Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Am un prieten care este seful unei statii MOL, de la el stiu, ca toti carburantii din gama EVO sunt din strainatate (ma rog asa mi-a spus acum jumatate de an ... poate de atunci s-a schimbat), iar Tempo din RO.

 

Eu pun MOL Tempo 95, am sa incerc odata si cu Mol Evo 98 - cand o sa am ocazia la un drum lung sa compar consumul/comportamentul in acelasi conditii.

 

 

Asa cum v-am spus, numele statiei nu are nicio legatura cu produsul. Problema e ca la noi, la romani, treaba sta asa: se baga sute de milione in rafinarii, se produce benzina buna, la standardele UE (unde se si exporta) dar cand ajunge la statia de distributie, care majoritatea sunt in franciza, aia nu se multumesc doar cu un procent mic din vanzari, mai baga ei si alte produse (mult mai ieftine care nu au aczie, gen combustibil M sau alte prostii) in benzina sau motorina sa mai scoata un ban in plus. Ii controleaza zilnic dar tot degeaba. Din cauza asta eu bag 99 de la Petrom sau 100 de la OMV.

MOL-ul despre care vorbeai, nu stiu acum foarte excat, dar acum un an aveau un partneriat cu Petrom, ei se aprovizionau de la rafinariile Petrom si la fel in Ungaria, Petrom lua de la depozitele MOL.

 

De cand s-a privitzat Petromul, exista parneritate cu toti jucatorii de pe piata, de exemplu, daca unul are depozit la Satu Mare iar celalalt are la Brasov, bineinteles ca se se va apropia de la depozitul concurentului pentru ca transportul este mult mai ieftin.

In zona Doborgea toata lumea cumpara de la Rompetrol, inclusiv Petrom si la fel Rompetrol in zonele unde sunt rafinarii sau depozite ale concurentilor. Totul tine de piata, de cerere si oferta. Chestia asta nu stiu cat e de legala si este la momentul actual chiar in atentia Oficiului Concurentei, dar probabil ca nu se vor lua masuri.

 

Cat despre adusul de afara, asta se face doar cand la noi pe piata nu exista oferta din parte producatorilor OMV-Petrom, Rompetrol, Lukoil, RAFO si altfel n-ar mai avea ce sa vanda!

Nu e totul sa vezi masina cu numar de Ungaria de la MOL, sau de Austria de la OMV si sa zici ca e adusa de afara, acea masina se poate proviziona foarte bine si din Romania.

 

Sper sa nu va fi plictisit! :lol:

 

Uite si pozele asa cum am promis! :D

 

post-687-1174386270_thumb.jpgpost-687-1174386292_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Aveti ideie de unde fac si eu rost de un lower seat pentru Dakarul meu? Cred ca al meu e standard sau chiar higher iar in weekendul asta am probal unul lower al unui prieten si mi se potriveste de minune!

Daca e cineva interesat de un schimb... al meu e negru si arata foarte bine.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti ideie de unde fac si eu rost de un lower seat pentru Dakarul meu? Cred ca al meu e standard sau chiar higher iar in weekendul asta am probal unul lower al unui prieten si mi se potriveste de minune!

Daca e cineva interesat de un schimb... al meu e negru si arata foarte bine.

Bafta

 

 

http://www.touratech.com/shops/001/product...91b07014dc0f1e5

 

au si la reprezentanta bmw, iti aduc pe comanda.. ii mai ieftin cred.. pe la 250 euro??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti ideie de unde fac si eu rost de un lower seat pentru Dakarul meu? Cred ca al meu e standard sau chiar higher iar in weekendul asta am probal unul lower al unui prieten si mi se potriveste de minune!

Daca e cineva interesat de un schimb... al meu e negru si arata foarte bine.

Bafta

 

 

La bavaria orice sa vrei (inalta, medie sau joasa) costa 150E cu tva inclus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, am vazut si eu, m-am mai si documentat! GS-ul vine normal cu o sa joasa iar Dakarul vine normal cu o sa inalta! Cum e mai prost dupa mine! Pai GS-ul oricum e mai jos el de la natura, de ce-i mai trebuie si sa joasa iar Dakaru meu care e cat o camila mai are si sa inalta ca sa nu ating eu ca lumea cu picioarele pe jos! :D

Am sunat si la Bavaria, e vreo 6 milioane. Nu e foarte mult dar m-ar interesa in continuare un schimb cu cineva care vrea de-asta inalta. Dupa parerea mea e foarte buna pentru GS, am si probat-o pe a unui prieten si e perfecta. Pacat ca a lui e portocalie, ca faceam schimbul cu el.

