Sari la conținut

May 11 2008, Iesirea Din Cluj


wishlist
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 245
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

nu toti. ca sunt unii de aici care au si "conserve".

[/quote

Tocmai , ca majoritatea au si " conserve " ! Nu am vrut sa generalizez si cu atat mai putin sa jinesc , asta ar insemna sa-mi jignesc si iubitul , ci am vrut sa subliniez o idee!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca totusi vina cea mai mare o are conservaru... de ce ? l-au depasit doua vitezane care probabil aveau cam la fel viteza... si venea a treia si a patra... motor... yamaha r1 care, la ce echipament avea motociclistul, sigur avea ceva toba sport ca urla tare. Totusi ma pun in situatia celui cu masina... trag dreapta ca sa intorc, cand vruuuum primu... vruuuum al doilea pe langa, eu unul automat ma uitam in oglinzi mult mai atent. Din pacate nu si cel de la volan. Pacat. La cate motoare au intrat vara trecuta si cate inca asteapta la granita sa intre pe sosele, sincer, ma astept la un sezon groaznic.

 

Pacat, sa-i fie tarana usoara... loteria continua :(

Editat de DanLudus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneti si voi cu ce il mai ajuta pe motociclist faptul ca vina a fost a soferului? Sau sa reformulez intrebarea, care este diferenta dintre un motociclist mort din vina lui si unul mort din vina altuia????? NICIUNA. Asa ca inca o data, nu va mai imbatati cu apa rece. Sa mergem noi preventiv indiferent ca suntem in localitate sau in afara si sa reducem noi riscurile producerii unui astfel de accident. Eu prefer sa nu-mi las viata in mainile altui participant la trafic.

 

Nu-l mai ajuta nimic pe motociclist, nu este nici o smecherie sa mori cu dreptatea in mana.Clar. Am spus-o si eu cu alta ocazie pe aici, dar nici nu se poate trece cu vederea din acest motiv ce a produs nefericita intamplare.Nimeni nu vrea sa-si lase viata in mainile altuia ,dar daca se intampla ceva nasol ...se intampla...de aia se numeste ACCIDENT , care este definit ca fiind o intamplare neprevazuta pe care nu o poti controla si care intervine intr-o evolutie normala a unui fapt . Personal cred ca poti SA TRAIESTI preventiv doar pana la un moment dat ,restul este ACCIDENT.

 

......noaptea apreciezi mai bine viteza celui ce vine din spate datorita faruruilor. iar sensul de "apreciat" e la modul "daca vine tare, sau nu", nu poti aprecia viteza exacta)ca doar e localitate si ala ar trebui sa mearga LEGAL cu 50. pina face ala 200 m, eu sint departe. dar daca ala vine cu 200, e cam nasol pentru amindoi.

 

Asa offtopic...experienta mea de trafic imi spune ca este exact invers, nopatea apreciezi mai greu viteza de deplasare a vehiculelor, mai ales a celor care vin din sens contrar.....asa ca personal iti sugerez sa fii mai atent la faza asta daca condici noaptea.

 

La acelasi tip de apreciere ma refeream si eu, "vine tare sau nu" ,ca doar nu ne-a dotat bunul Dumnezeu cu radar sa apreciezi ca ala are 87 sau 131 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noaptea apreciezi mai bine viteza celui ce vine din spate datorita faruruilor. iar sensul de "apreciat" e la modul "daca vine tare, sau nu", nu poti aprecia viteza exacta

 

țin Âşi eu să te contrazic, Âşi conduc foarte mult noaptea.

 

Noaptea pot spune că văd mai din timp dacă vine ceva sau nu (fiindcă se văd farurile), dar viteza o apreciezi mult mai greu decît ziua ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca totusi vina cea mai mare o are conservaru... de ce ? l-au depasit doua vitezane care probabil aveau cam la fel viteza... si venea a treia si a patra... motor... yamaha r1 care, la ce echipament avea motociclistul, sigur avea ceva toba sport ca urla tare. Totusi ma pun in situatia celui cu masina... trag dreapta ca sa intorc, cand vruuuum primu... vruuuum al doilea pe langa, eu unul automat ma uitam in oglinzi mult mai atent. Din pacate nu si cel de la volan. Pacat. La cate motoare au intrat vara trecuta si cate inca asteapta la granita sa intre pe sosele, sincer, ma astept la un sezon groaznic.

 

Pacat, sa-i fie tarana usoara... loteria continua :(

 

De acord... O are soferul vina... si Remus acum e mai bine? E mai putin mort?

