Aleko Postat Octombrie 4, 2007 Autor Share Postat Octombrie 4, 2007 Este strict vorba de motocicleta aceasta, o varianta K750 sau M72 speciala, in rest atasele sunt cele normale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SHADOW RIDER Postat Octombrie 4, 2007 Share Postat Octombrie 4, 2007 Vreau sa vand frumusetea asta si m-am gandit ca aici e locul. E un Jupiter 4 din 1982, ABSOLUT ORIGINAL ! asta inseamna ca si pompa de roti si trusa de scule e originala. Are 550 km , eu am cumparat-o acum citiva ani cu 300 de km la bord, asa ca va dati seama de ce vreau s-o vand.Am umblat cu ea o data pe luna doar asa, sa nu ma lase bateria.Mai am inca doua motociclete. A apartinut unui prieten care a primit-o cadou de la bunicul lui, si nu a umblat niciodata cu ea. Cand am luat-o eu nu fusese pornita de mai bine de 10 ani.Dupa ce am cumparat-o am demontat-o bucati,am vopsit-o kaki militar, ptr. ca nu mi-a placut albastrul original( am vopsit-o intr-o vopsitorie auto). I-am schimbat uleiul din cutie, am curatat si am uns piesa cu piesa, am etansat motorul( rusii aveau mari probleme cu etansarea la vremea aia). Am inmatriculat-o cu numere noi, i-am facut carte RAR, verificare tehnica pe doi ani ,iam cumparat baterie noua. Motocicleta plus toate operatiunile astea m-au ajuns cam 1000 de euro. Asta e pretul la care vreau s-o vand,mai jos nu pot s-o las ca as da-o in pierdere, si nu are rost.. Daca vine un cumparator serios si pasionat, ii dau bonus o gramada de echipament militar ce l-am adunat eu pt ea:lopatica, canistra de benzina de 5 litri,bidonas de apa, casca de armata model american, foaie de cort,gamela si mule alte maruntisuri din-astea utile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Octombrie 4, 2007 Share Postat Octombrie 4, 2007 Singurul lucru pe care ti-l put spune e urmatorul: Nu-l vinde daca n-ai nevoie de bani.Sau daca totusi vrei sa-l da-i, atunci da-l cuiva care stie sa-l aprecieze si sa aiba grija de el.30 de milioane nu e mult pt o piesa originala tinand cont ca socialistele alergate minim 15 ani se vand pe la 3-400 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 asadar....m-am gandit eu mai bine si...ce rost are (vorba lu' Aleko) sa ma dau cu Uralul solo cand am Guzza care nu se compara asa ca ...CUMPAR ATAS DE URAL, M sau Nipru care o fi mai bun acuma nu stiu si care s-o potrivi....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 Gata, am reintrat in randul ataÂşiÂştilor. Vinovatu-i Aleko. Pe el îl strâng de gât când o să mă apuc de recondiționare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 (editat) 1. ce firma/model de atas este cel mai usor? eu stiu ca ar fi Velorex 562; are barcuta din fibra de sticla 2. cine are asa ceva, in stare buna si de vanzare? Editat Octombrie 25, 2007 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 lupalb ce atas despre ce e vorba...ce vrei sa reconditionezi....? Numai bine...daca auzi de vrun atas de vanare da-mi un mail ceva Sa ne vedem cu bine, pe 3 roti,....toti:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 pai e atasul de la o motoreta din profil. Şi vreau sa reconditionez 2 motorete pe care le-am achizitionat azi, multumita lui Aleko. Vn-ul il aveam mai de mult, ghici care-s alealalte 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 ce ai planeta? oooo traiasca planeta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 Da, e o planeta..nu mai spune pe forum de planeta mea pana nu ma bag in reconditionari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 Din punct de vedere legal, pot circula cu atasul daca nu are barcuta pe el? (sa zicem ca va sta barcuta la tinichigerie timp de 3 luni si am nevoie sa ma deplasez cu motocicleta pe perioada iernii). