Sari la conținut

Topicul atasistilor. Pagina oficiala


Aleko
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sapanu Firelor se odihneste, dupa 3 ore de lupta cu instalatia electrica. Bordul si motorul gata dpdv electric. Lipseste legatura dintre ele, dar ce a fost mai greu a trecut.

PS : Prima poza nu este reclama la tutunul electric, desi a ajutat mult.

post-8769-0-74994400-1456464714_thumb.jpg

post-8769-0-03857600-1456464732_thumb.jpg

post-8769-0-25415400-1456464756_thumb.jpg

post-8769-0-99358700-1456464769_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Domnilor, vin si eu cu citeva nelamuriri (precizez ca am cautat si nu am gasit).

Am completat si eu colectia de Ijuri cu un atas de J4. Are insa problema ca nu este 100% complet, lipseste tija de fixare a rotii si nici nu stiu sa-l montez. Deci:

- tija de prindere a rotii este speciala, de atas, sau se poate folosi o tija de prindere a rotii fata?

- cum se pupa prinderile de jos (pe cele doua nuci ale motocicletei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor ! Dupa multi ani pe solo, curios dar si obligat de circumstante (copil de 2 ani) as vrea sa intru si eu in randul vostru (fara sa renunt la solo) dar pt. asta am nevoie de "obiectul muncii". Vad niste proiecte frumoase pe aici. din pacate nu prea am timp si priceperea necesara dar se pare ca totusi ma va ajuta cineva dintre voi. inainte sa ma apuc de o asemenea incercare vreau totusi sa va intreb daca intentionati sa vindeti vreun proiect gata facut sau stiti de vreo alta motoreta cu atas de genul acesta- am vazut ca mai apareau pe aici linkuri cu anunturi. In momentul de fata nu apare nimic de genul asta pe olx sau bikeshop. M-am gandit mult dar desi imi plac nu vreau sa cumpar o comunista (sau cel putin sa nu aiba motor comunist)- din motivele de mai sus (nu vreau sa fiu obligat sa opresc pt. reparat cu familion cu tot :) pe la Cuca Macaii, singur e altceva. Buget-discutabil in functie de motoreta respectiva dar pana in 2.000 si ceva de euro cred ca e ok ( o motoreta pana in 1.500 euro e ok si 500 atasul restaurat). de la 3.000 euro sunt ceva oferte si prin strainatate (astea fiind omologate ca motocicleta cu atas) iar la peste 5.000 am vazut si in tara Ural Turist cu Keihin si pornire la buton. Multumesc anticipat pt. ajutor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea sa intru si eu in randul vostru (fara sa renunt la solo) dar pt. asta am nevoie de "obiectul muncii".

Ceva noutati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva noutati?

Niciuna din pacate. Am cautat anuntul ala de care mi-ai zis cu IJ Planeta din Craiova cu motor de Yamaha XS de am innebunit. Nu l-am gasit. Poate isi aminteste cineva de anuntul asta unde a aparut sau are un contact de la proprietar ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi. O stiam dar chiar daca cumpar acte e nasol cu Itp -ul. Cica ij ul cu motor Yamaha ar fi in Craiova . Stiti de asa ceva ? Lumea atasistilor e mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iei un motor de Jupiter pe care il pui si-l scoti.

pai daca cel din Timis nu are acte nici pe cadru, atunci ce sens are ? Poate sa iau o motocicleta cu atas IJ Jupiter sau Planeta si apoi sa ii pun un motor de japoneza. Ce motoare se potrivesc ? a mai incercat cineva ? depinde si pe ce parte are transmisia.

 

ori ala cu motor de honda la Timisoara,

si stim ceva de el ..

ce stiti de el ? Merita ?

 

Am fost sa vad FJ 1200 asta cu atas pana la Targu Mures de care scriati mai sus http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-fj%201200-din-1990-576234.html , cu sperante ca rezolv problema mai simplu si atras de faptul ca vanzatorul mi l-a prezentat la telefon in stare tehnica f.buna si proaspat vopsit!. Am batut drumul degeaba...era complet neintretinut, abia pornea in 3 bujii, nici la cald nu statea calumea (chiar sa nu aiba bani de o bujie ?), gumele erau crapate, curgea ulei pe la chiulasa, furca curgea, aripa spate nici macar prinsa nu era, evacuarea tragea foaia de hartie-probleme la distributie ? , amortizorul de atasa era praf , lichide vechi, si multe altele. Pacat de ea dar ca s-o scoti la lumina mai bagi minim 500 euro si munca in ea. In conditiile astea nu merita, la banii astia mai bine iau o motoreta in toate mintile ei si imi face cineva un proiect frumos. Sunt dezamagit...de-a gata mai ramane doar varianta cu IJ-ul de Timis cu motor Honda...dar stiu eu ce-o avea si asta si mai bat drumul degeaba pana acolo ? e prea departe si nu am timp si bani de pierdut. ce ziceti ? dar un IJ Planeta 5 mai nou cu aprindere electronica ar fi ok ? important e sa nu ma lase in drum dar cu carbelitoarele alea nu stiu ce sa zic. A pus cineva alte carburatoare pe ij , care sa nu faca figuri ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu te pricepi nu o sa te pricepi sa adaptezi un motor de japoneza pe un cadru de Ij, doar sa il pui pe altul sa o faca, si asta costa.
Mai bine iei ceva gata functional, si da, iei eventual un Ij ieftin cu acte si ii folosesti cadrul si motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu l-am vazut functional,si este functional. intradevar,e facut lowcoast dar e facut cu simt de raspundere. problema e ca-i radiat acum si nu este si nici n-a fost omologat.

motorul atat ca engine cat si ca ansamblu e in mitile lui.

mai multe poti discuta cu el,0766619551 e numarul lui.

Bafta!

ok, mersi dar ar trebui sa iau inca un Ij cu atas ca sa ii pot face ITP si sa circul cu numerele si talonul astuia cu asta. altfel,daca cumpar doar acte si numar dar evident circul fara ITP ma poate verifica in trafic, retine talonul si ITP-ul la RAR nu l-as putea face niciodata pt. ca n-am motocicleta de la care am luat actele. e deja prea complicat...Cred ca cel mai simplu e sa iau o japoneza si sa ii pun atas. Dar depinde ce risc si asa -probabil doar amenda, retinut talonul si apoi trebuei sa ma duc la RAR sa fac omologare pt. atas dar asta n-am cum. Asa ca ma duc doar cu motocicleta solo cu atasul lasat acasa si declar ca nu vreau sa fac omologare pt.atas si ca am inlaturat modificarile neomologate ? imi dau vreo hartie cu care ma duc la Politie si imi iau talonul? a patit cineva asa ceva ? poate cu o masina - n-aveti cunoscuti care au patit asta ?- e un topic special uitati AICI /index.php?/topic/623812-intrebare-incuietoare/page-3&do=findComment&comment=4153168

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...