grumpy Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Cum se manifesta exact: Rece, calda, nu conteaza tot asa face. Si anume daca plec incet si merg incet (in coloana, cand nu am pe unde sa ma bag, sau printre masini cu vreo 10km/h) merge in hopuri destul de suparatoare. Nu face asa mereu asta e faza ciudata... Problema e ca am patit-o si in ture mari, cand ma duceam la ploiesti. Daca tineam acceleratia constant la diverse viteze, incepea sa se miste efectiv ca un cal si scadea viteza. Daca o forjez si o duc spre 5.000 ture, nu mai face. Sau cel putin nu asa de tare incat sa simt... Am un filtru de benzina transparent si nu se umple de benzina mereu. Cand e gol de tot cand e plin, cand pe jumatate, cand... Prima data am zis ca e de la filtru si ca nu lasa benzina suficienta sa ajunga in carburatoare, dar imi face asa si cu filtrul plin si cu el gol... PLM. L-am dus la service si, dupa ceva ajustari ale carburatoarelor (curatarea/largirea jiglerelor, reglarea aerului si alte chestii asemenea) dadea semne de revenire, dupa care, la 10 minute dupa ce am plecat din service a inceput sa faca la fel. Bineinteles ca au fost afirmatii de genul "Sigur nu e ca e in treapta superioara si e subturat?", sau "E monocilindru, domne asa trebuie sa faca" sau "Tine-o si tu din ambreiaj" sau "De ce sa mergi cu 10 km/h, de aia ai motor?" si "Mie nu mi se pare ca merge chiar asa rau"... Sa raspund pe rand: 1. Sunt sigur ca nu e subturata, stiu sa merg cu motorul cat sa nu ma hurducaie de la treapta de viteza... 2. O fi monocilindru, dar nu a mers niciodata asa de prost! (Inainte aveam o problema la carburatoare, in sensul ca nu statea la relantiu si o tineam un pic din soc. Asta a fost reparata, dar acum merge cum merge...) 3. Cat sa o tii din ambreiaj, cat sa o patinezi? Cat sa fuck si altele? 4. Sunt situatii, in Bucuresti in care esti obligat sa mergi in coloana sau, cand te bagi printre masini, sa nu poti merge cu mai mult de 5km/h. Atunci, ce fac? 5. Nici mie nu mi se pare ca merge rau! Eu chiar stiu ca merge rau! Trecand pe langa frustrarile mele, care au atins cote maxime ieri (cand deja ma gandeam sa ii dau fo si sa renunt la 2 roti), imi poate spune si mie CINEVA, ORICINE, ce palaria mea are? De la ce face in halul asta? Bujiile sunt noi, fisele sunt bune, filtrul de aer e nou, benzina e buna, nu e niciun furtun gatuit... Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex27 Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 pompa de benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grumpy Postat Mai 14, 2008 Autor Share Postat Mai 14, 2008 pompa de benzina? Nu are pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 e buba de alimentare... ce ti-a facut mecanicul la carburatie? din cate stiu ai 2 carburatoare pe F...sigur nu ai un jiglor principal infundat?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grumpy Postat Mai 14, 2008 Autor Share Postat Mai 14, 2008 e buba de alimentare...ce ti-a facut mecanicul la carburatie? din cate stiu ai 2 carburatoare pe F...sigur nu ai un jiglor principal infundat?? asa e, am 2 carburatoare... a scos ambele jiglerele si le-a curatat si le-a largit nitzel. de aia intreb, ca nu mai inteleg nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 explica cum le-ai largit? din ce ai scris imi pare ca vine benzina prea multa, de aceea la 5000rpm cand consumul de benzina creste, nu mai simti acele socuri. cred ca nu e bine reglat carburatorul. fa o tura de 10 km la drum intins nu prin oras si apoi verifica bujia. in urma verificarii bujiei iti dai seama cum e reglata carburatia (bogata sau saraca). culoarea normala a bujiei trebuie sa fie maro-crem si perfect uscata. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grumpy Postat Mai 14, 2008 Autor Share Postat Mai 14, 2008 (editat) explica cum le-ai largit?din ce ai scris imi pare ca vine benzina prea multa, de aceea la 5000rpm cand consumul de benzina creste, nu mai simti acele socuri. cred ca nu e bine reglat carburatorul. fa o tura de 10 km la drum intins nu prin oras si apoi verifica bujia. in urma verificarii bujiei iti dai seama cum e reglata carburatia (bogata sau saraca). culoarea normala a bujiei trebuie sa fie maro-crem si perfect uscata. bafta! Sar'na pentru sfat. Jiglerele le-a largit (nu te gandi la milimetrii intregi! ) cu niste sarme gen panza de traforaj (mie asa imi pareau). Bujiile sunt maro-albe si uscate... In drum spre ploiesti imi facea la fel si in ture mari... Mai putin, dar facea... Faza e ca, daca trag socul sa ajunga in 2000 ture, nu prea mai face asa... Editat Mai 14, 2008 de grumpy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 maro-albe?? daca sunt cam albe nu se alimenteaza... vezi cate ture ai la suruburile de aer!! in mod normal ar trebui cam 2.5 ture. Se insurubeaza la maxim si se numara. S-ar putea sa primeasca prea mult aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Miroase a insuficienta de carburant (din diferite motive). Verifica membranele, nivelul din carburator, TOATE jigloarele, si mai ales scapa de filtrul de benzina daca este de hirtie. Dup-aia tine-ne la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Sar'na pentru sfat. Jiglerele le-a largit (nu te gandi la milimetrii intregi! ) cu niste sarme gen panza de traforaj (mie asa imi pareau). Bujiile sunt maro-albe si uscate... In drum spre ploiesti imi facea la fel si in ture mari... Mai putin, dar facea... Faza e ca, daca trag socul sa ajunga in 2000 ture, nu prea mai face asa... Problema de carburatie. Verifica daca sunt stranse bine, daca plutitoarele sunt bune, membranele etc. Same shit am si eu la o prietena cu un xj600 - nu sta in relanti - cand am desfacut carburatoarele...mare mirare mare...murdare ca naiba si 2 jiglere infundate. Le-am curatat si le-am pus din nou pe motor. Stupoare tot cam asa se prezinta numai ca unul din carburatoare cred ca iarasi s-a infundat. Posibil sa ai aceeasi problema. Iarasi ti s-a obturat jiglerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Question: daca flansha (intake manifold - cauciucul ala dintre carburatoare si motor) e imbatranita si crapata se poate ajunge la acelasi rezultat? La mine asa e, si trage cam greu in ultima vreme.. da' ma si costa una noua de nici nu vreau sa ma gandesc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 grumpy, scuze ca ma bag, dar suspectez si motorul meu de comportament similar. In ture mici (cam sub 3000 estimez si eu) merge cum descrii tu, destul de inegal. Imediat dupa ce am luat motorul am schimbat bujiile care erau negre. Astea fiind spuse, ar trebui sa ma gindesc si eu la amestec bogat ca fiind o cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grumpy Postat Mai 14, 2008 Autor Share Postat Mai 14, 2008 maro-albe?? daca sunt cam albe nu se alimenteaza...vezi cate ture ai la suruburile de aer!! in mod normal ar trebui cam 2.5 ture. Se insurubeaza la maxim si se numara. S-ar putea sa primeasca prea mult aer Cred ca e la 1.5 ture... Dar am impresia ca a incercat toate turele posibile... Miroase a insuficienta de carburant (din diferite motive). Verifica membranele, nivelul din carburator, TOATE jigloarele, si mai ales scapa de filtrul de benzina daca este de hirtie. Dup-aia tine-ne la curent. Filtrul e de hartie, intr-adevar, dar l-am gaurit si e ca si cum ar fi pe direct... Una peste alta (imi mai aduc aminde de anumite detalii pe parcursul intrebarilor voastre), are si un zgomot atipic motorul... Ca si cum ar galgai din cand in cand... Are fluctuatii destul de mari de ture (intre 100 si 500 rpm), mai da rateuri cand inca nu e complet calda (d'astea de vara, in surdina) si s-a mai oprit motorul din cand in cand la ralantiu... O simt eu, dupa cum se aude ca nu e in regula... Nu stiu sa zic exact ce e diferit, dar o simt ( nu stiu daca stiti senzatia, dar banuiesc ca ati avut-o si voi...) ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 /index.php?...82193&st=20 Cred ca in posturile astea gasesti rezolvarea,sper...iar daca reusesti,da un zvon sa stiu!Daca nu,da-mi un mesaj pe p.m.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Question: daca flansha (intake manifold - cauciucul ala dintre carburatoare si motor) e imbatranita si crapata se poate ajunge la acelasi rezultat? e de rău ... trebuie schimbată ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 e de rău ... trebuie schimbată ... Asta stiu.. insa sunt curios care sunt simptomele daca unele dintre crapaturi sunt "all the way" (adica au trecut prin tot cauciucul) - trage aer pe-acolo, sau il sufla?? si cum va influenta asta comportamentul motorului? Radule, sa ne tii la curent, pliz!