Deci pana in mai astpet daca e cineva interesat de un astfel de schimb, daca nu asta e, :cheers: o sa am 2 sei!:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut rost si de manualul in engleza. :ok: Daca va trebuie contactati-ma!

 

 

Sal'tare !

 

Nu am reusit sa urmaresc tot topicul si nu stiu daca mai e dat, insa m-ar ajuta sa am manualul in engleza... :cheers:

Ai cumva un link de unde il pot descarca ?

 

Multzam frumos.

Valentin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sanatate iubitorilor de F series Bmw si tuturor celorlalti iubitori de moto.

Daca aveti vreo problema in legatura cu F650 puteti merge pe Chain Gang site la Faq.Tot ce vrei si ce nu vrei.Daca aveti nevoie de ceva traduceri contactati-ma aici ,e-mail sau pe CG sub numele CLAUDIU.Sant nascut in Targu _jiu.

Sanatate si numai bine .Sper ca intr-o buna zii sa calatorim impreuna

05 GSD

89TA

01 XRL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-17897-1176898365_thumb.jpg

Salutare si bine-ai venit printre noi :what:

Bine v -am gasit.I-mi pare rau ca n-am reusit sa-mi fac introducerea formala :hug:

Sper ca C.G. site sa va fie de folos.Dealtfel Thumper Talk site are foarte multe informatii pentru monocilindrate

Test foto(ma` bitch)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-17897-1176898365_thumb.jpg

Bine v -am gasit.I-mi pare rau ca n-am reusit sa-mi fac introducerea formala :hug:

Sper ca C.G. site sa va fie de folos.Dealtfel Thumper Talk site are foarte multe informatii pentru monocilindrate

Test foto(ma` bitch)

salut si bine ai venit. Ce genti profi ai montat, parca ar fi jesse. Poti sa ne spui cate ceva despre ele, cum ar fi: de unde le-ai cumparat, cat au costat, ce sistem de prindere ai folosit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

sa va spun cat a costat o mica interventie la bmw bavaria ca prea aud ce ieftin este bmw

moto : bmw 650 dakar

an: 2005

km: 27000

 

schimbat

lant

foaie mica/pinion

foaie mare

lant

rola intinzatoare

patina

disc frana spate

placute frana spate

ulei

filtru ulei

antigel

lichid frana

manopera

 

aprox 23.000.000 lei vechi

adica 1/4 dintr.o moto din 94 - 95 la nemti

sincer este bmw dar prea mult

 

era sa uit banii inainte 19.000.000

lantul inca nu a venit desi am platit de o saptamana si ma uit la motor cum sta

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut si bine ai venit. Ce genti profi ai montat, parca ar fi jesse. Poti sa ne spui cate ceva despre ele, cum ar fi: de unde le-ai cumparat, cat au costat, ce sistem de prindere ai folosit?

Da sint Jesse`s.Le poti ordera on line sau prin telefon.Vin cu toate accesoriile necesare.Nu stiu cit costa transportul insa pretul a fost $1200 anul trecut.A venit promotional cu top-case-ul.Placa de montaj este SW Motech (Germany)(ma refer la top-case).Cred ca un bun sudor ar putea sa le faca foarte usor si foarte ieftin.Daca vrei detalii pot sa-ti trimit foto detaliate la ce doresti.Cred ca Touratech este destul de bun si mult mai ieftin($800).Nu am multe experienta cu Touratech.

Dealtfel ieftin si bun este "Happy Trials"Sistem foarte bun si indestructibil.Arata cam ca din topor insa nu cred ca-i mare impediment.Foarte recomandat

Cel mai bun lucru despre jesse:pot fii transformate in scaunele pe care poti sta cand vrei sa bei o bere linga foc de tabara si tine si berea rece daca pui gheata. :hug: .

Sanatate si numa` bine

C.D.