 

Cred ca intrebarea se pune daca accidentul era evitabil... si era. Era de ambele parti. Ca ala/aia (ca nu stiu) din Peugeot putea sa deschida naibii ochii o data in viata sunt de acord. Dar de aici si pana la a observa mai bine daca moto era in accelerare, in frana sau cu ce viteza vine aici deja aberam. Asta poti spune tu (si nu ma refer la DanLudus ci la toti cei care au moto) care eventual stiu din pozitia raider-ului daca accelereaza sau franeaza. Putea sa aiba 40 de tobe, au mai trecut doi de el/ea si putea fi de la ceilalti zgomotul.

Dar era evitabil si de partea lui Remus. In primul rand prin viteza. De la o viteza mai mica, poate chiar se oprea. Arata niste semne obsecene idiotului si pleca mai departe, mai ajungea chiar si acasa. Sau poate nu se oprea. Si se izbea de masina, si pleca acasa ciufulit si eventual cu protectii hard din gips. La cum era echipat tragea o vreme si pleca din nou.

 

De renuntat nu renunt la moto. Dar stiti si voi ca se apropie ziua in care ala care intoarce e un motociclist. Si atunci nu vom mai avea scuza cu conservarul. Si atunci sa iti zica un motociclist "Nu l-am vazut"... cum mai reactionezi?

 

Trei morti intr-un week-end, toti pe Yamaha de viteza, toti pentru ca cineva nu le-a acordat prioritate cand depaseau e prea mult. Se mai izbesc si cu masinile in felul asta dar parca nu asa des.

 

GP-ul e pe circuit. Comuna Baciu e o comuna. Si ca orice catun, sat, comuna, oras, municipiu sau ce mai vreti voi din tara asta e plina de soferi inconstienti, de betivi, de pietoni retarzi, de caini vagabonzi sau de manelisti fara creier. Toti iti pot sari in fatza si la 130 nu mai ai ce le face. 130 este viteza maxima cu care ai voie sa circuli pe autostrada nu prin fatza curtii.

 

Apropo de GP stradal, vad ca Soso Bum a fost printre primii care a postat. Cam naspa sa ai asa mult timp. Tot ce ai inteles din topicul pe care l-ai deschis despre accidentul tau a fost ca sunt unii invidiosi ca vitezanele o pot arde pe sosele cu 150 si ca altceva nu exista. si ca aia care nu se dau, nu au cu ce. Si ca daca faci GP stradal, totul iti este permis, ca 130 nu e viteza mare. Poate a citit si Remus asta... mai ai tupeu sa i-o spui si nevestei lui? sau copilului?

 

Bafta.

Editat de melciu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut intr-o dupa-amiaza un neamt pe un BMW mergand spre Arad, am stat in spatele lui o perioada sa vad ce face. Viteza de croaziera era 80 la ora, de ce m-am intrebat, probabil pentru ca era ingrozit de ce drumuri are sub ele si ca mai vrea sa prinda si ziua de maine. Norocul lui este ca drumurile astea erau temporare si in curand avea sa se intoarca la civilizatie.

Eu cred ca mai degraba era ingrozit de multitudinea celor care intorc fara sa se asigure si care schimba banda fara sa semnalizeze. Pe mine cel putin asta ma sperie mai rau decat gropile.

 

5. a mers asa cu a vrut/placut/dorit

Nu ma refer la cazul de fata pt. ca inca nu au aparut informatiile esentiale dar... ce-ar fi sa mergem toti asa cum vrem/ne place/ne dorim? Ai mai avea curaj sa iesi pe strada?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

țin Âşi eu să te contrazic, Âşi conduc foarte mult noaptea.

 

Noaptea pot spune că văd mai din timp dacă vine ceva sau nu (fiindcă se văd farurile), dar viteza o apreciezi mult mai greu decît ziua ...

 

 

probabil citi oameni, atatea stiluri de condus.

 

pina una-alta, din respect pentru cel mort, eu zic sa lasam discutiile de genul asta pe topicul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca mai degraba era ingrozit de multitudinea celor care intorc fara sa se asigure si care schimba banda fara sa semnalizeze. Pe mine cel putin asta ma sperie mai rau decat gropile.

 

 

Nu ma refer la cazul de fata pt. ca inca nu au aparut informatiile esentiale dar... ce-ar fi sa mergem toti asa cum vrem/ne place/ne dorim? Ai mai avea curaj sa iesi pe strada?

