Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Va salut.Pe un 650F GS merge pus farul din sticla clara pe modelele mai vechi care il iau striata?este identic ca forma,prinderi?Din ce an au introdus farul cu sticla clara?multumesc :wave:

 

ps:la ce inaltime este saua?, eu am 2.01m inaltime, este prea joasa pt mine?10x

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut.Pe un 650F GS merge pus farul din sticla clara pe modelele mai vechi care il iau striata?este identic ca forma,prinderi?Din ce an au introdus farul cu sticla clara?multumesc :wave:

 

ps:la ce inaltime este saua?, eu am 2.01m inaltime, este prea joasa pt mine?10x

2.01 - dakar pt tine ca pe gs simplu arati ca pe tricicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.Pe un 650F GS merge pus farul din sticla clara pe modelele mai vechi care il iau striata?este identic ca forma,prinderi?Din ce an au introdus farul cu sticla clara?multumesc :wave:

 

ps:la ce inaltime este saua?, eu am 2.01m inaltime, este prea joasa pt mine?10x

 

 

Dakar neaparat! Eu am 1,80 si ceva probleme cu Dakarul pentru ca ating doar cu varfurile. GS-ul normal este destul de jos, ating cu ambele talpi. Pentru mine ar fi fost mult mai bun, dar asta e... chestie de obisnuinta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gelande Strasse-ul meu consuma, facand o medie a mediilor si considerand un drum mixt, 4,2%.

Spuneti-mi si mie la cat schimbati voi uleiul / filtrul de aer.... cred ca a mai fost dezbatut subiectul asta.

Reviziile in cartea motocicletei sunt contorizate din 10 in 10 mii de km; ei mi-au schimbat uleiul la revizia de 1000, oare nu este prea mult sa mai astept pana la revizia de 10000 cu uleiul? (n-am pierderi)

 

Thanks!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gelande Strasse-ul meu consuma, facand o medie a mediilor si considerand un drum mixt, 4,2%.

Spuneti-mi si mie la cat schimbati voi uleiul / filtrul de aer.... cred ca a mai fost dezbatut subiectul asta.

Reviziile in cartea motocicletei sunt contorizate din 10 in 10 mii de km; ei mi-au schimbat uleiul la revizia de 1000, oare nu este prea mult sa mai astept pana la revizia de 10000 cu uleiul? (n-am pierderi)

 

Thanks!

 

depinde foarte mult cum mergi, daca mergi mult prin oras, mai bine schimba-l pe la 6 mii de km.

Pana treci de 20000 km pe ceas este obligatoriu sa folosesti doar ulei mineral.

Editat de werewolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu il schimb la 5000 de km. Pentru 474 de mii cat costa 2 litri de ulei de la Reprezentanta BMW nu merita sa-l tii mai mult. Mie mi-a spus neamtul ca sa-l schimb la 10 000 de km dar cred ca ii prea mult. Aici depinde de fiecare cat de mult tine la motorul lui. :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In carte scrie clar ca se schimba la 10000 sau la UN AN!!!

 

Chiar daca nu mergi deloc, dupa un an trebuie schimbat. El se degradeaza stand si in bidon, de aceea are si un termen de valabilitate!

Acelasi lucru e si la masini.

 

Eu nici 3000 nu stiu daca apuc sa fac anul asta dar in martie 08, cand se face un an il schimb!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare cu privire la dakarul meu:

Cat de precis e vitezometrul pe gs-uri? am impresia ca imi cam da tzeapa, nu indica corect viteza. Nu am facut inca un studiu stiintific, dar parca am vazut cu coada ochiului ca in a 5-a indica viteze diferite la aceeasi turatie si are niste variatii care nu le percep in schimbarea de turatie a motorului. E cumva buba pe la ele?

 

@ dasdas la busonul de ulei de sub motor parca e o garnitura de cupru pe care e recomandat sa o schimbi de fiecare data cand desfaci busonul ala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

- la rece(dimineata sau dupa 8 ore de parcare la servici) nu porneste daca nu ii trag socul(cu socul tras porneste

din prima, rar din a doua sau a treia) <- Asa fac toate sau am eu ceva buba?

- de vreo 2-3 ori (o data urcand o panta) la o frana brusca mi s-a oprit motorul (mai aveam cam 3-5 litri de

benzina in rezervor), cand am incercat sa il repornesc a trebuit sa ii dau de vreo 4-5 ori la buton sa porneasca <-

Salut,

Imi pare bine ca nu sunt numai eu care mi-am pus aceste probleme. La rece si al meu pornea mai greu (in sens de la cheie nu la sfert), asa ca pornesc cu socul tras pe un sfert sau jumate. Porneste foarte usor asa. Dupa aia trag socul inapoi la locul lui. In primavara pornea mai greu, dar acum cu caldurile aste pleaca foarte repede, realmente la sfert, dar tot cu socul tras. Fara soc o ia ceva mai greu, dar tot o ia.