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Grumpy, nu pretind a detine adevarul suprem dar posturile tale in care descrii problema parca-s scrise de un amic de-al meu, detinator al aceluiasi model. Adica se manifesta identic mobrele. La el s-a dovedit a fi releul de incarcare, care baga prea mult si i-a omorat bateria, deci intreruperile de care aminteai erau de natura electrica! Hiba a fost depistata la Bavaria, unde amicul meu a ajuns cu motorul la reparat dupa o tamponare. Sper sa-ti fie de folos ce-am scris si sa scapi ieftin la bani cu reparatia! Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Releul de incarcare mi-a picat si mie, si tot c-am asa se comporta, dar nu stiu daca chiar exact. Adica la inceput apareau probleme cu faptul ca nu voia sa se tureze, dar apreau doar sporadic, cand mergea cand nu. Cand releul a cazut de tot nu voia sa urce nici cum peste 4-5000 de ture daca era incalzita. Daca motorul era rece pornea greu si avea probleme cu mentinerea relantiului. Ca sa iti dai seama daca e releul masoara la baterie cand e pornita. Un electrician bun iti poate spune daca asta e sau nu, adica el stie cat trebuie sa arate (14 V parca, indiferent de turatie, daca sare peste 15 e bai, da nu bag mana in foc ca astea sunt limitele. Repet un electrician bun stie). Daca nu e releul de incaarcare si crezi in continuare ca e subalimentata, intre corpurile carburatoarelor, pe traseul conductei de benzina este un mic filtru, chiar la intrarea conductei in carburatoare, in interiorul piesei sub forma de T. Nu stiu daca merge linku da il dau http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=05, e pozitia 5 de pe diagrama. Poate nu ar fi o idee rea sa il verifici si pe ala, daca tot ai umblat la carburatoare. Trebuie sa recunosc ca eu nu am facut asa ceva inca nici o data de cand am luat-o, si nici nu am auzit oameni sa aiba probleme cu filtrul ala, dar nu se stie niciodata. Bafta, si da de stire daca ai rezolvat, mai aflu si eu cate ceva nou Marius Mihasan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 (editat) Releul de incarcare mi-a picat si mie, si tot c-am asa se comporta, dar nu stiu daca chiar exact. Adica la inceput apareau probleme cu faptul ca nu voia sa se tureze, dar apreau doar sporadic, cand mergea cand nu. Cand releul a cazut de tot nu voia sa urce nici cum peste 4-5000 de ture daca era incalzita. Daca motorul era rece pornea greu si avea probleme cu mentinerea relantiului. Ca sa iti dai seama daca e releul masoara la baterie cand e pornita. Un electrician bun iti poate spune daca asta e sau nu, adica el stie cat trebuie sa arate (14 V parca, indiferent de turatie, daca sare peste 15 e bai, da nu bag mana in foc ca astea sunt limitele. Repet un electrician bun stie). Daca nu e releul de incaarcare si crezi in continuare ca e subalimentata, intre corpurile carburatoarelor, pe traseul conductei de benzina este un mic filtru, chiar la intrarea conductei in carburatoare, in interiorul piesei sub forma de T. Nu stiu daca merge linku da il dau http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=05, e pozitia 5 de pe diagrama. Poate nu ar fi o idee rea sa il verifici si pe ala, daca tot ai umblat la carburatoare. Trebuie sa recunosc ca eu nu am facut asa ceva inca nici o data de cand am luat-o, si nici nu am auzit oameni sa aiba probleme cu filtrul ala, dar nu se stie niciodata. Bafta, si da de stire daca ai rezolvat, mai aflu si eu cate ceva nou Marius Mihasan Am postat de doua ori, Scuze, cineva cu mai multe puteri sa stearga postul, ca eu nu pot. Bafta Editat Mai 15, 2008 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 e de rău ... trebuie schimbată ... Olteanu' ( )a reusit sa evite schimbarea racordului;dupa ce l-am desfacut,curatit la exterior foarte bine cu diluant,i-am aplicat un strat subtire de silicon rezistent la carburant si temperatura si apoi am "bobinat" cu atentie fiecare burduf in parte cu banda izolatoare plasticata.Operatia a reusit de minune,burduful pastrindu-si elasticitatea si fiind etans! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grumpy Postat Mai 15, 2008 Autor Share Postat Mai 15, 2008 Grumpy, nu pretind a detine adevarul suprem dar posturile tale in care descrii problema parca-s scrise de un amic de-al meu, detinator al aceluiasi model. Adica se manifesta identic mobrele. La el s-a dovedit a fi releul de incarcare, care baga prea mult si i-a omorat bateria, deci intreruperile de care aminteai erau de natura electrica! Hiba a fost depistata la Bavaria, unde amicul meu a ajuns cu motorul la reparat dupa o tamponare. Sper sa-ti fie de folos ce-am scris si sa scapi ieftin la bani cu reparatia! Toate cele bune! Am avut probleme la releul de incarcare, in sensul ca s-a ars. Am pus altul si s-a ars si ala pentru ca papucii de la firele care intrau in releu erau largiti si au facut scurt. Am pus altul si incarca 13.9 - 14.3, in functie de acceleratie. Deci nu cred ca e de la releu, desi se incinge destul de tare... Momentan motorul e la tipul asta, la service. Daca tot nu mi-l face imi bag eu un okiu specialist de-al meu in el Faza e ca inainte sa-l "repare", mergea, chiar daca doar cu socul tras, dar mergea fara sa faca hopuri. Nu il duceam daca era doar asta, dar ajunsese sa imi ia 10% si, daca lasam robinetul de benzina deschis seara, dimineata curgea benzina pe furtunul de evacuare de la filtrul de aer (problema asta era de la cuiele ponto). Am vorbit cu el ieri si mi-a spus ca flansa nu e crapata. Acum sa vad azi ce face si va anunt maine Dar deja incep sa cedez psihic... Plm, merg cu o Viraga si m-am saturat sa nu ma pot baga cum ma bagam cu al meu PESTE TOT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 (editat) Am avut probleme la releul de incarcare, in sensul ca s-a ars. Am pus altul si s-a ars si ala pentru ca papucii de la firele care intrau in releu erau largiti si au facut scurt. Am pus altul si incarca 13.9 - 14.3, in functie de acceleratie. Deci nu cred ca e de la releu, desi se incinge destul de tare... Momentan motorul e la tipul asta, la service. Daca tot nu mi-l face imi bag eu un okiu specialist de-al meu in el Faza e ca inainte sa-l "repare", mergea, chiar daca doar cu socul tras, dar mergea fara sa faca hopuri. Nu il duceam daca era doar asta, dar ajunsese sa imi ia 10% si, daca lasam robinetul de benzina deschis seara, dimineata curgea benzina pe furtunul de evacuare de la filtrul de aer (problema asta era de la cuiele ponto). Am vorbit cu el ieri si mi-a spus ca flansa nu e crapata. Acum sa vad azi ce face si va anunt maine Dar deja incep sa cedez psihic... Plm, merg cu o Viraga si m-am saturat sa nu ma pot baga cum ma bagam cu al meu PESTE TOT bai omule, esti fenomen!! dc nu ai spus mai devreme ca iti consuma si iti curgea benzina cnd avea robinetul deschis?? nu iti tine nivelul!! cuiele sunt belite, cel mai probabil si nu iti etansaza camera d nivel constant!! d-asta iti mergea si inecata acum s-ar putea sa ai nivelul aiurea (achile here) Editat Mai 15, 2008 de Advrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Olteanu' ( )a reusit sa evite schimbarea racordului;dupa ce l-am desfacut,curatit la exterior foarte bine cu diluant,i-am aplicat un strat subtire de silicon rezistent la carburant si temperatura si apoi am "bobinat" cu atentie fiecare burduf in parte cu banda izolatoare plasticata.Operatia a reusit de minune,burduful pastrindu-si elasticitatea si fiind etans! Interesant.. cred ca merita incercat, after all, n-am nimic de pierdut.. banda izolatoare plasticata e de preferat celei de "carpa" pentru ca e mai elastica, presupun.. Danke, bre!! Off-topic: Achile, 'ezi ca link-urile tale din semnatura nu duc nicaieri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grumpy Postat Mai 15, 2008 Autor Share Postat Mai 15, 2008 Interesant.. cred ca merita incercat, after all, n-am nimic de pierdut.. banda izolatoare plasticata e de preferat celei de "carpa" pentru ca e mai elastica, presupun..Danke, bre!! Off-topic: Achile, 'ezi ca link-urile tale din semnatura nu duc nicaieri.. Mane, el spune ca a schimbat cuiele, de aia nu am zis nimic. Dupa ce a umblat el, nu a mai curs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Mane, el spune ca a schimbat cuiele, de aia nu am zis nimic. Dupa ce a umblat el, nu a mai curs. wrong quote.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.