 

Eu cred ca isi adapta viteza la conditiile de trafic (asfalt, aglomeratie, etc) nu zburda ca bezmeticul intr-o intrecere cu viata... pur si simplu vroia sa ajunga la destinatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar despre localnicii care se intorceau de la biserica.....ce sa mai zic...Le este frica sa depuna marturie... fiind localinici ,vecini adica cu omul cu Peugeotul, nu vor sa se "puna rau" cu el si sa nu spuna ca NU a semnalizat, altfel cred ca spuneau din prima ca A SEMNALIZAT si ca motociclistul este de vina.Asa prefera sa taca. Parere speculativa, dar cred ca am dreptate.

Si eu cred ca ai dreptate.

 

Ma uimiti pur si simplu ! Ador motociclismul doar prin prisma prietenului meu ! DAR sunt uimita oameni buni de " rasismul" da care dati dovada ! Toti conservarii sunt niste criminali , si pentru ca si voi sunteti majoritatea conservari atunci asta ce inseamna? Ce parere imi pot forma eu de motociclisti ? Cand "ii dati tare " pe Magheru , pe o roata eventual ! Cand treceti printre masini cu viteza sau cand luati curbele alea nenorocite cu super viteza !La arc , ma duceam anul trecut de drag , discutii interesante , motoare superbe ! Dar anul asta ce vad? VA ZIC EU ! Copii cu motoare puternice , figuri si fite cat cuprinde! Datoria voastra este sa va asigurati ca " conservarii" stiu ca voi existati in trafic , iar daca ei nu realizeaza asta realizati voi ca sunteti singurii care isi pot purta de grija pe doua roti ! Ganditi-va inainte de a face vre-o prostie ca noi astia de va asteptam acasa , stam cu sufletul cat un purice pana va vadem inapoi ! Constientizati ca nimeni nu are obligatia de a se da din calea voastra , ca nimeni nu are obligatia de a va ceda un loc mai bun in fata si etc. , toti sunteti participanti la trafic indiferent de categorie!

True, true... din pacate, true.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu era sa o patesc vara trecuta la fel... doar ca aveam 60-70 la ora. Veneam din Cheile Turzii spre Turda si in Mihai Viteazu un (cuvant urat) trage dreapta. Aha... opreste zic eu. Era cam la 60 de metrii cand a tras dreapta. Ajung cam la 30-25 de metrii cand da sa faca stanga. Auci... eram cu un prieten pe motor. Strangeri din buci si bulan ca nu a venit nimic din fata si am tras mult in stanga(ala se oprise pe mijlocul drumului). AM oprit in nici 20 de metrii dupa. ne-am dat jos si am mers sa stam de povesti. Tin sa precizez ca era si linie continua. Ce faci ma omule intorci pe linie continua, nu te asiguri, nu esti normal, vrei sa ma omori. La care pai da... tu cu cat circulai, ca aveai viteza mare. Moment in care ne enervam amandoi(eu si Feri,prietenul cu care eram) si numa cat ca nu l-am luat pe ala de gat. Daca nu mai sareau si cei doi consateni de-ai lui sigur primea o bucata.

 

Asfalt uscat si bulan exagerat cum zicea cineva...

Editat de DanLudus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Accidentul, prin definitie reprezinta un cumul de imprejurari si fapte. Am citit tot topicul si n-am vazut nicaieri sa intrebe cineva daca familia are nevoie de ceva ! Am vazut ca fiecare incearca sa isi explice ce, cum, de ce, cine e vinovat dar toate raspunsurile acestea din pacate nu il aduc inapoi. Nu mori decat o singura data. Si daca aflam raspunsurile la toate aceste intrebari nu inseamna ca nu vor mai fi accidente, sau ca daca citim cauzele si masurile de prevenire acestea vor fi si respectate de toti. Ex. offtopic : Mergea cu masina pe Calea Victoriei si m-am trezit cu un ghiveci de flori din lut la 2 metri in fata masinii. Cine era de vina ? Trebuia sa nu circul pe banda aia ? Aveam viteza ? Aveam centura pusa ? Conta ceva daca nimerea pe masina ?

E bine sa despicam firul in patru, dar sa nu iscam polemici intre noi si sa invatam ceea ce trebuie din toate acestea. Sa avem discutii onstructive, nu discriminatorii ...

Si cel mai important, sa avem noi grija de noi. Preventiv inseamna sa fi pregatit sa eviti fara riscuri orice situatie periculoasa !