 

sal

sa va spun cat a costat o mica interventie la bmw bavaria ca prea aud ce ieftin este bmw

moto : bmw 650 dakar

an: 2005

km: 27000

 

schimbat

lant

foaie mica/pinion

foaie mare

lant

rola intinzatoare

patina

disc frana spate

placute frana spate

ulei

filtru ulei

antigel

lichid frana

manopera

 

aprox 23.000.000 lei vechi

adica 1/4 dintr.o moto din 94 - 95 la nemti

sincer este bmw dar prea mult

 

era sa uit banii inainte 19.000.000

lantul inca nu a venit desi am platit de o saptamana si ma uit la motor cum sta

:what: Toate astea le puteai face singur in cateva ore...Ai de grija cit ulei ti-au pus fiindca-i cam dificil sa-l ghicesti.Daca-i prea mult(Sint patit) o sa ti-l arunce in air-box.A controla uleiul la F este cam dificil daca nu stii a-l controla.Ma indoiesc ca "rola de intindere"sa se fii uzat la 27000.De fapt rola aia-i numai de ghidaj si protectie la furca.Lantul prea strins poate cauza asta

Sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai de grija cit ulei ti-au pus fiindca-i cam dificil sa-l ghicesti.Daca-i prea mult(Sint patit) o sa ti-l arunce in air-box.A controla uleiul la F este cam dificil daca nu stii a-l controla.

 

 

Nu-i dificil sa-l "ghicesti"......cel putin la GS. Controlul uleiului se face dupa ce ai mers cu motocicleta, cu motorul la temperatura de utilizare. Cel mai bine e sa faci asta atunci cand bagi si benzina, la fiecare alimentare.

Mai exact: pornesti motorul, il incalzesti pana la temperatura de utilizare, dai o tura cu motoreta cam 1 km. 2, o pui pe cricul central sau o pozitionezi dreapta (dakar), o mai lasi sa mearga in pozitia asta cam un minut, opresti si dupa ce s-a "asezat" uleiul timp cam de 1 min, te poti uita pe gemulet si vei vedea cat ulei ai :hug:

Pentru F (modelul anterior GS-ului) nu stiu cum e dar aici omul vorbea de Dakar. Bafta :what:

 

sal

sa va spun cat a costat o mica interventie la bmw bavaria ca prea aud ce ieftin este bmw

moto : bmw 650 dakar

an: 2005

km: 27000

 

schimbat

lant

foaie mica/pinion

foaie mare

lant

rola intinzatoare

patina

disc frana spate

placute frana spate

ulei

filtru ulei

antigel

lichid frana

manopera

 

aprox 23.000.000 lei vechi

adica 1/4 dintr.o moto din 94 - 95 la nemti

sincer este bmw dar prea mult

 

era sa uit banii inainte 19.000.000

lantul inca nu a venit desi am platit de o saptamana si ma uit la motor cum sta

 

Cei care tot au guitzat ca BMW-ul este ieftin, ei se refereau mai mult la ulei si filtru de ulei. BMW-ul nu este ieftin iar sevice-ul Bavaria nici atat. Cel mai bine e sa iei piesele si sa faci manopera singur sau sa te duci cu piesele la un alt sevice sau mecanic moto.

 

ps- Chiar nu inteleg de ce a trebuit sa schimbi si discul de frana. Daca mai mergi pe la Bavaria, fa la motocicleta ce consideri tu ca trebuie facut si nu ce-ti spun shnapanii aia. Ei iti baga fara numar deoarece nu dau ei banii. Este motocicleta germana dar noi traim in Romania. Tu cunosti cel mai bine motocicleta. Tu stii cel mai bine ce nu functioneaza sau ce functioneaza. Este bine sa faci revizia regulat dar nu trebuie sa schimbi piese aiurea. Incearca sa faci rost de o lista cu ceea ce trebuie facut la reviziile din 10.000 in 10.000 km, si fa reviziile la un alt sevice sau cel mai bine la un mecanic in care ai incredere. Stai langa el cu lista in mana si faci revizia. Ii spui tot ce trebuie facut si supraveghezi toata "lucrarea".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i dificil sa-l "ghicesti"......cel putin la GS. Controlul uleiului se face dupa ce ai mers cu motocicleta, cu motorul la temperatura de utilizare. Cel mai bine e sa faci asta atunci cand bagi si benzina, la fiecare alimentare.

