IJ. Va trebui sa mai tragi ceva fire de instalatie sa ai lumini si pe atas. Nu am crezut, dar e super tare cu atas. Daca e reglat bine, bineinteles. Eu zic ca merita. Daca te saturi de el il dai jos in 15 minute. un atas de M? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 un atas de M? da, cel din poza e de M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 13, 2006 Autor Share Postat Iunie 13, 2006 A avut o scurta ratacire si s-a dat solo cu M-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 14, 2006 Share Postat Iunie 14, 2006 A avut o scurta ratacire si s-a dat solo cu M-ul. si s-ar putea sa recidivez, dar nu pentru mult timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iunie 14, 2006 Share Postat Iunie 14, 2006 ..am scos si eu niprogena cu atas... copilasii stau cu gura cascata si isi trag de mana mamicile sau taticile sa le spuna ce-i aia! chiar si pruncii astia mai mari de clasa 11-12-a nu stiu cum se numeste tigaia agatata de 'motoreta'... fazele cele mai tari sunt cind depasesc pe drepta sau pe stinga țăranii in conservele lor aduse din italia pe care si le pazesc cu multa grija sa nu cunva sa li se 'drucule' teleÂşcoapele' pe bombardatele drumuri din dej...eu o tai prin santuri pe iarba, sau pe unde sunt noroaiele si gramezile de pamint escavat mai mari duminica m-am balacit in niste noroaie ce imi acopereau tevile de esapament, impreuna cu alti doi turbati!Nipra cu atas ofera niste senzatii beton!incerc sa-mi imaginez cam ce ar insemna o tractiune pe roata de atas , si un gup de atas am sa sar cu niste poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 15, 2006 Share Postat Iunie 15, 2006 am sa sar cu niste poze... TE ROG!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 15, 2006 Share Postat Iunie 15, 2006 Niprul, Uralul si M-ul sunt facute pentru atas fiindca sunt motoare relativ puternice, 4T, cuplu destul si nu prea se simte diferentza de putere intre mers solo si cel cu atas. IJ Planeta 5 cu atas are intr-adevar atasul mai usor si nu pierde prea mult la demaraj fiindca e motor 2T si intra in ture repede, insa iti scade viteza de croaziera cu 20 - 30 km/h, papa ceva mai multa benzina (1-2 litri) si se duce dreaq mai repede boltzul de la ambielaj, segmentii, etc. Mie imi placea sa conduc Planeta 5 cu atas fiindca e usoara si super-manevrabila, de nu faci niste scheme cu ea pe sosea de moare lumea (daca e si gheatza/zapada distractia e garantata) insa degeaba zice Aleko, motorul nu se simte la fel de bine ca atunci cand e solo! Daca nu il turezi ceva mai tare la schimbarea vitezei fata de cum il turai cand era solo (chit ca ii pui pinion mai mic) zdrangane boltzul. In schimb pe Ural (ca am mers cu al lu' Aleko) ai cuplu nesimtzit si la turatii mici, cand ii dai brusc raspunde imediat si pleaca ca avionul si nu prea stie ce inseamna sa mai aiba niste kilograme legate de el. Mie personal mi-a placut sa merg cu IJ-ul Planeta 5 solo deoarece se preteaza mult mai bine la el decat la mers cu atas. P.S.: asta iarna pe gheatza imi luam viteza, ma apropiam cat mai mult de partea dreapta a drumului si la un moment dat trageam brusc de ghidon stanga si puneam usor frana spate: sa vezi cum se intorcea dracia la 180 de grade cat ai zice peste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.