 

Si inca o data : Familia acestui tanar are nevoie de ajutor ? Putem ajuta cu ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intreb oare ce viteza avea,sub sau peste 100Km/h?

Oricum parerea mea ca slicurile nu l-au ajutat ci din contra,a fost o franare si mai violenta.

Inca o intrebare, in astfel de situatii e mai bine sa culci motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intreb oare ce viteza avea,sub sau peste 100Km/h?

Oricum parerea mea ca slicurile nu l-au ajutat ci din contra,a fost o franare si mai violenta.

Inca o intrebare, in astfel de situatii e mai bine sa culci motorul?

 

 

In astfel de situatii este bine sa mergi cu viteza legala, sa pastrezi distanta si sa nu uiti ca strazile tarii noastre sunt pline de soferi dobitoci.

Asa cum a mai spus cineva mai sus, accidentul este un cumul de situatii.Dumnezeu sa-l ierte pe tanar!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator alexman

In 19 pagini, in afara de a ne arata regretul fata de ceea ce s-a intamplat, cred ca nu s-a punctat foarte clar cum ar fi putut evita acest accident.

 

In afara vitezei care a existat cu siguranta, hai sa vedem daca nu cumva lipsa experientei motociclistului a facut sa se intample dezastrul asta. Ma uit la motocicleta intacta, la lovitura dupa aripa stanga a masinii (care personal cred ca a fost cauzata de altceva decat de motocicleta - poate componente din ea) si singura explicatie pe care o gasesc este un high-side teribil.

 

Aveti grija cu viteza, depasirile si franele. Ma gandesc ca daca a avut timp sa intre in highside si sa franeze, de ce Dumnezeu nu a dat drumul motocicletei din timp...

 

 

In astfel de situatii este bine sa mergi cu viteza legala, sa pastrezi distanta si sa nu uiti ca strazile tarii noastre sunt pline de soferi dobitoci.

Asa cum a mai spus cineva mai sus, accidentul este un cumul de situatii.Dumnezeu sa-l ierte pe tanar!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea ma pricep, care este cauza principala a unui highside?

Daca te uiti la echipament si la motor ai impresia ca era pregatit de curse, totusi dupa starea motocicletei tind sa cred ca nu avea viteza asa de mare :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R.I.P.........

tragic si trist....

Nu ca ar mai aduce asta pe Remus inapoi, dar scopul acestui topic este sa invatam din gresala altuia......:

din pdv. legal este culpa comuna. Ambii conducatori au efectuat o manevra permisa de lege in acel sector de drum. Culpa soferului a fost ca nu "s-a asigurat atat din fata cat si din spate inaintea efectuarii virajului la stanga" iar cel al motociclistului ca nu a observat probabil sau a ignorat semnlizarea la stanga al soferului. Atunci cand auto din fata ta semnalizeaza in directia stanga, nu ai voie sa-l depasasti decat pe partea dreapta daca ai loc. Acuma numai bunul Dumnezeu stie daca soferul a semnalizat intradevar sau nu...

 

RIP inca o data....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care vor sa aduca un ultim omagiu lui Remus, am aflat ca inmormantarea va avea loc maine, 13 mai ora 14 la Cimitirul Central.

 

Daca stie altcineva altceva, rog sa posteze.

Editat de Horny_Devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Condoleante familiei.

Oricum, vad cu bucurie ca au inceput sa apara si oameni care inteleg de ce se intampla accidentele si asta ma bucura.

Ptr cei cu reflexul setat pe cantecul "conservarii sunt de vina, mama lor", va reamintesc ca procentul de vina in cazul accidentelor de motocicleta de anul trecut a fost de 54% vina soferilor si 46% vina motoristilor, asta la un parc moto mult mai mic decat cel de masini. Trageti voi concluzia...

 

O data ce te urci pe motor, este responsabilitatea si alegerea TA daca te intorci viu si intreg sau nu, indiferent de vina legala a celorlalti.

 

Sunt de acord cu Sinner- ca inainte de examenul de permis - auto, moto, camion, etc - sa fie materie obligatorie vizionarea unor filmulete socante in care sa se prezinte ce se intampla daca nu se respecta reguli, nu se poarta, echipament, centura de protectie. Poate asa inteleg si zmeii de ce exista semafoare, linii continue, de ce nu e bine sa intorci pe linie continua, de ce nu e bine sa mergi ca dementul prin zone populate, prin curbe fara vizibilitate, etc. Filmuletele sa contina si imagini de la inmormantare, de la copii ramasi fara parinti samd, prieteni ramsi fara prieteni, sotii si soti vaduvi,oameni paralizati/desfigurati, ca sa se inteleaga toate implicatiile unui accident.