Mai exact: pornesti motorul, il incalzesti pana la temperatura de utilizare, dai o tura cu motoreta cam 1 km. 2, o pui pe cricul central sau o pozitionezi dreapta (dakar), o mai lasi sa mearga in pozitia asta cam un minut, opresti si dupa ce s-a "asezat" uleiul timp cam de 1 min, te poti uita pe gemulet si vei vedea cat ulei ai :what:

Pentru F (modelul anterior GS-ului) nu stiu cum e dar aici omul vorbea de Dakar. Bafta :what:

Cei care tot au guitzat ca BMW-ul este ieftin, ei se refereau mai mult la ulei si filtru de ulei. BMW-ul nu este ieftin iar sevice-ul Bavaria nici atat. Cel mai bine e sa iei piesele si sa faci manopera singur sau sa te duci cu piesele la un alt sevice sau mecanic moto.

 

ps- Chiar nu inteleg de ce a trebuit sa schimbi si discul de frana. Daca mai mergi pe la Bavaria, fa la motocicleta ce consideri tu ca trebuie facut si nu ce-ti spun shnapanii aia. Ei iti baga fara numar deoarece nu dau ei banii. Este motocicleta germana dar noi traim in Romania. Tu cunosti cel mai bine motocicleta. Tu stii cel mai bine ce nu functioneaza sau ce functioneaza. Este bine sa faci revizia regulat dar nu trebuie sa schimbi piese aiurea. Incearca sa faci rost de o lista cu ceea ce trebuie facut la reviziile din 10.000 in 10.000 km, si fa reviziile la un alt sevice sau cel mai bine la un mecanic in care ai incredere. Stai langa el cu lista in mana si faci revizia. Ii spui tot ce trebuie facut si supraveghezi toata "lucrarea".

Amin

Intrebare:ce procedura foloseste dealer-ul la schimbarea lantului?Daca face dupa specificatiile BMW ai sa vezi ca nu a costat asa de mult.Lantul BMW original pierde garantia odata ce-i "taiat"

:hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:sick:

da' de ce nu va luati voi IJ-uri, mai baieti ?

:what:

 

:hug: Cred ca esti putin cam rautacios. Inainte sa spui asta ar fi trebuit sa te gandesti ca poate sunt oameni care au facut eforturi financiare mari pentru a renunta la vechiul IJ in favoarea unei motociclete mai noi si mai bune. Pai dupa ce strangi cureaua la maxim sa-ti iei motoreta, tu spui ca mai bine ne cumparam IJ daca nu ne permitem sa dam zeci de milioane pentru o revizie facuta la Bavaria? :D Esti aberant :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ora de manopera la Bavaria este de 25E parca fara TVA, acelasi pret ca si la alte rep de masini.

Toate operatiunile de service mai putin reglarea injectiei le-am facut singur. Pt reglarea si verificarea injectiei am platit 170 roni. In rest luat piese si reparat acasa cu manualul in fata.

 

Cand vorbesc ca piesele sunt ieftine pot sa aduc multe argumente. Sa dau cateva exemple:

Pret Reprezentanta

- Cablu ambreiaj 20E

- Cablu acceleratie 17E

- Garnitura de la ultimul capac de pe motor 15E

- Suruburi disc frana 8E toate

- Cilindru, piston, segmenti 400E

- Filtru ulei 7E

- Filtru aer 15E

- Rulmentii de ghidon 50E

- Rulmentul de Frey 90E (acelasi rulment este si pe Pegaso, la Aprilia costa 150E)

 

Exista si exceptii de exemplu discurile de frana la BMW sunt 220E respectiv 150E, la ktm costa max 100E un disc din pacate ca nu au avut prinderile compatibile cu butucul bmw.

 

 

Pe partea de piese sunt cele mai ieftine nu gasesti pt alta moto piese la reprezentanta mai ieftine. Acum mai sunt si unele piese care sa fie mai ieftine dar in proportie foarte mica.

 

 

Preturi la manopera pe operatiuni mie imi par mari. Aceasi operatiune pe care o poti face si tu acasa doar sa ai timp. Nu-ti trebuie pricepere sau simt tehnic, f-ul este simplu de reparat.

De exemplu schimbat kit lant la BMW costa ~100E, la alte serviceuri 150 roni la mine acasa doar 4 ore (implica demontat bascula).

Verificat poate si reglat joc la supape 150E, acasa 4 ore de demontat verificat si remontat.

 

 

In rest dupa aproape 3 ani sunt super multumit in continoare de motorul meu bmw. Consider ca este un motor pt utilizare zilnica cu costuri romanesti. Ca o paranteza mai scumpa e intretinerea daciei mele break decat a motorului bmw.