Cu oprirea in panta am patit-o si eu asa, si am crezut ca nu mai am benzina. Am dat pe rezerva si a pornit ceva mai greu. Eu cred ca asta a fost, ca nu mai ajugea benzina. De fapt s-a comportat ca atunci cand am scapat-o jos si m-am chinuit olecuta sa o ridic. La prima cheie nu a plecat, abia la a doua. Probabil nu mai ajungea benzina nici atunci.

Acuma, stiti ca semnalizarile de la modelul clasic de dupa 97 cred, ale pe stalpi de plastic se gasesc de cumparat la moto velo? Eu nu am stiut, mi-a spus un mecanic (multam Valentin). Am fost ieri si am cumparat una de proba, nu sunt identice, dar sticla merge perfect. Corpul ala negru e putin diferit, in sensul ca la semnaliyarile originale sunt dintr-o bucata iar astealalte sunt din 2 bucati. Sistemul de prindere e identic insa.

Numai Bine,

Marius

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Imi spune si mie cineva daca cutia de viteze este afectata in vreun fel daca schimbi vitezele fara ambreiaj la un BMW F650 GS? Am observat ca atunci cand schimbi vitezele fara ambreiaj nu mai scoate sunete. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Imi spune si mie cineva daca cutia de viteze este afectata in vreun fel daca schimbi vitezele fara ambreiaj la un BMW F650 GS? Am observat ca atunci cand schimbi vitezele fara ambreiaj nu mai scoate sunete. :)

de sunete scapi si daca schimbi cu ambreiaj dar mai sportiv - adica sa urci in ture fara frica si sa schimbi fara sa reduci gazul prea mult - ideal sa tii rpm constant pe parcursul schimbului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma refer la sunete. Ma refer la cutia de viteze. E afectata de schimbul fara ambreiaj? Se uzeaza mai tare? Se poate strica ceva?

 

 

Dar tu ce parere ai!? Se strica?

 

Dar daca nu o pun pe cric si-i dau drumul direct ca e mai comod asa s-o strica?

 

Nu te supara, nu vreau sa fiu sarcastic, dar mi se pare prea de tot intrebarea ta! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu o sa raspunda nici unu la obiect, ca nu prea fac baietii km cu ele, mai mult le da lustru. Tro5 e mai greu de prins pe aici, mai stie cate ceva.

De la restu doar pune benzina si da-i am vazut si se mai streseaza de preturi la accesorii. Inteleg ca nu au ideee sa verifice apa(se da carena stanga jos si apare rezervorul de apa, are marcate nivele de min si max), Uleiul (treaba cu incalzitul, cum o faci, ca la ralanty coboara uleiu inapoi si dupa aia il pune la loc, etc inca nu am prins tot si lamuriri ar fi bine venite) , cloncanituri pe la cutie si alte smecherii.

Am pus cateva intrebari punctuale si nici un raspuns. pe mine ma streaseaza la 500- 1000 km /sapt, pe altii la 3000 pe an nu prea

 

 

ia sa vedem: sondaj --> cat faceti cu mobrele voastre si in ce conditii

 

eu: cu ijul 300 - 1200 km/saptamana orice tip de vreme (vara iarna, ploaie, polei, zapada)

cu bmw 600- 1000 km / sapt da pe asta il am doar de 3 saptamani (ploaie si soare pana acu, zapada inca nu :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din februarie-martie de cand am luat permisul si am inceput sa conduc am 6000 si un pic de km. Nu stiu, e mult, e putin, spune tu.

Marius

pentru un incepator oarecum decent, nr mai mare de km vine dupa ce ajungi sa mergi relaxat la drumuri lungi

 

 

Zidule, daca tu ai IJ si il surubareai toata ziua, sau daca tie iti place mecanica, si iti place sa bibilesti motorul, bravo tie. Eu nici nu dispun de foarte mult timp liber, si nici nu agreez ideea de reparatii si intretinere in spatele blocului. Asta nu inseamna ca nu am citit manualul de service, sau ca nu am dat carenele jos niciodata, sau ca nu mi-am instalat singur alarma pe ea.

 

Oricum, sunt de parere ca motocicleta este facuta sa MERGI pe ea, nu sa REPARI la ea.