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 28, 2007 Autor Share Postat Octombrie 28, 2007 Nu cred, legal nu. Daca circuli doar cu cadrul atasului te va lua la ochi politistul si te va incadra sigur undeva, nici la auto nu poti circula cu ea indoita darmite fara capotaj... Adevarat barca poate sta destul de mult la tinichigerie, dar nu 3 luni, cel mult 3 saptamani. Foloseste decanol mult sau vezi ca mai e un produs mai puternic, il gasesti pe urban la old-timer intr-un post , parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 decanol Super Cromofag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 Din punct de vedere legal, pot circula cu atasul daca nu are barcuta pe el? (sa zicem ca va sta barcuta la tinichigerie timp de 3 luni si am nevoie sa ma deplasez cu motocicleta pe perioada iernii). Da' crezi ca va fi zapada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 Din punct de vedere legal, pot circula cu atasul daca nu are barcuta pe el? (sa zicem ca va sta barcuta la tinichigerie timp de 3 luni si am nevoie sa ma deplasez cu motocicleta pe perioada iernii). Am circulat o luna nu mi-a spus nimeni nimic (poate am avut noroc). De ce sa nu poti daca sistemul de iluminare si franare esteOK? Din alt punct de vedere RAR ul nu-ti da verificarea fara barca deci nu poti rula. In primul rand nu poti rula daca nu este inmatriculata cu ataj. Dar cine se mai leaga de antichitatile astea pe mine m-au prins cu ataj neinmatriculat nu mi-au facut nimic i-am aburit ca inca nu-i gata. Cu bine! --- Mesaj completat în 29 Oct 2007 14:32 ------------- Sa scoatem topicul de la naftalina... Am dat si eu in mintea pensionarilor si mi-am luat atas la Nipru. Azi m-am apucat de el.L-am montat in nuci si intr-un tirant(cel de pe fata). Pe asta am reusit sa-l degripez si sa-i modific distanta.Cel de pe spate nu si-a dat drumu.O sa incerc sa-l incalzesc la autogen poate reusesc. Pozitia am reglat-o mai mult din ochi sa semene cat de cat cu poza din prima pagina. La prinderile de la nuci am vazut ca erau date 2 gauri si cu doua cuie groase exact intre cele 2 bucati ale prinderilor.Nu le-am dat jos crezand ca sunt puse cu un rost acolo.Am strans cat am putut si am dat sa plec. Bineinteles ca de la p ecare am simtit ca trage urat.Am mai strans putin amortizorul ghidonului si am dat sa plec.In primii 200 de metri era intru in vreo 3 masini parcate... pana sa ma prind ca tre sa trag putin in contra ca sa mearga relativ drept.Dau putin mai tare si cand franez imi sare atasul din nuca de pe fata.Noroc ca n-am avut viteza mai mare ca acum as fi avut piciorul drept cel putin in ghips. Injur improvizatiile romanilor si scot cuiele de la prinderi.Presupun ca acele cuie foloseau pe post de sigurante si se puneau dupa ce se strangeau bine prinderile.Desfac, scot cuiele, prind la loc si mai bag o tura.Ceva mai bine dar tot tragea. Nu am putut verifica "convergenta orizontala"- cred ca asa se cheama.Pe vertical se vede ca nu stau ceva de genul asta \ / dar pe orizontala nu am cum sa-mi dau seama.Am vazut ca pinderea de la nuca de pe spare are un cot si un fel de reglaj. Spuneti-mi si mie va rog cum verific unghiurile astfel incat sa fie reglat corect atasul. Sau eventual daca e cineva din Galati sau din Braila(asigur transportul) care ma poate ajuta sa-l reglez, il rog sa ma ajute.Platesc in bani sau bere dupa preferinta. Mi-am pus frana si pe roata de la ataj care franeaza impreuna cu roata de la spate e mai usor de condus. --- Mesaj completat în 29 Oct 2007 14:40 ------------- Vreau sa vand frumusetea asta si m-am gandit ca aici e locul. E un Jupiter 4 din 1982, ABSOLUT ORIGINAL ! asta inseamna ca si pompa de roti si trusa de scule e originala. Are 550 km , eu am cumparat-o acum citiva ani cu 300 de km la bord, asa ca va dati seama de ce vreau s-o vand.Am umblat cu ea o data pe luna doar asa, sa nu ma lase bateria.Mai am inca doua motociclete. A apartinut unui prieten care a primit-o cadou de la bunicul lui, si nu a umblat niciodata cu ea. Cand am luat-o eu nu fusese pornita de mai bine de 10 ani.Dupa ce am cumparat-o am demontat-o bucati,am vopsit-o kaki militar, ptr. ca nu mi-a placut albastrul original( am vopsit-o intr-o vopsitorie auto). I-am schimbat uleiul din cutie, am curatat si am uns piesa cu piesa, am etansat motorul( rusii aveau mari probleme cu etansarea la vremea aia). Am