KESU Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 pai: 1-in primul rand cu contractul de vanzare cumparare fuga la finante sa il iei in evidenta 2-daca moto are acte de romania te duci si ii faci itp in db se face la puciaosa-la itp trebuie sa ai rca valabil si carte motoretei in original 3 cu itp facut te duci la rar sa iti faca certificare serii 4- dupa rar cu certificatul de autentificare serii, cu fis ad einmatriculare cu datele tale completate si cu stampil de la finante pusa pe ea,cu asigurarea rca, cu taxa de nr-platita la cec sau bcr, cu taxa de talon-platita-tot acolo,fuga lapolitie sa depui dosarul si in doua zile ai actele pe numele tau cam astia sunt pasii cost aprox 500 de lei maxim sa ai spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 (editat) Mai gasiti service de motociclete in Razvad .La intersectia unde o iei spre Ploiesti sau Moreni mergeti in fata spre Moreni cam 2 km. Pe proprietar il cheama Cristi(intrebati de el ca il stiu oamenii ). Si a deschis service ul de o saptamana doua dar nu e incepator in chestii de motociclete . Daca nu gasiti in alta parte prin apropiere puteti sa vb si cu el inainte sa incercati prin Bucuresti sau alte orase. Editat Iunie 5, 2009 de dragos11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mooaaa Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 pai:1-in primul rand cu contractul de vanzare cumparare fuga la finante sa il iei in evidenta 2-daca moto are acte de romania te duci si ii faci itp in db se face la puciaosa-la itp trebuie sa ai rca valabil si carte motoretei in original 3 cu itp facut te duci la rar sa iti faca certificare serii 4- dupa rar cu certificatul de autentificare serii, cu fis ad einmatriculare cu datele tale completate si cu stampil de la finante pusa pe ea,cu asigurarea rca, cu taxa de nr-platita la cec sau bcr, cu taxa de talon-platita-tot acolo,fuga lapolitie sa depui dosarul si in doua zile ai actele pe numele tau cam astia sunt pasii cost aprox 500 de lei maxim sa ai spor! Adica doar in pucioasa pot face itp pt motor? Am mare nevoie de o CHEIE DE BIJII !!! Cine ma ajuta si pe mine saptamana asta de vine? Sau de unde sa cumpar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian zcm Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 man...iar o sa vorbesc ca capra,ca n-am ce face acasa. din cate vad eu matale iti e cam lene asa de obicei. in primul rand,daca te duci cu un mecanic,cat ar fi el de bun, iti spun sigur ca nu il lasa nimeni sa desfaca motoru sa vada el ce si cum. cand iti iei un motor te duci,il vezi,dai o tura cu el,te uiti daca e cazut si/sau refacut,vezi cum schimba,"vezi" daca se aude vreun zgomot ciudat (neaparat si la cald si la rece) ,vezi daca "trage" constant in toate treptele..si...daca iti place..negociezi daca e cazul si ai plecat cu el/sau nu. acu,in al doilea rand,tu sti mai bine..eu imi dau doar cu parerea ca doar de-aia e forum public. nu mi-o lua in nume de rau,dar daca tot ai lenea asta acuta,hai sa facem asa: ne intalnim la o bere,vb ce si cum, ma duc eu si iti iau motoru de la baietii aia de la bistrita,faci o procura si ma ocup si de toate actele pe numele tau si ti-l livrez de-a gata acasa..cu nr preferential si toate cele...tot ce ai de facut e sa ma remunerezi pe masura. in cazul in care ti-e lene sa te plimbi cu ell,nu-i nici o problema,iti las nr de tel si te servesc....dar ne targuim din nou. acu,mai in gluma mai in serios...foarte buna alegerea motorului. la un transalp visez si eu in viitorul mai mult sau mai putin indepartat . sfatul meu sincer este sa nu stai sa ti-l aduca aia acasa,adica sa dai banu fara sa vezi/probezi ce cumperi ca e posibil sa faci o afacere foarte proasta. @MOAAA....om,tu zici ca vrei sa cumperi un motor care nu e functional pentru ca nu ai bani de unul functional? de curiozitate,cam in ce sfere se invarte suma pe care vrei sa o investesti in motor? nu de alta ,dar e pacat sa dai banu si sa mai stai pe bara o perioada. mai bine mai cauta ca e netu plin de motoare pe criza asta. si poti lua un motor bun la un pret mai mult decat ok daca dai banu jos,mult sub pretul cerut la prima strigare. sau am inteles eu gresit? cauta unu functional si dam o tura sa il vedem (platesti tu benzina!!!) ca oricum sunt liber luna viitoare. nu sunt expert in mecanica(cred ca am mai zis o data),dar o impresie cat de cat la obiect despre starea de functionare a unui motor zic eu ca pot sa imi fac ,cat mai real. moaaaaaaaa...cat am scris!!!!! breee,i-mi duci si mie,, mobra''la ITP?nu de alta da'se strica vinul in butoi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Mai gasiti service de motociclete in Razvad .La intersectia unde o iei spre Ploiesti sau Moreni mergeti in fata spre Moreni cam 2 km. Pe proprietar il cheama Cristi(intrebati de el ca il stiu oamenii ). Si a deschis service ul de o saptamana doua dar nu e incepator in chestii de motociclete . Daca nu gasiti in alta parte prin apropiere puteti sa vb si cu el inainte sa incercati prin Bucuresti sau alte orase. Hopaaaaaa! Cristakos si-a tras service? Pun pielea la bataie pt el! Mare om, mare caracter si mare endurist! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 - dupa lungi dezbateri m-am hotarat vara asta sa-mi iau o honda transalp. Salutare, Pana la urma am primit Transalpul cu tot cu acte prin curier de la cei din Bistrita. L-am condus ceva kilometri. Problema e ca nu stiu daca merge cum ar trebui sa mearga (daca se tureaza cum ar trebui) , daca trebuie sincronizate carburatoarele , daca trebuie echilibrate supapele... Ajutati si voi un incepator umil ? Este cineva din Targoviste cu Honda Transalp (sau macar cu motor de 2 cilindri in V de enduro/touring) care are ceva experienta si care are timp 5 minute sa ne intalnim in we asta si ar putea sa-si dea cu parerea daca merge bine motorul sau daca mai trebuie reglat cate ceva in comparatie cu a voastra ? Din ce am vazut eu pana acum ca incepator: - nu intra mereu in Neutru (cam in 20 - 30% din cazuri tre sa o imping putin sau sa merg cativa metri si sa incerc iar) , mi-a si sarit odata dintr-a 2-a in Neutru - oricum asta nu ma deranjeaza asa de rau - alta treaba ar mai fi ca imi da un fel de rateuri slabe la frana de motor iar la acceleratie brusca are un moment intarziere de cateva sutimi de secunda dupa care smuceste brusc ca si cum mi-ar forta angrenajul tractiunii apoi trage liniar daca cresc sau tin constanta acceleratia. Un tip zicea ca este legat de carburile vacuumatice deoarece dureaza pana se deschid clapitele si se ridica membranele . Este posibil sa fie vreo membrana de aer gaurita din moment ce am si rateuri la frana de motor si intarziere in raspuns la acc bruste ? O sa trec si pe la un service , doar ca prefer impresia unui simplu utilizator prima data , apoi sa vad ce zice mecanicul ca trebe umblat sau schimbat. Am o oarecare experienta cu mecanicii... Hopaaaaaa! Cristakos si-a tras service? Salut Achile, Cand ai vandut Tenerele am inteles dintr-un post ca tipul a venit dupa tine la Brasov sa o cumpere . Acum am vazut ca ai o gramada de posturi pe Targoviste. Si il cunosti si pe noul mecanic din Razvad. Esti din Targoviste pana la urma ? Daca da , ai putea sa ma ajuti 5 min sa dai o tura cu vaca mea sa vezi cum merge motorul ? Te vad om serios si priceput care a mai avut de aface cu Enduro/Touring. Doar cinci minute si 2 vorbe .. atat. Imi zici cand si unde sa vin si sunt acolo. Mi-e sa nu fie ceva stricat care sa se accentueze in timp si sa cada de tot la un moment dat. Multumiri anticipate, Si multa bafta la noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxxlg3100 Postat Iunie 17, 2009 Autor Share Postat Iunie 17, 2009 faza cu rateurile in frana de motor si intarziere la accelerare e din carburatoare. un mecanic priceput si se rezolva. e posibil sa necesite schimbarea unor o-ringuri prin carburatoare (asta a fost la mine!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mooaaa Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Cine are sa imi imprumute sau stie de unde pot cumpara un flywheel puller? Kawasaki sau honda am inteles ca imi trebuie.Dau o bere pt info! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mbm Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 ce e aia????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mooaaa Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 ce e aia????? E o presa de extras volanta, si nu gasesc Mesaj completat Are cineva un numar de telefon de la serviceul unde se face ITP la motoare in Pucioasa? Sau o adresa de email? Mesaj completat Nimeni? E cam urgent, daca stiti ceva, spuneti-mi va rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxxlg3100 Postat Iulie 30, 2009 Autor Share Postat Iulie 30, 2009 E o presa de extras volanta, si nu gasesc Mesaj completat Are cineva un numar de telefon de la serviceul unde se face ITP la motoare in Pucioasa? Sau o adresa de email? Mesaj completat Nimeni? E cam urgent, daca stiti ceva, spuneti-mi va rog! incearca sa iei legatura cu fuhrer sau mbm ei si'au facut itp acolo si din cate stiu au si un numar de telefon de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fuhrer Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 E o presa de extras volanta, si nu gasesc Mesaj completat Are cineva un numar de telefon de la serviceul unde se face ITP la motoare in Pucioasa? Sau o adresa de email? Mesaj completat Nimeni? E cam urgent, daca stiti ceva, spuneti-mi va rog! nu am numar de telefon dar iti pot spune ca il gasesti pe omu care se ocupa cu ITP la motociclete de luni pana vineri de la 13:00 pana la 18:00. E un om foarte de treaba.. te va ajuta. Sa ai la tine cartea, talonul si buletinul si 45 lei pentru taxa. ITP-ul consta in: inspectie far (pozitie, faza scurta, faza lunga), semnalizari, oglinzi si cauciucuri (sa corespunda cu ce scrie in talon)... si cam atat. MUlta bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil_25 Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 are cineva un numar de telefon al unui mecanic din targoviste? imi face figuri motoreta si din cate am inteles s-ar putea sa fie de la carbutor. nu mai trage, ai impresia ca i se opreste motorul in mers, cand trage cand nu trage, parca ar prinde aer.... cunooaste cine un mecanic care m-ar putea rezolva cu aceasta problema? si daca se poate si un nr de tel... multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bamsee_tgv Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 are cineva un numar de telefon al unui mecanic din targoviste? imi face figuri motoreta si din cate am inteles s-ar putea sa fie de la carbutor. nu mai trage, ai impresia ca i se opreste motorul in mers, cand trage cand nu trage, parca ar prinde aer.... cunooaste cine un mecanic care m-ar putea rezolva cu aceasta problema? si daca se poate si un nr de tel... multumesc Salut, Eu ti-l recomand pe Gory, il gasesti la garajul lui la Suta Seaca, inspre Gaesti. Acolo are atelierul super dotat. Tel:0767888555 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil_25 Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Salut, Eu ti-l recomand pe Gory, il gasesti la garajul lui la Suta Seaca, inspre Gaesti. Acolo are atelierul super dotat. Tel:0767888555 Multumesc frumos. Maine o sa il sun sa vb cu el. Sper sa ma poate ajuta, altfel ma rog sa pot sa reusesc sa ajung usurel pe ea pana la Bucuresti vineri. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mikutzul Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 reinviem topicul. stie cineva un mecanic in zona? am un suzuki gsx 750f in moreni. e neinmatriculat deci nu pot sa ies cu el pe drum. ca probleme are carburatoarele desincronizate si mi se pare ca are o bataie (un tacanit) cand merge. nu prea sta nici la relanti, dar asta cred ca poate fi si de la sincronizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talibanu83 Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 nu st din tgv dar nu vad care sa fie problema pt cine are probleme si nu gaseste solutia pe plan local pot da o mana de ajutor reparatii carene moto si alte operatii de intretinere moto, inlocuire cutie vireze-sincronizari. schimb simeringuri , electrica moto alte lucrari cu reparatii carene si intretinere moto se pot vedea pe https://www.facebook.com/reparatiimotopitesti 0727.927.580 (cosmote) locatie pitesti accesez f rar forumul din lipsa de timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valy777 Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 mihai iordache langa peco claudia. e foarte bun. cred ca il cunosc mai toti motociclistii din targoviste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clandestin_IFBB Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Deci singurul din tgv care a mai ramas e Mihai Iordache de langa peco Claudia. Un nr de tel al lui stie cineva? Stima!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 Salut, Am un nr. sper sa mai fie valabil 0722448051 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clandestin_IFBB Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 Salut, Am un nr. sper sa mai fie valabil 0722448051 Multumesc mult!!! Raman dator cu berea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 Multumesc mult!!! Raman dator cu berea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Romulus88 Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 salutare...am si eu o Jawa de 350 si nu vrea sa mai lucreze pistonul din dreapta..am incercat si cu alta bobina si cu alta platina si degeaba...mai are toane porneste cateva secunde si se opreste...am verificat si cablurile si sunt ok de la ce sa fie?multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Salut. CAZUL 1. Ai verificat bujia pentru pistonul din dreapta? Daca partea electrica este OK, trebuie verificata admisia,poate nu ai amestec in cilindru....un cilindru functioneaza daca are scanteie la momentul compresiei si exista amestec in volumul camerei de ardere. Verifica cele doua conditii ! CAZUL 2. Verifica conexiunea de masa(minus) pentru circuitul secundar de aprindere, de asemenea si carburatia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Romulus88 Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 (editat) Salut. CAZUL 1. Ai verificat bujia pentru pistonul din dreapta? Daca partea electrica este OK, trebuie verificata admisia,poate nu ai amestec in cilindru....un cilindru functioneaza daca are scanteie la momentul compresiei si exista amestec in volumul camerei de ardere. Verifica cele doua conditii ! CAZUL 2. Verifica conexiunea de masa(minus) pentru circuitul secundar de aprindere, de asemenea si carburatia . salut "Dedant68" am verificat...nu imi da combustibil doar scanteie....de la ce sa fie ca celalalt piston se alimenteaza cum trebuie? Editat Septembrie 17, 2014 de Romulus88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.