 

Legat de accidentul de acum...am sentimente confuze...pe de o parte ca motociclist, ma gandesc ca daca nu se lasa furat de peisaj(intrecere cu prietenii) si era mai atent, poate scapa...daca avea viteza mai mica, pagublele erau mai mici...Ok sa zicem ca e si vina lui(pana nu se finalizeaza cercetarile, nu o sa fiu vehement ca de obicei)..

Acum ma gandesc la sofer...vede 2 motociclisti care trec pe langa el in tromba si le face loc ...si imediat ZDRANGGGGG ! face stanga ...In mod obisnuit, soferii cat de cat normali, dupa ce sunt surpinsi de ceva la care nu se asteptau trecandu-le prin stanga, verifica de cateva ori oglinda stanga dupa. Bun poate nu era un sofer obisnuit, si era prost, si asta e. Dar daca a procedat ca un sofer normal, a verificat oglinda, nu era nimic, si a zis, hai sa fac manevra rapid sa nu mai apara vreunul ? Ia cam o secunda, o secunda si ceva de blindness ( la oricine) sa faci manevra de intoarcere dupa ce te-ai asigurat in oglinda. Daca in secunda aia a aparut motorul, cine e de vina ?

 

Ca motociclist, in afara de teama de soferi, incepe sa imi fie din ce in ce mai frica de motoristi, dupa ce vad cum gandesc unii dintre noi - "ti-ai luat motor, tre' sa dai gaz", "daca mergi cu viteza, ailalti trebuie sa te vada kiar daca vii cu 200+, iar daca se intampla ceva, conservarii e de vina","las' ca pana la coltz merge si fara casca", "ceilalti trebuie sa te fereasca", "numai papagalii nu pleaca primii de la semafor in tromba", etc.

 

Exista locuri unde fiecare mai incalca legea - un pic de viteza peste cea legala, un pic de adrenalina, toti le facem sau le-am facut. Dar oameni buni, alegeti-va totusi locul unde le faceti daca tineti la voi si la cei apropiati. Nu dati viteza prin sate, satuce, localitai, intersectii. Nu va apucati sa depasiti ca descreieratii unde sunt iesiri pe stanga.

Purtati tot timpul echipament complet - cum zicea cineva "Mai bine sa mor de cald decat sa mor". Adanc

Aveti grija cu ce prieteni iesiti - unii oamenii sunt mai kamikaze din nascare sau au cine stie ce probleme care ii fac sa se comporte ca niste sinucigasi. E usor sa fii atras intr-o cursa ce se sfarseste prost.

Ptr cei ingroziti care se intreaba daca sa isi mai ia motor sau nu: luati-va, dar invatati ceva din toate accidentele - cum sa le evitati.Faptul ca x cu 'jdemii de kilometri la bord, care se dadea cu 200 la Cheia sau mergea kilometri intregi pe o roata, a patit-o, nu insemna "domne, daca ala cu ala cu atata experienta a patit-o, o sa o patesc si eu". Poate inseamna ca nu era asa bun ca motociclist.Sau a avut ghinion. Nu va lasati inselati ca motociclist bun inseamna motociclist cu tehnica buna - wheelie, stoppie, burnout, knee-down pe curbe, etc. motociclist bun=supravietuitor. Chestia cu "conservarii" prosti care nu te vad, e pur subiectiva, cam cum e si cu motociclistii: sunt unii buni si unii rai, cam 50-50. Eu zilnic intalnesc soferi care imi taie fata, fac slalom fara semnal,dar si soferi amabili care imi fac loc fara sa le-o cer, sau blocheaza un sens cu masina ca sa pot trece. Si merg zilnic, si pe ploaie si pe soare si vara si iarna (daca nu e zapada). Dupa un timp, dezvolti un fel de intuitie a situatiilor periculoase, cum spunea cineva, se aprinde un beculetz care zice sa o lais mai moale si sa fii cu ochii in paispe.

 

...

Aveti grija cu viteza, depasirile si franele. Ma gandesc ca daca a avut timp sa intre in highside si sa franeze, de ce Dumnezeu nu a dat drumul motocicletei din timp...