 

Acum, relativ la intrebarea ta cu kilometrii, din 5 mai, cand a fost inmatriculata, am facut 5500 km.

stai calm, la ij intindeam lantul la 3 - 5000 km, completam uleiul la cutie la 1000 km (conform manualului) si mai gresam cabluri cate odata. Bujie la 10000km, lant la 15000 cate unul, pinion si foaie la 35000

 

atata ca intretinere la comunista, fie ca va vine sa credeti sau nu

 

 

plm am intrebat treburi de buun simt: verificare lichide, verificare inainte de drum, intretinere generala si alte alea

iarasi daca observ comportament aberant la mobra ori sunt eu paranoic ori mai sunt si altii care il au si poate nu vad asta

mortii masii de treaba ca tocmai de aia am luat bmw, sa nu repar la el, dar daca nu ii fac intretinerea periodica atunci crapa si asta cu succes.

5500 km daca e prima mobra merge, daca ai mai avut atunci pare ca shomezi

apropo careva sibiu vineri seara?

 

p.s. la bmw ma streseaza sa ung lantu la 500 - 600km la ij nu trebuia ca avea autoungere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...eu mi-am luat-o nou-noutza la sfarsitul lui aprilie si pana acum am facut 7000 km in conditiile in care eu nu am alt mijloc de transport!

Nu am avut nici o problema cu ea, n-am completat ulei si nici apa...

Intr-adevar, cutia de viteze e zgomotoasa si mie chiar imi agata cand cobor in trepte inferioare, dar am inteles ca especificul modelului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

 

Domnilor, nu va ambalati (ca de obicei) ca dauneaza la cap..

Evident ca citesc acest topic ori de cate ori mai posteaza cineva ceva.

Dar am constatat ca e plin de specialisti si atunci am ramas doar cititor.

Cei pe care i-am sfatuit sa n-o mai frece (pe motoreta, desigur) in fata blocului, ca nu-i IJ (scuze Zidule dar asta mi-a venit), mi-au cam dat cu flit.

Asa ca decat sa pierd vremea incercand sa fac vreun cimpanzeu sa inteleaga ce-i aia schimbatu' fara ambreiaj, injectie, cip, abs, etc (chestii d-astea de le pun fabricantii pe motoare de cativa ani incoace ca sa le dea baietilor de la bloc bataie de cap), mai bine plimb Curcanu'.

20.000 km in doi ani cu schimbat uleiul si filtrul la 5000, ulei bmw, uns impecabilul lant cu S100 cand o spal (cateva mii) si o testare-reglare a injectiei la bavaria.

Cine are nelamuriri, PM va rog...

 

:cheers:

Editat de Kuki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5500 km daca e prima mobra merge, daca ai mai avut atunci pare ca shomezi

 

E prima.

Dar mai merg si cu masina, de ex la iesirile de weekend cand trebuie sa iau mai multi prieteni decat intra pe motor... :cheers: plus ca vreo doua saptamani am fost pe bara din motive de plecat din tara... si oricum, scopul principal al meu in viata nu e sa adun km :)

 

Plimbare faina la sibiu. Eu merg in Fagaras cu niste prieteni la padure. Din pacate trebuie sa merg cu masina, ca nu intram 8 oameni intr-o masina si un motor. So... alta ocazie ratata de a adauga km la bord... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si oricum, scopul principal al meu in viata nu e sa adun km :)

 

nici al meu

eu am ca scop in viata sa ard benzina si sa poluez atmosfera (stiu, nu am ales tocma scula potrivita)

 

 

@kuki - daca tu mergi la service sa iti verifice consumabilele inainte de a iesi la plimbare - respectele mele - te tine bine buzunaru. eu o sa dau pe acolo doar pt intreventii mai mari asa :cheers:

 

 

P.S. am vazut ca mai multi discutati despre turatia la 100km/h ia mai povestiti despre asta ca are legatura cu a 2-a intrebare.

 

 

aaa si voi cu ce ii dati lustru? (la mobra, ca la aia caretocmai s-a marit stiu raspunsu :cheers:)

 

 

 

plm primele intrebari puse de mine aici erau in vederea evaluarii unei mobre pe carenu o cunosteam deloc, adusa direct de afara fara sa stiu ce e cu zemurile ei sicel mai apropiat service bmw era la 300 km si se deschidea dupa 2 zile

 

 

si daca pe net nu vb despre intretinut si exploatat motoreta, hai sa schimbam subiectu:

buey de cant mi-am tras BMW mi-a crescut putza cu 2cm. Voua nu?

 

 

p.s.2 asta da subiect de topice cu bmw-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare cu privire la dakarul meu:

Cat de precis e vitezometrul pe gs-uri? am impresia ca imi cam da tzeapa, nu indica corect viteza. Nu am facut inca un studiu stiintific, dar parca am vazut cu coada ochiului ca in a 5-a indica viteze diferite la aceeasi turatie si are niste variatii care nu le percep in schimbarea de turatie a motorului. E cumva buba pe la ele?

 

@ dasdas la busonul de ulei de sub motor parca e o garnitura de cupru pe care e recomandat sa o schimbi de fiecare data cand desfaci busonul ala

 

Poti sa testezi vitezometru cu gps-ul, eu am constatat ca exista la 100km/h aratat pe bord o diferenta de +2km/h fata de gps.