Consider un fapt extrem de important sa gasesti piese originale ieftine si in max 7 zile daca nu sunt pe stoc sa ai orice piese ai oricand nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:hug: Cred ca esti putin cam rautacios. Inainte sa spui asta ar fi trebuit sa te gandesti ca poate sunt oameni care au facut eforturi financiare mari pentru a renunta la vechiul IJ in favoarea unei motociclete mai noi si mai bune. Pai dupa ce strangi cureaua la maxim sa-ti iei motoreta, tu spui ca mai bine ne cumparam IJ daca nu ne permitem sa dam zeci de milioane pentru o revizie facuta la Bavaria? :what: Esti aberant :what:

 

Cu mentalitatea asta de ccat ar trebui sa vezi cum vecinu' schimba ambreiajul mercedesului in spatele blocului pe capre sau vasilica regleaza tachetii land rover-ului la soacra-sa in curte.

Tinere, oamenii care au facut eforturi financiare mari (ca si mine) nu cred c-ar trebui sa-si bata joc de bani, lasand investitia pe mana "mesterilor" de cartier care nici nu stiu ca bmw face si motociclete.

Reprezentanta unei marci, mai ales a unei marci scumpe, mi se pare cel mai sigur mod de a-ti proteja eforturile alea financiare.

Asa ca...dai un ban da' stai in fata, ca doar nu ti-ai luat bmw pt. ca n-ai avut incotro, nu ? :D

Editat de Kuki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu mentalitatea asta de ccat ar trebui sa vezi cum vecinu' schimba ambreiajul mercedesului in spatele blocului pe capre sau vasilica regleaza tachetii land rover-ului la soacra-sa in curte.

Tinere, oamenii care au facut eforturi financiare mari (ca si mine) nu cred c-ar trebui sa-si bata joc de bani, lasand investitia pe mana "mesterilor" de cartier care nici nu stiu ca bmw face si motociclete.

Reprezentanta unei marci, mai ales a unei marci scumpe, mi se pare cel mai sigur mod de a-ti proteja eforturile alea financiare.

Asa ca...dai un ban da' stai in fata, ca doar nu ti-ai luat bmw pt. ca n-ai avut incotro, nu ? :D

...Insa cu mentalitate Dvs. Glen Heggstad ar fii inca prin Indonezia asteptand ca reprezentanta sa-i schimbe discurile de frana .Nu credeti?:what:

Avea si "Carte Blanche" de la BMW

Nu confunda masina cu motocicleta

Garantia te leaga de mecanici. Nu avea incredere deplina in ei :what:

:hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu mentalitatea asta de ccat ar trebui sa vezi cum vecinu' schimba ambreiajul mercedesului in spatele blocului pe capre sau vasilica regleaza tachetii land rover-ului la soacra-sa in curte.

Tinere, oamenii care au facut eforturi financiare mari (ca si mine) nu cred c-ar trebui sa-si bata joc de bani, lasand investitia pe mana "mesterilor" de cartier care nici nu stiu ca bmw face si motociclete.

Reprezentanta unei marci, mai ales a unei marci scumpe, mi se pare cel mai sigur mod de a-ti proteja eforturile alea financiare.

Asa ca...dai un ban da' stai in fata, ca doar nu ti-ai luat bmw pt. ca n-ai avut incotro, nu ? :nono:

 

-Intr-o tara cu oameni care sa nu fie romani, ai avea perfecta dreptate. Cunosc persoane care au lucrat la Bavaria........nu spun mai mult. Asa ca, fii tu "european" si du-ti trotineta la service Bavaria........dar sa nu te prind pe site ca plangi, dupa ce te vor "arde" "nemtzalaii" de la Bavaria. Esti copil!!! Tu chiar crezi ca odata cu intrarea in UE, inevitabil si romanii s-au transformat in germani?

 

-Nu stiu ce-ai inteles tu din ce-am spus eu. Eu am zis ca dacat sa te duci la Bavaria, mai bine mergi la un alt SERVICE MOTO sau un MECANIC MOTO. N-am spus sa-ti repari troaca in fata blocului. Eu am mecanic MOTO (asta e meseria lui, din asta traieste, repara si s-a specializat doar pe moto........nu si auto ca altii) care are service, scule profesionale si tot ce trebuie intr-un service adevarat. Omul este mai serios decat toti "mecanicii moto" de la Bavaria. La genul asta de mecanici ma refeream...........nu la "nea Gigi mecanicu'" care repara mertzane in spatele blocului tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...