inmatriculat-o cu numere noi, i-am facut carte RAR, verificare tehnica pe doi ani ,iam cumparat baterie noua. Motocicleta plus toate operatiunile astea m-au ajuns cam 1000 de euro. Asta e pretul la care vreau s-o vand,mai jos nu pot s-o las ca as da-o in pierdere, si nu are rost.. Daca vine un cumparator serios si pasionat, ii dau bonus o gramada de echipament militar ce l-am adunat eu pt ea:lopatica, canistra de benzina de 5 litri,bidonas de apa, casca de armata model american, foaie de cort,gamela si mule alte maruntisuri din-astea utile. Noroc la vanzare la noi mai mult de 5 milioane nu iei pe el. Asa ca mai bine o tii . Cu bine. --- Mesaj completat în 29 Oct 2007 14:50 ------------- Si ca sa va mentin interesul ridicat, aruncati si aici o privire Cit despre acest nene, am mai incercat sa va atrag atentia, pe topicul cu unicate si la chopper-isti, dar n-am vazut pe nimeni interesat... Dati clic pe pagina in stinga, la enigma 2 (bine, dati la toate, ca nu strica) si veti putea urmari constructia acelei masinarii (pacat ca descrierea e doar in lb. olandeza) care este foarte interesanta, pe care am vazut-o anul trecut in Vama Veche si cu care Roger (proprietarul-constructor) bate anual toata Europa. Iar nevasta-sa merge alaturi de el cu BMW-ul !!! Toate bune! Foarte frumos dar la noi cam greu cu omologatol . M-am interesat am vrut sa-mi fac un moto cu 3 roti din masina motor spate tractiune spate era f. fain si comod dar te omoara omologatu.Cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 Imi vand si io Nipra cu atas. Dar stati linistiti, nu ies din randul atasistilor. Saptamana viitoare ma duc in Ungaria sa-mi iau o Pannonia cu atas reconditionata, de o persoana care lucra la fabrica Csepel, unde se fabricau astea...deci frumoasa foc. Despre Nipra: mie imi sta in 1100 euro chiar mai mult, dar nu am pretentia sa recuperez banii cheltuiti pe ea. Am vrut o motocicleta cu atas, si am cumparat-o, dar rabdare nu am pentru ea... M-am plimbat un pic cu ea, dar din pacate asa sunt astea rusesti, ca repede te acresti de ele daca nu te pricepi sau nu ai timp si chef sa lucri cu ele. Avand mai multe japoneze, nu prea am avut timp si chef sa ma ocup de Nipra. Acum sunt gata sa ma despart de ea... Motorul e nou, abia rodat, totul schimbat, inclusiv pinioanele de la distributie, bujii, ulei (de calitate), carburatoare noi si tot restul pentru RK. Simeringuri si garnituri de asemenea. Am mai cumparat intre timp roti si geanta de piele, baterie noua, cabluri si bovdene, aprindere electronica de la Gaspar (100 de euro), reglaje facute si absolut tot ce mi-a zis mecanicul ca trebuie schimbat. Am mai luat roti complete pentru ea, una e chiar cu intaritoare. Singurul lucru ce nu e nou e alternatorul, pe care nu l-am schimbat pentru ca nu avea defecte. Eu nu m-am uitat la bani cand a trebuit sa refac motorul, deci am luat totul nou. Cartea de identitate e noua, Itp pana in 2009, asigurare, etc. Atasul nu era reglat cand l-am luat, iar acum e dat jos pentru ca a trebuit sa rodez motorul. Sunt deschis la oferte si as vrea s-o vand cat mai repede. Foarte repede. Noului proprietar ii trebuie doar rabdarea sa faca toate reglajele asa cum trebuie, ca altfel nu are de lucru si nici de cheltuit cu ea. Numarul meu e 0744265757, mess: "szpartakusz" Pot sa si il transport in majoritatea oraselor tarii. --- Mesaj completat în 01 Nov 2007 12:54 -------------Daca va intelegeti intre voi, dau si separat. Legal motocicleta se poate conduce si fara atas. ... Atasul nu fara motocicleta ... --- Mesaj completat în 01 Nov 2007 12:59 -------------am uitat sa mai scriu ca i-am mai luat contact si cheie, un claxon din ala de mana, i-am vopsit doua roti in culoarea alba (m-i s-a parut ca se potriveste mai bine cu albastru)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 asta arata intr-un fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Max Friz's R 32 Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 asta arata intr-un fel... cum? mie mi se pare ca e originala... in alta ordine de idei ce fel