Te rog sa explici mai bine la ce te referi cand vorbesti de variatia turatiei.

 

In ture ai urmatoarele viteze:

in treapta a-V-a : la 4000 ai 100km/h, la 5000 ai 120km/h, la 6500 ai 170km/h

 

buey de cant mi-am tras BMW mi-a crescut putza cu 2cm. Voua nu?

p.s.2 asta da subiect de topice cu bmw-uri

 

ciudat mie de cand mi-am luat BMW mi-a crescut burta cu 10 cm :cheers:

 

Am si eu o intrebare de necunoscator. Am inceput sa pierd suruburi de pe ea. Am observat unu lipsa de ceva timp de la carena si am dat vina pe service. Unu e lipsa de la toba. Si culmea, in drumul de intoarcere de la Ghorgheni am pierdut unul de la suportul de bagaje. Destul de naspa, ca tremura foarte tare cutia. Am avut din greseala un surub la mine si l-am pus ca sa descoper astazi ca lipseste iarasi. Nu raspundeti imediat ca strange-le si verifica-le ca pe asta de la suporti chiar l-am strans bine si am inceput sa le verific saptamanal. Stiu ca vibreaza si de asta. Dar am vazut ca astia de pe renumitele dvd-uri folosesc o solutie (loctite ii spun ei) pe care o pun pe diferite suruburi. Exista vreun echivalent la noi? Cum se cheamĂź? Se poate pune pe toate suruburile? Adica banuiesc ca pe cele de la carene nu, da pe cel de la toba (temperatra mare, stiu si eu)?

A, si unde gasesc un surub de carena? Nu faceti asa :cheers: da nu am avut nimic cu motor pana acum si pentru bicicleta mergeam in bazar si gaseam de toate.

In rest numai bine si benzina in rezervor :)

Marius

 

 

Suruburi gasesti cu mare greutate prin bazar. Iti recomand sa dai o fuga la bavaria si comanzi suruburile lipsa. Nu sunt o galagie de bani, o sa coste de 2~3 ori mai mult decat suruburile din piata. NU UITA SURUBURILE DIN PIATA SUNT DE PROASTA CALITATE FATA DE ORICE SURUB GASESTI PE MOTOR MONTATA DIN FABRICA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e vorba de 6500ture/150 nu 170.

175 e vmax.. iar la 7500 din cite stiu se decupleaza automat..(incepe rosu.. :) )

deci 7500 <=> 175km/h

 

aaa.. si cu gps-u iti arata cu 5-7-chiar 10 km/h mai putin (la 150km/h pe gps imi arata 142)

la masini la fel, de fapt toate masinile/motoarele arata cu 5-6 km mai mult pe kilometraj.

 

procentu creste o data cu viteza.. am verificat cu un mercedes.. la 220 gps-u arata 208-210

Editat de Climber
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verificati reglajul injectiei, filtrul de aer, bujia si pe urma incercati vitezele si turatia.

La motorul meu proaspat reglat in a-V-a nu ajung la 7000 de ture, ajung la 6500 si acolo am viteza de 170km/h. Cine nu crede sa verifice.

 

 

Problema cu vitezometru e cam asa: vad 100km/h si la 3800 si la 4000, dau putin gaz (200rpm in plus) urca la 120, scade iar nitel plm.

Ar trebui sa fie liniara variatia in aceeasi treapta de viteza.

si din ce spui tu, de la 100 la 120 cresti 1000 rpm, de la 120 la 170 cresti doar 1500 rpm in loc de 2000 cat ar fi logic, si in plus acu meu a urcat pe la 180 - imposibil conform manualului :)

 

 

Din ce spui este ceva in neregula cu turometrul. Mergi la bavaria sa-ti regleze si verifice injectia. Nu costa decat 170 lei si in urmatoarea zi este gata. Eu recomand ca macar o data pe an sa se verifice si regleze injectia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verificati reglajul injectiei, filtrul de aer, bujia si pe urma incercati vitezele si turatia.

La motorul meu proaspat reglat in a-V-a nu ajung la 7000 de ture, ajung la 6500 si acolo am viteza de 170km/h. Cine nu crede sa verifice.

Din ce spui este ceva in neregula cu turometrul. Mergi la bavaria sa-ti regleze si verifice injectia. Nu costa decat 170 lei si in urmatoarea zi este gata. Eu recomand ca macar o data pe an sa se verifice si regleze injectia.

turatia creste corect, vitezometru se comporta aiurea

reglat injectie si alte alea cand vin din concediu. Sapt viitoare vreau sa ii ard un schimb de ulei pe ea, poate ma asisti la prima operatiune de genul asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...