 

O teorie interesanta, mai ales ca motorul nu e sifonat. De obicei se intra in highside DUPA franare spate si eliberare frana sau la iesirea din viraj, cu genunchiul prea la pamant, si aderenta spre 0. Ca om trecut printr-un voblaj fioros nefinalizat prin highside, pot sa iti spun ca este absolut necontrolabil - pur si simplu forte imense fac opturi violente cu tine si cu motorul, opturi care sfarsesc prin a te arunca peste motocicleta ( de aici high side).

 

Nu uitati, destinul vi-l faceti voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O teorie interesanta, mai ales ca motorul nu e sifonat. De obicei se intra in highside DUPA franare spate si eliberare frana sau la iesirea din viraj, cu genunchiul prea la pamant, si aderenta spre 0. Ca om trecut printr-un voblaj fioros nefinalizat prin highside, pot sa iti spun ca este absolut necontrolabil - pur si simplu forte imense fac opturi violente cu tine si cu motorul, opturi care sfarsesc prin a te arunca peste motocicleta ( de aici high side).

 

Nu uitati, destinul vi-l faceti voi.

 

Mersi pt explicatie.

Acuma ca ma gandesc si eu am trecut printr-un voblaj nasol, era soseaua goala si eram sigur ca ma va arunca peste cap dar am avut noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru untimii postatori, mai ales cei din buc. nu va mai hazardatzi in aprecieri shi sfaturi, nu cunoashtetzi topografia zonei, nici circumstantzele producerii evenimentului. cu atat mai mult despre victima (apropo, unul din cei mai vechi pe ss din cluj - deci cu ceva experientza). asta probabil pt ca atzi sarit multe pagini din care puteatzi afla detalii. nu ca atzi greshi cu ceva in ceea ce spunetzi dar nu se prea "pupa" cu evenimentul respectiv. e un drum pe care se dau "racerii" fregvent, ma rog, incepe dupa localitatea respectiva (drum DREPT). respectivul, ca localnic n-avea cum sa nu cunoasca "detaliul" asta. daca motociclishtii sunt iresponsabili shi merg tare, el e un dobitoc care se plimba pe drum fara sa se uite st/dr macar pentru propria lui protectzie. cum am mai spus, macar de era un tir fara frane.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R.I.P. Condoleante familiei!

Amplu si foarte bun postul de mai sus. Pot spune ca este clasica situatia: O masina vireaza stanga pe un drum cu o banda pe sens, in spate se opresc masini 1,2,3 daca masina care face stanga nu este foarte aproape de marcaj nu vezi semnalul de st. Daca nu astepti ori nu franezi pana aproape de zero ai 95% sanse sa patesti beleaua. Nici depasirea pe partea dreapta nu este recomandata pt ca idiotul din spatele celui care face st este operat de reflexe si pana calculeaza daca are loc prin dr trece ceva timp suficient ca tu sa ajungi in dreptul lui 99% nu se vor asigura cand fac aceasta manevra si te trezesti cu el peste tine.

 

Pacat de acest baiat dar se pare ca D-zeu ii vrea pe cei buni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru untimii postatori, mai ales cei din buc. nu va mai hazardatzi in aprecieri shi sfaturi, nu cunoashtetzi topografia zonei, nici circumstantzele producerii evenimentului. cu atat mai mult despre victima (apropo, unul din cei mai vechi pe ss din cluj - deci cu ceva experientza). asta probabil pt ca atzi sarit multe pagini din care puteatzi afla detalii. nu ca atzi greshi cu ceva in ceea ce spunetzi dar nu se prea "pupa" cu evenimentul respectiv. e un drum pe care se dau "racerii" fregvent, ma rog, incepe dupa localitatea respectiva (drum DREPT). respectivul, ca localnic n-avea cum sa nu cunoasca "detaliul" asta. daca motociclishtii sunt iresponsabili shi merg tare, el e un dobitoc care se plimba pe drum fara sa se uite st/dr macar pentru propria lui protectzie. cum am mai spus, macar de era un tir fara frane.....

Prietene "racerii" se dau pe pista,isi sacrifica si ultimii bani ca sa poata ajunge acolo pt 10-20 min de adrenalina.Strada nu este circuit,slicurile nu au ce sa caute pe strada,au alta destinatie.O guma de strada aduna pt a face aderentza,un slic se descompune la frecare pentru aceeasi aderentza.Sa nu intelegi ca il judec pe decedat,dar pe strada o data cu intensitatea senzatiilor creste si riscul.Nu spun sa nu se mai dea nimeni sau ca eu sunt "sfant" dar fiecare isi asuma un risc atunci cand exagereaza.El a pierdut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...