de nipru e? an fabricatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 tocmai asta voiam sa spun, ca e originala, imi place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 E super motocicleta asta... Cat ai dori pe ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 1100+ m-a costat, acuma asa cum am zis, nu am pretentia sa primesc tot ce am cheltuit pe ea, dar totusi as vrea o oferta cat de cat rezonabila. Si sa stiti ca cu cat mai repede ma intalnesc cu banii cu atat mai flexibil sunt la pret... Nu vreau sa para un fel de licitatie, asa ca stabilesc pretul la 1100 negociabil... --- Mesaj completat în 01 Nov 2007 22:29 ------------- 1100+ m-a costat, acuma asa cum am zis, nu am pretentia sa primesc tot ce am cheltuit pe ea, dar totusi as vrea o oferta cat de cat rezonabila. Si sa stiti ca cu cat mai repede ma intalnesc cu banii cu atat mai flexibil sunt la pret... Nu vreau sa para un fel de licitatie, asa ca stabilesc pretul la 1100 negociabil... ...si, din respect pentru atasisti, ca sa nu transformam topicul asta intr-unul de vanzare, aveti linkul cu topicul de la vanzari : /index.php?...80&hl=nipra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 1, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2007 e originala, oglinda, cauciucul de protectie de la intrerupatorul de la maneta de frana , mansoanele de cauciuc, ochi de pisica, semnalele originale noi la locul lor... DAR, motorul a fost refacut cu piese noi si nu a mers mult. Cat despre "1100 Euro m-a costat", nu se tine cont de cat ai bagat in ea. Se tine cont de starea lui. Daca motorul este bun precum este frumos sa tot dai bani pe el. Succes la vanzare si multumesc pentru linkul spre vanzari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 e originala, oglinda, cauciucul de protectie de la intrerupatorul de la maneta de frana , mansoanele de cauciuc, ochi de pisica, semnalele originale noi la locul lor... DAR, motorul a fost refacut cu piese noi si nu a mers mult. Cat despre "1100 Euro m-a costat", nu se tine cont de cat ai bagat in ea. Se tine cont de starea lui. Daca motorul este bun precum este frumos sa tot dai bani pe el. Succes la vanzare si multumesc pentru linkul spre vanzari. Nou este irelevant ...la Nipre... In orice caz nu insemna neparat Bun!..Nou insemna dragutz, frumos, curatel.... Vechi , MT10, K750, mai poate insemna ceva.... ...sper sa nu se supere nimeni... ..o gumitza originala nu insemna nimic pe langa un rulment de presiune care se topeste dupa 2 ceasuri de mers , sau si mai grav un rulment din transmisie (radial-axial) care devine demontabil complet dupa 1000de km.... Si mai conteaza enorm si rodajul la fierele astea moi.... (inceputul asta de secol are obsesia "originalului"...ca-i Armani , ca-i Gucci, ca-i harley...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 pai de aceea am zis ca nu am pretentia sa recuperez banii investiti. cat priveste RK ul, cred ca fiecare niprist, cand isi reface motorul cu piese noi, isi asuma un risc enorm cu privire la calitatea pieselor. Manopera a fost facuta de un mecanic care stie niprele pe de rost, chiar el fiind posesor de Dnepr, si a mai reparat Nipre chiar si din Bucuresti. Deci e o persoana calificata in domeniu. Astfel sustin ca e atat de buna precum arata. V-am mai zis, , nu m-au interesat banii, ci numai sa fie perfecta... In rest ce sa zic... nu stii niciodata ce piesa cedeaza dupa un anumit numar de km. ...si mie mi-a placut cand am cumparat-o fiindca era in starea lui originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Max Friz's R 32 Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 Imi vand si io Nipra cu atas. Dar stati linistiti, nu ies din randul atasistilor. Saptamana viitoare ma duc in Ungaria sa-mi iau o Pannonia cu atas reconditionata, de o persoana care lucra la fabrica Csepel, unde se fabricau astea...deci frumoasa foc. Fii dragut si spune-ne daca ai adus Pannonia cu atas. Daca da, asteptam poze. Si detalii despre aceasta masinarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.